abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215533463
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En weer gaat het tuig een stapje verder:

[ x ]
Daar plak je een sticker van Israel overheen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_215533521
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:34 schreef PrivacyKoning het volgende:

[..]
Het grappigste is, is dat de islamofobe deelnemers aan deze thread de Maccabi-supporters met Marokkanen zouden verwarren as ze hen op straat zouden tegenkomen. Beiden hebben een Midden-Oosters uiterlijk _O- _O- _O-

Dit kan helemaal niet, want hoe kom je dan op racisme??

´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_215533531
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:17 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Daar plak je een sticker van Israel overheen.
  zaterdag 9 november 2024 @ 20:24:14 #104
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215533571
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:14 schreef Werkperd het volgende:
Mensen die hier Maccabi terroristen verdedigen hebben naar mijn mening niets met Nederland en mogen van mij part vertrekken naar Israël.
Eens.

En al die pro-Hamas lieden mogen naar Palestina.

Liever vandaag dan morgen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215533595
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:05 schreef Werkperd het volgende:
Zie hier hoe buitenlanders uit Israël onze Amsterdam aan het terroriseren zijn met knuppels enal:
pi_215533628
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:21 schreef moby_jones het volgende:
Stemming op Twitter laat zich nog niet echt gelijkschakelen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gemiddelde IQ op Twitter is 60.
pi_215533644
twitter
blablablabla
  zaterdag 9 november 2024 @ 20:29:10 #108
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_215533667
Erdogan hoor je niet als er een NederTurk in elkaar geslagen word door een Ultra.
pi_215533722
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:56 schreef Montagui het volgende:
"From the river to the sea" wordt "from Amsterdam to Palestine", als het aan Samidoun ligt.

[ x ]

De 5e colonne staat op springen.
Dan weten we dus nu ook dat het gewoon antisemitisme is. Want een 'Jodenjacht', mensen vragen of zij Joods zijn, mensen in elkaar slaan of in de gracht trappen en uitschelden voor '*insert ziekte*jood' hoort hier dus volgens hun bij. Meteen verbieden deze extremistische organisatie.
quote:
Zie hier hoe buitenlanders uit Israël onze Amsterdam aan het terroriseren zijn met knuppels enal:

[ x ]
Oude video, context mist. Wat hier namelijk aan voorafgaat of op volgt is niet duidelijk.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:14 schreef Werkperd het volgende:
Mensen die hier Maccabi terroristen verdedigen hebben naar mijn mening niets met Nederland en mogen van mij part vertrekken naar Israël.
Je begrijpt een paar dingen niet:

Israël, het enige Joodse land ter wereld, is een bondgenoot van het Westen. Het Jodendom hoort ook bij het Westen.

De Islam daarentegen niet, de Islam en diens adepten zorgen sinds het meer voet aan de grond kreeg sinds de jaren 1970, ook voor heel veel problemen in het Westen, maakt de samenlevingen onveiliger, moslims integreren te vaak heel slecht en zijn op talloze negatieve manier oververtegenwoordigd.

Israël steunen of Israëlische voetbalfans steunen, die in elkaar worden geslagen door een moslimtuig dat hier denkt hun tribale geïmporteerde religie en cultuurtribalisme te kunnen gaan botvieren op bezoekende Joden, zou de norm moeten zijn.

Joden of Israëliërs zouden hier altijd rustig en veilig over straat moeten kunnen. En mensen die dat niet kunnen accepteren moeten Nederland verlaten. Als de verhalen kloppen doen steeds meer moslims dat al, het staat je vrij hun te volgen :W
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215533867
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:21 schreef moby_jones het volgende:
Stemming op Twitter laat zich nog niet echt gelijkschakelen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha :')_!

Paar Twitter bio’s van deze accounts:
quote:
Writer | Poet 🪬 Jewish queer anti-zionist ✨Abolition | Film/TV
🏳️‍⚧️⚢ ⚧︎ 20🪬antizionist anti-Imperialist multiethnic sefardi ✡︎ ☭ ✭🌺🇵🇸 فلسطين حرة
MONOPSONY CAPITALISM (cambridge university press) | Dravidian Marxist | comrade_ashok on TikTok | http://monopsonycapitalism.com
Andere accounts zijn of Islamitisch of delen antisemitische drek.

Dit zegt meer over jouw Twitter feed, die schijnbaar extreemlinks, Islamitisch en anti-Israël is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 9 november 2024 @ 20:49:06 #111
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215533974
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:47 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Uh nee, het is een feit. Er was een topic over de stemkeuze bij de TK-verkiezingen, PvdAGroenlinks stond dik bovenaan. Dus dit forum is geen afspiegeling van wat er leeft
Dat weet ik verder niet, maar je bent behoorlijk blind als je hier niet heel uiteenlopende meningen leest.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215533980
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:34 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]
Ik denk dat het redelijk gelijk opgaat, eerlijk gezegd. Wat me vooral opvalt is dat extremen aan zowel de rechter-, als de linkerzijde oververtegenwoordigd zijn in vergelijking met het leven buiten de zolderkamer.
Sowieso zie je dat het on-line meestal of extreemlinks of extreemrechts is en weinig andere opties.

Denk dat het komt omdat extreemrechts aan het oprukken is in de wereld, dat er aan de linkerkant ook een inhaalslag is gemaakt. Vooral nu na de Amerikaanse verkiezingen zal het Westen als het kwade rechtse gevaar gezien worden.
  zaterdag 9 november 2024 @ 20:51:38 #113
3542 Gia
User under construction
pi_215534011
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:27 schreef Elan het volgende:
[ x ]
Huh?
pi_215534014
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:49 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat weet ik verder niet, maar je bent behoorlijk blind als je hier niet heel uiteenlopende meningen leest.
Het is geen echokamer inderdaad.
pi_215534045
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:49 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Sowieso zie je dat het on-line meestal of extreemlinks of extreemrechts is en weinig andere opties.

Denk dat het komt omdat extreemrechts aan het oprukken is in de wereld, dat er aan de linkerkant ook een inhaalslag is gemaakt. Vooral nu na de Amerikaanse verkiezingen zal het Westen als het kwade rechtse gevaar gezien worden.
Zo'n 25 jaar hang ik hier op deze site rond - wat een verspilling, maar dat terzijde 😉 - en al die tijd is het hier min of meer hetzelfde geweest; diep ingegraven achter het eigen gelijk verwensingen schreeuwen naar de overkant.

Voor mn gevoel was het hier voorheen wat linkser, maar dat kan ook komen omdat ik destijds iets rechtsdragender was dan nu. Nu ben ik militant centrist.😁
pi_215534049
quote:

[ x ]
Ach die zielige onschuldige maccabi hoolies
pi_215534051
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 9 november 2024 @ 21:01:53 #118
485843 crew  Jippie
pi_215534152
Modslot, tot zo

FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 9 november 2024 @ 21:41:00 #119
485843 crew  Jippie
pi_215534623
En weer open ^O^
  zaterdag 9 november 2024 @ 21:48:27 #120
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215534719
en dan vraagt GroenLinks en PVDA zich af waarom er niet op hen gestemd meer wordt
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215534754
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 21:48 schreef michaelmoore het volgende:
en dan vraagt GroenLinks en PVDA zich af waarom er niet op hen gestemd meer wordt
Tweede partij van Nederland
pi_215534828
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:56 schreef Montagui het volgende:
"From the river to the sea" wordt "from Amsterdam to Palestine", als het aan Samidoun ligt.

[ x ]

De 5e colonne staat op springen.
Dit mag wel per direct worden verboden. En waarom is dat al niet zo? In landen om ons heen is die terrorproducieorganisatie al er uit gestuurd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215534846
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:43 schreef Caland het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

Alstu. Van een bouwplaatsje.
Wat zou jij doen als he wordt aangevallen door hordes hyenas? Jezelf verdedigen is het minste.
1947-2016
pi_215534877
quote:
Wat is de relevantie in dit topic? Wat insinueer je?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_215534884
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:52 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik kan dit geen Amsterdammers of Nederlanders noemen.
Zijn het ook niet.

Magreb en MO tuig. En nog steeds geen enkel medium wat het benoemt. Maar iedereem weet het.

Wat is onze maatschappij laf geworden.
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')