SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Get your merch here...quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Duidelijk dat @:Paul 4 more years verdient!
MAKE DTS GREAT AGAIN!
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
DπS?quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Get your merch here...
[ afbeelding ]![]()
![]()
DNS?quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Get your merch here...
[ afbeelding ]![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Het blijft AIquote:
Welkom terug maatquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:50 schreef Paul het volgende:
Bedankt @:Grrrrrrrr ik ben back baby
MED / Het is zover: Paultjuhh is eindelijk moderator!~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
ja tochquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
echt ik kom er nier vanaf met vriendinnetje van voor vriendinnetuje waar ijk zo mee klik,....
Naja nog onduidelijk relatie status van haar, tis maar beetje van ja hou van hem maar is er neit enzo,.
Maw zeer onduidelijk voor mijDo what you love, love what you do!![]()
was beetje klaar al helemaal om maar eeuwig vrijgezel te blijvenDo what you love, love what you do!![]()
Ik snap er niks vanquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:56 schreef kree het volgende:
echt ik kom er nier vanaf met vriendinnetje van voor vriendinnetuje waar ijk zo mee klik,....
Naja nog onduidelijk relatie status van haar, tis maar beetje van ja hou van hem maar is er neit enzo,.
Maw zeer onduidelijk voor mij![]()
ik ook niet meer eigenlijk?quote:
iig van haar tis wel friend zone beetje denk, maar benndaar nog ok meeDo what you love, love what you do!![]()
Okquote:Op zaterdag 9 november 2024 00:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet meer eigenlijk?
iig van haar tis wel friend zone beetje denk, maar benndaar nog ok mee![]()
Okquote:Op zaterdag 9 november 2024 00:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet meer eigenlijk?
iig van haar tis wel friend zone beetje denk, maar benndaar nog ok mee![]()
het lastige met haar is, is dat ze min of meer zelfde soort ellende meemaakt enzo als ik had met intern begeleiding enzo en alles wat ermee hangt, ruzie met familie etc etfc.
Ik snap het allemaal wel, verschil is alleen ik ben daar wel doorheen gegaan en lost het uiteindelijk wss meeste op. zei nog aan het begin ervan zeg maar hotel we zelfde leeftijd zijn.
snappen jullie dat? of vraag?Do what you love, love what you do!![]()
ummmmmquote:Op zaterdag 9 november 2024 00:04 schreef kree het volgende:
het lastige met haar is, is dat ze min of meer zelfde soort ellende meemaakt enzo als ik had met intern begeleiding enzo en alles wat ermee hangt, ruzie met familie etc etfc.
Ik snap het allemaal wel, verschil is alleen ik ben daar wel doorheen gegaan en lost het uiteindelijk wss meeste op. zei nog aan het begin ervan zeg maar hotel we zelfde leeftijd zijn.
snappen jullie dat? of vraag?Same shit, different day
SC hopper present![]()
nou bedoel het serieus he? maar mss leg ik het verkeerd uit?quote:Do what you love, love what you do!![]()
ik kom net binnen dus moet me inlezenquote:Op zaterdag 9 november 2024 00:06 schreef kree het volgende:
[..]
nou bedoel het serieus he? maar mss leg ik het verkeerd uit?Same shit, different day
SC hopper present![]()
tis maar paar berichten ;Pquote:Op zaterdag 9 november 2024 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom net binnen dus moet me inlezenDo what you love, love what you do!![]()
Zij zit in de problemen en belt jou omdat jij hetzelfde hebt meegemaakt.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:04 schreef kree het volgende:
snappen jullie dat? of vraag?
Maar jij bent verliefd op haar en zij niet op jou.
Maar toch blijft ze jou bellen om haar problemen te bespreken.
En misschien moet je eens niet de telefoon opnemen als ze belt.![]()
maw hij is de reserve-cuckquote:Op zaterdag 9 november 2024 00:12 schreef maily het volgende:
[..]
Zij zit in de problemen en belt jou omdat jij hetzelfde hebt meegemaakt.
Maar toch blijft ze jou bellen om haar problemen te bespreken.![]()
we waren verliefd op elkaar voor dit alles met mij en later met haar.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:12 schreef maily het volgende:
[..]
Zij zit in de problemen en belt jou omdat jij hetzelfde hebt meegemaakt.
Maar toch blijft ze jou bellen om haar problemen te bespreken.
En misschien moet je eens niet de telefoon opnemen als ze belt.
Ik heb het toen min of meer afgekapt omdat ik dacht dat wordt t niet.
daarna pas hele verhaal van mij en begeleiding en daarna nog van haar waar ze nog in zit.
najatja. we praten dan nog zeg maar. op andere manier wel
Do what you love, love what you do!![]()
ik denk nog steeds dat er wel een klik kan zijn. alleen toen dus niet. en zeker niet nu ze ander vriendje heeft die er volgens haar aan alle kanten vanaf loopt.quote:
maar dat mss...
wat meer belangrijk is, ook snap dr wel in zorgen en met wat ze doorgaat enzo met hulp traject. dus daarover praten doet haar goed maar mij ook, van weet je we snappen elkaar omdat het zo hetzelfde is.
of dit ooit relatie gaat worden, geen idee, is niet mijn doel opzicht nl.Do what you love, love what you do!![]()
Maar je hoopt t wel.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:20 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk nog steeds dat er wel een klik kan zijn. alleen toen dus niet. en zeker niet nu ze ander vriendje heeft die er volgens haar aan alle kanten vanaf loopt.
maar dat mss...
wat meer belangrijk is, ook snap dr wel in zorgen en met wat ze doorgaat enzo met hulp traject. dus daarover praten doet haar goed maar mij ook, van weet je we snappen elkaar omdat het zo hetzelfde is.
of dit ooit relatie gaat worden, geen idee, is niet mijn doel opzicht nl.![]()
Hij heeft hier al 1000183x het advies gehad dat ie met haar moet stoppen, e toch vraagt ie iedere keer weer advies over haarquote:![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hij heeft hier al 1000183x het advies gehad dat ie met haar moet stoppen, e toch vraagt ie iedere keer weer advies over haar
Daarom zeg ik ook dat hij het in stand houdt.![]()
enne niks mis mee want nog twijfels, heeeej als jullie boeiends iets hebben zeg maar hoor, maar laat dit er ff tussen doorquote:Op zaterdag 9 november 2024 00:22 schreef maily het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat hij het in stand houdt.
Echt, ga aub met iemand professioneel praten.
Ik heb geen zin in dat geneuzel.
Het moet leuk blijven.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
jajaja zeik niet pinnn, lol alsof jullie conversatie hier zo boeiend isquote:Op zaterdag 9 november 2024 00:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Echt, ga aub met iemand professioneel praten.
Ik heb geen zin in dat geneuzel.
Het moet leuk blijven.
Het was leukquote:Op zaterdag 9 november 2024 00:24 schreef kree het volgende:
[..]
jajaja zeik niet pinnn, lol alsof jullie conversatie hier zo boeiend is![]()
hmmmm klinkt beetje saai hier toch?
ik ga geen reet doen dienweekend behalve uitslapen enzo na week storingsdienst en was in de wasmachine doen en ophangen en nog bedenken of ik zelf ga koken of bestellen
jullie?Do what you love, love what you do!![]()
ik heb wel eens paar thema van muziekjes en zet ik voor de lol in in band, maar hernis 2 seconden mss fragment en iedereen weet t nr.
Hebben jullie die?
en doe ff linkje?Do what you love, love what you do!![]()
nou met dit soort ai zal dat niet lukken? LOLquote:
maar ok sta altijd voor gezellige discussie
Hey kreeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
het is een heel triest verlede dit verhaal wel, enne wil niet shockeren maar. om mensen die geven om geef om andere en zo gaat het nu nog jaren en jaren later dus en speel dan nog bij die dat maakte.
denk soms mss moeten we meer om elkaar denken als elkaar haten?Do what you love, love what you do!![]()
Mijn zus is wel een aparte titel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh jee.. het saai-woord is gevallen...quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Oh ohThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
tja ik probeer altijd beetje van mezelf te verzinnen, sommige vinden dat saai enzo?quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh jee.. het saai-woord is gevallen...
maar sta open voor andere onderwerpen natuurlijk.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Tja.quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:23 schreef kree het volgende:
[..]
tja ik probeer altijd beetje van mezelf te verzinnen, sommige vinden dat saai enzo?
maar sta open voor andere onderwerpen natuurlijk.
Meestal valt het wat dood na zo'n opmerking natuurlijk
Ha Rob.quote:
Hoe is het daar?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ach ja, je goed aanrecht, natuurlijk.quote:
Waar je altijd je koffie maakt die je ons schenkt
is dar zo? hangt er maar vanaf wat je dood noemt natuurlijk? of meer bolk of discussie?quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja.
Meestal valt het wat dood na zo'n opmerking natuurlijk
[..]
Ha Rob.
Hoe is het daar?Do what you love, love what you do!![]()
Het is koud weerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nogmaals: het mag allebei.quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:31 schreef kree het volgende:
[..]
is dar zo? hangt er maar vanaf wat je dood noemt natuurlijk? of meer bolk of discussie?
Dat jij het graag anders ziet, is wat anders
eigenlijk hele dag al vandaag?quote:
t was opzich minder koud als maandag, maar wind en grijs en koud enzo vandaagDo what you love, love what you do!![]()
Het wát?!quote:
jawel, en kan bij mij ook, maar als het maar gezellig is om beetje over te kletsen he ipv alle saaie bolkquote:Op zaterdag 9 november 2024 01:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Nogmaals: het mag allebei.
Dat jij het graag anders ziet, is wat andersDo what you love, love what you do!![]()
tis maar matig waar er hier gezegd wordt waar t op staat en mening, meeste kiezen makkelijke bolk weg?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Lekker!quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:42 schreef kree het volgende:
[..]
mooi, ja goed wel druk weekje gehad, maar nu vrij weekend♡♡♡♡![]()
Bolk.quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:37 schreef kree het volgende:
[..]
tis maar matig waar er hier gezegd wordt waar t op staat en mening, meeste kiezen makkelijke bolk weg?
Weg.SPOILER: P.S.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ik wil ff gezegd hebben he nu al, want jullie weten doe mee aan israel pro muziek en bandjes enzp.
Maar het was schandalig natuurlijk weer in Amsterdam,,,, echt NL weer het lachtertje van de wereld.
naja aan iedereen hoe ie er aan denkt om het op te lossen, ik heb er iig mening over..?Do what you love, love what you do!![]()
moet zeggen ga beetje bangig erop worden hoor terwijl ik dat nooit had, tja wil ook niet dood ofzo en ik voeg me samen bij doelwit wel nu soms....Do what you love, love what you do!![]()
Oh, was er ergens een regel over Politiek in DTS?
Zo nee, dan mag die er wel komen![]()
![]()
Ennieweeyyssszzz,zzz
Bepaal jij dat?quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:48 schreef Sally het volgende:
Oh, was er ergens een regel over Politiek in DTS?
Zo nee, dan mag die er wel komen![]()
![]()
Ennieweeyyssszzz,zzz
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Neu.quote:
Mag er wel een vraag over stellen, en een mening over hebben toch?Dit.quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
iets wensen is wat anders dan iets bepalen
Had je nog iets anders hedennacht?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Trustequote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
wat zou het uitkomen dan als je wens waarheid was?quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
iets wensen is wat anders dan iets bepalenDo what you love, love what you do!![]()
LOL. hahahaha naja hoop hihihi natuurlijkquote:Op zaterdag 9 november 2024 01:56 schreef kree het volgende:
[..]
wat zou het uitkomen dan als je wens waarheid was?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Doorrijden met een lege tank is voor twee mannen uit Maassluis uitgelopen op een nacht in de cel op het politiebureau. Bij de gevluchte bijrijder werd een vuurwapen gevonden. Bij hem én de chauffeur vond de politie drugs.quote:Op zaterdag 9 november 2024 02:09 schreef mario390 het volgende:
cine party in spanie en bewohners
hebben in kategorien oscars gekregt
Agenten hielpen donderdagmiddag de bestuurder van een auto zonder benzine op de A20. Surveillerende agenten zagen de auto even na 13:30 uur tussen Vlaardingen en Maassluis op de vluchtstrook staan. Ze besloten de bestuurder te helpen en boden aan hem naar het dichtstbijzijnde tankstation te brengen.Uw ADH vitamine Worst
Weer al op de potThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-11-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1373 / +288 / +0 / 3802 / 4138
2. KillemWieft / 364 / +40 / +0 / 183 / 323
3. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
4. AardappelSchotel / 295 / +33 / +4 / 1329 / 1531
5. Dr.Mikey / 281 / +21 / +15 / 463 / 615
6. Lovely / 191 / +11 / +0 / 1209 / 1363
7. Rob / 188 / +100 / +3 / 160 / 202
8. Pinnenmutske / 148 / +26 / +7 / 594 / 751
9. hemarookworst / 134 / +14 / +15 / 395 / 508
10. mario390 / 131 / +45 / +4 / 84 / 138
11. HappyCharly / 131 / +27 / +2 / 282 / 341
12. loveyoulongtime / 121 / +0 / +0 / 354 / 423
13. ToT / 119 / +34 / +0 / 914 / 1014
14. devzero / 116 / +5 / +0 / 249 / 318
15. sp3c / 110 / +0 / +0 / 222 / 270
16. Bally-b / 93 / +0 / +0 / 21 / 29
17. mascara-klodder / 91 / +22 / +0 / 171 / 233
18. gebrokenglas / 87 / +45 / +0 / 596 / 675
19. MizzezAmy / 81 / +4 / +0 / 769 / 868
20. Shii / 76 / +0 / +0 / 145 / 188SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
LoopingsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
KroketjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kut! Had de koptelefoon nog op en geluid vol aanquote:Pien aan de eurkes nu.
Lach met een schone bips![]()
Vivo perleiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ImmersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb een banaan gegeten net, werd echt misselijk van de honger wakker net.quote:Op zaterdag 9 november 2024 03:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kende nog wat in de magnetron opwarmen? )![]()
Nou een banaan uit de magnetron hoeft ook niet, zo honger ja?quote:Op zaterdag 9 november 2024 03:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb een banaan gegeten net, werd echt misselijk van de honger wakker net.Lach met een schone bips![]()
Ha je hebt toch tiktok live zitten allemaal van die in de war woke wake diertjes op ik ga die lives af en als ik er zo een zie vraag ik of ze congratulations trump willen zeggenbest hilarisch
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 03:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou een banaan uit de magnetron hoeft ook niet, zo honger ja?
Maargoed verder slapen weer.
Fijne nacht![]()
![]()
Ik zal wel de enige zijn die woke, wik, wak en alles moe is.Zelfs inclusief moe.....quote:Op zaterdag 9 november 2024 03:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ha je hebt toch tiktok live zitten allemaal van die in de war woke wake diertjes op ik ga die lives af en als ik er zo een zie vraag ik of ze congratulations trump willen zeggenbest hilarisch
We zijn allemaal mensen,Lach met een schone bips![]()
ik ben zo moe van moe dat ik bijna woke benquote:Op zaterdag 9 november 2024 03:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zal wel de enige zijn die woke, wik, wak en alles moe is.Zelfs inclusief moe.....
We zijn allemaal mensen,![]()
Uw ADH vitamine Worst
Het is echt om te janken....quote:Op zaterdag 9 november 2024 03:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ben zo moe van moe dat ik bijna woke ben![]()
Waar gaat dit over? 99% geeft geen neuk.Lach met een schone bips![]()
Allemaal van die figuren met gekleurde haren etc.quote:Op zaterdag 9 november 2024 03:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zal wel de enige zijn die woke, wik, wak en alles moe is.Zelfs inclusief moe.....
We zijn allemaal mensen,They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vind dat wel handig.quote:Op zaterdag 9 november 2024 03:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Allemaal van die figuren met gekleurde haren etc.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Die herken je van afstand alquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
beetje onbekende musical maar welke ik dan leuk vond inclusief trouwen deze wat meer bekendere?
Bekijk deze YouTube-video
hoiuw wel een beetje van welke zeggen waar het op staat nl ook in muziek.Do what you love, love what you do!![]()
ik snap dat, maar ik vond ze altijd wel leuk, maar mss bekijk ik het beetje meer uit uitgangspunt van het ook gewoon doen enzo met groep.quote:
verschil is dat, voor jullie snap wel ja? als muzikant vind ik ze leuk om mee te doen.Do what you love, love what you do!![]()
mss trouwenens en vroeger liet ik me erdoor verlijden. want "je bent muzikant dus". is toch leuk enzo en vragen ze je je wel ,meer.
Daar hebben ze gelijk in trouwens want idd dat gebeurt. Ik heb beetje besloten om dat dan maar te kappen want je kunt hier weken mee bezig zijn met oefenen enzo. wat veel meer kost als uiteidelijk wat je ervoor betaalt krijgt.
Toch voor die dingen heb je pro muzikanten nodig. (en wil graag wel altwen zien wat je moet spelen)
iets wat je niet ff doet als "hobby" muzikant enzo.
maar heb daar beetje mee terug genomen en nu alleen nog wat ik leuk vind als hobby ;`)Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben nog steeds 1 persoon. Er zijn genoeg mensen die het wél geweldig vinden.quote:Op zaterdag 9 november 2024 04:07 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap dat, maar ik vond ze altijd wel leuk, maar mss bekijk ik het beetje meer uit uitgangspunt van het ook gewoon doen enzo met groep.
verschil is dat, voor jullie snap wel ja? als muzikant vind ik ze leuk om mee te doen.
is ook zo het is een geneens die niet allen leuk vinden. en dat weet ik wel, maar genoeg dus om er een pro industrie om te hebben. Enne ikke????quote:Op zaterdag 9 november 2024 04:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds 1 persoon. Er zijn genoeg mensen die het wél geweldig vinden.
Tja vind het leuk om mee te doen, maar is met name met kinderen groepen enzo en semi pro dus. Maar het brak me beetje op omdat het muzikaal wel best lastig is, dus beetje simpeler doe ik nu met cover bandje.Do what you love, love what you do!![]()
dat eerste wat ik poste van become omvat eigenlijk wel beetje hoe ik erover denk
lekker piano dingetje ook.... ik had de groove er wel in. hahaha niet doorgegaan die uiteindelijk na toch wat oefenen. in USA is ie meer bekend.Do what you love, love what you do!![]()
ik zit wel te denken trouwens, want eigenlijk boeit die hele relatie shit me al niet meer en heb ik maar vrede mee om vrijgezel te zijn.
maarre mss he deze is nog eentje waar ik mss wel mee klik ofzo. maar dat moet echt alles wat uitwijzen.
over het algemeen vind ik t ok om vrijgezel te zijn, maarja iets in me lijkt t leuker met twee enzo, alleen is maar alleen?
weet niet mss herkenbaar?Do what you love, love what you do!![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
wha wakker worden meerquote:
hier vinden jullie ook geen reet aan, maargoed heb er al vrede mee dat de jongere generatie verpest is met muziek.
dit was goeie muziek
Best wel moe nu, pokernachtje gehad.quote:Op zaterdag 9 november 2024 05:13 schreef kree het volgende:
[..]
wha wakker worden meer
hier vinden jullie ook geen reet aan, maargoed heb er al vrede mee dat de jongere generatie verpest is met muziek.
dit was goeie muziek![]()
Morguh Kree,quote:
Neee niet echt.En jij zeker helemaal niet??Hey Bbquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
He dottekequote:Op zaterdag 9 november 2024 05:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Kree,
Neee niet echt.En jij zeker helemaal niet??
[..]
Hey Bb![]()
toch wel beetje. maar heb altijd Twilight zone enzo zeg maar na storingsdienst dat ik denk fuck it heb nu vrij. das wel beetje oorzaak van mijn verslaving history. maar ok onder tijd gaat dat ook wel beter
fok deed lastig weer, dus maar copy paste, maar was op quote van Dot enzoDo what you love, love what you do!![]()
Ik vraag me wel eens af, hoe groot is de kans dat ik iemand op fok hier tegen kom die dan ongeveer hetzelfde denkt als ik?
LOL het is niet eens onlogisch. maar tot nu toe vooral die me wel snappen maar verder eigen leven hebben
ik hou van het vrolijke idee enzo dus zeg maar?
en dat ik mss zelf nog wel beetje aan mee kan doen, daarom he snap dat niet iedereen van die stijl houdt. maar dat is het voor mij
Hey Mutske
rock bolk van mijquote:
ben niet zo van teksten min of meer met liedjes leren in band., maar mss deze tekst is wel van toepassing op mij en ook aantal hier
rock bolk van mij
ben niet zo van teksten min of meer met liedjes leren in band., maar mss deze tekst is wel van toepassing op mij en ook aantal hier
![]()
O dat is minderquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben hier al vanaf dinsdag ziek misselijk, diarree, verkoudenquote:
En de hele boel staat hier op zijn kop
Het oude laminaat is er uit . DUs kan me weinig voortbewegen in huis, Kast staat midden in de keuken kan amper bij het aanrecht komen.Voordeel.... ik hoef niet te koken want kan nergens bijNadeel wordt lastig om de taart af te maken. Denk dat ik dat zo maar in de kamer ga doen aan de eettafel
Neus blijft een eeuwig probleemquote:Op zaterdag 9 november 2024 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben hier al vanaf dinsdag ziek misselijk, diarree, verkouden
En de hele boel staat hier op zijn kop
Het oude laminaat is er uit . DUs kan me weinig voortbewegen in huis, Kast staat midden in de keuken kan amper bij het aanrecht komen.Voordeel.... ik hoef niet te koken want kan nergens bijNadeel wordt lastig om de taart af te maken. Denk dat ik dat zo maar in de kamer ga doen aan de eettafel
Succes met de taartWerewolf
voor muzikanten die dat leuk vinden =.....?
muziekje zoals spelen is er wel?
https://fromsmash.com/4l0b.3MaiR-dtDo what you love, love what you do!![]()
O je hebt altijd je neus vol zitten?quote:Op zaterdag 9 november 2024 06:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Neus blijft een eeuwig probleem
Succes met de taartWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
verbaas me altijd hoe precies dit altijd gedaan gaat worden in producties, mss long shot. maar zou graag eens met iemand praten die die musicals ook al eens heeft gedaan als muzikant en mss amateur of proquote:Op zaterdag 9 november 2024 06:22 schreef kree het volgende:
voor muzikanten die dat leuk vinden =.....?
muziekje zoals spelen is er wel?
https://fromsmash.com/4l0b.3MaiR-dt
dus als jullie iemand weten of kunt?Do what you love, love what you do!![]()
Yep.quote:Op zaterdag 9 november 2024 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je hebt altijd je neus vol zitten?Werewolf
Mooi balen danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik weet want had lijstje onderhand. er zijn hier muzikanten. maar we doen allemaal beetje ander ding
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
blad 52 trouwens in pdf die ik stuurde met de bladmuziek en is vrij snel doorscrollen om bij te houden.quote:Op zaterdag 9 november 2024 06:26 schreef kree het volgende:
[..]
verbaas me altijd hoe precies dit altijd gedaan gaat worden in producties, mss long shot. maar zou graag eens met iemand praten die die musicals ook al eens heeft gedaan als muzikant en mss amateur of pro
dus als jullie iemand weten of kunt?Do what you love, love what you do!![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
tis altijd wil nl niet zo overdrijven enzo, maar wat ik er mee bedoel is zoiets zit achter musicals of iig pro muzikanten. het is als een boek lezen mss wel beetje,quote:
het kost best tijd leren en ben ik er nog niet de beste in of, verre van dat, maar denk mss leuk voor die beetje bladmuziek kunnen lezen en muzikant hier zijn denk ik dan, er zitten best leuke liedjes in en ook nog bij die ik link met YouTube nu. voor eigen idee dusDo what you love, love what you do!![]()
Goedemorgen Mutske, sommige info mag je voor jezelf houdenquote:Op zaterdag 9 november 2024 06:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd. Het zijn echt proppen korst.
Morguh Drakin
Sowwyquote:Op zaterdag 9 november 2024 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goedemorgen Mutske, sommige info mag je voor jezelf houdenWerewolf
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij bent er ook meestal wel en is leuk,, damn. naja jullie weten mijn verhaal. maar tis soms eenzaam enzo ook en nog dank ik alle. incl jij die dan ff met me wilde kletsten.quote:
mss voor anderen is dat idee, maarja ik ben gestopt met bijh9ouden topic omdat nu alles wel loopt. ,maar mss is er daar wat terug te vinden nog ..... tjaDo what you love, love what you do!![]()
Je hebt hier 3 vrouwen helemaal voor jezelf. Have fun!quote:Op zaterdag 9 november 2024 07:09 schreef kree het volgende:
[..]
jij bent er ook meestal wel en is leuk,, damn. naja jullie weten mijn verhaal. maar tis soms eenzaam enzo ook en nog dank ik alle. incl jij die dan ff met me wilde kletsten.
mss voor anderen is dat idee, maarja ik ben gestopt met bijh9ouden topic omdat nu alles wel loopt. ,maar mss is er daar wat terug te vinden nog ..... tja
Soms moet je dingen ooklaten rusten. Dat stukje behoort tot je verleden, hoewel ik soms het idee heb dat je weer drinkt?quote:Op zaterdag 9 november 2024 07:09 schreef kree het volgende:
[..]
jij bent er ook meestal wel en is leuk,, damn. naja jullie weten mijn verhaal. maar tis soms eenzaam enzo ook en nog dank ik alle. incl jij die dan ff met me wilde kletsten.
mss voor anderen is dat idee, maarja ik ben gestopt met bijh9ouden topic omdat nu alles wel loopt. ,maar mss is er daar wat terug te vinden nog ..... tja
Eenzaamheid gaat niet weg door op een forum te kletsen tenminste zou het niet bij mij doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niemand heeft mij voor zich hier voor zichzelf heer Killemquote:Op zaterdag 9 november 2024 07:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je hebt hier 3 vrouwen helemaal voor jezelf. Have fun!
Dat bepaalt kree wel!quote:Op zaterdag 9 november 2024 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand heeft mij voor zich hier voor zichzelf heer Killem
In zijn dromenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
in theorie wel........praktrijk is ff lastiger he?quote:Op zaterdag 9 november 2024 07:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je hebt hier 3 vrouwen helemaal voor jezelf. Have fun!
ik ben van nature verlegen. ?Do what you love, love what you do!![]()
Maar de dames zijn dat niet, dus komt wel goed.quote:Op zaterdag 9 november 2024 07:17 schreef kree het volgende:
[..]
in theorie wel........praktrijk is ff lastiger he?
ik ben van nature verlegen. ?
Je kan hem ook bij de hand nemen natuurlijk en hem wegwijs maken.quote:Op zaterdag 9 november 2024 07:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar de dames zijn dat niet, dus komt wel goed.
Live in contact brengen met vrouwen en hem begeleiden in wat hij wel en niet moet doen
Je overschat me. Ik heb totaal geen verstand van vrouwen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan hem ook bij de hand nemen natuurlijk en hem wegwijs maken.
Live in contact brengen met vrouwen en hem begeleiden in wat hij wel en niet moet doen
O echt niet, dat valt me tegen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 07:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je overschat me. Ik heb totaal geen verstand van vrouwen.
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-11-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1373 / +288 / +0 / 3802 / 4138
2. KillemWieft / 398 / +40 / +34 / 186 / 336
3. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
4. Dr.Mikey / 304 / +21 / +38 / 464 / 622
5. AardappelSchotel / 295 / +33 / +4 / 1329 / 1531
6. Lovely / 191 / +11 / +0 / 1209 / 1363
7. Rob / 188 / +100 / +3 / 160 / 202
8. Pinnenmutske / 170 / +26 / +29 / 597 / 759
9. hemarookworst / 151 / +14 / +32 / 398 / 518
10. mario390 / 131 / +45 / +4 / 84 / 138
11. HappyCharly / 131 / +27 / +2 / 282 / 341
12. loveyoulongtime / 126 / +0 / +5 / 357 / 430
13. Bally-b / 119 / +0 / +26 / 23 / 35
14. ToT / 119 / +34 / +0 / 914 / 1014
15. devzero / 116 / +5 / +0 / 249 / 318
16. sp3c / 110 / +0 / +0 / 222 / 270
17. kree / 100 / +1 / +99 / 33 / 74
18. mascara-klodder / 93 / +22 / +2 / 171 / 236
19. gebrokenglas / 87 / +45 / +0 / 596 / 675
20. MizzezAmy / 81 / +4 / +0 / 769 / 868SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Geloof er niks vanquote:Op zaterdag 9 november 2024 07:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je overschat me. Ik heb totaal geen verstand van vrouwen.
Tevens goedemorgen![]()
Hee Dotquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Jullie hebben een verkeerd beeld van mij.quote:Op zaterdag 9 november 2024 07:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geloof er niks van
Tevens goedemorgenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Breaking!
Ik heb gewonnen met een euro jackpot lotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:
Al, pas om 5 uur, toen was ik al weer aan de dag begonnenquote:
quote:Op zaterdag 9 november 2024 07:49 schreef DJMO het volgende:
Breaking!
Ik heb gewonnen met een euro jackpot lotAls ik dat had geweten had je zelf wel een koffie kunnen kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na deze dikke winst
Assiequote:
quote:
quote:
Nou, zover wil ik net niet gaanquote:Op zaterdag 9 november 2024 08:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik drink nog liever m’n ochtendpis.![]()
* gebrokenglas schenkt koffie inquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Als je genoeg melk en suiker gebruikt is bijna alles te zuipen. Behalve koffie.quote:Op zaterdag 9 november 2024 08:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nou, zover wil ik net niet gaanProud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: