Gezien de landslide victory van Trump kan je denk ik objectief vaststellen dat dat inderdaad niet slim was.quote:Op vrijdag 8 november 2024 06:09 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Het was inderdaad niet zo slim om de waarheid te vertellen.
quote:Biden suggereert dat hij slechts één termijn zou dienen als hij tot president wordt gekozen
Adviseurs die dicht bij de kandidaat staan, zeggen dat hij zich in 2024 niet herkiesbaar zal stellen als hij in 2020 gekozen wordt.
Door Alexa Lardieri 11 dec. 2019, om 09:35 uur
Biden, een van de favorieten voor 2020, kreeg vragen over zijn leeftijd en geschiktheid om in het Witte Huis te dienen.
Oud-vicepresident Joe Biden zou hebben aangegeven dat hij, als hij tot president wordt gekozen, slechts één termijn zal dienen.
Verschillende bronnen binnen de Biden-campagne vertelden Politico dat de Democratische kandidaat van 2020 zich in 2024 niet herkiesbaar zou stellen.
Hij zou dan 82 jaar oud zijn.
"Als Biden wordt gekozen, is hij over vier jaar 82 jaar oud en stelt hij zich niet meer herkiesbaar", vertelde een vooraanstaand adviseur van de campagne aan Politico.
Biden, een van de favorieten voor 2020, kreeg vragen over zijn leeftijd en geschiktheid om in het Witte Huis te dienen.
Campagneadviseurs stellen dat de aankondiging van zijn intentie om slechts één termijn te dienen en het signaal dat hij een jongere running mate en kabinet zal kiezen, de kansen van Biden om de Democratische kandidaat te worden, zouden vergroten.
Harris was geen serieuze kandidaat , lieve vrouw voor een school kransje , verder nietquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:00 schreef VEM2012 het volgende:
Lekker die oude man bashen en Harris die er een potje van heeft gemaakt buiten schot houden. Het is immers altijd de schuld van een blanke man.
Een week geleden zeiden de Democraten nog dat ze geweldig was. En een half jaar geleden was Biden nog scherp als een mes.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Harris was geen serieuze kandidaat , lieve vrouw voor een school kransje , verder niet
ze heeft een zeikstem
Bekijk deze YouTube-video
Harris is niet om aan te horen , als je zo een buurvrouw hebt, dan denk je toch wat een lijzige zeikstem heeft dat mens en ze praat door haar neusquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:10 schreef VEM2012 het volgende:
n, want met normale kandidaten en normaal beleid zouden ze de Republikeinen moeten kunnen decimeren.
Dus de meerderheid van de bevolking heeft geen werkend brein?quote:Op vrijdag 8 november 2024 05:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als ik democraat was zou ik de volgende keer gewoon weer geen programma schrijven en heel hard roepen dat mijn tegenstander Hitler is. Dan werkt het vast wel.
Dat was echt de domste tactiek ooit. Want iedereen met een werkend brein ziet dat Trump geen Hitler. Door te roepen dat Trump Hitler is zeg je eigenlijk tegen iedereen met een werkend brein: "ik ben een totale debiel"
En mensen met een werkend brein stemmen niet op totale debielen.
De conclusie is dat wij niet met Orban persoonlijk in een politieke unie zitten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 05:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik stop. Als je niet leest is reageren zinloos.
5 reacties verder met zaniken om eindelijk te concluderen wat ik in mijn eerste reactie zei.
Neuh. Keetje zal zijn bubbel ook barsten. Maar wanneerquote:Op donderdag 7 november 2024 21:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[..]
Dat blijft ie toch wel , als Starlink , Space X the Borecompany naar de beurs gaan , nog afgezien van DOJO AI
https://youtube.com/shorts/AdI7qm2k3Rw?si=x2Xpo7ZchcIGim8p
Is dat een serieuze vraag?quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus de meerderheid van de bevolking heeft geen werkend brein?
Heb je de rest van mijn reacties nog gelezen inclusief bronnen? Als een aanzienlijk deel van zijn voormalig team zegt dat Trump een gevaar is voor de democratie en de rechtstaat.quote:Op vrijdag 8 november 2024 05:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als ik democraat was zou ik de volgende keer gewoon weer geen programma schrijven en heel hard roepen dat mijn tegenstander Hitler is. Dan werkt het vast wel.
Dat was echt de domste tactiek ooit. Want iedereen met een werkend brein ziet dat Trump geen Hitler. Door te roepen dat Trump Hitler is zeg je eigenlijk tegen iedereen met een werkend brein: "ik ben een totale debiel"
En mensen met een werkend brein stemmen niet op totale debielen.
Ik constateer slechts dat geen programma hebben behalve je tegenstander ervan beschuldigen de nieuwe Hitler te zijn geen succesvolle strategie is.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:44 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Heb je de rest van mijn reacties nog gelezen inclusief bronnen? Als een aanzienlijk deel van zijn voormalig team zegt dat Trump een gevaar is voor de democratie en de rechtstaat.
Notabene na jan 6th waarin hij zijn eigen partij vroeg om de verkiezingen niet te accepteren na vermeend gestolen verkiezingen die bij tientallen rechters nooit is bewezen.
Vindt je dat de democraten dat moeten accepteren?
Nee, Obama draagt nu een pruik en Michelle is weer Mike.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:14 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Er gingen ook al roddels dat de Obama's het land waren uitgevlucht
Vreemd,ik heb wel programma punten gezien, zoals het ondersteunen van het MKB, zodat die beter zijn opgewassen tegen de concurrentie van grote corporaties,het verzwaren van de belastingen voor super rijken, geen extra belastingdruk op inkomens tot 400.000 dollar...quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik constateer slechts dat geen programma hebben behalve je tegenstander ervan beschuldigen de nieuwe Hitler te zijn geen succesvolle strategie is.
Tevens verwacht ik dat ze er niks van leren. Ook jij demonstreert weer dat veel links georiënteerde mensen denken dat hun morele oordeel een valide argument is.
Wat jij van iemand vindt is interessant voor jou. Je gaat er niemand mee overtuigen. Het zou mij als stemgerechtigde Amerikaan geen fluit kunnen schelen wat jij van hem vindt. Als hij zegt mijn problemen op te lossen terwijl de andere partij mijn problemen ontkent of mij de hele dag uitmaakt voor onderdrukkende racist zou ik ook Trump stemmen. Ongeacht wat jij of iemand anders van hem vindt. Jouw morele oordeel is voor een ander geen argument.
Ha je hebt toch humor! welcome to our side.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, Obama draagt nu een pruik en Michelle is weer Mike.
En zo blijven ze onder de radar.
Kun je zien wat 4 jaar desinformatie over zijn gezondheid kan doen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:11 schreef Viesdik het volgende:
Er wordt met verbazing gereageerd op de bijzonder heldere speech van Biden..
[ x ]
https://x.com/stillgray/status/1854965092456001978
Landslide victory. Jaja.quote:Op vrijdag 8 november 2024 06:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Gezien de landslide victory van Trump kan je denk ik objectief vaststellen dat dat inderdaad niet slim was.
Popular vote, de senaat en het huis van afgevaardigden. Meer landslide wordt het niet.quote:
Ik denk al langer dat die uitglijder met het debat georkestreerd was. Zo slecht als net dat moment heb je hem niet meer gezien.quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:11 schreef Viesdik het volgende:
Er wordt met verbazing gereageerd op de bijzonder heldere speech van Biden..
[ x ]
https://x.com/stillgray/status/1854965092456001978
Walgelijk. Maar de kans dat dit juist uit de hoek van de antiracisten komt is eerder groter dan kleiner dan uit de hoek van racisten. Kan natuurlijk ook een vreemde mogendheid zijn die verdeeldheid wil zaaien.quote:Op zaterdag 9 november 2024 05:58 schreef MissButterflyy het volgende:
Dit is echt raar.
Zwarte Amerikanen in meerdere staten hebben de afgelopen dagen sms-berichten ontvangen. Daarin is te lezen dat ze zich moeten melden bij een plantage, om daar "katoen te plukken." Een "slavenvanger" zal hen spoedig ophalen, staat in sommige berichten.
Verdere bericht is op nu.nl te lezen.
En het Supreme Court, en dat lijkt Trump wel nodig te hebben gezien zijn geschiedenis.quote:Op zaterdag 9 november 2024 07:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Popular vote, de senaat en het huis van afgevaardigden. Meer landslide wordt het niet.
Hoezo verdeeld? Zo gaat het al heel lang zo en dat Regan zoveel stemmen kreeg is uitzonderlijk. Dan is Nederland ook verdeeld. In de ene gemeente stemmen de meeste mensen CDA, de andere PvdA en elders weer PVV.quote:Op zaterdag 9 november 2024 08:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En het Supreme Court, en dat lijkt Trump wel nodig te hebben gezien zijn geschiedenis.
Trump heeft gewonnen, dat lijkt me duidelijk. Verder is de uitslag nog steeds erg close. Als Harris 1% meer stemmen had, en natuurlijk verdeeld over de juiste swing states, had ze de verkiezingen gewonnen.
Wat dat betreft is dit natuurlijk geen landslide. De VS is vooral verdeeld.
[ afbeelding ]
Ik heb nog even de overwinning van Reagan uit 1984 erbij gepakt.
Zo'n verpletterende overwinning zoals die van Reagan is een landslide. En daar zijn er best meer van in de geschiedenis (Nixon en Roosevelt). Als je nu stelt dat Trump een landslide heeft, dan had Biden die in 2020 ook.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:01 schreef HSG het volgende:
[..]
Hoezo verdeeld? Zo gaat het al heel lang zo en dat Regan zoveel stemmen kreeg is uitzonderlijk. Dan is Nederland ook verdeeld. In de ene gemeente stemmen de meeste mensen CDA, de andere PvdA en elders weer PVV.
En anders Duitsland ook. In de ene Bundestaat stemmen de meeste mensen CDU, de andere SPD en elders weer AfD.
Koop een ticket naar Washington, kun je hem in persoon pijpen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:22 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Kunnen jullie ook niet wachten op Trumps documentaire over hoe hij als veroordeelde zakenman makkelijk 2 vrouwelijke top kandidaten heeft verslagen?
Whaha, Twitter was toch dood nadat Elon het kocht? iedereen ging eraf die TDS heeft of afrikanen zoals Musk haat.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:34 schreef havanagila het volgende:
[..]
Koop een ticket naar Washington, kun je hem in persoon pijpen.
Twitter en de wappies die erop zitten hebben voor een overwinning gezorgd, of Trump of een willekeurige andere nou kandidaat was.
In ogen van vele anti-Trumpers was Kamala de beste vrouw die ooit voor Presidentschap heeft gedraaid, ze was velen malen beter. Zoek maar terug in POL. NWS ect.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:40 schreef VEM2012 het volgende:
Hillary een topkandidate, ja. Harris: nee. Die kreeg in de voorverkiezingen exact 0 stemmen.
KWAAD ZIEDEND WOEST WITHEET.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:34 schreef havanagila het volgende:
[..]
Koop een ticket naar Washington, kun je hem in persoon pijpen.
Twitter en de wappies die erop zitten hebben voor een overwinning gezorgd, of Trump of een willekeurige andere nou kandidaat was.
Ze liet geen spaan heel van Trump tijdens het debat. Vandaar dat dat voor hem eenmalig was.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Whaha, Twitter was toch dood nadat Elon het kocht? iedereen ging eraf die TDS heeft of afrikanen zoals Musk haat.
Dat je uberhaupt Twitter of Elon Musk de schuld geeft van het falen en afgang van de democraten.
Zo komen de democraten er wel!! lekker boos wijzen naar anderen. Ahaha.
[..]
In ogen van vele anti-Trumpers was Kamala de beste vrouw die ooit voor Presidentschap heeft gedraaid, ze was velen malen beter. Zoek maar terug in POL. NWS ect.
De democraten waren zo trots op haar dat ze inderdaad geen eens debatten hebben gehouden, zo goed was ze.
Niet iedereen wordt zo geil van Trump als jij.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:22 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Kunnen jullie ook niet wachten op Trumps documentaire over hoe hij als veroordeelde zakenman makkelijk 2 vrouwelijke top kandidaten heeft verslagen?
Nixon 1972:quote:Op zaterdag 9 november 2024 08:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En het Supreme Court, en dat lijkt Trump wel nodig te hebben gezien zijn geschiedenis.
Trump heeft gewonnen, dat lijkt me duidelijk. Verder is de uitslag nog steeds erg close. Als Harris 1% meer stemmen had, en natuurlijk verdeeld over de juiste swing states, had ze de verkiezingen gewonnen.
Wat dat betreft is dit natuurlijk geen landslide. De VS is vooral verdeeld.
[ afbeelding ]
Ik heb nog even de overwinning van Reagan uit 1984 erbij gepakt.
Nixon de slechtste president ooitquote:
quote:Om een impeachment te voorkomen trad Nixon op 9 augustus 1974 af.
Zijn opvolger Gerald Ford verleende hem amnestie voor alle strafbare feiten die hij tijdens zijn presidentschap had of zou hebben begaan.
Nee, dit is echt belachelijk dat kinderen al zo geïndoctrineerd zijn. Net zo idioot als studenten die thuis mogen uithuilen, tiktok hysterica, enz.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:06 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Deze kinderen snappen het zelfs.
In totaal is er 20 miljard gestoken in de diverse verkiezingen. Werkelijk te zot voor woorden…quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:41 schreef epicbeardman het volgende:
1.4 miljard.. dat hebben alle hollywood sterretjes en muziekanten gekost voor Kamala. Hoeveel zouden Taylor en Oprah hebben verdiend aan de democraten?
De democraten houden ook echt niet van het volk, ze blijven maar geld geven aan de elite.
Zo racistisch om te denken dat je zwarte stemmers kan kopen met optredens van "beyonce, j-lo, cardib, whoopi" te organiseren. Minachting van het zwarte volk.
500 miljoen meer uitgeven dan Trump, en nog hard verliezen. Wel echt pijnlijk.
Gelukkig wil Trump tenminste niet de belastingen voor de superrijken verlagen..quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:41 schreef epicbeardman het volgende:
1.4 miljard.. dat hebben alle hollywood sterretjes en muziekanten gekost voor Kamala. Hoeveel zouden Taylor en Oprah hebben verdiend aan de democraten?
De democraten houden ook echt niet van het volk, ze blijven maar geld geven aan de elite.
Zo racistisch om te denken dat je zwarte stemmers kan kopen met optredens van "beyonce, j-lo, cardib, whoopi" te organiseren. Minachting van het zwarte volk.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:06 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Deze kinderen snappen het zelfs.
"My wifes boyfriend Armando"quote:Op zaterdag 9 november 2024 02:20 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Deze troll lmfao, of toch niet? weet het niet meer bij de kamala white dudes.
Geen idee wat je met "landslide" bedoelt dus probeer het maar in het Nederlands.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zo'n verpletterende overwinning zoals die van Reagan is een landslide. En daar zijn er best meer van in de geschiedenis (Nixon en Roosevelt). Als je nu stelt dat Trump een landslide heeft, dan had Biden die in 2020 ook.
1 miljoen naar Harpo Studio. Even kijken of ik de tweet nog kan vinden.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:41 schreef epicbeardman het volgende:
Inderdaad.quote:Op zondag 10 november 2024 06:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Trump heeft gewonnen wat er maar te winnen viel
grootste overwinning ooit
total power to Trump
de heer Trump
respect!
Misschien zet het die partij eens tot nadenken.quote:Op zondag 10 november 2024 08:35 schreef RAVW het volgende:
[..]
Inderdaad.
Alle swingstaten heeft die binnen gehaald![]()
Ik doe het hem niet na.
Wat je keuze ook is dit is toch wel een hele grote overwinning voor Trump.
De Republikein behaalt 312 kiesmannen, tegenover 226 voor Harris.
Die Harris is gewoon afgeslacht.
https://www.nu.nl/verkiez(...)g-in-witte-huis.html
Alleen waar ik me wel een beetje zorgen om maakt zoals op NU.NL beschreven word ...quote:Op zondag 10 november 2024 08:39 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Misschien zet het die partij eens tot nadenken.
En nee, het is niet de schuld van zwarte of hispanic mannen die Trump hebben gestemd.
Maar als ik eerlijk ben? Hier in Europa is men ook nogal hardleers, dus het vingerwijzen naar de verkeerde oorzaken zal nog wel even door gaan.
(Anders waren de draadjes op dit forum wel wat korter)
quote:Tel daarbij op dat het negenkoppige hooggerechtshof nog altijd een stevige conservatieve meerderheid (6-3) heeft. Die meerderheid ontstond nadat Trump in zijn eerste termijn drie rechters in het hof had aangesteld.
Europa moet zich niet laten chanteren als dit de nieuwe tendens wordt. Asap werken naar militaire onafhankelijkheid en dan zwaaien naar de VS.quote:Op zondag 10 november 2024 09:38 schreef opgebaarde het volgende:
De rol van X is van essentieel belang
[ x ]
Deels te danken aan RBG.quote:Op zondag 10 november 2024 08:44 schreef RAVW het volgende:
[..]
Alleen waar ik me wel een beetje zorgen om maakt zoals op NU.NL beschreven word ...
[..]
Je had hier net zo goed republikeinen boven kunnen zetten en dan had het ook geklopt. Beetje matige meem.quote:
Lachuh, aangezien Trump de belasting voor superrijken wil verlagenquote:
Hallo Misrer1972.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:31 schreef Misrer1972 het volgende:
Het lijkt alsof de Elite de verkiezingen bepaald heeft, zo redeneer ik uit van mijn eigen onderzoek. Ik denk zowel Trump mogelijk geld heeft gegeven aan Poetin om de verkiezingen te manipuleren om voor hem zo gunstig uit te pakken. Hoe het erg is voor Kamala Harris, ze had volgens mij zeer goede kans om te winnen. Maart goed, het volk is gewoon hersenspoelt door Trump en zijn team, ongeacht de plannen van Trump zowel de invoertarieven zo duur gaan worden, het leven wordt zo duur waar voor veel mensen onbetaalbaar wordt, de belasting voor superrijken wordt verlaagd of helemaal afgeschaft. Trump wil 15 tussen 20 miljoen illegalen deporteren zowel Amerika alleen voor echte Amerikanen wordt.
Het lag dus niet aan Haris en Democraten, zeker lag het wel bij de aanslag tegen Trump in Butler, Pennsylvania, op 13 juli 2024, zowel dit een keerpunt was. Dit heeft voor gezorgd dat Trump nog mateloos populairder is dan nu het geval is. Maar er zijn vele redenen op te noemen dat Trump zo veel wind mee heeft gekregen zodat hij volgend president wordt, zowel miljoenen mensen geloven nog in hem, uitstekende campagne gevoerd, zo veel desinformatie heeft verspreid en veel dingen die voor hem zo goed uitpakten. Het is hoe dan ook heel raar en belachelijk dat een veroordeelde crimineel toch president kan worden ongeacht de Grondwet van Verenigde Staten.
quote:Billionaire activist George Soros has reportedly been approved to purchase Audacy, the second-largest chain of radio stations in the U.S, owning 220 American radio stations in 40 markets and reaching 165 million listeners monthly.
The Federal Communications Commission (FCC)--the U.S. agency responsible for regulating communications via radio, television, wire, satellite, and cable--last week approved the purchase with the three Democrats on the commission outvoting the two Republicans, according to the New York Post.
A spokesman for the FCC told Fox News Digital that "no decision is final until the Commission releases it, which we have not."
In February, Soros, the 93-year-old left-wing globalist, bought $400 million of debt in Audacy after the company declared bankruptcy, making him its largest shareholder. The company has since restructured and is currently home to conservative voices like Sean Hannity, Mark Levin, and Glenn Beck.
Een hoop aannames van jou en meer niet.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:31 schreef Misrer1972 het volgende:
Het lijkt alsof de Elite de verkiezingen bepaald heeft, zo redeneer ik uit van mijn eigen onderzoek. Ik denk zowel Trump mogelijk geld heeft gegeven aan Poetin om de verkiezingen te manipuleren om voor hem zo gunstig uit te pakken. Hoe het erg is voor Kamala Harris, ze had volgens mij zeer goede kans om te winnen. Maart goed, het volk is gewoon hersenspoelt door Trump en zijn team, ongeacht de plannen van Trump zowel de invoertarieven zo duur gaan worden, het leven wordt zo duur waar voor veel mensen onbetaalbaar wordt, de belasting voor superrijken wordt verlaagd of helemaal afgeschaft. Trump wil 15 tussen 20 miljoen illegalen deporteren zowel Amerika alleen voor echte Amerikanen wordt.
Het lag dus niet aan Haris en Democraten, zeker lag het wel bij de aanslag tegen Trump in Butler, Pennsylvania, op 13 juli 2024, zowel dit een keerpunt was. Dit heeft voor gezorgd dat Trump nog mateloos populairder is dan nu het geval is. Maar er zijn vele redenen op te noemen dat Trump zo veel wind mee heeft gekregen zodat hij volgend president wordt, zowel miljoenen mensen geloven nog in hem, uitstekende campagne gevoerd, zo veel desinformatie heeft verspreid en veel dingen die voor hem zo goed uitpakten. Het is hoe dan ook heel raar en belachelijk dat een veroordeelde crimineel toch president kan worden ongeacht de Grondwet van Verenigde Staten.
Dit inderdaad. Excellente analyse.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:31 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee. Het is extreem racistisch om zo te denken zoals de democraten doen.
Zwarte mensen hebben ook gewoon banen, inkomen, willen auto's/drank kopen met ID, clubs en casino's in. En een bankrekening openen met een ID.
Zwarte jeugd weet wat computers zijn.
Dat je dit standpunt van de democraten uberhaupt nog verdedigt.
Wanneer meldt jij je aan voor het EU leger?quote:Op zondag 10 november 2024 09:42 schreef XDo het volgende:
[..]
Europa moet zich niet laten chanteren als dit de nieuwe tendens wordt. Asap werken naar militaire onafhankelijkheid en dan zwaaien naar de VS.
Voor een heel groot gedeelte zeer zeker.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:00 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ x ]
Zou met voter-ID heel Amerika rood zijn?
Dat mensen liever op een veroordeelde verkrachter stemmen heeft geen zak met “woke links” te maken.quote:Op zondag 10 november 2024 16:37 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Voor een heel groot gedeelte zeer zeker.
Het is ook jammer, dat nu ook weer 'links' (de Democraten in dit geval) wederom niet bij zichzelf te rade gaat en bijvoorbeeld iets gaat doen aan de tomeloze arrogantie die het tentoonspreidt wanneer het gaat om arbeiders en minderheden, terwijl ze beweren het juist voor hen op te nemen. De hypocrisie is stuitend.
Het ligt altijd aan de ander. Het ligt aan Musk, aan Trump, aan Vladimir Poetin, aan X. Maar het ligt steevast nooit aan de stuitende onkunde en mateloze arrogante toon van de Democraten en veel te ver doorgeschoten 'woke' ideologie en oorlogshitserij, vaccinatie-drang/dwang, waardoor de Democraten en links in het algemeen (ook in Nederland) zich echt volledig buiten de gewone samenleving hebben geplaatst.
Ik vermoed dat veel mensen wellicht niet eens zo enthousiast waren over Trump - inderdaad ook een man op leeftijd en Trump doet bij tijd en wijlen wat aparte uitspraken - maar gewoon echt Kamala ("Kanmelach niet inhouden", om Jensen even te citeren) niet zagen zitten en seniele Biden al helemaal niet.
En in Nederland is de tomeloze arrogantie van 'links' in de regel al niet veel beter. Ik heb een verschrikkelijke hekel aan Wilders, maar ik snap dus wel - in hierin wijk ik volledig af van mijn linkse vrienden - heel goed, heel erg goed, waarom mensen Wilders stemmen.
En het feit dat een Timmermans of Klaver of een Rob Airjetten dit nog altijd niet snappen, geeft heel goed het probleem weer van de ivoren-toren mentaliteit van het huidige links. En echt niets wijst op voortschrijdend inzicht, werkelijk niets.
Ik ben echt blij dat nu deze vorm van kinderverminking niet langer is toegelaten. Absurd dat dit ooit mogelijk was. De film 'What is a woman' en het boek 'Johnny the walrus' geven een aardig inzicht in deze absurde bedrijfstak.quote:
Je campagne zou maar zo slecht zijn, dat een veroordeelde verkrachten kan winnen. Oef. Dat moet pijnlijk zijn. Die WOKE links agenda werkt toch averechts zo te zien.quote:Op zondag 10 november 2024 16:42 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat mensen liever op een veroordeelde verkrachter stemmen heeft geen zak met “woke links” te maken.
Inderdaad.quote:Op zondag 10 november 2024 16:53 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je campagne zou maar zo slecht zijn, dat een veroordeelde verkrachten kan winnen. Oef. Dat moet pijnlijk zijn. Die WOKE links agenda werkt toch averechts zo te zien.
Weet je dat Trump 52% van de roomblanke vrouwen heeft weten te verleiden om op hem te stemmen? Werkt de verkrachter retoriek dan toch niet zo goed? welke retoriek ben je nog vergeten? mss Hilter nog maar weer eens proberen?
Respect hiervoor!quote:Op donderdag 7 november 2024 23:44 schreef Viesdik het volgende:
[..]
nee.. ik deed wel mee met de corona demo op de dam waar meer dan 600k mensen op af zijn gekomen
walgelijk ?? , ik was blij dat ik snel een vaccin kon halen krijgen , wil jij soms iets aan je longen hebbenquote:Op zondag 10 november 2024 17:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Het was echt walgelijk wat de bevolking destijds is aangedaan. Ik hoop en verwacht - zeker nu Trump gewonnen heeft - ook dat er tribunalen gaan komen.
Het is toch allemaal lood om oud ijzer. Wat denk je dat Trump van plan is. Die gaat de deepstate zo diep maken als nooit tevoren.quote:
Het enige wat ze kunnen is schelden met 'Trump = Hitler' en verder komt men niet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een week geleden zeiden de Democraten nog dat ze geweldig was. En een half jaar geleden was Biden nog scherp als een mes.
Laten ze daar eens vooral naar zichzelf kijken, want met normale kandidaten en normaal beleid zouden ze de Republikeinen moeten kunnen decimeren.
Die is dan wel weer grappig.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, Obama draagt nu een pruik en Michelle is weer Mike.
En zo blijven ze onder de radar.
Misschien moet je zelf eens stoppen met desinformatie te verspreiden. Sinds de aanslag op Trump is de complotmachine bij de democraten weer goed aan het draaien. Zo zie je maar dat democraten ook maar irrationele mensen zijn. Wie had dat nou gedacht.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:31 schreef Misrer1972 het volgende:
Wellicht.quote:Op zondag 10 november 2024 17:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is toch allemaal lood om oud ijzer. Wat denk je dat Trump van plan is. Die gaat de deepstate zo diep maken als nooit tevoren.
Ja, want covid heeft ook echt bestaan inderdaad.quote:Op zondag 10 november 2024 17:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
walgelijk ?? , ik was blij dat ik snel een vaccin kon halen krijgen , wil jij soms iets aan je longen hebben
Ja een kennis van die kreeg het, in de eerste twee weken gelijkquote:Op zondag 10 november 2024 18:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ja, want covid heeft ook echt bestaan inderdaad.
Ik ben te bescheiden voor complimenten. Maar voor wat het waard is: thanks m8!quote:Op zondag 10 november 2024 17:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Respect hiervoor!![]()
Ik had er eigenlijk in die tijd ook bij moeten staan. Ik was destijds te lauw.
Een ieder die in de nep-pandemie-tijd tegen die vaccinaties en inperkingen van onze vrijheden heeft gestreden verdient en heeft mijn absolute achting en waardering.![]()
Het was echt walgelijk wat de bevolking destijds is aangedaan. Ik hoop en verwacht - zeker nu Trump gewonnen heeft - ook dat er tribunalen gaan komen.
Ik schaam me voor mezelf dat ik destijds ben thuisgebleven en niet heb meegedaan met die demonstraties. Nogmaals mijn respect, mijn waardering voor je inzet, voor je moed, voor je inzet voor een vrije en betere samenleving.
Sterkte met de gezondheid van je kennis.quote:Op zondag 10 november 2024 18:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja een kennis van die kreeg het, in de eerste twee weken gelijk
nou die heeft twee jaar geen adem kunnen halen ,
, gaat nu weer wat beter met hem
Wilde net zeggen, een collega lachte mij ook uit dat ik er over had om dicht te gaan of te prikken , maar loopt nu nog steeds met de gevolgen van de Corona.quote:Op zondag 10 november 2024 17:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
walgelijk ?? , ik was blij dat ik snel een vaccin kon halen krijgen , wil jij soms iets aan je longen hebben
ja was wel covid, zei men in t ziekenhuis , hij kon geen ademhalen meerquote:Op zondag 10 november 2024 19:43 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Sterkte met de gezondheid van je kennis.
Ik ga er van uit dat het geen covid was maar iets anders, neemt niet weg dat ik iedereen een goede gezondheid toewens.
Tja, hoe mentaal gestoord ben je als je voor jezelf hebt besloten om het bestaan van een ziekte volledig te ontkennen.quote:Op zondag 10 november 2024 18:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ja, want covid heeft ook echt bestaan inderdaad.
Jij hebt kennelijk geen moeite met aanranding/verkrachting?quote:Op zondag 10 november 2024 16:53 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je campagne zou maar zo slecht zijn, dat een veroordeelde verkrachten kan winnen. Oef. Dat moet pijnlijk zijn. Die WOKE links agenda werkt toch averechts zo te zien.
Weet je dat Trump 52% van de roomblanke vrouwen heeft weten te verleiden om op hem te stemmen? Werkt de verkrachter retoriek dan toch niet zo goed? welke retoriek ben je nog vergeten? mss Hilter nog maar weer eens proberen?
600k?quote:Op donderdag 7 november 2024 23:44 schreef Viesdik het volgende:
[..]
nee.. ik deed wel mee met de corona demo op de dam waar meer dan 600k mensen op af zijn gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |