abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215530971
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:26 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Eens, maar Musk is zelf ook een beïnvloeder eerste klas.
En? Wat is er mis met beïnvloeden. Ik heb zojuist Trumps plannen met sociale media aangehoord en transparantie hoort daar ook bij, dus wellicht zal ook Musk nog iets aan moeten passen in hoe hij vrije meningsuiting laat doorkomen op zijn platform.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_215531099
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 16:11 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
En? Wat is er mis met beïnvloeden. Ik heb zojuist Trumps plannen met sociale media aangehoord en transparantie hoort daar ook bij, dus wellicht zal ook Musk nog iets aan moeten passen in hoe hij vrije meningsuiting laat doorkomen op zijn platform.
Ja, maar in dit geval is transparantie niet wat je denkt dat het is. Het is meer een polariserend filter.
pi_215531181
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 16:11 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Het gaat erom wie de macht heeft en waar die macht uit bestaat. Ik vind dat Musk teveel macht heeft en koop dus geen Tesla en zit dus niet op X.
pi_215531206
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2024 12:09 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hmm, dan kijk ik op een andere twitter denk ik.
Was jij niet naar Mastodon gegaan :D :W
pi_215531252
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 16:43 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Het gaat erom wie de macht heeft en waar die macht uit bestaat. Ik vind dat Musk teveel macht heeft en koop dus geen Tesla en zit dus niet op X.
Veruit de meeste mensen zijn nogal hypocriet wat dit aangaat. Zo ook mijn grootvader, die was erg tegen Japan vanwege WOII, maar ondertussen kocht hij een Mitsubishi Galant _O-
China heeft een walgelijk regime, maar ondertussen liggen de winkels vol met chinese waar ;)
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_215531265
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 16:43 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Gossie meid toch, wat emotioneel gedreven ben je toch. Niet dat je een Tesla kan betalen vanuit de bijstand, daar niet van. :P

Misschien is het juist goed om een X account aan te maken, juist nu. Je wilt toch niet in een echochamber zoals Reddit/Mastrudon zitten.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zaterdag 9 november 2024 @ 16:53:54 #132
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215531282
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 15:05 schreef ems. het volgende:
X is een echokamer voor de eenvoudige man.
Vast, en mede daarom heeft Trump gewonnen, de eenvoudige man heeft kunnen zien hoe volkomen kut Kamala was itt wat ze bij CNN en consorten te horen kregen.

Lang leve de eenvoudige man dan maar *O*.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_215531289
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2024 16:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Vast, en mede daarom heeft Trump gewonnen, de eenvoudige man heeft kunnen zien hoe volkomen kut Kamala was itt wat ze bij CNN en consorten te horen kregen.

Lang leve de eenvoudige man dan maar *O*.
Daar heb je geen X voor nodig hoor, je hoefde haar maar 10 seconden te horen praten en je wist al dat ze ging verliezen. Velen hebben helaas in een reddit/FOK POL/mastrudon waan gezeten waar ze dachten dat Kamala daadwerkelijk ging winnen. Hihi.

Kom op X allemaal! Iedereen is welkom!
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215531316
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2024 16:52 schreef epicbeardman het volgende:

[..] Niet dat je een Tesla kan betalen vanuit de bijstand, daar niet van. :P
:') :z Misschien kan ik 10 nieuwe Tesla's kopen, mocht ik dat willen. Dat zou ook kunnen.
quote:
Misschien is het juist goed om een X account aan te maken, juist nu. Je wilt toch niet in een echochamber zoals Reddit/Mastrudon zitten.
Zit ik ook niet op.
pi_215531331
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 11:45 schreef polderturk het volgende:
Ook heeft hij berichten van Trump flink gepushed. Trump kreeg regelmatig 20 miljoen views terwijl Kamala Harris vaak blijft steken op 3 miljoen views.
Mwah dat zegt niks. Trump pakte ook altijd veel meer views dan Biden ooit deed. Ook voor Elon X overnam en ook op platformen van Google en Facebook en ook in de media zoals kranten en nieuwszenders.
  zaterdag 9 november 2024 @ 17:01:33 #136
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_215531338
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 11:53 schreef LXIV het volgende:
Twitter is een oase van gebalanceerde meningen in een enorm woke mediaveld
:D
pi_215531343
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 17:00 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Mwah dat zegt niks. Trump pakte altijd veel meer views dan Biden ooit deed. Ook voor Elon X overnam en ook op platformen van Google en Facebook en ook in de media zoals kranten en nieuwszenders.
Het is onduidelijk of dat door intrisieke populariteit of door gepush komt. En dat is de kern van het probleem.
pi_215531400
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 17:02 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Het is onduidelijk of dat door intrisieke populariteit of door gepush komt. En dat is de kern van het probleem.
X is vrij divers als je een probleem zoekt kan je beter je peilen op reddit richten wat echt een extreme echo kamer is.

Biden en Harris zijn gewoon veel saaier dan Trump. Ik snap best dat daar veel minder mensen naar kijken.
pi_215531418
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 17:10 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
X is vrij divers als je een probleem zoekt kan je beter je peilen op reddit richten wat echt een extreme echo kamer is.
Daar gaat het niet om: het is onduidelijk wie er op welke manier manipuleert.
pi_215531432
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 17:12 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Iedereen manipuleert op de een of andere manier de vraag is wie doet het het beste. Dat was altijd de legacy media maar die tijd is voorbij. Dat is even slikken voor de legacy media en hun gemanipuleerde volgelingen.
pi_215531472
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 17:13 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Iedereen manipuleert de vraag is wie doet het het beste. Dat was altijd de legacy media maar die tijd is voorbij.
De invloed en impact van manipulatie op "sociale" media en door beïnvloeders is vele malen groter, vooral omdat er maatwerk op het individu geleverd wordt: waarom denk je dat gebruik van sociale media "gratis" (financieel gezien dan) is?
  zaterdag 9 november 2024 @ 17:20:37 #142
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215531562
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 17:10 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Biden en Harris zijn gewoon veel saaier dan Trump. Ik snap best dat daar veel minder mensen naar kijken.
j a Biden is echt wel erg saai

die had nooit presidentskandidaat moeten worden, ook geen vice president, dat Obama hem koos snapte ik niet
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 9 november 2024 @ 17:21:37 #143
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215531572
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 17:12 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Het algoritme van X is open source, je kan zelf kijken hoe en wat :).
Get woke, go broke!
pi_215531663
quote:
4s.gif Op zaterdag 9 november 2024 17:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Het algoritme van X is open source, je kan zelf kijken hoe en wat :).
Zoek in de broncode naar de gebruikersnaam van Musk en kijk hoeveel speciale regels er voor hem zijn.
  zaterdag 9 november 2024 @ 17:31:11 #145
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215531676
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 17:30 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Zoek in de broncode naar de gebruikersnaam van Musk en kijk hoeveel speciale regels er voor hem zijn.
Zal vast, bij hem kan het in ieder geval :).
Get woke, go broke!
pi_215531873
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 17:13 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Iedereen manipuleert op de een of andere manier de vraag is wie doet het het beste. Dat was altijd de legacy media maar die tijd is voorbij. Dat is even slikken voor de legacy media en hun gemanipuleerde volgelingen.
Ik heb het idee dat het legacy auto niet veel anders vergaat :P
Wat nu met legacy government ;)
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_215531903
Prima plan w/

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 9 november 2024 @ 18:17:15 #148
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215532069
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2024 17:57 schreef Ali_boo het volgende:
Prima plan w/

[ x ]
Hun propagandaspeeltje is ze veel waard.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 9 november 2024 @ 19:52:30 #149
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215533164
quote:
Prima plan w/

[ x ]
alle rednecks likken nu om het hardst de aars van musk
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215533523
quote:
Prima plan w/

[ x ]
Nee, net zo idioot als het idee van de EU om vrijheid van meningsuiting te beperken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')