Heb jij het ze gevraagd?quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jij hebt ze persoonlijk gevraagd of ze geen Nederlands paspoort hebben ja?
Samidoun mag je gewoon verbieden.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:39 schreef Nober het volgende:
Nog meer verbieden. Want handhavers in overvloed.
[ x ]
https://x.com/RonEisenmann/status/1855318264567796172
[..]
1 strike out principe toepassen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit zou natuurlijk prima zijn. Ik kan er nog wel een paar bedenken:
• De "Palestijnse" vlag verbieden
• Haat jegens Isralirs of Isral bestraffen met lange gevangenisstraffen
• Bij het schenden van deze regels worden mensen met een dubbel paspoort uitgezet
• Scherpere controle bij moskeen en Islamitische organisaties op het verspreiden van Isral-haat en antisemitisme
Jamaaaaaaar taxichauffeurquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:07 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Taxichauffeurs die de adressen waar Joden zaten doorbriefden aan elkaar. Misschien toch niet zo heel vreemd dat er eentje gegrepen is...
Ik denk dat al het geweld veroordeeld moet worden hier, denk je ook niet?quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoi veroordeel je het geweld van die schaamteloze zionistische aanhang tegen de burgers van Amsterdam en de Politie?
Ik heb gisteren in twee topics de vernielingen, de smakeloze liederen en ander wangedrag van Maccabi-supporters veroordeeld. Daarop heb ik eindeloos gevraagd of de paspoortcontroles en het buitensporige geweld van 'scooterjongeren' en hun medestanders konden worden veroordeeld door de mensen die de joden niet zo mogen. Vergeefs. Ik wacht nog steeds.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoi veroordeel je het geweld van die schaamteloze zionistische aanhang tegen de burgers van Amsterdam en de Politie?
quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Staatsvijanden, hoop dat er bij wangedrag hard wordt gestraft.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb gisteren in twee topics de vernielingen, de smakeloze liederen en ander wangedrag van Maccabi-supporters veroordeeld. Daarop heb ik eindeloos gevraagd of de paspoortcontroles en het buitensporige geweld van 'scooterjongeren' en hun medestanders konden worden veroordeeld door de mensen die de joden niet zo mogen. Vergeefs. Ik wacht nog steeds.
Die provocatie was er ook. Maar niet met raar geweld. Daar zit meer het probleem.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ken het riedeltje. Er wordt telkens weer op een vermeende joodse provocatie gewezen. Van de eigen groep wordt een stel primitieven gemaakt die geen zelfcontrole hebben en niet anders kunnen dan tot geweld overgaan. Waanzin.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:02 schreef Werkperd het volgende:
Mainstream media ff redden wat er nog te redden valt:
[ x ]
Dit klinkt als een echte originele Amsterdammer. Wie weet heb ik vroeger wel met hem geknikkerd in Amsterdam-Westquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:02 schreef Werkperd het volgende:
Mainstream media ff redden wat er nog te redden valt:
[ x ]
Als soort van Duitser moet ik mezelf bedwingen om dit geen like te geven.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:07 schreef moby_jones het volgende:
Tuig uit het midden-oosten krijsen met honderden tegelijk racistische teksten, vallen agenten aan met kettingen en buizen en vliegen na drie dagen weer terug zonder een aanhouding en het resultaat is blijkbaar dat Nederland niet lief genoeg is voor het uitschot, hallucinante perikelen
Arnoud van Doorn aandragen als twitterbron...quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:19 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Je hebt zelf niet door dat je onzin uitkraamt. Blijft doorgaan alsof hij denkt dat hij een dikke statement heeft gemaakt. Lachwekkend dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |