abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215515237
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 06:09 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Het was inderdaad niet zo slim om de waarheid te vertellen.
Gezien de landslide victory van Trump kan je denk ik objectief vaststellen dat dat inderdaad niet slim was.

Nog los van het feit dat de linksparanoïde "werkelijkheid" waar iedereen Hitler of fascist is natuurlijk niet de werkelijkheid is van mensen met een functionerend brein, ongeacht hun politieke kleur.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_215515979
Ik kwam deze nog tegen:

https://www.shownieuws.nl(...)merika-verslaggevers

Wel grappig om vol te blijven houden dat je je dient te baseren op de ‘goedgekeurde’ media, terwijl die net hebben aangetoond er weer eens finaal naast te hebben gezeten…
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:57:24 #204
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215516084
https://www.usnews.com/ne(...)if-elected-president
Biden heeft de democratische verkiezing om zeep geholpen

Hij heeft expres een vice gekozen die geen serieuze kandidaat is
quote:
Biden suggereert dat hij slechts één termijn zou dienen als hij tot president wordt gekozen
Adviseurs die dicht bij de kandidaat staan, zeggen dat hij zich in 2024 niet herkiesbaar zal stellen als hij in 2020 gekozen wordt.

Door Alexa Lardieri 11 dec. 2019, om 09:35 uur

Biden, een van de favorieten voor 2020, kreeg vragen over zijn leeftijd en geschiktheid om in het Witte Huis te dienen.

Oud-vicepresident Joe Biden zou hebben aangegeven dat hij, als hij tot president wordt gekozen, slechts één termijn zal dienen.

Verschillende bronnen binnen de Biden-campagne vertelden Politico dat de Democratische kandidaat van 2020 zich in 2024 niet herkiesbaar zou stellen.
Hij zou dan 82 jaar oud zijn.

"Als Biden wordt gekozen, is hij over vier jaar 82 jaar oud en stelt hij zich niet meer herkiesbaar", vertelde een vooraanstaand adviseur van de campagne aan Politico.

Biden, een van de favorieten voor 2020, kreeg vragen over zijn leeftijd en geschiktheid om in het Witte Huis te dienen.

Campagneadviseurs stellen dat de aankondiging van zijn intentie om slechts één termijn te dienen en het signaal dat hij een jongere running mate en kabinet zal kiezen, de kansen van Biden om de Democratische kandidaat te worden, zouden vergroten.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215516124
Lekker die oude man bashen en Harris die er een potje van heeft gemaakt buiten schot houden. Het is immers altijd de schuld van een blanke man.
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:02:21 #206
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215516138
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:00 schreef VEM2012 het volgende:
Lekker die oude man bashen en Harris die er een potje van heeft gemaakt buiten schot houden. Het is immers altijd de schuld van een blanke man.
Harris was geen serieuze kandidaat , lieve vrouw voor een school kransje , verder niet

ze heeft een zeikstem

Bekijk deze YouTube-video
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215516239
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Harris was geen serieuze kandidaat , lieve vrouw voor een school kransje , verder niet

ze heeft een zeikstem

Een week geleden zeiden de Democraten nog dat ze geweldig was. En een half jaar geleden was Biden nog scherp als een mes.

Laten ze daar eens vooral naar zichzelf kijken, want met normale kandidaten en normaal beleid zouden ze de Republikeinen moeten kunnen decimeren.
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:16:38 #208
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215516300
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:10 schreef VEM2012 het volgende:

n, want met normale kandidaten en normaal beleid zouden ze de Republikeinen moeten kunnen decimeren.
Harris is niet om aan te horen , als je zo een buurvrouw hebt, dan denk je toch wat een lijzige zeikstem heeft dat mens en ze praat door haar neus

Ik heb het idee dat dit de reden is de Biden haar als vice heeft gekozen ,
pi_215516348
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 05:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Als ik democraat was zou ik de volgende keer gewoon weer geen programma schrijven en heel hard roepen dat mijn tegenstander Hitler is. Dan werkt het vast wel.

Dat was echt de domste tactiek ooit. Want iedereen met een werkend brein ziet dat Trump geen Hitler. Door te roepen dat Trump Hitler is zeg je eigenlijk tegen iedereen met een werkend brein: "ik ben een totale debiel"

En mensen met een werkend brein stemmen niet op totale debielen.
Dus de meerderheid van de bevolking heeft geen werkend brein?
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_215516381
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 05:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik stop. Als je niet leest is reageren zinloos.

5 reacties verder met zaniken om eindelijk te concluderen wat ik in mijn eerste reactie zei.
De conclusie is dat wij niet met Orban persoonlijk in een politieke unie zitten.

We zitten in een politieke unie met Hongarije.
En daar is Orban op dit moment regeringsleider.

Jouw stelling is dat we niets mogen zeggen over de relatie tussen Trump en Orban, omdat we zelf een politieke unie met Orban zijn aangegaan.

Die stelling raakt kant noch wal.
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:53:24 #211
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215516702

Musk moet de volgende US kandidaat zijn, ja ik weet hij is in zuidafrika geboren

Musk gaat de hele FAA opruimen
https://www.legaldive.com(...)r-to-aviatio/728337/

Musk kan nu zijn eigen milieu vergunningen voor lanceringen gaan afgeven
De hele FAA is aan het emigreren geslagen
https://www.telegraaf.nl/(...)-de-verenigde-staten

[ Bericht 21% gewijzigd door michaelmoore op 08-11-2024 11:49:00 ]
pi_215519189
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 21:04 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
[..]
Dat blijft ie toch wel , als Starlink , Space X the Borecompany naar de beurs gaan , nog afgezien van DOJO AI

https://youtube.com/shorts/AdI7qm2k3Rw?si=x2Xpo7ZchcIGim8p
Neuh. Keetje zal zijn bubbel ook barsten. Maar wanneer
pi_215519199
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:21 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus de meerderheid van de bevolking heeft geen werkend brein?
Is dat een serieuze vraag?
Het antwoord daar op is ja.

Als je dat wel hebt stem je niet op Trump. Als je dat wel hebt stem je niet op een PVV, BBB ofc NSC..
Om maar 2 landen eruit te halen.

Een goed werkend brein is blijkbaar lastig te vinden.
  vrijdag 8 november 2024 @ 13:33:10 #214
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215519455
Harris is een lieve vrouw , een prima buurvrouw
ook een hele goede first lady , wat kan die vrouw zwaaien en medeleven tonen en over emoties en abortus praten ,
beetje irritant stemmetje , maar verder, niets dan lof voor haar medeleven

[ Bericht 7% gewijzigd door michaelmoore op 08-11-2024 14:10:30 ]
  vrijdag 8 november 2024 @ 16:44:07 #215
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215521561
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 05:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Als ik democraat was zou ik de volgende keer gewoon weer geen programma schrijven en heel hard roepen dat mijn tegenstander Hitler is. Dan werkt het vast wel.

Dat was echt de domste tactiek ooit. Want iedereen met een werkend brein ziet dat Trump geen Hitler. Door te roepen dat Trump Hitler is zeg je eigenlijk tegen iedereen met een werkend brein: "ik ben een totale debiel"

En mensen met een werkend brein stemmen niet op totale debielen.
Heb je de rest van mijn reacties nog gelezen inclusief bronnen? Als een aanzienlijk deel van zijn voormalig team zegt dat Trump een gevaar is voor de democratie en de rechtstaat.

Notabene na jan 6th waarin hij zijn eigen partij vroeg om de verkiezingen niet te accepteren na vermeend gestolen verkiezingen die bij tientallen rechters nooit is bewezen.

Vindt je dat de democraten dat moeten accepteren?
pi_215521818
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 16:44 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Heb je de rest van mijn reacties nog gelezen inclusief bronnen? Als een aanzienlijk deel van zijn voormalig team zegt dat Trump een gevaar is voor de democratie en de rechtstaat.

Notabene na jan 6th waarin hij zijn eigen partij vroeg om de verkiezingen niet te accepteren na vermeend gestolen verkiezingen die bij tientallen rechters nooit is bewezen.

Vindt je dat de democraten dat moeten accepteren?
Ik constateer slechts dat geen programma hebben behalve je tegenstander ervan beschuldigen de nieuwe Hitler te zijn geen succesvolle strategie is.

Tevens verwacht ik dat ze er niks van leren. Ook jij demonstreert weer dat veel links georiënteerde mensen denken dat hun morele oordeel een valide argument is.

Wat jij van iemand vindt is interessant voor jou. Je gaat er niemand mee overtuigen. Het zou mij als stemgerechtigde Amerikaan geen fluit kunnen schelen wat jij van hem vindt. Als hij zegt mijn problemen op te lossen terwijl de andere partij mijn problemen ontkent of mij de hele dag uitmaakt voor onderdrukkende racist zou ik ook Trump stemmen. Ongeacht wat jij of iemand anders van hem vindt. Jouw morele oordeel is voor een ander geen argument.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_215526429
twitter

Er gingen ook al roddels dat de Obama's het land waren uitgevlucht
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215526449
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 november 2024 23:14 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Er gingen ook al roddels dat de Obama's het land waren uitgevlucht
Nee, Obama draagt nu een pruik en Michelle is weer Mike.
En zo blijven ze onder de radar.
pi_215526458
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 17:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik constateer slechts dat geen programma hebben behalve je tegenstander ervan beschuldigen de nieuwe Hitler te zijn geen succesvolle strategie is.

Tevens verwacht ik dat ze er niks van leren. Ook jij demonstreert weer dat veel links georiënteerde mensen denken dat hun morele oordeel een valide argument is.

Wat jij van iemand vindt is interessant voor jou. Je gaat er niemand mee overtuigen. Het zou mij als stemgerechtigde Amerikaan geen fluit kunnen schelen wat jij van hem vindt. Als hij zegt mijn problemen op te lossen terwijl de andere partij mijn problemen ontkent of mij de hele dag uitmaakt voor onderdrukkende racist zou ik ook Trump stemmen. Ongeacht wat jij of iemand anders van hem vindt. Jouw morele oordeel is voor een ander geen argument.
Vreemd,ik heb wel programma punten gezien, zoals het ondersteunen van het MKB, zodat die beter zijn opgewassen tegen de concurrentie van grote corporaties,het verzwaren van de belastingen voor super rijken, geen extra belastingdruk op inkomens tot 400.000 dollar...
pi_215526501
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 23:18 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, Obama draagt nu een pruik en Michelle is weer Mike.
En zo blijven ze onder de radar.
Ha je hebt toch humor! welcome to our side.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215527032
Er wordt met verbazing gereageerd op de bijzonder heldere speech van Biden..

twitter

https://x.com/stillgray/status/1854965092456001978
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_215527065
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 01:11 schreef Viesdik het volgende:
Er wordt met verbazing gereageerd op de bijzonder heldere speech van Biden..

[ x ]
https://x.com/stillgray/status/1854965092456001978
Kun je zien wat 4 jaar desinformatie over zijn gezondheid kan doen.
pi_215527238
twitter

Deze troll lmfao, of toch niet? weet het niet meer bij de kamala white dudes.
pi_215527423
Effect van de verkiezing van Trump is nu al zichtbaar:

twitter
  zaterdag 9 november 2024 @ 05:58:02 #225
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215527454
Dit is echt raar.

Zwarte Amerikanen in meerdere staten hebben de afgelopen dagen sms-berichten ontvangen. Daarin is te lezen dat ze zich moeten melden bij een plantage, om daar "katoen te plukken." Een "slavenvanger" zal hen spoedig ophalen, staat in sommige berichten.

Verdere bericht is op nu.nl te lezen.
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')