SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Get your merch here...quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Duidelijk dat @:Paul 4 more years verdient!
MAKE DTS GREAT AGAIN!
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
DπS?quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Get your merch here...
[ afbeelding ]![]()
![]()
DNS?quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Get your merch here...
[ afbeelding ]![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Het blijft AIquote:
Welkom terug maatquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:50 schreef Paul het volgende:
Bedankt @:Grrrrrrrr ik ben back baby
MED / Het is zover: Paultjuhh is eindelijk moderator!~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
ja tochquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
echt ik kom er nier vanaf met vriendinnetje van voor vriendinnetuje waar ijk zo mee klik,....
Naja nog onduidelijk relatie status van haar, tis maar beetje van ja hou van hem maar is er neit enzo,.
Maw zeer onduidelijk voor mijDo what you love, love what you do!![]()
was beetje klaar al helemaal om maar eeuwig vrijgezel te blijvenDo what you love, love what you do!![]()
Ik snap er niks vanquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:56 schreef kree het volgende:
echt ik kom er nier vanaf met vriendinnetje van voor vriendinnetuje waar ijk zo mee klik,....
Naja nog onduidelijk relatie status van haar, tis maar beetje van ja hou van hem maar is er neit enzo,.
Maw zeer onduidelijk voor mij![]()
ik ook niet meer eigenlijk?quote:
iig van haar tis wel friend zone beetje denk, maar benndaar nog ok meeDo what you love, love what you do!![]()
Okquote:Op zaterdag 9 november 2024 00:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet meer eigenlijk?
iig van haar tis wel friend zone beetje denk, maar benndaar nog ok mee![]()
Okquote:Op zaterdag 9 november 2024 00:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet meer eigenlijk?
iig van haar tis wel friend zone beetje denk, maar benndaar nog ok mee![]()
het lastige met haar is, is dat ze min of meer zelfde soort ellende meemaakt enzo als ik had met intern begeleiding enzo en alles wat ermee hangt, ruzie met familie etc etfc.
Ik snap het allemaal wel, verschil is alleen ik ben daar wel doorheen gegaan en lost het uiteindelijk wss meeste op. zei nog aan het begin ervan zeg maar hotel we zelfde leeftijd zijn.
snappen jullie dat? of vraag?Do what you love, love what you do!![]()
ummmmmquote:Op zaterdag 9 november 2024 00:04 schreef kree het volgende:
het lastige met haar is, is dat ze min of meer zelfde soort ellende meemaakt enzo als ik had met intern begeleiding enzo en alles wat ermee hangt, ruzie met familie etc etfc.
Ik snap het allemaal wel, verschil is alleen ik ben daar wel doorheen gegaan en lost het uiteindelijk wss meeste op. zei nog aan het begin ervan zeg maar hotel we zelfde leeftijd zijn.
snappen jullie dat? of vraag?Same shit, different day
SC hopper present![]()
nou bedoel het serieus he? maar mss leg ik het verkeerd uit?quote:Do what you love, love what you do!![]()
ik kom net binnen dus moet me inlezenquote:Op zaterdag 9 november 2024 00:06 schreef kree het volgende:
[..]
nou bedoel het serieus he? maar mss leg ik het verkeerd uit?Same shit, different day
SC hopper present![]()
tis maar paar berichten ;Pquote:Op zaterdag 9 november 2024 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom net binnen dus moet me inlezenDo what you love, love what you do!![]()
Zij zit in de problemen en belt jou omdat jij hetzelfde hebt meegemaakt.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:04 schreef kree het volgende:
snappen jullie dat? of vraag?
Maar jij bent verliefd op haar en zij niet op jou.
Maar toch blijft ze jou bellen om haar problemen te bespreken.
En misschien moet je eens niet de telefoon opnemen als ze belt.![]()
maw hij is de reserve-cuckquote:Op zaterdag 9 november 2024 00:12 schreef maily het volgende:
[..]
Zij zit in de problemen en belt jou omdat jij hetzelfde hebt meegemaakt.
Maar toch blijft ze jou bellen om haar problemen te bespreken.![]()
we waren verliefd op elkaar voor dit alles met mij en later met haar.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:12 schreef maily het volgende:
[..]
Zij zit in de problemen en belt jou omdat jij hetzelfde hebt meegemaakt.
Maar toch blijft ze jou bellen om haar problemen te bespreken.
En misschien moet je eens niet de telefoon opnemen als ze belt.
Ik heb het toen min of meer afgekapt omdat ik dacht dat wordt t niet.
daarna pas hele verhaal van mij en begeleiding en daarna nog van haar waar ze nog in zit.
najatja. we praten dan nog zeg maar. op andere manier wel
Do what you love, love what you do!![]()
ik denk nog steeds dat er wel een klik kan zijn. alleen toen dus niet. en zeker niet nu ze ander vriendje heeft die er volgens haar aan alle kanten vanaf loopt.quote:
maar dat mss...
wat meer belangrijk is, ook snap dr wel in zorgen en met wat ze doorgaat enzo met hulp traject. dus daarover praten doet haar goed maar mij ook, van weet je we snappen elkaar omdat het zo hetzelfde is.
of dit ooit relatie gaat worden, geen idee, is niet mijn doel opzicht nl.Do what you love, love what you do!![]()
Maar je hoopt t wel.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:20 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk nog steeds dat er wel een klik kan zijn. alleen toen dus niet. en zeker niet nu ze ander vriendje heeft die er volgens haar aan alle kanten vanaf loopt.
maar dat mss...
wat meer belangrijk is, ook snap dr wel in zorgen en met wat ze doorgaat enzo met hulp traject. dus daarover praten doet haar goed maar mij ook, van weet je we snappen elkaar omdat het zo hetzelfde is.
of dit ooit relatie gaat worden, geen idee, is niet mijn doel opzicht nl.![]()
Hij heeft hier al 1000183x het advies gehad dat ie met haar moet stoppen, e toch vraagt ie iedere keer weer advies over haarquote:![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hij heeft hier al 1000183x het advies gehad dat ie met haar moet stoppen, e toch vraagt ie iedere keer weer advies over haar
Daarom zeg ik ook dat hij het in stand houdt.![]()
enne niks mis mee want nog twijfels, heeeej als jullie boeiends iets hebben zeg maar hoor, maar laat dit er ff tussen doorquote:Op zaterdag 9 november 2024 00:22 schreef maily het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat hij het in stand houdt.
Echt, ga aub met iemand professioneel praten.
Ik heb geen zin in dat geneuzel.
Het moet leuk blijven.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
jajaja zeik niet pinnn, lol alsof jullie conversatie hier zo boeiend isquote:Op zaterdag 9 november 2024 00:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Echt, ga aub met iemand professioneel praten.
Ik heb geen zin in dat geneuzel.
Het moet leuk blijven.
Het was leukquote:Op zaterdag 9 november 2024 00:24 schreef kree het volgende:
[..]
jajaja zeik niet pinnn, lol alsof jullie conversatie hier zo boeiend is
Forum Opties Forumhop: Hop naar: