Daar plak je een sticker van Israel overheen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En weer gaat het tuig een stapje verder:
[ x ]
Dit kan helemaal niet, want hoe kom je dan op racisme??quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:34 schreef PrivacyKoning het volgende:
[..]
Het grappigste is, is dat de islamofobe deelnemers aan deze thread de Maccabi-supporters met Marokkanen zouden verwarren as ze hen op straat zouden tegenkomen. Beiden hebben een Midden-Oosters uiterlijk![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Daar plak je een sticker van Israel overheen.
Eens.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:14 schreef Werkperd het volgende:
Mensen die hier Maccabi terroristen verdedigen hebben naar mijn mening niets met Nederland en mogen van mij part vertrekken naar Isral.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:05 schreef Werkperd het volgende:
Zie hier hoe buitenlanders uit Isral onze Amsterdam aan het terroriseren zijn met knuppels enal:
quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:21 schreef moby_jones het volgende:
Stemming op Twitter laat zich nog niet echt gelijkschakelenGemiddelde IQ op Twitter is 60.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
Dan weten we dus nu ook dat het gewoon antisemitisme is. Want een 'Jodenjacht', mensen vragen of zij Joods zijn, mensen in elkaar slaan of in de gracht trappen en uitschelden voor '*insert ziekte*jood' hoort hier dus volgens hun bij. Meteen verbieden deze extremistische organisatie.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:56 schreef Montagui het volgende:
"From the river to the sea" wordt "from Amsterdam to Palestine", als het aan Samidoun ligt.
[ x ]
De 5e colonne staat op springen.
Oude video, context mist. Wat hier namelijk aan voorafgaat of op volgt is niet duidelijk.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:05 schreef Werkperd het volgende:
Zie hier hoe buitenlanders uit Isral onze Amsterdam aan het terroriseren zijn met knuppels enal:
[ x ]
Je begrijpt een paar dingen niet:quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:14 schreef Werkperd het volgende:
Mensen die hier Maccabi terroristen verdedigen hebben naar mijn mening niets met Nederland en mogen van mij part vertrekken naar Isral.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:21 schreef moby_jones het volgende:
Stemming op Twitter laat zich nog niet echt gelijkschakelenHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Paar Twitter bio’s van deze accounts:Andere accounts zijn of Islamitisch of delen antisemitische drek.quote:Writer | Poet 🪬 Jewish queer anti-zionist ✨Abolition | Film/TV
🏳️⚧️⚢ ⚧︎ 20🪬antizionist anti-Imperialist multiethnic sefardi ✡︎ ☭ ✭🌺🇵🇸 فلسطين حرة
MONOPSONY CAPITALISM (cambridge university press) | Dravidian Marxist | comrade_ashok on TikTok | http://monopsonycapitalism.com
Dit zegt meer over jouw Twitter feed, die schijnbaar extreemlinks, Islamitisch en anti-Isral is.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
Dat weet ik verder niet, maar je bent behoorlijk blind als je hier niet heel uiteenlopende meningen leest.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Uh nee, het is een feit. Er was een topic over de stemkeuze bij de TK-verkiezingen, PvdAGroenlinks stond dik bovenaan. Dus dit forum is geen afspiegeling van wat er leeft
Sowieso zie je dat het on-line meestal of extreemlinks of extreemrechts is en weinig andere opties.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:34 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ik denk dat het redelijk gelijk opgaat, eerlijk gezegd. Wat me vooral opvalt is dat extremen aan zowel de rechter-, als de linkerzijde oververtegenwoordigd zijn in vergelijking met het leven buiten de zolderkamer.
Het is geen echokamer inderdaad.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat weet ik verder niet, maar je bent behoorlijk blind als je hier niet heel uiteenlopende meningen leest.
Zo'n 25 jaar hang ik hier op deze site rond - wat een verspilling, maar dat terzijde 😉 - en al die tijd is het hier min of meer hetzelfde geweest; diep ingegraven achter het eigen gelijk verwensingen schreeuwen naar de overkant.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:49 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Sowieso zie je dat het on-line meestal of extreemlinks of extreemrechts is en weinig andere opties.
Denk dat het komt omdat extreemrechts aan het oprukken is in de wereld, dat er aan de linkerkant ook een inhaalslag is gemaakt. Vooral nu na de Amerikaanse verkiezingen zal het Westen als het kwade rechtse gevaar gezien worden.
Ach die zielige onschuldige maccabi hooliesquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:05 schreef Werkperd het volgende:
[ x ]
Tweede partij van Nederlandquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:48 schreef michaelmoore het volgende:
en dan vraagt GroenLinks en PVDA zich af waarom er niet op hen gestemd meer wordt
Dit mag wel per direct worden verboden. En waarom is dat al niet zo? In landen om ons heen is die terrorproducieorganisatie al er uit gestuurd.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:56 schreef Montagui het volgende:
"From the river to the sea" wordt "from Amsterdam to Palestine", als het aan Samidoun ligt.
[ x ]
De 5e colonne staat op springen.
Wat zou jij doen als he wordt aangevallen door hordes hyenas? Jezelf verdedigen is het minste.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Alstu. Van een bouwplaatsje.
Wat is de relevantie in dit topic? Wat insinueer je?quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:55 schreef Akathisia het volgende:
https://youtube.com/shorts/WF1dHlwOs1Y?si=nX4-jzZdYjspW1tJ
Joden jagen op een Duitse priester.
Zijn het ook niet.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik kan dit geen Amsterdammers of Nederlanders noemen.
Heb jij het ze gevraagd?quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jij hebt ze persoonlijk gevraagd of ze geen Nederlands paspoort hebben ja?
Samidoun mag je gewoon verbieden.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:39 schreef Nober het volgende:
Nog meer verbieden. Want handhavers in overvloed.
[ x ]
https://x.com/RonEisenmann/status/1855318264567796172
[..]
1 strike out principe toepassen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit zou natuurlijk prima zijn. Ik kan er nog wel een paar bedenken:
• De "Palestijnse" vlag verbieden
• Haat jegens Isralirs of Isral bestraffen met lange gevangenisstraffen
• Bij het schenden van deze regels worden mensen met een dubbel paspoort uitgezet
• Scherpere controle bij moskeen en Islamitische organisaties op het verspreiden van Isral-haat en antisemitisme
Jamaaaaaaar taxichauffeurquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:07 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Taxichauffeurs die de adressen waar Joden zaten doorbriefden aan elkaar. Misschien toch niet zo heel vreemd dat er eentje gegrepen is...
Ik denk dat al het geweld veroordeeld moet worden hier, denk je ook niet?quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoi veroordeel je het geweld van die schaamteloze zionistische aanhang tegen de burgers van Amsterdam en de Politie?
Ik heb gisteren in twee topics de vernielingen, de smakeloze liederen en ander wangedrag van Maccabi-supporters veroordeeld. Daarop heb ik eindeloos gevraagd of de paspoortcontroles en het buitensporige geweld van 'scooterjongeren' en hun medestanders konden worden veroordeeld door de mensen die de joden niet zo mogen. Vergeefs. Ik wacht nog steeds.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoi veroordeel je het geweld van die schaamteloze zionistische aanhang tegen de burgers van Amsterdam en de Politie?
quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Staatsvijanden, hoop dat er bij wangedrag hard wordt gestraft.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb gisteren in twee topics de vernielingen, de smakeloze liederen en ander wangedrag van Maccabi-supporters veroordeeld. Daarop heb ik eindeloos gevraagd of de paspoortcontroles en het buitensporige geweld van 'scooterjongeren' en hun medestanders konden worden veroordeeld door de mensen die de joden niet zo mogen. Vergeefs. Ik wacht nog steeds.
Die provocatie was er ook. Maar niet met raar geweld. Daar zit meer het probleem.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ken het riedeltje. Er wordt telkens weer op een vermeende joodse provocatie gewezen. Van de eigen groep wordt een stel primitieven gemaakt die geen zelfcontrole hebben en niet anders kunnen dan tot geweld overgaan. Waanzin.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:02 schreef Werkperd het volgende:
Mainstream media ff redden wat er nog te redden valt:
[ x ]
Dit klinkt als een echte originele Amsterdammer. Wie weet heb ik vroeger wel met hem geknikkerd in Amsterdam-Westquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:02 schreef Werkperd het volgende:
Mainstream media ff redden wat er nog te redden valt:
[ x ]
Als soort van Duitser moet ik mezelf bedwingen om dit geen like te geven.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:07 schreef moby_jones het volgende:
Tuig uit het midden-oosten krijsen met honderden tegelijk racistische teksten, vallen agenten aan met kettingen en buizen en vliegen na drie dagen weer terug zonder een aanhouding en het resultaat is blijkbaar dat Nederland niet lief genoeg is voor het uitschot, hallucinante perikelen
Arnoud van Doorn aandragen als twitterbron...quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:19 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Je hebt zelf niet door dat je onzin uitkraamt. Blijft doorgaan alsof hij denkt dat hij een dikke statement heeft gemaakt. Lachwekkend dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |