Ook echt vreemd ja. Neem aan dat ook niet alle voetbalsupporters van die club dit gedaan hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:37 schreef Cruzinats het volgende:
Een voetbalsupporter kan zijn sjaaltje af doen of zijn shirt uit en het is klaar. Mensen dwingen om hun paspoort te laten zien om te controleren of ze uit Israël komen is walgelijk, mensen aanvallen omdat ze er 'Joods' uitzien is eveneens walgelijk, dan ben je van de pot gerukt.
Maarja, volgens de logica van sommige users hier waren de nazis ook louter een groepje Duitse voetbalhooligans.
Welk land is dat waar ze zomaar kinderen doodschieten? Schandalig!!quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stel jij leeft in een land die duizenden kinderen zonder pardon doodschiet gewoon omdat ze Palestijns zijn.
Gewoon
Wisten ze wel boeit ze weinig. Als je vorige week of vorige maand of vorig jaar met een Joods kleppeltje op door de straten van Amsterdam zou lopen dan zou je minimaal 100 keer kanker jood naar je hoofd krijgen maar je zou ook kunnen rekenen op spuug en fysiek geweld. Zo gaat dat daar.quote:
Niets over het woord 'toeristen' natuurlijk nuquote:
quote:
Toch komt dit echt maar uit één hoek, ik vroeg je daar volgens mij gisteren ook al naar: zou men de influx van mensen uit zulke landen niet eens moeten verminderen? Maar daar ging je niet meer serieus op in.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Schandalig lijkt me een goed woord.
Nee hoor, Israël is uitstekend bezig met het zichzelf verdedigen nadat men weer voor de zoveelste keer is aangevallen door een groep barbaarse Arabische moslims. Als je vervolgens gaat jammeren over burgerslachtoffers begrijp je het niet helemaal.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar zijn de dode Joden afgelopen jaren in Nederland? Door mensen die islam aanhangen? Ik zie ze niet.
Ondertussen knalt Israel nog een kind omver in Gaza. En dan vermoorde onschuld spelen; ja maar zij begonnen uhuhuh. Hypocrisie kan niet erger zijn. Juist het volk dat WW2 heeft meegemaakt zou moeten weten hoe het voelt om onderdrukt te zijn, om je leven niet zeker te zijn om wie je bent. Dat jij je daar niet tegen uitspreekt is pas triest.
Je zou gewoon vrede moeten willen en een oplossing willen zoeken maar in plaats daarvan praat je killing spree van Israel elke keer goed.
Waar zijn die dode Palestijnen dan in NL?quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar zijn de dode Joden afgelopen jaren in Nederland? Door mensen die islam aanhangen? Ik zie ze niet.
Beetje extra slachtoffertjes, moet allemaal kunnen volgens HowardRoarkquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:43 schreef HowardRoark het volgende:
Als je vervolgens gaat jammeren over burgerslachtoffers begrijp je het niet helemaal.
Fijn dat je je ware ik laat zien.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:43 schreef HowardRoark het volgende: Als je vervolgens gaat jammeren over burgerslachtoffers begrijp je het niet helemaal.
Het is inderdaad ontzettend eng dat dit gebeurd, zeker omdat het wel heel erg doet denken aan de 2e wereld oorlog.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het gedrag van de hooligans óók verkeerd. Het aanhouden van mensen om hun paspoort te vragen en zo te bepalen of ze een pak slaag verdienen, is iets wat mijn voorstellingsvermogen te buiten gaat. Die schok is groot en ik gok dat dat andere mensen op dit moment ook bezighoudt.
Reageren op onze vragen doet Tekaschi niet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat is hier van gelogen dan?
Dit was ook respectloos.
Oh nee, de Palestijnen hebben met hun misdage gedrag hun eigen graf gegraven. Het is fantastisch om te zien dat Israël hard terugslaat. Misschien dat men dan eindelijk eens leert om geen terreurgroepering tot hun leiders te verkiezen, antisemitisme te omarmen en om de zoveel tijd een aanval in te zetten op Israël en diens burgers.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Beetje extra slachtoffertjes, moet allemaal kunnen volgens HowardRoark
Zie post van F-a.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Oh nee, de Palestijnen hebben met hun misdage gedrag hun eigen graf gegraven. Het is fantastisch om te zien dat Israël hard terugslaat. Misschien dat men dan eindelijk eens leert om geen terreurgroepering tot hun leiders te verkiezen, antisemitisme te omarmen en om de zoveel tijd een aanval in te zetten op Israël en diens burgers.
Het is vooral jij die de ware kant laat zien. Terwijl er een halve pogrom is in Amsterdam jegens Joden, probeer jij in de bres te springen voor de Islam en Palestijnen. Alsof Palestijnen überhaupt iets met deze wedstrijd te maken hadden. Ga je schamen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Fijn dat je je ware ik laat zien.
Toeristenquote:
En het komt weer uit de voorspelbare hoek: de welbekende red–green alliance.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:48 schreef Loverboii het volgende:
mooi dat de collaborateurs hier ook uit hun hol kruipen
En de veiligheid van de inwoners van Amsterdam. Conclusie: voetbalhooligans weren uit de stad.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:48 schreef Haags het volgende:
De enige juiste conclusie die je na gisteravond hebt kunnen trekken is dat je de veiligheid van je "gasten" niet hebt kunnen garanderen.
Ach Nederland ziet het weer, de wereld ziet het weer. Laat ze maar krijsen, rechts zal groeien en groeien totdat de onvermijdelijke dag komt dat we de islam in het westen gaan verbieden en radicale en criminele moslims massaal gaan uitzetten. Dat is onvermijdelijk, die richting gaan we al jaren op.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is vooral jij die de ware kant laat zien. Terwijl er een halve pogrom is in Amsterdam jegens Joden, probeer jij in de bres te springen voor de Islam en Palestijnen. Alsof Palestijnen überhaupt iets met deze wedstrijd te maken hadden. Ga je schamen.
Dit zijn geen voetbal hooligans, blinde.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En de veiligheid van de inwoners van Amsterdam. Conclusie: voetbalhooligans weren uit de stad.
Dit inderdaad. Een vlag vernielen leidt tot mishandelen van onschuldige mensen, want het zijn niet degenen die die vlag vernielden die in elkaar getrapt zijn. Nee, willekeurige andere Israeli's.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:44 schreef Zoddie het volgende:
Ziek hoe veel het er zijn die dit allemaal goed praten.
Die er zelfs trots op zijn.
"Ja maar hun hebbuh iets geroepen en een vlagguhtje van muur gepakt!"
Nederland is niet meer veilig voor Joden dat is wel duidelijk.
Nee nu even niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit zijn geen voetbal hooligans, blinde.
Het komt natuurlijk gewoon voort uit al het geweld van Israel na 7 oktober. Als jij die link niet kan leggen dan houdt het gewoon op.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is vooral jij die de ware kant laat zien. Terwijl er een halve pogrom is in Amsterdam jegens Joden, probeer jij in de bres te springen voor de Islam en Palestijnen. Alsof Palestijnen überhaupt iets met deze wedstrijd te maken hadden. Ga je schamen.
Hoe zou je 'dat volk hoort nier niet' anders willen beschrijven?quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Van racisme is hier nergens sprake.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |