Yup en ze hebben een gezamenlijke gordijnenservice, maar je kunt die service niet voor producten van beide winkels tegelijk gebruiken. Alle maatwerkgordijnen hier en in het vorige huis zijn van Leen Bakker (ook ingemeten en gemonteerd)en Kwantum. Kwantum heeft trouwens ook een prima vloerenlegservice.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zelfde maatschappij/moederbedrijf
Aardappelschilmesjes voor 50 cent, jonge!quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt niks met de Xenos. Zenuwachtige winkel
Jaaa de grabbeltonquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Aardappelschilmesjes voor 50 cent, jonge!
Ja, ook weleens wat gekocht. Meubels moet je er eigenlijk niet kopen. Echt goedkope rommel. Daarom ook wel dat die winkel overleeft. Het is goedkoop en het zijn geen producten waar je tientallen jaren mee doet.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ooit de vergissing gemaakt een bak te kopen bij Leenbakker. Een van de grootste miskopen ooit.
Marskramer ook.quote:Op donderdag 14 november 2024 23:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alleen Leen Bakker en Xenos staan nog overeind van dat rijtje. Leen Bakker zal het nog wel even uitzingen.
Heerlen woonboulevaard hetzelfde.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hier is van Xenos -> Casa - Xenos gegaan in hetzelfde pand
Ik verwacht dat sommige Blokkers een Marskramer worden.quote:
Marskramer ontvangt de franchisers met open armen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik verwacht dat sommige Blokkers een Marskramer worden.
De Blokker/Intertoys hier zoekt iig nog personeel maar dat is een franchiser, dus dat geeft andere mogelijkheden.
Of Wibra, nieuwe formule, deze winkels openen door Wibra huishoudemmers weg te geven en 25% korting op het gehele assortiment.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik verwacht dat sommige Blokkers een Marskramer worden.
De Blokker/Intertoys hier zoekt iig nog personeel maar dat is een franchiser, dus dat geeft andere mogelijkheden.
Hier is het van Xenos naar casa gegaan en ik wil verdomme de xenox terugquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hier is van Xenos -> Casa - Xenos gegaan in hetzelfde pand
Blokker had erg hoge marges en heeft er jaren goed mee verdient. Totdat Action kwam die met wat lagere marges ook wel genoegen nam.quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:52 schreef Glazenmaker het volgende:
Wat ik nooit van de Blokker begreep is dat ze best wel duur waren, maar dan wel de winkel vol hadden met van die gare Telsell reclames van vroeger.
Dat was wel de makke van Blokker. Een winkel vol met spullen die je elders ook kunt kopen maar dan duurder.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:16 schreef KingRadler het volgende:
Blokker had veel sneller het model van Wibra, Hema, Zeeman en Action moeten kopieren.
Hotelkwaliteit katoen bij Actionquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:30 schreef Mylene het volgende:
Leen Bakker is oubollig, suffe winkels, chagrijnig personeel en kwaliteit/prijsverhouding is ver te zoeken. Wat een ellende.
Wat is er mis met de Action trouwens? Fijne hotelkwaliteit handdoeken, heb ik al jaren, beste geteste producten en ook andere A merken. Leuk houten speelgoed ook nog gekocht. Opladers en kabels laat ik wel links leggen. Het zal niet lang duren voor Brabantia daar in de schappen ligt, overpriced, plastic is plastic, maar met Brabantia stickertje hoor.
Opvallen dat bij de Action steeds meer Swiffer producten te koop zijn. Een grote doos navuldoekjes van 18 stuks kost daar een tientje en bij Blokker het dubbele.
Ik hou het zelf bij het huismerk Spargo.
Ik vind het opzich geen verkeerde strategie om A merken te verkopen. De merken hebben Blokker wel laten tobben. Een merk als Leifheit had Blokker moeten helpen ipv onder hun duiven schieten door ook bij de Aldi te liggen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:50 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat was wel de makke van Blokker. Een winkel vol met spullen die je elders ook kunt kopen maar dan duurder.
Heb je ook Swiffer gekocht bij de Action waar de helft maar in zit en van inferieure B kwaliteit?quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik koop Swiffers ook bij Action, en ik heb een stel voorraadbussen van Curver daar gekocht. Had eerst merkloos, maar die bleef niet goed dicht.
halfords still kicking ass hier in zoetermeerquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:09 schreef Dagoduck het volgende:
De Halfords is hier in Den Helder dit jaar trouwens verdwenen. De ondernemer is van de franchise afgestapt en onder eigen naam verder gegaan, meer focus op de fiets, minder op de auto.
Keek even op de website van Halfords en zie dat ze nog 18 winkels hebben. In 2014 na de doorstart was dat aantal 52 en in 2019 waren dat er nog 31.
Ik koop gewoon die aanvuldoosjesquote:Op zondag 17 november 2024 08:23 schreef Mylene het volgende:
[..]
Heb je ook Swiffer gekocht bij de Action waar de helft maar in zit en van inferieure B kwaliteit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |