quote:Op donderdag 7 november 2024 09:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kan vandaag maar alleen de 1e helft horen helaas. Iemand moest zonodig een halve eeuw oud worden
Ik zal vragen of Daniël een plaatje voor je wil draaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Day I Dream About Stemlijsten
Moest even de TT checken. Ja, ik zit toch goed.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:38 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zal vragen of Daniël een plaatje voor je wil draaien.
Ik zal mijn luchtgitaar inpakkenquote:Op donderdag 7 november 2024 09:40 schreef PippenScottie het volgende:
Dakota stemplaat en karaokeplaat genot!
quote:Op donderdag 7 november 2024 09:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal mijn luchtgitaar inpakken
Hopelijk kunnen we dat in week 53 ookquote:Op donderdag 7 november 2024 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zet een voorzichtige streep door Pikachu.
Ik hoop vooral dat die DIEP IN DE NACHT is.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we dat in week 53 ook
Van Atemlos mag je gewoon op 5 genieten tegenwoordig. Dus er is geen ontkomen aan.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat die DIEP IN DE NACHT is.
Net als Echoes, Atemlos en alle Bankzitters.
Is Even Flow al geweest?quote:Op donderdag 7 november 2024 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zijn blijkbaar 4 Pearl Jam-nummers beter dan dit.
Hier klopt iets niet.
Is wel de minst erge van die nummers (oke Echoes is beter maar ik hoor in die tijd liever 4 écht goeie liedjes)quote:Op donderdag 7 november 2024 09:53 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Van Atemlos mag je gewoon op 5 genieten tegenwoordig. Dus er is geen ontkomen aan.
Even Flow, Jeremy en Just Breathe moeten ook nog, naast de welbekende.quote:
Komt er een bubbling under?quote:Op donderdag 7 november 2024 09:54 schreef Tussle266 het volgende:
Maar nog even over die bubbling under, ben wel benieuwd hoe realistisch die zal zijn en wat we dus allemaal hebben moeten afstaan voor Barry en Freddie.
Morgenavond tussen 17.00 en 24.00quote:Op donderdag 7 november 2024 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt er een bubbling under?
Black is wel top 10 materiaal lijkt mequote:Op donderdag 7 november 2024 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Even Flow, Jeremy en Just Breathe moeten ook nog, naast de welbekende.
Al dan niet zonder die 0quote:Op donderdag 7 november 2024 09:55 schreef ok01 het volgende:
[..]
Black is wel top 10 materiaal lijkt me
Top 1 materiaal denk ik welquote:Op donderdag 7 november 2024 09:55 schreef ok01 het volgende:
[..]
Black is wel top 10 materiaal lijkt me
In volgorde of gewoon willekeurig?quote:Op donderdag 7 november 2024 09:54 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Morgenavond tussen 17.00 en 24.00
Dat is een logischere positie. Ook al wordt er ergens in het oosten van het land nabij een poster van Matt Berninger flink gejuicht nu.quote:
#Teamgretzlquote:Op donderdag 7 november 2024 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is een logischere positie. Ook al wordt er ergens in het oosten van het land nabij een poster van Matt Berninger flink gejuicht nu.
ik vind Alive beter dan die andere nummers, muv Jeremy.quote:
Dat kan wel zijn, maar die haalde vanochtend Bloodbuzz Ohio en Fake Empire door elkaar.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is een logischere positie. Ook al wordt er ergens in het oosten van het land nabij een poster van Matt Berninger flink gejuicht nu.
Hear, hear!quote:Op donderdag 7 november 2024 10:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar die haalde vanochtend Bloodbuzz Ohio en Fake Empire door elkaar.
Wat mij betreft ben je dan een fake fan hoor
Als ik toch moest kiezen vind ik Black dan nog de beste PJ.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik vind Alive beter dan die andere nummers, muv Jeremy.
Vind persoonlijk Even Flow de beste van hunquote:Op donderdag 7 november 2024 10:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Als ik toch moest kiezen vind ik Black dan nog de beste PJ.
Uit eten en een kleine afterparty, niets spectaculairs.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ga je nog wat doen voor je verjaardag Noobie?
ik denk willekeurig, dat is helaas niet gezegd.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In volgorde of gewoon willekeurig?
Ik ook, lijkt me wel een talentvol bandje waar we vast meer van gaan horen.quote:
Veel plezier welquote:Op donderdag 7 november 2024 10:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Uit eten en een kleine afterparty, niets spectaculairs.
Hoor er wel potentie inquote:Op donderdag 7 november 2024 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook, lijkt me wel een talentvol bandje waar we vast meer van gaan horen.
Dit ligt maar net aan je standaard natuurlijk. Ik zou een confettikanon niet spectaculair vinden, maar misschien vind jij 10 strippers die uit een taart springen heel gewoon.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
The Great N00bsby. Niets spectaculairsquote:Op donderdag 7 november 2024 10:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
"Lucky that my breasts are small and humble, so you don't confuse them with mountains"quote:Op donderdag 7 november 2024 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh dit is dat liedje van Shakira, maar dan in de albumversie. Ik snap 'm!
Laatst weer gekeken die film. Baz Luhrmann genotquote:Op donderdag 7 november 2024 10:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
The Great N00bsby. Niets spectaculairs
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |