Nee, Obama draagt nu een pruik en Michelle is weer Mike.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:14 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Er gingen ook al roddels dat de Obama's het land waren uitgevlucht
Vreemd,ik heb wel programma punten gezien, zoals het ondersteunen van het MKB, zodat die beter zijn opgewassen tegen de concurrentie van grote corporaties,het verzwaren van de belastingen voor super rijken, geen extra belastingdruk op inkomens tot 400.000 dollar...quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik constateer slechts dat geen programma hebben behalve je tegenstander ervan beschuldigen de nieuwe Hitler te zijn geen succesvolle strategie is.
Tevens verwacht ik dat ze er niks van leren. Ook jij demonstreert weer dat veel links georiënteerde mensen denken dat hun morele oordeel een valide argument is.
Wat jij van iemand vindt is interessant voor jou. Je gaat er niemand mee overtuigen. Het zou mij als stemgerechtigde Amerikaan geen fluit kunnen schelen wat jij van hem vindt. Als hij zegt mijn problemen op te lossen terwijl de andere partij mijn problemen ontkent of mij de hele dag uitmaakt voor onderdrukkende racist zou ik ook Trump stemmen. Ongeacht wat jij of iemand anders van hem vindt. Jouw morele oordeel is voor een ander geen argument.
Ha je hebt toch humor! welcome to our side.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, Obama draagt nu een pruik en Michelle is weer Mike.
En zo blijven ze onder de radar.
Kun je zien wat 4 jaar desinformatie over zijn gezondheid kan doen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:11 schreef Viesdik het volgende:
Er wordt met verbazing gereageerd op de bijzonder heldere speech van Biden..
[ x ]
https://x.com/stillgray/status/1854965092456001978
Landslide victory. Jaja.quote:Op vrijdag 8 november 2024 06:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Gezien de landslide victory van Trump kan je denk ik objectief vaststellen dat dat inderdaad niet slim was.
Popular vote, de senaat en het huis van afgevaardigden. Meer landslide wordt het niet.quote:
Ik denk al langer dat die uitglijder met het debat georkestreerd was. Zo slecht als net dat moment heb je hem niet meer gezien.quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:11 schreef Viesdik het volgende:
Er wordt met verbazing gereageerd op de bijzonder heldere speech van Biden..
[ x ]
https://x.com/stillgray/status/1854965092456001978
Walgelijk. Maar de kans dat dit juist uit de hoek van de antiracisten komt is eerder groter dan kleiner dan uit de hoek van racisten. Kan natuurlijk ook een vreemde mogendheid zijn die verdeeldheid wil zaaien.quote:Op zaterdag 9 november 2024 05:58 schreef MissButterflyy het volgende:
Dit is echt raar.
Zwarte Amerikanen in meerdere staten hebben de afgelopen dagen sms-berichten ontvangen. Daarin is te lezen dat ze zich moeten melden bij een plantage, om daar "katoen te plukken." Een "slavenvanger" zal hen spoedig ophalen, staat in sommige berichten.
Verdere bericht is op nu.nl te lezen.
En het Supreme Court, en dat lijkt Trump wel nodig te hebben gezien zijn geschiedenis.quote:Op zaterdag 9 november 2024 07:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Popular vote, de senaat en het huis van afgevaardigden. Meer landslide wordt het niet.
Hoezo verdeeld? Zo gaat het al heel lang zo en dat Regan zoveel stemmen kreeg is uitzonderlijk. Dan is Nederland ook verdeeld. In de ene gemeente stemmen de meeste mensen CDA, de andere PvdA en elders weer PVV.quote:Op zaterdag 9 november 2024 08:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En het Supreme Court, en dat lijkt Trump wel nodig te hebben gezien zijn geschiedenis.
Trump heeft gewonnen, dat lijkt me duidelijk. Verder is de uitslag nog steeds erg close. Als Harris 1% meer stemmen had, en natuurlijk verdeeld over de juiste swing states, had ze de verkiezingen gewonnen.
Wat dat betreft is dit natuurlijk geen landslide. De VS is vooral verdeeld.
[ afbeelding ]
Ik heb nog even de overwinning van Reagan uit 1984 erbij gepakt.
Zo'n verpletterende overwinning zoals die van Reagan is een landslide. En daar zijn er best meer van in de geschiedenis (Nixon en Roosevelt). Als je nu stelt dat Trump een landslide heeft, dan had Biden die in 2020 ook.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:01 schreef HSG het volgende:
[..]
Hoezo verdeeld? Zo gaat het al heel lang zo en dat Regan zoveel stemmen kreeg is uitzonderlijk. Dan is Nederland ook verdeeld. In de ene gemeente stemmen de meeste mensen CDA, de andere PvdA en elders weer PVV.
En anders Duitsland ook. In de ene Bundestaat stemmen de meeste mensen CDU, de andere SPD en elders weer AfD.
Koop een ticket naar Washington, kun je hem in persoon pijpen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:22 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Kunnen jullie ook niet wachten op Trumps documentaire over hoe hij als veroordeelde zakenman makkelijk 2 vrouwelijke top kandidaten heeft verslagen?
Whaha, Twitter was toch dood nadat Elon het kocht? iedereen ging eraf die TDS heeft of afrikanen zoals Musk haat.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:34 schreef havanagila het volgende:
[..]
Koop een ticket naar Washington, kun je hem in persoon pijpen.
Twitter en de wappies die erop zitten hebben voor een overwinning gezorgd, of Trump of een willekeurige andere nou kandidaat was.
In ogen van vele anti-Trumpers was Kamala de beste vrouw die ooit voor Presidentschap heeft gedraaid, ze was velen malen beter. Zoek maar terug in POL. NWS ect.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:40 schreef VEM2012 het volgende:
Hillary een topkandidate, ja. Harris: nee. Die kreeg in de voorverkiezingen exact 0 stemmen.
KWAAD ZIEDEND WOEST WITHEET.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:34 schreef havanagila het volgende:
[..]
Koop een ticket naar Washington, kun je hem in persoon pijpen.
Twitter en de wappies die erop zitten hebben voor een overwinning gezorgd, of Trump of een willekeurige andere nou kandidaat was.
Ze liet geen spaan heel van Trump tijdens het debat. Vandaar dat dat voor hem eenmalig was.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Whaha, Twitter was toch dood nadat Elon het kocht? iedereen ging eraf die TDS heeft of afrikanen zoals Musk haat.
Dat je uberhaupt Twitter of Elon Musk de schuld geeft van het falen en afgang van de democraten.
Zo komen de democraten er wel!! lekker boos wijzen naar anderen. Ahaha.
[..]
In ogen van vele anti-Trumpers was Kamala de beste vrouw die ooit voor Presidentschap heeft gedraaid, ze was velen malen beter. Zoek maar terug in POL. NWS ect.
De democraten waren zo trots op haar dat ze inderdaad geen eens debatten hebben gehouden, zo goed was ze.
Niet iedereen wordt zo geil van Trump als jij.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:22 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Kunnen jullie ook niet wachten op Trumps documentaire over hoe hij als veroordeelde zakenman makkelijk 2 vrouwelijke top kandidaten heeft verslagen?
Nixon 1972:quote:Op zaterdag 9 november 2024 08:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En het Supreme Court, en dat lijkt Trump wel nodig te hebben gezien zijn geschiedenis.
Trump heeft gewonnen, dat lijkt me duidelijk. Verder is de uitslag nog steeds erg close. Als Harris 1% meer stemmen had, en natuurlijk verdeeld over de juiste swing states, had ze de verkiezingen gewonnen.
Wat dat betreft is dit natuurlijk geen landslide. De VS is vooral verdeeld.
[ afbeelding ]
Ik heb nog even de overwinning van Reagan uit 1984 erbij gepakt.
Nixon de slechtste president ooitquote:
quote:Om een impeachment te voorkomen trad Nixon op 9 augustus 1974 af.
Zijn opvolger Gerald Ford verleende hem amnestie voor alle strafbare feiten die hij tijdens zijn presidentschap had of zou hebben begaan.
Nee, dit is echt belachelijk dat kinderen al zo geïndoctrineerd zijn. Net zo idioot als studenten die thuis mogen uithuilen, tiktok hysterica, enz.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:06 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Deze kinderen snappen het zelfs.
In totaal is er 20 miljard gestoken in de diverse verkiezingen. Werkelijk te zot voor woorden…quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:41 schreef epicbeardman het volgende:
1.4 miljard.. dat hebben alle hollywood sterretjes en muziekanten gekost voor Kamala. Hoeveel zouden Taylor en Oprah hebben verdiend aan de democraten?
De democraten houden ook echt niet van het volk, ze blijven maar geld geven aan de elite.
Zo racistisch om te denken dat je zwarte stemmers kan kopen met optredens van "beyonce, j-lo, cardib, whoopi" te organiseren. Minachting van het zwarte volk.
500 miljoen meer uitgeven dan Trump, en nog hard verliezen. Wel echt pijnlijk.
Gelukkig wil Trump tenminste niet de belastingen voor de superrijken verlagen..quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:41 schreef epicbeardman het volgende:
1.4 miljard.. dat hebben alle hollywood sterretjes en muziekanten gekost voor Kamala. Hoeveel zouden Taylor en Oprah hebben verdiend aan de democraten?
De democraten houden ook echt niet van het volk, ze blijven maar geld geven aan de elite.
Zo racistisch om te denken dat je zwarte stemmers kan kopen met optredens van "beyonce, j-lo, cardib, whoopi" te organiseren. Minachting van het zwarte volk.
500 miljoen meer uitgeven dan Trump, en nog hard verliezen. Wel echt pijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |