quote:Op donderdag 7 november 2024 09:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kan vandaag maar alleen de 1e helft horen helaas. Iemand moest zonodig een halve eeuw oud worden
Ik zal vragen of Daniël een plaatje voor je wil draaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Day I Dream About Stemlijsten
Moest even de TT checken. Ja, ik zit toch goed.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:38 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zal vragen of Daniël een plaatje voor je wil draaien.
Ik zal mijn luchtgitaar inpakkenquote:Op donderdag 7 november 2024 09:40 schreef PippenScottie het volgende:
Dakota stemplaat en karaokeplaat genot!
quote:Op donderdag 7 november 2024 09:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal mijn luchtgitaar inpakken
Hopelijk kunnen we dat in week 53 ookquote:Op donderdag 7 november 2024 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zet een voorzichtige streep door Pikachu.
Ik hoop vooral dat die DIEP IN DE NACHT is.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we dat in week 53 ook
Van Atemlos mag je gewoon op 5 genieten tegenwoordig. Dus er is geen ontkomen aan.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat die DIEP IN DE NACHT is.
Net als Echoes, Atemlos en alle Bankzitters.
Is Even Flow al geweest?quote:Op donderdag 7 november 2024 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zijn blijkbaar 4 Pearl Jam-nummers beter dan dit.
Hier klopt iets niet.
Is wel de minst erge van die nummers (oke Echoes is beter maar ik hoor in die tijd liever 4 écht goeie liedjes)quote:Op donderdag 7 november 2024 09:53 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Van Atemlos mag je gewoon op 5 genieten tegenwoordig. Dus er is geen ontkomen aan.
Even Flow, Jeremy en Just Breathe moeten ook nog, naast de welbekende.quote:
Komt er een bubbling under?quote:Op donderdag 7 november 2024 09:54 schreef Tussle266 het volgende:
Maar nog even over die bubbling under, ben wel benieuwd hoe realistisch die zal zijn en wat we dus allemaal hebben moeten afstaan voor Barry en Freddie.
Morgenavond tussen 17.00 en 24.00quote:Op donderdag 7 november 2024 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt er een bubbling under?
Black is wel top 10 materiaal lijkt mequote:Op donderdag 7 november 2024 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Even Flow, Jeremy en Just Breathe moeten ook nog, naast de welbekende.
Al dan niet zonder die 0quote:Op donderdag 7 november 2024 09:55 schreef ok01 het volgende:
[..]
Black is wel top 10 materiaal lijkt me
Top 1 materiaal denk ik welquote:Op donderdag 7 november 2024 09:55 schreef ok01 het volgende:
[..]
Black is wel top 10 materiaal lijkt me
In volgorde of gewoon willekeurig?quote:Op donderdag 7 november 2024 09:54 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Morgenavond tussen 17.00 en 24.00
Dat is een logischere positie. Ook al wordt er ergens in het oosten van het land nabij een poster van Matt Berninger flink gejuicht nu.quote:
#Teamgretzlquote:Op donderdag 7 november 2024 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is een logischere positie. Ook al wordt er ergens in het oosten van het land nabij een poster van Matt Berninger flink gejuicht nu.
ik vind Alive beter dan die andere nummers, muv Jeremy.quote:
Dat kan wel zijn, maar die haalde vanochtend Bloodbuzz Ohio en Fake Empire door elkaar.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is een logischere positie. Ook al wordt er ergens in het oosten van het land nabij een poster van Matt Berninger flink gejuicht nu.
Hear, hear!quote:Op donderdag 7 november 2024 10:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar die haalde vanochtend Bloodbuzz Ohio en Fake Empire door elkaar.
Wat mij betreft ben je dan een fake fan hoor
Als ik toch moest kiezen vind ik Black dan nog de beste PJ.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik vind Alive beter dan die andere nummers, muv Jeremy.
Vind persoonlijk Even Flow de beste van hunquote:Op donderdag 7 november 2024 10:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Als ik toch moest kiezen vind ik Black dan nog de beste PJ.
Uit eten en een kleine afterparty, niets spectaculairs.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ga je nog wat doen voor je verjaardag Noobie?
ik denk willekeurig, dat is helaas niet gezegd.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In volgorde of gewoon willekeurig?
Ik ook, lijkt me wel een talentvol bandje waar we vast meer van gaan horen.quote:
Veel plezier welquote:Op donderdag 7 november 2024 10:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Uit eten en een kleine afterparty, niets spectaculairs.
Hoor er wel potentie inquote:Op donderdag 7 november 2024 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook, lijkt me wel een talentvol bandje waar we vast meer van gaan horen.
Dit ligt maar net aan je standaard natuurlijk. Ik zou een confettikanon niet spectaculair vinden, maar misschien vind jij 10 strippers die uit een taart springen heel gewoon.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
The Great N00bsby. Niets spectaculairsquote:Op donderdag 7 november 2024 10:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
"Lucky that my breasts are small and humble, so you don't confuse them with mountains"quote:Op donderdag 7 november 2024 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh dit is dat liedje van Shakira, maar dan in de albumversie. Ik snap 'm!
Laatst weer gekeken die film. Baz Luhrmann genotquote:Op donderdag 7 november 2024 10:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
The Great N00bsby. Niets spectaculairs
[ afbeelding ]
Naar part 2.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:15 schreef PippenScottie het volgende:
Gaat dit liedje nog ergens heen of wat?
Was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 7 november 2024 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze stond bij mijn uitvallers.
quote:Op donderdag 7 november 2024 10:15 schreef PippenScottie het volgende:
Gaat dit liedje nog ergens heen of wat?
Het is beter dan Dropkick Murphys.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:20 schreef ok01 het volgende:
Vind Flogging Molly persoonlijk echt vreselijk
Die heb ik inmiddels wel afgeschreven.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:21 schreef Tussle266 het volgende:
Dan zal Don't stop me now ook nog gewoon komen.
Ik heb eindelijk het boek eens gelezen vorige maand. Ik snap niet echt wat all the fuzz about was. Gelukkig was het een dun boekjequote:Op donderdag 7 november 2024 10:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Laatst weer gekeken die film. Baz Luhrmann genot
Van beide word ik niet echt warmquote:Op donderdag 7 november 2024 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is beter dan Dropkick Murphys.
Tot zover al het positieve.
Mijn 18-jarige ik vond het live geweldig, maar niet voor op de radio inderdaadquote:Op donderdag 7 november 2024 10:20 schreef ok01 het volgende:
Vind Flogging Molly persoonlijk echt vreselijk
Dat zou bizar zijn:quote:Op donderdag 7 november 2024 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pictures of You, Fear Inoculum en Dicke Titten zouden ook nog weggevallen kunnen zijn.
Smile is ook lang niet het beste wolfje dus zo erg is dat niet. Betere nummers als DDTK, Bros en Silk staan niet op de kaart bij Kinkquote:Op donderdag 7 november 2024 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan noteer ik Wolf Alice - Smile als uitvaller.
De volgende potentiele uitvallers worden toch echt Such a Shame en Child in Time.
Alleen Last Man On Earth in de lijst toch?quote:Op donderdag 7 november 2024 10:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Smile is ook lang niet het beste wolfje dus zo erg is dat niet. Betere nummers als DDTK, Bros en Silk staan niet op de kaart bij Kink
Still Counting gaat er toch niet uitvallen van 298? Das ook nog stemplaatgenotquote:Op donderdag 7 november 2024 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben ook nog niet helemaal zeker van Crawling en Still Counting.
Stomme stream loopt weer een half etmaal achter blijkbaar. Wij zijn net Molly aan het geselenquote:
For Evigt ligt er mogelijk ook uit, dus als die er uit ligt, waarom zou Still Counting dan gestegen zijn?quote:Op donderdag 7 november 2024 10:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Still Counting gaat er toch niet uitvallen van 298? Das ook nog stemplaatgenot
Wil dat boek ook al jaren nog een keer lezen. Volgende vakantie misschien maar. Favoriete boek ook van @tufkac geloof ik. Die tipte em ooit aan mij:)quote:Op donderdag 7 november 2024 10:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk het boek eens gelezen vorige maand. Ik snap niet echt wat all the fuzz about was. Gelukkig was het een dun boekje
Eigenlijk had Hey You net langs moeten komen ipv SOYCD, je krijgt het veel te koud zoquote:Op donderdag 7 november 2024 10:30 schreef ok01 het volgende:
Hier word ik ook niet bepaald warm van
Gelukkig Wolfmother genot zo
God ja inderdaadquote:Op donderdag 7 november 2024 10:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Eigenlijk had Hey You net langs moeten komen ipv SOYCD, je krijgt het veel te koud zo
Bijna wel, de oliebollenkraam staat een paar honderd meter verderopquote:Op donderdag 7 november 2024 10:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
je ruikt de oliebollen bijna
Kan vandaag maar alleen de 1e helft horen helaas. Iemand moest zonodig een halve eeuw oud worden
GefeliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had je een jaar of 10-15 jonger geschat wel
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Is wel eens tijd voor een nieuwe Top 2000-bingo jaquote:Op donderdag 7 november 2024 09:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ontzettend off topic: zin om een bingokaart voor de top2000 reeks te maken
Kan Kink punt NL volgend jaar niet gewoon alle covers verbieden? Maakt het een stuk makkelijkerquote:Op donderdag 7 november 2024 09:04 schreef PippenScottie het volgende:
Random, maar ik zie onze favoriete Sound of Silence ook nog wel binnenkomen dit jaar.
In 2019 en 2020 hoog in de lijst, daarna verdwenen en nooit meer teruggekomen.
Nee man, Noobie ging echt halverwege de jaren '90 al naar Lowlands. Die kan nooit halverwege de 30 zijnquote:Op donderdag 7 november 2024 11:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Gefeli
I get that a lotquote:Op donderdag 7 november 2024 11:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Gefeli
quote:Op donderdag 7 november 2024 10:35 schreef PippenScottie het volgende:
Andrew Stockdale God![]()
![]()
![]()
Laatst in Alkmaar gezien en met de vader van @:dagoduck in een moshpit beland. True story
Is er eens een wat nieuwer Nederlands product wat hoger staat, is t ook niet goed.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:09 schreef Gretzl het volgende:
Hoe kan Mozes & the FIrstborn zo bizar hoog staan in 2024?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
De op 1 na beste in de lijst wat mij betreft. Mits New Born er gewoon nog in staat want die heb ik vreemd genoeg nog altijd niet voorbij zien komen.quote:
Maar wanneer is iets dan een cover? Tainted Love, House of the Rising Sun, Ring of Fire...quote:Op donderdag 7 november 2024 11:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Kan Kink punt NL volgend jaar niet gewoon alle covers verbieden? Maakt het een stuk makkelijker
Elke keer ben ik stiekem toch weer een beetje teleurgesteld dat dit epos in lijsten als de K1500, V500 en Tijdloze nooit echt kan meestrijden om de mooiste ereplaatsen. Zoveel genialer dan vrijwel alles wat er nog boven staat.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De op 1 na beste in de lijst wat mij betreft. Mits New Born er gewoon nog in staat want die heb ik vreemd genoeg nog altijd niet voorbij zien komen.
Would be a satisfying way to diequote:Op donderdag 7 november 2024 11:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mocht ik in week 53 nog een topic openen, noem ik m And if a Roxy Dekker buzz crashes into us
Morrissey is niet helemaal lekker in zijn bovenkamer toch? Weet niet hoe realistisch dat is.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Elke keer ben ik stiekem toch weer een beetje teleurgesteld dat dit epos in lijsten als de K1500, V500 en Tijdloze nooit echt kan meestrijden om de mooiste ereplaatsen. Zoveel genialer dan vrijwel alles wat er nog boven staat.
Wellicht is er een Smiths reünie nodig om Het Lichtjeverder naar grotere hoogten te stuwen.
Eens. Ditzelfde gaat ik wss later vandaag nog zeggen over Rebellion (Lies) en Bloodbuzz Ohioquote:Op donderdag 7 november 2024 11:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Maar dit is nog maar de tweede plaat waarvan ik denk: wat staat die schandalig laag. Na gisteren Let it Happen.
Kunnen we concluderen dat het nieuwe Kink beetje bij beetje steeds mainstreamer is geworden?quote:Op donderdag 7 november 2024 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
In de oude lijsten stond deze makkelijk top 50
In de bubbling under?quote:Op donderdag 7 november 2024 11:13 schreef DecoAoreste het volgende:
...en nog een stemplaat meteen.
Maar met deze ben ik niet heel blij. Deze hoopte ik morgenavond ergens te horen.
Zie het ook niet meer gebeuren, zelfs als er een promotor een bedrag biedt met 8 nullenquote:Op donderdag 7 november 2024 11:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Morrissey is niet helemaal lekker in zijn bovenkamer toch? Weet niet hoe realistisch dat is.
Het zijn de stemmers hequote:Op donderdag 7 november 2024 11:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Kunnen we concluderen dat het nieuwe Kink beetje bij beetje steeds mainstreamer is geworden?
M.a.w. steeds meer stadionrock hoog in de lijst, dan écht alternatieve muziek
Ja, onmogelijke taak.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar wanneer is iets dan een cover? Tainted Love, House of the Rising Sun, Ring of Fire...
Van of door?quote:Op donderdag 7 november 2024 11:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, onmogelijke taak.
Helaas zitten we nu tot het einde der tijden opgescheept met die verkrachting van Disturbed
Dit is het. Er is van alles op de stemlijst gezet wat niet perse normaal voorbijkomt, maar stemhooligans aanspreekt.quote:
Ach, onbetwiste pareltjes van vroeger zijn ook uit de Top 2000 verdwenen. Er is dus hoop, alles kan stuk.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, onmogelijke taak.
Helaas zitten we nu tot het einde der tijden opgescheept met die verkrachting van Disturbed
Vind ik persoonlijk ook beterquote:Op donderdag 7 november 2024 11:19 schreef PippenScottie het volgende:
Checkt stemlijst.. ik heb op Heaven knows I'm miserable now gestemd.
Ik zou bij deze alles cancelen en ziek zijn faken.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:21 schreef DecoAoreste het volgende:
We naderen ook de regionen dat ik langzaam maar zeker How Not To Drown ga verwachten. Hopelijk mis ik die ook niet door een vergadering van het een of ander.
Zeker als je nagaat dat Lucky eigenlijk ook een Bendsnummer is (kwam nog uit voor Street spirit als single)quote:
Dat is toch niet zo gek. Creep is veel bekender onder de niet-Radioheadluisteraars.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:21 schreef Gretzl het volgende:
Dode Plastieken Bomen![]()
Hoe bestaat het in vredesnaam dat meer mensen op Creep hebben gestemd dan deze parel...
Ik vind dat ook een beetje sellout-meukquote:
Hij staat 54e in de all time ranglijst van Kink. Ik vind daar wel iets vanquote:Op donderdag 7 november 2024 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een beetje sellout-meuk
Welke is het? Die van dansen op zijn graf? Dat is niks. Fleabag vind ik wel oké.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een beetje sellout-meuk
Deze heb ik wel pas heel laat doorgestreept.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:29 schreef Tussle266 het volgende:
Je mist wel het schaap, maar fijn dat we er weer naast zaten.
Met fakkels en hooivorken naar het hoofdkantoor.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
In mijn sheet gaat een streep door Child in Time.
Beste nieuws van de dagquote:Op donderdag 7 november 2024 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Veenstra Veenstra kerst niet in het ziekenhuis wil doorbrengen kan jouw sheet het maar beter mis hebbenquote:Op donderdag 7 november 2024 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is zojuist een plek vrijgekomen bij de karaokemeetquote:
Het is nu wel leuk omdat ze op de shuffleknop drukken en doen alsof het zo hoort.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
De voorlaatste dag is lijstloos wel altijd de leukste.
Om dit soort dingen, die jullie nooit meemaken, maar ik elk jaar.
Staat er normaal wel in hoor. Waarschijnlijk pas morgen.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:36 schreef Gretzl het volgende:
Origineel van Band of Horses is superieur.
Belachelijk dat die er niet in staat![]()
Bekijk deze YouTube-video
Gezien de ommezwaai richting allertijden klassiekers, eigenlijk wel.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:38 schreef Gretzl het volgende:
Zou toch totaal niet logisch zijn dat DP bijna 400 plekken is gestegen?
Bohemian Rhapsody moet ook nog steeds komen toch? Dan vlak ik Child in Time ook niet uit.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:42 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Gezien de ommezwaai richting allertijden klassiekers, eigenlijk wel.
Aan mij ligt het niet v.w.b. de V500quote:Op donderdag 7 november 2024 11:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Elke keer ben ik stiekem toch weer een beetje teleurgesteld dat dit epos in lijsten als de K1500, V500 en Tijdloze nooit echt kan meestrijden om de mooiste ereplaatsen. Zoveel genialer dan vrijwel alles wat er nog boven staat.
Wellicht is er een Smiths reünie nodig om Het Lichtjeverder naar grotere hoogten te stuwen.
Het kan ook zijn dat ze allebei niet komen, maar daar geloof ik nog steeds niet zo in.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bohemian Rhapsody moet ook nog steeds komen toch? Dan vlak ik Child in Time ook niet uit.
Wel gek dat Stairway To Heaven dan weer vrij laag stond, maar ach.
Misschien heeft de zendermanager gewoon een Radio 2'tje gedaan (lees: kunstmatig weren van een paar 70s klassiekers die je toch overal al hoort)quote:Op donderdag 7 november 2024 11:48 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat ze allebei niet komen, maar daar geloof ik nog steeds niet zo in.
quote:Ook kwam de site eind 2010 prominent terug in een tv-item van Editie NL over de Top 2000. Op dat moment was er veel discussie over de Top 2000, die een aantal onwelgevallige platen uit de lijst zou weren. De berichtgeving daarover startte naar aanleiding van enkele onvolkomenheden die MusicMeter-user freitzen in de ruwe data vond en op MusicMeter plaatste. Dit leidde tot publicaties in verschillende regionale kranten. Radio 2 ontkende destijds nummers uit de lijst te weren. Opvallend was echter dat alle platen 'met een luchtje' het jaar erop echter wél gewoon in de lijst stonden.
70's muziek bestaat sowieso niet voor KINK, tenzij het de Bietjes of de Rollende Steentjes zijnquote:Op donderdag 7 november 2024 11:55 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Misschien heeft de zendermanager gewoon een Radio 2'tje gedaan (lees: kunstmatig weren van een paar 70s klassiekers die je toch overal al hoort)
[..]
Gefeliciteerd, broekieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No Dukes of Hazzard in the classroom
Zeven Coldplay en zes CHVRCHES nummers incomingquote:Op donderdag 7 november 2024 12:07 schreef DecoAoreste het volgende:
Nou, ik moet zo weer even afhaken. Vingers gekruist dat ik niet teveel mis
Dit is zowel hemel als helquote:Op donderdag 7 november 2024 12:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zeven Coldplay en zes CHVRCHES nummers incoming
Topband.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik kan er wel om gniffelen dat ze QOTSA consequent een 'contractuele verplichting' noemen. Meer is die band ook niet hè
Doet ze Lana?quote:
Ze speelt Lara in haar videogamequote:
Volbeat op 1?! Wtf.quote:Op donderdag 7 november 2024 12:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Krijgen we nou de situatie dat bv. Volbeat op 1 nummer na helemaal wordt afgevoerd in deze lijst?
Ik las hetzelfdequote:
Oohja 25 april he. Ga ik ook nog proberen via TicketSwapquote:Op donderdag 7 november 2024 12:18 schreef PippenScottie het volgende:
(nog) geen Pixies kaartjes. Once again moet ticketswap me gaan redden
Oh ja, hoe was het Isle of Skye festival?quote:Op donderdag 7 november 2024 12:23 schreef BillDauterive het volgende:
Pixies heb ik dit jaar nog gezien. Maar toen hebben ze dit lied niet gespeeld.
Isle of Wight, een ander eilandquote:Op donderdag 7 november 2024 12:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh ja, hoe was het Isle of Skye festival?
Close enoughquote:Op donderdag 7 november 2024 12:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Isle of Wight, een ander eilandJa, prachtig, goede optredens gezien, leuke sfeer en slecht eten. Het was alleen veel lopen, het festivalterrein is uitgerekt. The Pixies stonden daar niet, die zag ik in paradiso
Die kans is behoorlijk aanwezig en mogelijk ook het laatste V-tje op mijn stemlijst.quote:Op donderdag 7 november 2024 12:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoezee van de dag misschien wel nu
Worden op Kink regelmatig gedraaid. Maar gaat bij mij ook wel beetje ene oor in...quote:Op donderdag 7 november 2024 12:34 schreef PippenScottie het volgende:
Is het gek dat het hele bestaan van de band Marathon mij tot vorige week ontgaan was?
Het bier was daar wel lekker en goedkoper dan op een Lowlands. Daar kreeg je een pint IPA voor 6 of 7 pond.quote:Op donderdag 7 november 2024 12:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Close enough
Festival + UK lijkt me geen recept voor gastronomie inderdaad. Tof dat je daar was hoor.
Dat moet goed komen normaliter. In de meeste gevallen kun je last minute op de dag zelf er gewoon nog met korting heenquote:Op donderdag 7 november 2024 12:18 schreef PippenScottie het volgende:
(nog) geen Pixies kaartjes. Once again moet ticketswap me gaan redden
Jorgiequote:
Kende ze ook nog niet zo heel goed een week geledenquote:Op donderdag 7 november 2024 12:34 schreef PippenScottie het volgende:
Is het gek dat het hele bestaan van de band Marathon mij tot vorige week ontgaan was?
Voor London Grammar raakte ik mn kaarten niet eens kwijt, omdat ze nog tot op de dag van concert in vrije verkoop beschikbaar warenquote:Op donderdag 7 november 2024 12:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat moet goed komen normaliter. In de meeste gevallen kun je last minute op de dag zelf er gewoon nog met korting heen
Afgelopen weken naar meerdere stijf uitverkochte concerten geweest waarbij dit het geval was (Interpol, TLDP, Eefje)
Voor jou gedaan!quote:Op donderdag 7 november 2024 12:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kom er achter dat ik mijn eigen post niet kan liken
Aii balenquote:Op donderdag 7 november 2024 12:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Voor London Grammar raakte ik mn kaarten niet eens kwijt, omdat ze nog tot op de dag van concert in vrije verkoop beschikbaar waren
Mijn favoriete PJquote:
Dit moet haast wel de enige allertijdenlijst zijn waarbij Monkey zowel boven Debaser als WIMM staat.quote:Op donderdag 7 november 2024 12:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
En hierna Monkey Gone To Heaven. 4AD genot
Matigste uur van de dag danquote:Op donderdag 7 november 2024 13:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Aah Emohemian Rhapsody komt dus ook langs dit uur
Ah dat kan ookquote:Op donderdag 7 november 2024 13:01 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mijn favoriete PJ![]()
Ga hier zoveel beter op dan het vroegere grungy werk
Dat denk ik ook ja. Vind zelf Debaser wel het beste uit dat rijtjequote:Op donderdag 7 november 2024 13:01 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit moet haast wel de enige allertijdenlijst zijn waarbij Monkey zowel boven Debaser als WIMM staat.
Ik zag ze vorig jaar. Ik heb ze vaak gezien.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:07 schreef Berkery het volgende:
Ik heb Deep Purple nog gezien dit jaar, jammer dat ze dit al decennia niet meer spelen
'de enige lijst die telt' is wel heel ambitieus ja.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:07 schreef Gretzl het volgende:
Ze krijgen wel een beetje te veel praatjes bij KINK
[ x ]
Ze noemen die gestolen teksten op die shirtjes ook al weken Kink-lyrics.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:07 schreef Gretzl het volgende:
Ze krijgen wel een beetje te veel praatjes bij KINK
Het is verre van een perfecte lijst. Qua variatie scoren de V500 en de Top 2000 gewoon beter imo
[ x ]
100x heerlijker dan de BohRap en het TIjdskindje jaquote:Op donderdag 7 november 2024 13:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Black Parade is toch heerlijk
quote:MCR in the Top2000
Hey everyoneEvery year, the Dutch radio station npo2 has a poll for the best 2000 songs of all time. MCR has never made it into this, but if we all vote for MCR this year MCR might make it into the list
So I say we all vote for Welcome To The Black Parade, as this is their most popular song. You can vote for multiple songs so feel free to vote for your favorite MCR songs
Voting starts on the 27th of November (tomorrow), so it would be great if we all banded together to get MCR into the Top2000. Please share this with your friends so we can get as many people as possible to vote for them
Tevens de verklaring waarom het nummer wegzakt in de Top 2000quote:Op donderdag 7 november 2024 13:11 schreef Berkery het volgende:
Ik heb al een paar boomer-crematies meegemaakt waar dit gedraaid werd.
Alleen het time-stuk dan toch zeker?quote:Op donderdag 7 november 2024 13:11 schreef Berkery het volgende:
Ik heb al een paar boomer-crematies meegemaakt waar dit gedraaid werd.
Jaa van mij ook top jeugdcement van tijdens het stappen. Emo meisjes had ik toen ook wel een zwak voorquote:Op donderdag 7 november 2024 13:09 schreef Gretzl het volgende:
[..]
100x heerlijker dan de BohRap en het TIjdskindje ja
Jeugdcement genot![]()
Schattige stemactie op Reddit genot![]()
https://www.reddit.com/r/(...)e_top2000/?rdt=54275
[..]
Ja en de Snob 2000 niet te vergeten, die iets minder last heeft van beu gehoorde plaatjes en ook behoorlijk veel afwisseling biedt.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
'de enige lijst die telt' is wel heel ambitieus ja.
Het is een leuk lijstje, maar qua sfeer gaat er niks boven de Top 2000 en qua muzikale kwaliteit is de V500 zoals besproken nog iets fijner.
Naja het is wel een fijne lijst hoor, anders zou ik hem niet zo fanatiek luisteren. Top 2000 is zeker diverser maar bevat ook veel meer troep.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja en de Snob 2000 niet te vergeten, die iets minder last heeft van beu gehoorde plaatjes en ook behoorlijk veel afwisseling biedt.
De K1500 is de hemel voor luisteraars die vrijwel alleen van mannelijke gitaarrock houden. Maar er is nog zoveel mooie muziek
Maar goed, de discussie over de eenheidsworst die Kink helaas ook is hebben we al eens gevoerd
Weet niet naar welke toffe cafés jij ging in die tijd, maar ik hoorde vooral BEP, Gwen Stefani, PCD, Bob Sinclair en Cascada op de dansvloer voorbij komen.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Jaa van mij ook top jeugdcement van tijdens het stappen. Emo meisjes had ik toen ook wel een zwak voor
The Move in Arnhem, NDRGRND Nijmegen en af en toe Atak in Enschede. Heerlijk manquote:Op donderdag 7 november 2024 13:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Weet niet naar welke toffe cafés jij ging in die tijd, maar ik hoorde vooral BEP, Gwen Stefani, PCD, Bob Sinclair en Cascada op de dansvloer voorbij komen.
In m'n tienerjaren helaas nooit naar punk/emo kroegen gegaan.
De Snob luister ik overigens nooit, omdat die overlapt met de Top 2000 en ik er bovendien relatief weinig van kenquote:Op donderdag 7 november 2024 13:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja en de Snob 2000 niet te vergeten, die iets minder last heeft van beu gehoorde plaatjes en ook behoorlijk veel afwisseling biedt.
De K1500 is de hemel voor luisteraars die vrijwel alleen van mannelijke gitaarrock houden. Maar er is nog zoveel mooie muziek
Maar goed, de discussie over de eenheidsworst die Kink helaas ook is hebben we al eens gevoerd
De Snob is wel een beetje een overbodige lijst. Of in ieder geval 1500 platen te lang. Al dat gedoe met Heidevolk enzo.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:13 schreef Gretzl het volgende:
Luister de Snob de laatste jaren ook enkel nog op niet overlappende dagen.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De Snob luister ik overigens nooit, omdat die overlapt met de Top 2000 en ik er bovendien relatief weinig van ken. Ik ben niet zo'n enorme muzieksnob als sommigen hier vrees ik.
Als er 1 lijst extreem gevoelig is voor stemacties is het de Snob wel ja. Elk jaar wel een paar relatief kleine Nederlandse namen die dan als een komeet in de lijst stijgen. Om er het volgende jaar soms weer gewoon uit te donderen.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De Snob is wel een beetje een overbodige lijst. Of in ieder geval 1500 platen te lang. Al dat gedoe met Heidevolk enzo.
@Poppejans1.4quote:Op donderdag 7 november 2024 13:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De Snob is wel een beetje een overbodige lijst. Of in ieder geval 1500 platen te lang. Al dat gedoe met Heidevolk enzo.
Dat weet je in deze editie nooit, maar normaal gesproken wel.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:20 schreef Gretzl het volgende:
Misschien wel het beste Nepmedicijn inmiddels![]()
Al blijf ik ook een grote sucker voor The Bitter End (komt die nog, ja toch?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |