Gezien de landslide victory van Trump kan je denk ik objectief vaststellen dat dat inderdaad niet slim was.quote:Op vrijdag 8 november 2024 06:09 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Het was inderdaad niet zo slim om de waarheid te vertellen.
quote:Biden suggereert dat hij slechts één termijn zou dienen als hij tot president wordt gekozen
Adviseurs die dicht bij de kandidaat staan, zeggen dat hij zich in 2024 niet herkiesbaar zal stellen als hij in 2020 gekozen wordt.
Door Alexa Lardieri 11 dec. 2019, om 09:35 uur
Biden, een van de favorieten voor 2020, kreeg vragen over zijn leeftijd en geschiktheid om in het Witte Huis te dienen.
Oud-vicepresident Joe Biden zou hebben aangegeven dat hij, als hij tot president wordt gekozen, slechts één termijn zal dienen.
Verschillende bronnen binnen de Biden-campagne vertelden Politico dat de Democratische kandidaat van 2020 zich in 2024 niet herkiesbaar zou stellen.
Hij zou dan 82 jaar oud zijn.
"Als Biden wordt gekozen, is hij over vier jaar 82 jaar oud en stelt hij zich niet meer herkiesbaar", vertelde een vooraanstaand adviseur van de campagne aan Politico.
Biden, een van de favorieten voor 2020, kreeg vragen over zijn leeftijd en geschiktheid om in het Witte Huis te dienen.
Campagneadviseurs stellen dat de aankondiging van zijn intentie om slechts één termijn te dienen en het signaal dat hij een jongere running mate en kabinet zal kiezen, de kansen van Biden om de Democratische kandidaat te worden, zouden vergroten.
Harris was geen serieuze kandidaat , lieve vrouw voor een school kransje , verder nietquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:00 schreef VEM2012 het volgende:
Lekker die oude man bashen en Harris die er een potje van heeft gemaakt buiten schot houden. Het is immers altijd de schuld van een blanke man.
Een week geleden zeiden de Democraten nog dat ze geweldig was. En een half jaar geleden was Biden nog scherp als een mes.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Harris was geen serieuze kandidaat , lieve vrouw voor een school kransje , verder niet
ze heeft een zeikstem
Bekijk deze YouTube-video
Harris is niet om aan te horen , als je zo een buurvrouw hebt, dan denk je toch wat een lijzige zeikstem heeft dat mens en ze praat door haar neusquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:10 schreef VEM2012 het volgende:
n, want met normale kandidaten en normaal beleid zouden ze de Republikeinen moeten kunnen decimeren.
Dus de meerderheid van de bevolking heeft geen werkend brein?quote:Op vrijdag 8 november 2024 05:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als ik democraat was zou ik de volgende keer gewoon weer geen programma schrijven en heel hard roepen dat mijn tegenstander Hitler is. Dan werkt het vast wel.
Dat was echt de domste tactiek ooit. Want iedereen met een werkend brein ziet dat Trump geen Hitler. Door te roepen dat Trump Hitler is zeg je eigenlijk tegen iedereen met een werkend brein: "ik ben een totale debiel"
En mensen met een werkend brein stemmen niet op totale debielen.
De conclusie is dat wij niet met Orban persoonlijk in een politieke unie zitten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 05:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik stop. Als je niet leest is reageren zinloos.
5 reacties verder met zaniken om eindelijk te concluderen wat ik in mijn eerste reactie zei.
Neuh. Keetje zal zijn bubbel ook barsten. Maar wanneerquote:Op donderdag 7 november 2024 21:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[..]
Dat blijft ie toch wel , als Starlink , Space X the Borecompany naar de beurs gaan , nog afgezien van DOJO AI
https://youtube.com/shorts/AdI7qm2k3Rw?si=x2Xpo7ZchcIGim8p
Is dat een serieuze vraag?quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus de meerderheid van de bevolking heeft geen werkend brein?
Heb je de rest van mijn reacties nog gelezen inclusief bronnen? Als een aanzienlijk deel van zijn voormalig team zegt dat Trump een gevaar is voor de democratie en de rechtstaat.quote:Op vrijdag 8 november 2024 05:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als ik democraat was zou ik de volgende keer gewoon weer geen programma schrijven en heel hard roepen dat mijn tegenstander Hitler is. Dan werkt het vast wel.
Dat was echt de domste tactiek ooit. Want iedereen met een werkend brein ziet dat Trump geen Hitler. Door te roepen dat Trump Hitler is zeg je eigenlijk tegen iedereen met een werkend brein: "ik ben een totale debiel"
En mensen met een werkend brein stemmen niet op totale debielen.
Ik constateer slechts dat geen programma hebben behalve je tegenstander ervan beschuldigen de nieuwe Hitler te zijn geen succesvolle strategie is.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:44 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Heb je de rest van mijn reacties nog gelezen inclusief bronnen? Als een aanzienlijk deel van zijn voormalig team zegt dat Trump een gevaar is voor de democratie en de rechtstaat.
Notabene na jan 6th waarin hij zijn eigen partij vroeg om de verkiezingen niet te accepteren na vermeend gestolen verkiezingen die bij tientallen rechters nooit is bewezen.
Vindt je dat de democraten dat moeten accepteren?
Nee, Obama draagt nu een pruik en Michelle is weer Mike.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:14 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Er gingen ook al roddels dat de Obama's het land waren uitgevlucht
Vreemd,ik heb wel programma punten gezien, zoals het ondersteunen van het MKB, zodat die beter zijn opgewassen tegen de concurrentie van grote corporaties,het verzwaren van de belastingen voor super rijken, geen extra belastingdruk op inkomens tot 400.000 dollar...quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik constateer slechts dat geen programma hebben behalve je tegenstander ervan beschuldigen de nieuwe Hitler te zijn geen succesvolle strategie is.
Tevens verwacht ik dat ze er niks van leren. Ook jij demonstreert weer dat veel links georiënteerde mensen denken dat hun morele oordeel een valide argument is.
Wat jij van iemand vindt is interessant voor jou. Je gaat er niemand mee overtuigen. Het zou mij als stemgerechtigde Amerikaan geen fluit kunnen schelen wat jij van hem vindt. Als hij zegt mijn problemen op te lossen terwijl de andere partij mijn problemen ontkent of mij de hele dag uitmaakt voor onderdrukkende racist zou ik ook Trump stemmen. Ongeacht wat jij of iemand anders van hem vindt. Jouw morele oordeel is voor een ander geen argument.
Ha je hebt toch humor! welcome to our side.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, Obama draagt nu een pruik en Michelle is weer Mike.
En zo blijven ze onder de radar.
Kun je zien wat 4 jaar desinformatie over zijn gezondheid kan doen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:11 schreef Viesdik het volgende:
Er wordt met verbazing gereageerd op de bijzonder heldere speech van Biden..
[ x ]
https://x.com/stillgray/status/1854965092456001978
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |