Hmm, dan kijk ik op een andere twitter denk ik.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:53 schreef LXIV het volgende:
Twitter is een oase van gebalanceerde meningen in een enorm woke mediaveld
Ik denk dat je onderschat hoe ontiegelijk veel geld 40 miljard is en hoeveel daarvan geleend is (bij mensen die dus macht over Musk hebben)quote:Hij heeft 40 miljard betaald voor Twitter. Een koopje als je kijkt naar de politieke macht die hij heeft gekregen.
De cijfers laten wat anders zien.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:59 schreef beantherio het volgende:
Niemand die ik ken gebruikt het nog. Online lees ik evengoed vaak genoeg dat het nu helemaal een riool geworden is.
Ontmaskerd???????????quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Musk maakt vooral de rest van de media onmachtig, die wanen zich vaak nog oppermachtig maar worden op X ontmaskerd. De media van Bezos, Pfizer, BlackRock, Vanguard en de geheime diensten.
Haha en als je op Reddit keek kreeg je de indruk dat Harris dik ging winnen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Bewijs dat je niet meer bij de traditionele media moet zijn voor je duiding: de verpletterende winst van Trump, alleen op X zag men dat al maanden aankomen.
De "pers" liegt, doet aan activisme en bedrijft geen objectieve journalistiek meer. Er zijn zoveel mensen die echt totaal verbaasd waren.
Mooiste was de Redditter die zich afvroeg of hij idd niet in een echo chamber leefdequote:Op vrijdag 8 november 2024 14:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Haha en als je op Reddit keek kreeg je de indruk dat Harris dik ging winnen.
Het is echt een zegen dat die linkse circlejerk door Musk is doorbroken. En blijkt ook nog eens het dichtste bij de realiteit te zitten.
Hij heeft al 20 miljard verdiend met crypto en aandelen de dag na de winst van Trumpquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderschat hoe ontiegelijk veel geld 40 miljard is en hoeveel daarvan geleend is (bij mensen die dus macht over Musk hebben)
Dat mensen nog steeds het verschil niet weten tussen 'verdienen' en verdienen. Dat is allemaal papieren waarde, die aandelen kan die niet verkopen want dan is die geen eigenaar meer van X en die crypto weten we ook niet met welke waarde hij die gekocht heeft en is als die ze niet verkoopt ook enkel op papier.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hij heeft al 20 miljard verdiend met crypto en aandelen de dag na de winst van Trump
Horizontale as geven twee totaal verschillende waardes weer. En beide verticale assen beginnen niet bij 0.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:27 schreef polderturk het volgende:
[..]
De cijfers laten wat anders zien.
Mensen verruilen traditionele media voor X.
[ x ]
Of je mening is extreemquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hmm, dan kijk ik op een andere twitter denk ik.
Ja, woke links verandert voortdurend van strategie om de realiteit te blijven ontkennen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:50 schreef CryptoPunk het volgende:
Wat vreemd zeg, X was op sterven na dood volgens de traditionele media. Totale leegloop van users en adverteerders enzo.
De steun aan Trump heeft hem geen windeieren gelegd.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hij heeft al 20 miljard verdiend met crypto en aandelen de dag na de winst van Trump
nee dat slaat nergens opquote:Op vrijdag 8 november 2024 15:00 schreef epicbeardman het volgende:
Iedereen die haat op Elon Musk is gewoon een racist met vermoedelijk haat tegen succesvolle Afrikanen. Bigots.
Ja, als leugenaars. Twitter betrapt de media aldoor op leugens, dat doen andere media niet, die herhalen de leugens. Dat heeft maar een beperkt corrigerend effect, maar je moet er niet aan denken wat er nu allemaal voor waar zou doorgaan als Twitter nog steeds gecensureerd werd.quote:
Die zitten echt te veel op het internet, geloven heilig in alles wat op Reddit staat en het mooiste nog. Ze denken dat het internet een afspiegeling is van de samenleving. Ze leven in een fantasiewereld.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:09 schreef Twiitch het volgende:
Lefties paar jaar geleden:
LOL veel teveel betaald voor een leeg platform LOLOL al z'n adverteerders gaan weg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lefties nu:
NEEEEE HIJ IS TE MACHTIG STOP MAKE IT STOOOOP![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit plaatje omschrijft het mooi.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Straks gaan ze nog Elon Musk de "Goebbels" van Trump noemen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:00 schreef epicbeardman het volgende:
Als jullie hier een probleem mee hebben, kopen jullie "X" toch? dat werd destijds ook geroepen over Twitter. Koopt Elon het is het weer niet goed.
Wat nog het grappigste is dat dit wederom een retoriek vanuit de democraten/MSM nieuws is. Die als de dood zijn voor social media met free speech. De activistische journalistiek is iets waar we snel vanaf moeten stappen.
Ze moeten altijd iemand hebben om de schuld te geven, is het een keer niet Hitler(Trump) dan is het wel Elon Musk. Ze kijken nooit naar henzelf en waarom ze niet de verkiezingen hebben gewonnen. Waarom er 15miljoen democraten niet gestemd hebben.
ElonManBad.
SpaceManBad.
Iedereen die haat op Elon Musk is gewoon een racist met vermoedelijk haat tegen succesvolle Afrikanen. Bigots.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |