Linda Ronstadt.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:29 schreef Bargehassus het volgende:
Op het nummer van Paul Simon "African skies" van het album "Graceland" zong een bekende zangeres mee. Wie?
Correct!quote:
Bargehassus 3quote:
Bargehassus 3quote:
Ik vermoed dat niemand ook maar enig idee heeft, ondergetekende incluisquote:Op vrijdag 8 november 2024 14:17 schreef belsen het volgende:
Hoe gingen Engelse band The Jennifers dan door, nadat ze wat meer pit in de muziek gegooid hadden?
Ridequote:Op vrijdag 8 november 2024 14:17 schreef belsen het volgende:
Hoe gingen Engelse band The Jennifers dan door, nadat ze wat meer pit in de muziek gegooid hadden?
Wedding present?quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:17 schreef belsen het volgende:
Goede tijd en genre, andere band. Dit was onder de nieuwe naam een trio. Debuutalbum 1995.quote:
Even opgezocht en is goed.quote:
quote:Then I awake and look around me
At four grey walls that surround me
And I realize, yes, I was only dreaming
Elvis naturlijk! Green Green grass of home?quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:56 schreef Ulx het volgende:
Welk nummer en wie had er de grootste hit mee?
[..]
nee joh! Elvis!quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:43 schreef pipster het volgende:
Ik denk dat Tom Jones er een grotere hit mee had.
Die bedoelde ik. Ik ken niet eens een Elvis versie. Wel van Jerry Lee Lewis.quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:43 schreef pipster het volgende:
Ik denk dat Tom Jones er een grotere hit mee had.
mclusky!!!quote:
Yes, Falkous is daarna verder gegaan met Future of the Left. Vorig jaar heeft Mclusky nog een single opgenomen. Maar rustig inderdaad.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:19 schreef TALIN het volgende:
[..]
mclusky!!!
Punk!
ook nooit meer wat van gehoord net als The Bips! maar dat is een ander verhaal!
Mijn laatste nieuws was dat ze uit elkaar waren.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:56 schreef pipster het volgende:
[..]
Yes, Falkous is daarna verder gegaan met Future of the Left. Vorig jaar heeft Mclusky nog een single opgenomen. Maar rustig inderdaad.
correcto mudo!quote:
quote:is een eerbetoon aan de clubbezoekers die op fluitjes blazen om hun goedkeuring aan een bepaald nummer aan te geven. Het was aanvankelijk een idee van producer Eric Kupper, die in het team van
werkte. Hij kreeg tijdens een dj-set van
inspiratie en nam in een dag de basis van het nummer op.
die naam zegt me niks en dan zal het ook wel niet Flute Loop de van Beastie Boys zijn?quote:
quote:Op woensdag 13 november 2024 13:51 schreef TALIN het volgende:
[..]
die naam zegt me niks en dan zal het ook wel niet Flute Loop de van Beastie Boys zijn?
The Whistle Song van Frankie Knucklesquote:Op woensdag 13 november 2024 13:45 schreef iggyinthehouse het volgende:
"E" was het weggevertje
Welk nummer van wie?
[..]
Tuurlijkquote:Op woensdag 13 november 2024 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
The Whistle Song van Frankie Knuckles
Yesquote:
Rodolfo Iglesias?quote:Op woensdag 13 november 2024 17:21 schreef iggyinthehouse het volgende:
Denk aan zijn voornaam in het Spaans...
Onvermijdelijk waarquote:Op woensdag 13 november 2024 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zal dan wel de onvermijdelijke Rolf Sanchez zijn.
Ronnie Flex en Kriss Kross Amsterdamquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Noem buiten Rolf Sanchez nog twee andere artiesten/formaties waarmee Emma Heesters een top 40-hit heeft gescoord. Beide artiesten in 1 bericht.
Tsja…quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ronnie Flex en Kriss Kross Amsterdam
Yesquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ben Saunders
Maan
O'gene
Jim van der Zee
Tears for fears - Songs from the big chairquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Laatste 3 namen zeggen me helemaal niets
Welk album en van wie?
S
TWH
EWTRTW
MT
IB
B
HOH/B
L
Modus 1quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:56 schreef Berkery het volgende:
[..]
Tears for fears - Songs from the big chair
Helemaal lullig is dat ze 28 november nu een extra concert in Praag geven. Over welke band gaat dit?quote:Wegens logistieke problemen annuleertde show van 28 november in 013, Tilburg. Ook de shows in Wurzburg en Boedapest zijn om dezelfde reden geannuleerd. Er komt geen vervangende datum, tickets worden terugbetaald.
De show in 013 zou de enige show in de Benelux zijn, het animo was dan ook niet misselijk: de 3000 tickets waren vrijwel direct uitverkocht. Op TicketSwap zochten meer dan 4000 fans nog naar tickets. Bijna overal in Europa werden de podia in verband met de grote vraag opgeschaald, maar niet in 013.
Naast de show in Tilburg annuleert de band ook de optredens in Wurzburg en Budapest. Twee van de andere podia die geen upgrade kregen, maar wel stijf uitverkocht zijn. Vindt de band de kleinere podia de moeite niet meer?
Fountains D.C. ?quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:54 schreef Berkery het volgende:
[..]
Helemaal lullig is dat ze 28 november nu een extra concert in Praag geven. Over welke band gaat dit?
Nee, post-hardcore (wat dat ook mag betekenen). De band wordt ook al genoemd als headliner voor Graspop, ze headlinen ook Rock am Ring/Rock im Park.quote:
Ik zou denk ik echt 0 namen kunnen noemen die je onder dat genre kan scharen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:22 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nee, post-hardcore (wat dat ook mag betekenen). De band wordt ook al genoemd als headliner voor Graspop, ze headlinen ook Rock am Ring/Rock im Park.
King Lizzard ?quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:22 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nee, post-hardcore (wat dat ook mag betekenen). De band wordt ook al genoemd als headliner voor Graspop, ze headlinen ook Rock am Ring/Rock im Park.
quote:
quote:I remember
The train came to town,
boy she got on it
Without looking back,
there was barely a word
If she said goodbye,
I never heard
But the noise goes on
The noise, the jazz
Toevallig recent wat van meegekregen. Verschrikkelijke kutmuziek.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:32 schreef Berkery het volgende:
Geen liefhebbers of kenners van Falling In Reverse, houden zo.![]()
Had het gelezen. Ene oog in, andere uit...quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Toevallig recent wat van meegekregen. Verschrikkelijke kutmuziek.
A Girl Called Johnny van de Waterboys!quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:32 schreef Berkery het volgende:
Geen liefhebbers of kenners van Falling In Reverse, houden zo.![]()
Nieuwe vraag, welk nummer?
[..]
dat zegt me dan weer niks.quote:Op maandag 18 november 2024 12:00 schreef Berkery het volgende:
Over de openstaande vraag, een bekende Nederlandse zangeres heeft in de jaren '90 korte tijd een band gehad die vernoemd was naar dit nummer.
Modus 1quote:Op maandag 18 november 2024 16:35 schreef TALIN het volgende:
[..]
A Girl Called Johnny van de Waterboys!
nog niet zo heel lang geleden toegevoegd aan mijn biercafe playlist voor de zaterdagavond
A girl called Johnny was een bandje van Frédérique Spigtquote:dat zegt me dan weer niks.
tekst vertaald van Engels naar Nederlands.quote:Sadistisch, chirurg van de ondergang
Sadist van het edelste bloed
Vernietigen zonder genade
Ten behoeve van het Arische ras
Chirurgie zonder verdoving
Voel hoe het mes je intens doorboort
Inferieur, geen nut voor de mensheid
Vastgebonden, schreeuwend om te sterven
https://en.wikipedia.org/wiki/Angel_of_Death_(Slayer_song)quote:Op maandag 18 november 2024 21:07 schreef TALIN het volgende:
[..]
tekst vertaald van Engels naar Nederlands.
nummer heeft een eigen top2000 facebook pagina
welk nummer?
Wie isquote:are an English synth-pop band formed in Harrow, London, in 1979. The band were a duo for much of their career, composed of
and
. They came to prominence in the early 1980s, releasing four UK top-20 singles
Modus 2quote:Op maandag 18 november 2024 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blancmange, zij van de beste versie van 'The Day Before You Came'…
Wat van wie?quote:Tape record her and telephone
conversations in pyramids alone
Why should I stop to think what they're about
why should I stop, stop to think what they're about
Ik dacht aan Darrel Hanna maar da's een actrice.quote:
Goed gedacht…quote:Op woensdag 20 november 2024 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht aan Darrel Hanna maar da's een actrice.
Iets met Now and then ?quote:Op woensdag 20 november 2024 20:53 schreef MadMaster het volgende:
De afbeelding is vrijwel letterlijk de gezochte titel…
Jurkquote:Op woensdag 20 november 2024 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, veel letterlijker.
Song uit 1983…
Om de nood wat te verzachten nog wat tekst:quote:
quote:We're living on a catwalk, catwalk
and swimming with the sharks
Ja ik heb geen idee. Ik weet niet eens of de naam die ik noemde goed is.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om de nood wat te verzachten nog wat tekst:
[..]
Die is niet goed, want het wordt uitgevoerd door een Engelse new wave band…quote:Op woensdag 20 november 2024 21:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee. Ik weet niet eens of de naam die ik noemde goed is.
Girls on film?quote:Op woensdag 20 november 2024 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is niet goed, want het wordt uitgevoerd door een Engelse new wave band…
China Crisis - Hanna Hannaquote:Op woensdag 20 november 2024 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het antwoord van tong zat nog het dichtste in de buurt…
Waar komt dit ineens vandaan?quote:
Je antwoord op Tong's post vond ik onduidelijk, of die nou wellicht klopte of niet, vandaar mijn afdwaling.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar komt dit ineens vandaan?
Bekijk deze YouTube-video
Modus 3
tong80 1
belsen 1
Ulx 1
pipster 1
TALIN 2
iggyinthehouse 2
Da_Sandman 2
Mexicanobakker 1
n00biedoobiedoo 1
Berkery 1
MadMaster 1
quote:I plan to crawl outside these walls
Close my eyes and see
And fall into the heart and arms
Of those who wait for me
September when it comesquote:Op zondag 24 november 2024 10:26 schreef pipster het volgende:
Johnny Cash en Rosanne Cash
Nummer geen idee.
Septemberquote:Op zondag 24 november 2024 16:05 schreef pipster het volgende:
Wie had in 2007 een hit met Cry For You?
Modus 3quote:
Bij probeerden is dan alleen P!nk goed. Weer en nog een keer helemaal juist.quote:Op maandag 25 november 2024 13:04 schreef PPL het volgende:
Zoiets?
Probeerden:
Try jah love - Third World
Try - P!nk
Weer probeerden:
Try Again - Aaliyah
Try again Chef's Special
Nog een keer probeerden:
One more try - George Michael
One more try - Timmy T
Als iemand dan even inkopt...quote:
Probeerden:quote:
Ja ok en dan eigenlijk zonder Het Goede Doel maar vooruit.quote:Op maandag 25 november 2024 18:16 schreef PPL het volgende:
[..]
Probeerden:
Alles geprobeerd - Het goede doel
Try - Nelly Furtado
Try - P!nk
Weer probeerden:
Try Again - Aaliyah
Try again Chef's Special
Nog een keer probeerden:
One more try - George Michael
One more try - Timmy T
Modus 3quote:
Teddy Riley met die andere?quote:Op dinsdag 26 november 2024 12:49 schreef pipster het volgende:
Ook niet, zitten ook meer in het vak van SAW.
Yes, eigenlijk Lewis maar klinkt alsquote:
Jake Clemons is een neef van Clarence Clemons.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:37 schreef pipster het volgende:
Oh ja dat vroeg ik mij nog af bij het concert van Bruce Springsteen, of de nieuwe Clemmons een zoon is van Clarence in de E-Streetband. Nooit meer opgezocht.
Bij Mannenkoor Karrenspoor zitten van minstens 3 families er meerdere leden in.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:39 schreef Litpho het volgende:
Sublime en Deacon Frey zijn correct. Ik wacht even antwoord van Burnett af tot morgen om te zien waar het punt valt.
Welke had je zelf nog?quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:39 schreef Litpho het volgende:
Sublime en Deacon Frey zijn correct. Ik wacht even antwoord van Burnett af tot morgen om te zien waar het punt valt.
quote:says the "punk protest" of selling photos of her bum online is a necessary act of rebellion because "touring makes losses, not profits".
Voor zover ik kan achterhalen, allemaal fout (behalve Mike Stock op keyboards).quote:Op donderdag 28 november 2024 17:38 schreef Bargehassus het volgende:
Mel en Kim
Rick Astley
Nick Kamen
Kim Wilde
Donna Summer
En als niet de zusjes Appleby (Een is te vroeg overleden) dan SAW zelf?
Rick Astley en Mel en Kim waren ook een gok van mij geweest - die zaten toen nog wel echt onder de SAW paraplu.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:55 schreef Bargehassus het volgende:
Oh shoot. Vraag verkeerd gelezen zie ik.
Allemaal goed behalve Tiffany. Inclusief Mike Stock mist er dus nog 1 artiest voor het punt.quote:Op donderdag 28 november 2024 19:13 schreef pipster het volgende:
Sonia, Kylie,Jason Donovan, Tiffany.
Je zou verwachten dat the one and only er tussen staat, maar nee.quote:
Dat klopt, maar wil wel graag desbetreffende artiest wetenquote:Op donderdag 28 november 2024 20:01 schreef PPL het volgende:
Volgens mij lieten ze stukje North Sea Jazz Festivak zien.
Niet helemaal..quote:
Welke 'Aid' was dit?quote:Na het succes van Band Aid en USA for Africa besloten leden van de band Dio om in 1985 een hardrockversie te maken, omdat zij vonden dat de hardrock- en heavymetalwereld nog niet genoeg had bijgedragen aan de bestrijding van de honger in Afrika.Aid werd opgericht en veertig artiesten en honderden vrijwilligers deden mee aan dit project met als resultaat een single, een maxisingle en een elpee.
Nee, je moet meer denken aan iets wat je nodig hebt als je veel metal concerten hebt bezocht.quote:
Close enoughquote:
quote:All three of his bandmates were vocal in their dislike of. In a 2008 interview, Ringo Starr remembered it as "the worst session ever" and "the worst track we ever had to record".
Volgens mij was alleen McCartney enthousiast over Maxwell's Silver Hammer, dus ik gok die.quote:
Yep.quote:Op vrijdag 29 november 2024 16:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgens mij was alleen McCartney enthousiast over Maxwell's Silver Hammer, dus ik gok die.
En dat was de laatstequote:
Eros Ramazzottiquote:Op maandag 2 december 2024 14:23 schreef Berkery het volgende:
Laat maar komen, die top 2000 vragen, ik heb twee t2000-quizen te gaan eind deze maand dus ik kan de training wel gebruiken. Hier een t2000 vraag van mij:
Behalve ZZ Top staan er nog vier* acts in de top 2000 (van 2023) met een dubbele z in de naam. Welke?
*Ik zoek onder andere een zanger, hij staat er ook een keer in als lid van een duo, maar ik tel hem maar 1 keer.
ZZ en de Maskers? Dat die niet als eerste wordt genoemd.quote:Op maandag 2 december 2024 14:31 schreef Berkery het volgende:
Eros Ramazzotti![]()
Ozzy Osbourne
Thin Lizzy
De vierde is nog niet geraden.
Die staan er al een tijdje niet meer in, de band die ik zoek heeft alle edities meegedaan.quote:Op maandag 2 december 2024 14:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
ZZ en de Maskers? Dat die niet als eerste wordt genoemd.
Helaazzquote:Op maandag 2 december 2024 14:45 schreef Bargehassus het volgende:
Mezzoforte?
Johnny hates jazz?
De Jazzpolitie?
Yazz?
Geen idee wat de T2000 heeft gehaald.
Die had vroeger ook een dubbele z maar staat vast niet in de Top 2000 @Bluesquote:
Ik dacht dat die wel sneller geraden zou worden, maar zo zie je maarquote:
quote:Op maandag 2 december 2024 16:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Die had vroeger ook een dubbele z maar staat vast niet in de Top 2000 @:blues
quote:Het in 2000 opgerichteis een Nederlandse band uit Amsterdam, die bestaat uit Björn Ottenheim en Daan Schinkel. Bijzonder is dat het instrumentarium van de band alleen uit een orgel en een drumstel bestaat. Het tweetal produceert hiermee donkere en broeierige orgelrock.
Ik had geen zin om een vraag te bedenkenquote:
quote:[Band] performance on Jimmy Kimmel Live! this past Tuesday (November 26) has ignited a firestorm of social media complaints amongst the show’s usual viewership, ranging from the absurd to the downright comical. Several outraged viewers shared their grievances, painting the performance as a horrifying assault on their senses – yeah, we can laugh about that for a minute.
According to The Mirror, one particularly dramatic Facebook user recounted the show’s impact on their teenage son, writing, “I was sitting on the couch with my son who is an ADOLESCENT waiting to see the musical guest because we like the nice music the show usually books. By the third or fourth ‘JUNT’ from the guitars my son was in tears. He doesn’t like scary things and quite frankly I think the Kimmel show and its staff should make a formal apology.”
Modus 3quote:
Nee, het is Travis Scott.quote:
David was sub headlinerquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou de meeste headliners niet meer kunnen opnoemen. David Byrne en Run The Jewels volgens mij, meer weet ik er niet
Gelukkig nog iemand met bedenkingen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of je wacht even op een reactie op het door jou gegeven (onjuiste) antwoord…
quote:are an English experimental electronic rock music band formed in 2007. Until September 2024, the band comprised Geoff Barrow (of Portishead), Billy Fuller (of the Sensational Space Shifters) and Will Young (of Moon Gangs); Young replaced Matt Williams (MXLX, Fairhorns) in 2016. [1][2] In 2024, Barrow announced his departure.
quote:Het album ‘’, die met alternatieve metal klassiekers als ‘Milquetoast’ en ‘Speechless’ van de band
, bestaat 30 jaar!
quote:is an American alternative metal band from New York City formed in 1989 by vocalist and lead guitarist Page Hamilton.
Zo is hij compleet. Was overigens een lekkere bak herrie (ik had ze dus nog nooit gezien).quote:
Ik heb ze 30 jaar geleden Lowlands zien openen. Toen had ik nog genoeg energie om drie kwartier de stuiterbal uit te hangen.quote:Op maandag 9 december 2024 13:21 schreef pipster het volgende:
Zo is hij compleet. Was overigens een lekkere bak herrie (ik had ze dus nog nooit gezien).
Daar was gisteravond een blik Gen Z gasten voor voor de energie. Naast Betty deden ze nog ruim 10 nummers. De beste man had er wel zin in. Al is zijn stem wel nog wat brakker geworden.quote:Op maandag 9 december 2024 13:24 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb ze 30 jaar geleden Lowlands zien openen. Toen had ik nog genoeg energie om drie kwartier de stuiterbal uit te hangen.
Jaren geleden gezien toen ze Meantime in z'n geheel speelden en toen was z'n stem al niet best. Ik geloof ook dat hij het enige originele lid is. Was verder wel een vet concert trouwens.quote:Op maandag 9 december 2024 13:26 schreef pipster het volgende:
[..]
Daar was gisteravond een blik Gen Z gasten voor voor de energie. Naast Betty deden ze nog ruim 10 nummers. De beste man had er wel zin in. Al is zijn stem wel nog wat brakker geworden.
quote:Op maandag 9 december 2024 15:19 schreef pipster het volgende:
De hele film zegt mij zo niks. Tom Waits.
quote:
Dat moet dan haast wel Phil Collins zijn.quote:Op maandag 9 december 2024 15:27 schreef Berkery het volgende:
[..]
[..]![]()
Een Brit, die zowel solo als met zijn band in de Top 2000 staat.
Nee, ook geen Peter Gabriel. In de film speelt Helmet een cover van de band van de gezochte zanger, en Genesis past niet echt bij Helmet.quote:Op maandag 9 december 2024 15:29 schreef Bargehassus het volgende:
Dat moet dan haast wel Phil Collins zijn.
Modus 3quote:
Correct ende juistquote:Op maandag 9 december 2024 17:45 schreef Litpho het volgende:
Was dat de volslagen overbodige cover van Papa Don’t Preach?
quote:Liefde is blind voor zover het oog kan zien
Deze woorden zijn diep en betekenisloos voor mij
Kalm aan minnaar, ik heb een nu vriend nodig
De weg naar nergens kronkelt en slingert maar komt nooit ten einde
Volgens mij de Spice Girls. Tenminste, die hoor ik het zingen in mijn hoofd, maar de titel weet ik niet. Het is niet 2 Become 1 iig.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:16 schreef Litpho het volgende:
Outsiders is wel een blast from the past.
Dit nummer kwam uit in 1997 en haalde de 15e plaats in de top 40.
Die ken ik niet van titel, dus dat zou zomaar kunnen.quote:
Modus 3quote:
tuurlijkquote:
ConXies kenner!quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:00 schreef Blogman het volgende:
Makkie!
EUROVISION WINNERS
ABBA, DUNCAN LAWRENCE, MÅNESKIN, UDO JÜRGENS
THE POWER OF LOVE-ARTISTS
CÉLINE DION, FRANKIE GOES TO HOLLYWOOD, HUEY LEWIS & THE NEWS, JENNIFER RUSH
SURNAME IS ANOTHER BAND NAME
BEN E. KING, JORDIN SPARKS, KATE BUSH, MILES KANE
SWEDISH ARTISTS
AVICII, JENS LEKMAN, THE CARDIGANS, THE KNIFE
ik vind dat spelletje an sich ook wel leuk altijd! Leuk gedaan in ieder geval!quote:
Yes, alleen Hotot headlinersquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:44 schreef peaceman het volgende:
Ik neem wel aan dat het om de headliners van de hotot gaat?
quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:27 schreef Gretzl het volgende:
De Top 2000 bestond in 2024 25 jaar en Down the Rabbit Hole vierde haar tienjarig jubileum. Noem alle 13 headliners van het festival die nooit in de Top 2000 hebben gestaan. Solo-artiesten die wél hun band in de lijst der lijsten staan mag je ook noemen. Ik vul de goede antwoorden in op alfabetische volgorde.
1. Anderson.Paak & The Free Nationals (2018)
2. Anohni (2016)
3. Burna Boy (2023)
4. Damon Albarn (2014)
5. Disclosure (2023)
6. Fleet Foxes (2017)
7. Foals (2014)
8. Fred Again (2023)
9. Jungle (2024)
10. LCD Soundsystem (2024)
11. Moderat (2017)
12. Oscar and the Wolf (2017)
13. PJ Harvey (2016)
Zo is het maar net.quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie 3 Duitsers, dus The Whitest Boy Alive zal ook wel Duits zijn?
Goed natuurlijk. Was weg dit weekend, excusesquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:00 schreef Blogman het volgende:
Makkie!
EUROVISION WINNERS
ABBA, DUNCAN LAWRENCE, MÅNESKIN, UDO JÜRGENS
THE POWER OF LOVE-ARTISTS
CÉLINE DION, FRANKIE GOES TO HOLLYWOOD, HUEY LEWIS & THE NEWS, JENNIFER RUSH
SURNAME IS ANOTHER BAND NAME
BEN E. KING, JORDIN SPARKS, KATE BUSH, MILES KANE
SWEDISH ARTISTS
AVICII, JENS LEKMAN, THE CARDIGANS, THE KNIFE
quote:Op maandag 16 december 2024 10:00 schreef iggyinthehouse het volgende:
Prayer in C van Robin Schulz (Lilly Wood) lijkt me dan?
Save a Prayer - Duran Duranquote:Op maandag 16 december 2024 12:45 schreef iggyinthehouse het volgende:
Noem eens 10 titels plus uitvoerende met het woord Pray erin, die ook nog de top 40 hebben gehaald. De 10e goede krijgt het punt.
En dat zijn er 10!quote:Op maandag 16 december 2024 13:36 schreef PPL het volgende:
Pray - Take That
Prayer in C - Lilly Wood + Prick
Save say a little prayer - Bomb the Bass feat Maureen
Save say a little prayer - Aretha Franklin
Uiteraardquote:
Heerlijk basgitaartje, maar dat terzijde.quote:Op maandag 16 december 2024 19:22 schreef PPL het volgende:
[..]
Uiteraard
Bekijk deze YouTube-video
Modus 3
tong80 1
belsen 1
Ulx 1
pipster 5
TALIN 2
iggyinthehouse 6
Da_Sandman 3
Mexicanobakker 2
n00biedoobiedoo 2
Berkery 4
MadMaster 1
PPL 2
Litpho 4
peaceman 1
bartrid 2
Geluiden 1
MielMonteur 1
Blogman 1
Ozewiezewozewalla 1
Puntje tong... Korporaal dinges.quote:Op maandag 16 december 2024 19:29 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Wie had er dan een houten been, gewonnen in de oorlog, in 1944?
Rijmt op....quote:
Corporal Clegg - Pink Floydquote:Op maandag 16 december 2024 19:29 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Wie had er dan een houten been, gewonnen in de oorlog, in 1944?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 december 2024 11:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Lady Gaga & Bruno Mars - Die With A Smile
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |