nee joh! Elvis!quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:43 schreef pipster het volgende:
Ik denk dat Tom Jones er een grotere hit mee had.
Die bedoelde ik. Ik ken niet eens een Elvis versie. Wel van Jerry Lee Lewis.quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:43 schreef pipster het volgende:
Ik denk dat Tom Jones er een grotere hit mee had.
mclusky!!!quote:
Yes, Falkous is daarna verder gegaan met Future of the Left. Vorig jaar heeft Mclusky nog een single opgenomen. Maar rustig inderdaad.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:19 schreef TALIN het volgende:
[..]
mclusky!!!
Punk!
ook nooit meer wat van gehoord net als The Bips! maar dat is een ander verhaal!
Mijn laatste nieuws was dat ze uit elkaar waren.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:56 schreef pipster het volgende:
[..]
Yes, Falkous is daarna verder gegaan met Future of the Left. Vorig jaar heeft Mclusky nog een single opgenomen. Maar rustig inderdaad.
correcto mudo!quote:
quote:is een eerbetoon aan de clubbezoekers die op fluitjes blazen om hun goedkeuring aan een bepaald nummer aan te geven. Het was aanvankelijk een idee van producer Eric Kupper, die in het team van
werkte. Hij kreeg tijdens een dj-set van
inspiratie en nam in een dag de basis van het nummer op.
die naam zegt me niks en dan zal het ook wel niet Flute Loop de van Beastie Boys zijn?quote:
quote:Op woensdag 13 november 2024 13:51 schreef TALIN het volgende:
[..]
die naam zegt me niks en dan zal het ook wel niet Flute Loop de van Beastie Boys zijn?
The Whistle Song van Frankie Knucklesquote:Op woensdag 13 november 2024 13:45 schreef iggyinthehouse het volgende:
"E" was het weggevertje
Welk nummer van wie?
[..]
Tuurlijkquote:Op woensdag 13 november 2024 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
The Whistle Song van Frankie Knuckles
Yesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |