abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215532969
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:39 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Wat doen andere media niet?
Hij heeft lef en geeft goed commentaar
Objectieve verslaggeving
Groot fan van User Wotte
  zaterdag 9 november 2024 @ 19:42:00 #77
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215532979
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:34 schreef Chadi het volgende:

[..]
De Graaf kan er met haar verstand niet bij dat nauwelijks wordt belicht hoe deze relnacht begon en dat gerenommeerde nieuwszenders zelfs haar beelden verdraaien. Diep teleurgesteld is ze ook in burgemeester Halsema die na de rellen op een persconferentie sprak van een gitzwarte dag. ,,Haatdragende, antisemitische relschoppers en criminelen hebben gisteravond Joodse en Israëlische bezoekers te gast in onze stad belaagd en in elkaar geslagen. Mijn hart gaat uit naar de slachtoffers en hun familie. Hier en in Israël’’, zei ze.
Volgens De Graaf gaat Halsema volledig voorbij aan de rol die de Maccabi-fans zelf hebben gespeeld. ,,Wat hier gebeurde ligt niet een beetje genuanceerder. Het is heel veel genuanceerder. Maccabi was zelf ook op oorlogspad. Dat vind ik zo erg aan de uitlatingen van Halsema. Ik heb haar altijd hoog zitten, maar nu had ze moeten zeggen dat het verschrikkelijk is wat er in de stad is gebeurd, maar dat ze eerst goed gaat onderzoeken wat hier nu precies mis ging. Nu heeft het grote publiek al een oordeel. Het was Jodenhaat, dus niemand gelooft straks de uitkomsten nog van het aangekondigde onderzoek nog.”
De Graaf liet het er niet bij zitten en sprak de media die haar beelden fout interpreteerden aan op hun verantwoordelijkheid. Inmiddels heeft ARD excuses gemaakt en een rectificatie geplaatst.
Hoe goedgelovig denk je dat ik ben, Chadi?

Hoe achterlijk denk je dat je moet zijn om door te hebben waarom je hier weer bent? Wat je motieven zijn?

Janken over hoe kranten 'antisemitisch' genoemd zouden kunnen worden, en dat ze daarom de boel maar stilhouden?

Tuurlijk, Chadi... is toch bekend? Zo durft de media al decennia het probleem van de conservatieve islam in het Westen niet te benoemen, bijvoorbeeld. In dat opzicht ben je wat stiller.

WANT!

Racisme, discriminatie, haat, islamofobie, intolerantie, en dit allemaal al dan niet opgeleukt met plaatjes van die Oostenrijkse snorremans.

Nee, nu, net als met dat hele Palestina-verhaal, komt Chadi opdagen om de boel even te duiden: "er heerst SELECTIVITEIT in de media!"

En er zelf weer als de kippen bij zijn om over 'MOSLIMSHAAT' te jeremiëren wanneer iemand het waagt die religie kritisch te benaderen.

Je bent zo ontiegelijk voorspelbaar.

Die Maccabi-relschoppers én racisten mogen van mij stand pede buitengeflikkerd worden. Netanyahu en z'n kolonisten zijn tuig van de bovenste richel.

Consequent zijn heeft zo diens voordelen: zo kun je je daadwerkelijk uitspreken over mensenrechten en onrecht zonder steeds te moeten checken of de groep in kwestie ze wel verdient.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215532985
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:34 schreef PrivacyKoning het volgende:

[..]
Het grappigste is, is dat de islamofobe deelnemers aan deze thread de Maccabi-supporters met Marokkanen zouden verwarren as ze hen op straat zouden tegenkomen. Beiden hebben een Midden-Oosters uiterlijk _O- _O- _O-

[ afbeelding ]
Haha, ik zie dat deze post wordt geliked door @Chadi

Maar geeft hier dus toe dat Joden hun oorsprong in het Midden-Oosten hebben, want voorheen heb je nog wel eens willen beweren dat dit blanke Europese kolonisten zouden zijn die het land van Arabieren hebben afgepakt of zo. Dus, wat is het nu?

Heerlijke gesegmenteerde logica weer.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215533016
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:42 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hoe goedgelovig denk je dat ik ben, Chadi?

Hoe achterlijk denk je dat je moet zijn om door te hebben waarom je hier weer bent? Wat je motieven zijn?

Janken over hoe kranten 'antisemitisch' genoemd zouden kunnen worden, en dat ze daarom de boel maar stilhouden?

Tuurlijk, Chadi... is toch bekend? Zo durft de media al decennia het probleem van de conservatieve islam in het Westen niet te benoemen, bijvoorbeeld. In dat opzicht ben je wat stiller.

WANT!

Racisme, discriminatie, haat, islamofobie, intolerantie, en dit allemaal al dan niet opgeleukt met plaatjes van die Oostenrijkse snorremans.

Nee, nu, net als met dat hele Palestina-verhaal, komt Chadi opdagen om de boel even te duiden: "er heerst SELECTIVITEIT in de media!"

En er zelf weer als de kippen bij zijn om over 'MOSLIMSHAAT' te jeremiëren wanneer iemand het waagt die religie kritisch te benaderen.

Je bent zo ontiegelijk voorspelbaar.

Die Maccabi-relschoppers én racisten mogen van mij stand pede buitengeflikkerd worden. Netanyahu en z'n kolonisten zijn tuig van de bovenste richel.

Consequent zijn heeft zo diens voordelen: zo kun je je daadwerkelijk uitspreken over mensenrechten en onrecht zonder steeds te moeten checken of de groep in kwestie ze wel verdient.
Je valt weer door de mand. Inhoudelijk ga je er niet op in. Je probeert de boodschapper weer aan te vallen.
  zaterdag 9 november 2024 @ 19:43:53 #80
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215533023
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:41 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Objectieve verslaggeving
Proest...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 9 november 2024 @ 19:45:29 #81
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215533056
quote:

[..]
Het grappigste is, is dat de islamofobe deelnemers aan deze thread de Maccabi-supporters met Marokkanen zouden verwarren as ze hen op straat zouden tegenkomen. Beiden hebben een Midden-Oosters uiterlijk _O- _O- _O-

[ afbeelding ]
Gut ja, het is weer 'islamofobie'.

Hou toch op man...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 9 november 2024 @ 19:47:25 #82
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215533094
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:43 schreef Chadi het volgende:

[..]
Je valt weer door de mand. Inhoudelijk ga je er niet op in. Je probeert de boodschapper weer aan te vallen.
Welke mand?

Inhoudelijk ben ik er al op ingegaan, nog voordat je hier verscheen.

Wat jij met inhoudelijk bedoelt is, in simpele terminologie: "Het is de schuld van zionisten (opnieuw), de reactie was logisch, zaken als jodenjacht en vragen naar paspoorten moet je in de context zien, wat is Nederland toch een racistisch land, islamofobie" en dan nog wat gereutel over Israël-Palestina, uiteraard en meelmonderig gewauwel over mensenrechten.

Tribale bagger
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215533117
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:39 schreef Nober het volgende:
Nog meer verbieden. Want handhavers in overvloed.

[ x ]
https://x.com/RonEisenmann/status/1855318264567796172
[..]

Dit zou natuurlijk prima zijn. Ik kan er nog wel een paar bedenken:

• De "Palestijnse" vlag verbieden
• Haat jegens Israëliërs of Israël bestraffen met lange gevangenisstraffen
• Bij het schenden van deze regels worden mensen met een dubbel paspoort uitgezet
• Scherpere controle bij moskeeën en Islamitische organisaties op het verspreiden van Israël-haat en antisemitisme
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215533136
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:41 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Objectieve verslaggeving
Ja, dat is toch goed? Hij zegt wat hij ziet, geeft een beetje ironisch commentaar maar niet zijn persoonlijke mening. Andere filmpjes heb ik overigens niet gezien
pi_215533158
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:49 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Ja, dat is toch goed? Hij zegt wat hij ziet, geeft een beetje ironisch commentaar maar niet zijn persoonlijke mening. Andere filmpjes heb ik overigens niet gezien
Ook deze video laat relatief weinig zijn.

Het zijn namelijk een aantal aan elkaar gemonteerde fragmenten, zonder context. Er is onder andere te zien dat een groep Maccabi fans uit een tram rent met een paar staven, waar allerlei bizarre conclusies aan worden getrokken. Het is dan ook opmerkelijk om te zien dat deze video het voornamelijk goed doet bij Israël-haters en pro-Palestijnse sympathisanten.
pi_215533168
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Nee. Het waren geen moslims die tekeer gingen. Hoevaak kun je iets ontkennen? Marokannen sporen deels gewoon niet hier. Mijn Afghansie buur vindt veel okay behalve dat ze soms als Marokkanaan gezien wordt. Daar schaamt zij zich voor als Afghaan. Daarnaast speelt het probleem met bepaalde moslims al VELE jaren. Meen heeft overal een hekel aan.
  zaterdag 9 november 2024 @ 19:54:25 #87
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_215533180
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Het zijn namelijk een aantal aan elkaar gemonteerde fragmenten, zonder context. Er is onder andere te zien dat een groep Maccabi fans uit een tram rent met een paar staven, waar allerlei bizarre conclusies aan worden getrokken. Het is dan ook opmerkelijk om te zien dat deze video het voornamelijk goed doet bij Israël-haters en pro-Palestijnse sympathisanten.
Die Annet de Graaf die dit ook 'rapporteert' valt ook niet echt serieus te nemen met al haar hatelijke gespuw op twitter dus dat valt ook af als objectieve bron.
pi_215533192
Laten we hopen dat men als regering nu wakker schrikt en dit keihard aanpakt. Een begin is dan serieus Marokko dwingen illegaal tuig terug te nemen.
pi_215533202
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Je kan er niet uit opmaken of Maccabi zichzelf wilden verdedigen tegen Marokkaantjes, de context mist. Daarom zei ik ook dat ik blijf bij wat ik er eerder over heb gezegd. Marokkanen zijn doelbewust op een vooraf afgesproken 'jodenjacht' gegaan en al het andere, het gedrag van de Maccabi fans, wordt alleen maar gebruikt om de vooringenomen antisemitische mening te bevestigen.
pi_215533204
"From the river to the sea" wordt "from Amsterdam to Palestine", als het aan Samidoun ligt.

twitter

De 5e colonne staat op springen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_215533302
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:40 schreef moby_jones het volgende:
Voor de "Hooligans zouden nooit zoiets doen" menigte: een reality check
[..]

Ah, oké. Goed punt.
pi_215533303
Zie hier hoe buitenlanders uit Israël onze Amsterdam aan het terroriseren zijn met knuppels enal:

twitter
pi_215533315
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Welke mand?

Inhoudelijk ben ik er al op ingegaan, nog voordat je hier verscheen.

Wat jij met inhoudelijk bedoelt is, in simpele terminologie: "Het is de schuld van zionisten (opnieuw), de reactie was logisch, zaken als jodenjacht en vragen naar paspoorten moet je in de context zien, wat is Nederland toch een racistisch land, islamofobie" en dan nog wat gereutel over Israël-Palestina, uiteraard en meelmonderig gewauwel over mensenrechten.

Tribale bagger
Je hebt hier weer een gesprek met jezelf wat je op mij projecteert.
  zaterdag 9 november 2024 @ 20:07:33 #94
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215533333
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:06 schreef Chadi het volgende:

[..]
Je hebt hier weer een gesprek met jezelf wat je op mij projecteert.
Nee hoor; ik herinner me onze discussies nog kristalhelder.

Naast dat ik gewoon kan lezen wat je schrijft.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215533339
twitter
pi_215533409
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:05 schreef Werkperd het volgende:
Zie hier hoe buitenlanders uit Israël onze Amsterdam aan het terroriseren zijn met knuppels enal:

[ x ]
Ik mis iets blijkbaar. Dit is niets zeggen met een paar mensen.
pi_215533421
En weer gaat het tuig een stapje verder:

twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_215533422
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:05 schreef Werkperd het volgende:

[ x ]
Ik ben benieuwd als de hooligans Chinese voetbalsupporters waren die door in Nederland wonende Oeigoeren, opgejaagd en in elkaar geslagen zouden zijn. Of het narratief hetzelfde zou zijn.
pi_215533423
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 15:47 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Verassend.
Omdat het op basis van juridische gronden allemaal wel meeviel blijkbaar.
blablablabla
pi_215533434
Mensen die hier Maccabi terroristen verdedigen hebben naar mijn mening niets met Nederland en mogen van mij part vertrekken naar Israël.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')