Hmm, dan kijk ik op een andere twitter denk ik.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:53 schreef LXIV het volgende:
Twitter is een oase van gebalanceerde meningen in een enorm woke mediaveld
Ik denk dat je onderschat hoe ontiegelijk veel geld 40 miljard is en hoeveel daarvan geleend is (bij mensen die dus macht over Musk hebben)quote:Hij heeft 40 miljard betaald voor Twitter. Een koopje als je kijkt naar de politieke macht die hij heeft gekregen.
De cijfers laten wat anders zien.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:59 schreef beantherio het volgende:
Niemand die ik ken gebruikt het nog. Online lees ik evengoed vaak genoeg dat het nu helemaal een riool geworden is.
Ontmaskerd???????????quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Musk maakt vooral de rest van de media onmachtig, die wanen zich vaak nog oppermachtig maar worden op X ontmaskerd. De media van Bezos, Pfizer, BlackRock, Vanguard en de geheime diensten.
Haha en als je op Reddit keek kreeg je de indruk dat Harris dik ging winnen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Bewijs dat je niet meer bij de traditionele media moet zijn voor je duiding: de verpletterende winst van Trump, alleen op X zag men dat al maanden aankomen.
De "pers" liegt, doet aan activisme en bedrijft geen objectieve journalistiek meer. Er zijn zoveel mensen die echt totaal verbaasd waren .
Mooiste was de Redditter die zich afvroeg of hij idd niet in een echo chamber leefde .quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Haha en als je op Reddit keek kreeg je de indruk dat Harris dik ging winnen.
Het is echt een zegen dat die linkse circlejerk door Musk is doorbroken. En blijkt ook nog eens het dichtste bij de realiteit te zitten.
Hij heeft al 20 miljard verdiend met crypto en aandelen de dag na de winst van Trumpquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderschat hoe ontiegelijk veel geld 40 miljard is en hoeveel daarvan geleend is (bij mensen die dus macht over Musk hebben)
Dat mensen nog steeds het verschil niet weten tussen 'verdienen' en verdienen. Dat is allemaal papieren waarde, die aandelen kan die niet verkopen want dan is die geen eigenaar meer van X en die crypto weten we ook niet met welke waarde hij die gekocht heeft en is als die ze niet verkoopt ook enkel op papier.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hij heeft al 20 miljard verdiend met crypto en aandelen de dag na de winst van Trump
Horizontale as geven twee totaal verschillende waardes weer. En beide verticale assen beginnen niet bij 0.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:27 schreef polderturk het volgende:
[..]
De cijfers laten wat anders zien.
Mensen verruilen traditionele media voor X.
[ x ]
Of je mening is extreemquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hmm, dan kijk ik op een andere twitter denk ik.
Ja, woke links verandert voortdurend van strategie om de realiteit te blijven ontkennen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:50 schreef CryptoPunk het volgende:
Wat vreemd zeg, X was op sterven na dood volgens de traditionele media. Totale leegloop van users en adverteerders enzo.
De steun aan Trump heeft hem geen windeieren gelegd.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hij heeft al 20 miljard verdiend met crypto en aandelen de dag na de winst van Trump
nee dat slaat nergens opquote:Op vrijdag 8 november 2024 15:00 schreef epicbeardman het volgende:
Iedereen die haat op Elon Musk is gewoon een racist met vermoedelijk haat tegen succesvolle Afrikanen. Bigots.
Ja, als leugenaars. Twitter betrapt de media aldoor op leugens, dat doen andere media niet, die herhalen de leugens. Dat heeft maar een beperkt corrigerend effect, maar je moet er niet aan denken wat er nu allemaal voor waar zou doorgaan als Twitter nog steeds gecensureerd werd.quote:
Die zitten echt te veel op het internet, geloven heilig in alles wat op Reddit staat en het mooiste nog. Ze denken dat het internet een afspiegeling is van de samenleving. Ze leven in een fantasiewereld.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:09 schreef Twiitch het volgende:
Lefties paar jaar geleden:
LOL veel teveel betaald voor een leeg platform LOLOL al z'n adverteerders gaan weg
Lefties nu:
NEEEEE HIJ IS TE MACHTIG STOP MAKE IT STOOOOP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit plaatje omschrijft het mooi.Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
Straks gaan ze nog Elon Musk de "Goebbels" van Trump noemen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:00 schreef epicbeardman het volgende:
Als jullie hier een probleem mee hebben, kopen jullie "X" toch? dat werd destijds ook geroepen over Twitter. Koopt Elon het is het weer niet goed.
Wat nog het grappigste is dat dit wederom een retoriek vanuit de democraten/MSM nieuws is. Die als de dood zijn voor social media met free speech. De activistische journalistiek is iets waar we snel vanaf moeten stappen.
Ze moeten altijd iemand hebben om de schuld te geven, is het een keer niet Hitler(Trump) dan is het wel Elon Musk. Ze kijken nooit naar henzelf en waarom ze niet de verkiezingen hebben gewonnen. Waarom er 15miljoen democraten niet gestemd hebben.
ElonManBad.
SpaceManBad.
Iedereen die haat op Elon Musk is gewoon een racist met vermoedelijk haat tegen succesvolle Afrikanen. Bigots.
Je lacht er om, maar ik hoef maar 1x op Goebbels te zoeken.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:32 schreef polderturk het volgende:
[..]
Straks gaan ze nog Elon Musk de "Goebbels" van Trump noemen.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:13 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Die zitten echt te veel op het internet, geloven heilig in alles wat op Reddit staat en het mooiste nog. Ze denken dat het internet een afspiegeling is van de samenleving. Ze leven in een fantasiewereld.
Dat komt omdat ze wss nooit naar buiten komen of iets. Ze bevinden zich in echochambers. Van MSM tot hen internet algoritmes. Iedereen met een andere mening moet verbannen worden dan wel uitgescholden of gekleineerd. Totaal wereldvreemd.Reddit is vrij letterlijk de spreekbuis van van de democratische partij, alles wat enigzins conservatief is wordt gelijk gebanned of gedownvoted, zelfs als je al iets te links van de democratische partij partij gaat zitten zal de hivemind je downvoten zodat je comment niet meer zichtbaar is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit plaatje omschrijft het mooi.
Bijzonder dat mensen zo graag klagen over twitter, maar reddit altijd vergeten te benoemen.
Mensen bewegen al langer weg van traditionele media, maar dat ze naar Twitter zouden gaan haal ik hier niet uit. Het onderste grafiekje is blijkbaar van Musk zelf en het "wij van WC-eend" argument is nooit zo'n sterke onderbouwing geweest van een stelling.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:27 schreef polderturk het volgende:
[..]
De cijfers laten wat anders zien.
Mensen verruilen traditionele media voor X.
[ x ]
Dat maakt hem geen zak uitquote:Op vrijdag 8 november 2024 15:09 schreef Twiitch het volgende:
LOL veel teveel betaald voor een leeg platform LOLOL al z'n adverteerders gaan weg
Hij was ook sarcastisch jaquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:05 schreef Van_slooten het volgende:
[..]
Dat maakt hem geen zak uit
die heeft maar een ambitie, een raket naar mars,
daar doe t ie alles voor
al kost het 200 miljard of meer
dat gaat gebeuren
Ja, maar dat Mars projekt dat is wel de rode draad in zijn leven , wie in de weg staat van zijn plan, die moet opzijquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:13 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Die zitten echt te veel op het internet, geloven heilig in alles wat op Reddit staat en het mooiste nog. Ze denken dat het internet een afspiegeling is van de samenleving. Ze leven in een fantasiewereld.
Dat komt omdat ze wss nooit naar buiten komen of iets. Ze bevinden zich in echochambers. Van MSM tot hen internet algoritmes. Iedereen met een andere mening moet verbannen worden dan wel uitgescholden of gekleineerd. Totaal wereldvreemd.Dat zie je dus bij links en rechts. lees je eigen posts maar eens. Of kijk naar Omroep Zwart of Ongehoofd Nederland. Je lacht je dood met die Sneeuwvlokjes.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit plaatje omschrijft het mooi.
Het is de afgelopen weken nog nooit zo druk geweest op X, absolute records. Ik snap nooit zo waarom mensen zo graag willen dat het enige sociale medium waarop niet keihard 1 kant op gemodereerd wordt kapot gaat .quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:02 schreef havanagila het volgende:
En X is inderdaad al 1/3 van de britse gebruikers en 1/5e in de VS kwijt. Maar ja. Elon is de grootste held, dus kritiek op hem en je bent van de verkeerde kant ofzo.
Ja, raar is dat heh, dat het rond verkiezingstijd drukker is dan normaal.....Google het zelf anders even.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is de afgelopen weken nog nooit zo druk geweest op X, absolute records. Ik snap nooit zo waarom mensen zo graag willen dat het enige sociale medium waarop niet keihard 1 kant op gemodereerd wordt kapot gaat .
Kritiek is prima, maar dit komt meer over als wensdenken met een vilein toontje .
Dat heeft vooral te maken met de Amerikaanse verkiezingen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is de afgelopen weken nog nooit zo druk geweest op X, absolute records. Ik snap nooit zo waarom mensen zo graag willen dat het enige sociale medium waarop niet keihard 1 kant op gemodereerd wordt kapot gaat .
Kritiek is prima, maar dit komt meer over als wensdenken met een vilein toontje .
Die waren er in 2020 toch ook?quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat heeft vooral te maken met de Amerikaanse verkiezingen.
En toen had je ook een piek in social media gebruik. Net als bij de superbowl, het songfestival, wk, of verkiezingen elders.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die waren er in 2020 toch ook?
quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:17 schreef havanagila het volgende:
[..]
Ja, raar is dat heh, dat het rond verkiezingstijd drukker is dan normaal.....Google het zelf anders even.
En alsof er op twitter meer/minder censuur is dan elders...
True, maar het is niet alsof het hele medium in elkaar aan het storten is, andere landen zien weer een toename. het valt allemaal wel mee.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat heeft vooral te maken met de Amerikaanse verkiezingen.
Dat is dan behoorlijk dom want voor nieuwsberichten is X en voorheen twitter hét medium.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:59 schreef beantherio het volgende:
Niemand die ik ken gebruikt het nog. Online lees ik evengoed vaak genoeg dat het nu helemaal een riool geworden is.
Geen idee, ik zit niet op facebook en twitter, en kijk hooguit eens op Reddit als ik een jonko heb geklapt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
True, maar het is niet alsof het hele medium in elkaar aan het storten is, andere landen zien weer een toename. het valt allemaal wel mee.
Maar er is weldegelijk minder gekleurde censuur op X ja, ondanks dat Musk nu een Trumpsupporter is zie ik tot op de dag van vandaag de ranzigste anti-Trump posts, en ook nare dingen naar Musk zelf worden niet weggehaald
Ook Trump en Musk zelf krijgen af en toe op de vingers van de community notes, dat zal je op Facebook niet zien .
Twitter is letterlijk een "bubbeltje": zonder een account kom je er niet eens op. De buitenwereld is immens veel groter dan het kleine stukje dat Twitter op het internet beslaat hoor.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is dan behoorlijk dom want voor nieuwsberichten is X en voorheen twitter hét medium.
Dat je alleen vanwege gebruikers met een andere mening vertrekt of er geen account aanmaakt heb je alleen jezelf mee maar je deugt vast in je eigen bubbeltje en dat is ook veel waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |