Nou, dat zal storm lopen.quote:Op zondag 17 november 2024 08:08 schreef Mylene het volgende:
Blokker start de leegverkoop met 10% korting, loopt natuurlijk naarmate de dagen vorderen.
Action heeft niet alles wat Blokker heeft.quote:Op zondag 17 november 2024 23:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nou, dat zal storm lopen.Is het nog altijd een stuk duurder dan de Action.
Meeste toch wel? En anders vind je het ergens anders wel goedkoper.quote:Op maandag 18 november 2024 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Action heeft niet alles wat Blokker heeft.
Vraag me af voor hoe lang nog, je ziet er maar af en toe een klantquote:Op zondag 17 november 2024 09:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
halfords still kicking ass hier in zoetermeer
De huishoudelijke apparatenafdeling volgens mij niet. In ieder geval niet zo uitgebreid. En het is vast ergens goedkoper dan bij Blokker, maar dat is dan op internet. Want andere elektronicazaken hebben we hier niet meer na het sluiten van Block en BCC etc. Ja, Electro World, maar die heeft de keuze uit 1 tosti-apparaat en 1 koffiezetter.quote:Op maandag 18 november 2024 00:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Meeste toch wel? En anders vind je het ergens anders wel goedkoper.
Maar soms wil ik niet goedkoper en wil ik gewoon iets meer kwaliteit. Ik hoef geen Dyson van 500 euro maar ook geen Action an een tientje.quote:Op maandag 18 november 2024 00:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Meeste toch wel? En anders vind je het ergens anders wel goedkoper.
Action heeft spullen die ze goedkoop in hebben kunnen kopen. Soms is dat hetzelfde als Blokker, maar soms ook niet. Daarom vind ik Action geen waardig vervanger. Àls de Action niet goedkoop stofzuigerzakken kan inkopen, zal de Action geen stofzuigerzakken aanbieden.quote:Op maandag 18 november 2024 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Action heeft niet alles wat Blokker heeft.
Zeker welquote:Op zondag 17 november 2024 23:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
bestaat dat nog, ja? Al jaren geen Marskramer winkel meer gezien eigenlijk.
Zag al filmpjes op TikTok dat mensen liepen te klagen dat er te weinig korting wasquote:Op zondag 17 november 2024 23:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nou, dat zal storm lopen.Is het nog altijd een stuk duurder dan de Action.
Iets meer kwaliteit vind je elders ook wel goedkoper dan bij de Blokker. Media Markt vind je wel A-merken van keukenapparatuur, bij de Blokker niet of amper.quote:Op maandag 18 november 2024 01:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Maar soms wil ik niet goedkoper en wil ik gewoon iets meer kwaliteit. Ik hoef geen Dyson van 500 euro maar ook geen Action an een tientje.
10% is ook wel mager. Dan wordt niet opeens die winkel leeg gekocht.quote:Op maandag 18 november 2024 07:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zag al filmpjes op TikTok dat mensen liepen te klagen dat er te weinig korting was
God ja, met van die schelle tv-tjes met zo'n reclame erop.quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:52 schreef Glazenmaker het volgende:
Wat ik nooit van de Blokker begreep is dat ze best wel duur waren, maar dan wel de winkel vol hadden met van die gare Telsell reclames van vroeger.
10% is gewoon niks. Zo krijg je je meuk echt niet verkocht hoor.quote:Op maandag 18 november 2024 08:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
10% is ook wel mager. Dan wordt niet opeens die winkel leeg gekocht.
Dat denk ik ook. Al zou Blokker standaard 10% goedkoper zijn met dit assortiment, dan zou het nog niet opeens druk worden daar.quote:Op maandag 18 november 2024 09:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
10% is gewoon niks. Zo krijg je je meuk echt niet verkocht hoor.
quote:Op maandag 18 november 2024 02:29 schreef Leandra het volgende:
Het vervelende bij de Blokker vond ik vooral dat het ook geen A-merken waren, ik vind het helemaal niet erg dat kwaliteit geld kost, en ik koop ook nog eens liefst in een fysieke winkel, maar als ik een keukenmachine wil van het type KitchenAid Artisan, dan hoef ik al niet bij de Blokker te zijn, voor het goedkope broertje Kenwood K-Mix ook niet.
Bij de Blokker vind je een of andere vage huismerk keukenmachine waar je nog steeds ¤ 100 voor moet betalen maar waarvan de kom niet eens een oor heeft.
Dan is die dus gewoon te duur, ook al kost hij minder dan de helft van een K-Mix en maar een kwart van de Artisan.
Als je A-kwaliteit wilde moest je ook al niet bij de Blokker zijn.
Ja, leuk, maar:quote:Op maandag 18 november 2024 08:47 schreef Halcon het volgende:
Iets meer kwaliteit vind je elders ook wel goedkoper dan bij de Blokker. Media Markt vind je wel A-merken van keukenapparatuur, bij de Blokker niet of amper.
Dan bestel je online of haal je het bij een andere elektronicazaak, als de Media Markt te ver weg is.quote:Op maandag 18 november 2024 11:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar:
Mediamarkt:
[ afbeelding ]
Blokker:
[ afbeelding ]
Volkomen logisch.quote:Op maandag 18 november 2024 11:33 schreef Eightyone het volgende:
Nu de zaak gaat sluiten komt men opeens het Blokker-karkas kaalvreten.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)uitverkoop-kortingen
Ja, dat is ook juist de makke geweest van Blokker, ze zitten van Texel tot Noord-Oost Groningen tot Zeeland en of all places Den Helder. Succes met dat rendabel maken. De goedlopende vestigingen gaan wel door.quote:Op maandag 18 november 2024 11:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar:
Mediamarkt:
[ afbeelding ]
Blokker:
[ afbeelding ]
Dat is dus mijn punt. Online en het verderop zoeken is een optie maar mensen vergelijken hier alternatieven die totaal niet te vergelijken zijn, in ieder geval voor de plekken waar winkelarmoede op de loer ligt. Regionaal vs. lokaal, fysiek vs. online, etc...quote:Op maandag 18 november 2024 11:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan bestel je online of haal je het bij een andere elektronicazaak, als de Media Markt te ver weg is.
Als ze het hier echt slecht deden waren ze al eerder gesloten. Denk eerlijk gezegd niet dat Den Helder qua omzet onderaan de lijst staat, maar ik heb geen precieze cijfers. Ze zouden zelfs in 2026 verhuizen naar nieuwbouw, daar committeer je jezelf niet aan als het een slechtlopende verstiging zou zijn. Of wel, maar dat is dan wanbeleid, oh wacht.quote:Op maandag 18 november 2024 11:46 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja, dat is ook juist de makke geweest van Blokker, ze zitten van Texel tot Noord-Oost Groningen tot Zeeland en of all places Den Helder. Succes met dat rendabel maken. De goedlopende vestigingen gaan wel door.
Ik vind het ook jammer dat fysieke winkels verdwijnen, stadscentra leeglopen en in veel dorpen het nog veel triester is...quote:Op maandag 18 november 2024 12:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is dus mijn punt. Online en het verderop zoeken is een optie maar mensen vergelijken hier alternatieven die totaal niet te vergelijken zijn, in ieder geval voor de plekken waar winkelarmoede op de loer ligt. Regionaal vs. lokaal, fysiek vs. online, etc...
Prima, maar zeg dan niet dat de Blokker niets toevoegt. Ze voorzien op sommige locaties wel in een behoefte, helaas een te kleine behoefte om te blijven bestaan. En dat is allemaal ook prima, zo gaat dat nou eenmaal.
Persoonlijk vind ik het gewoon jammer dat de keuze bij het fysiek winkelen minder wordt. Ik ben niet de grootste doelgroep en red me verder wel regionaal, online en met de alternatieven die er verder lokaal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |