Gelukkig nog iemand met bedenkingen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of je wacht even op een reactie op het door jou gegeven (onjuiste) antwoord…
quote:are an English experimental electronic rock music band formed in 2007. Until September 2024, the band comprised Geoff Barrow (of Portishead), Billy Fuller (of the Sensational Space Shifters) and Will Young (of Moon Gangs); Young replaced Matt Williams (MXLX, Fairhorns) in 2016. [1][2] In 2024, Barrow announced his departure.
quote:Het album ‘’, die met alternatieve metal klassiekers als ‘Milquetoast’ en ‘Speechless’ van de band
, bestaat 30 jaar!
quote:is an American alternative metal band from New York City formed in 1989 by vocalist and lead guitarist Page Hamilton.
Zo is hij compleet. Was overigens een lekkere bak herrie (ik had ze dus nog nooit gezien).quote:
Ik heb ze 30 jaar geleden Lowlands zien openen. Toen had ik nog genoeg energie om drie kwartier de stuiterbal uit te hangen.quote:Op maandag 9 december 2024 13:21 schreef pipster het volgende:
Zo is hij compleet. Was overigens een lekkere bak herrie (ik had ze dus nog nooit gezien).
Daar was gisteravond een blik Gen Z gasten voor voor de energie. Naast Betty deden ze nog ruim 10 nummers. De beste man had er wel zin in. Al is zijn stem wel nog wat brakker geworden.quote:Op maandag 9 december 2024 13:24 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb ze 30 jaar geleden Lowlands zien openen. Toen had ik nog genoeg energie om drie kwartier de stuiterbal uit te hangen.
Jaren geleden gezien toen ze Meantime in z'n geheel speelden en toen was z'n stem al niet best. Ik geloof ook dat hij het enige originele lid is. Was verder wel een vet concert trouwens.quote:Op maandag 9 december 2024 13:26 schreef pipster het volgende:
[..]
Daar was gisteravond een blik Gen Z gasten voor voor de energie. Naast Betty deden ze nog ruim 10 nummers. De beste man had er wel zin in. Al is zijn stem wel nog wat brakker geworden.
quote:Op maandag 9 december 2024 15:19 schreef pipster het volgende:
De hele film zegt mij zo niks. Tom Waits.
quote:
Dat moet dan haast wel Phil Collins zijn.quote:Op maandag 9 december 2024 15:27 schreef Berkery het volgende:
[..]
[..]![]()
Een Brit, die zowel solo als met zijn band in de Top 2000 staat.
Nee, ook geen Peter Gabriel. In de film speelt Helmet een cover van de band van de gezochte zanger, en Genesis past niet echt bij Helmet.quote:Op maandag 9 december 2024 15:29 schreef Bargehassus het volgende:
Dat moet dan haast wel Phil Collins zijn.
Modus 3quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |