SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Justinquote:
Morguh Robquote:
Oh gelukkig heeft het niet doorgezetquote:Op donderdag 7 november 2024 08:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, begon wat verkouden en ziek te worden, maar voel me nu weer beter.![]()
![]()
Moet ook in je aard liggenquote:Op donderdag 7 november 2024 08:11 schreef Rob het volgende:
En een fijne dag verders.
Werk overkomt je
![]()
![]()
Mogge en werksequote:Op donderdag 7 november 2024 08:11 schreef Rob het volgende:
Werk overkomt je![]()
![]()
Deze man hèquote:Op donderdag 7 november 2024 08:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Weer 6 zegels voor @:Dotteke![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
KoffieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Kreeg zojuist een shower coffee. Keer wat anders dan shower beer.
Tevens bolk.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Golden shower?quote:Op donderdag 7 november 2024 08:21 schreef Fogel het volgende:
Kreeg zojuist een shower coffee. Keer wat anders dan shower beer.
Tevens bolk.
![]()
![]()
Het zal je maar overkomenquote:Op donderdag 7 november 2024 08:11 schreef Rob het volgende:
Werk overkomt je
Ja tochquote:Op donderdag 7 november 2024 08:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik neem meestal een douche met water, maar ieder zijn ding![]()
Thnxquote:Op donderdag 7 november 2024 08:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Weer 6 zegels voor @:Dotteke![]()
Heb gisteren al wat gehaald, 6 mokken en 4 boterhamborden. en 2 diepe borden
Het blauwe, wat mijn dochter wil is opderpop. Komt nog wel een nieuwe lading aan.
Het witte was er nog volopWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Wanneer mag DTS komen eten?quote:Op donderdag 7 november 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx![]()
Het blauwe, wat mijn dochter wil is opderpop. Komt nog wel een nieuwe lading aan.
Het witte was er nog volop![]()
Vind ik ook prettiger denk ikquote:Op donderdag 7 november 2024 08:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik neem meestal een douche met water, maar ieder zijn dingOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Zal het aan mijn dochter vragen. DIe zal wel zeggen wat is DTSquote:Op donderdag 7 november 2024 08:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wanneer mag DTS komen eten?
Koffie klinkt wel lekker warmquote:Op donderdag 7 november 2024 08:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik neem meestal een douche met water, maar ieder zijn dingCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Zellufquote:Op donderdag 7 november 2024 08:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dan sla ik over, ik douche nooit zo heet.![]()
Die zit er al een tijdje verstopt inquote:
En eerst zat in die van jou
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Die had ik al vakkundig verwijderdquote:Op donderdag 7 november 2024 08:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die zit er al een tijdje verstopt in
En eerst zat in die van jou![]()
![]()
idd.quote:Op donderdag 7 november 2024 08:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh gelukkig heeft het niet doorgezet
Net gekoterslingerd, nu koffie en een tosti.![]()
![]()
waarom lees ik nu plots kotsquote:Op donderdag 7 november 2024 08:40 schreef ToT het volgende:
[..]
idd.
Net gekoterslingerd, nu koffie en een tosti.
en goedemorgen Tottermans
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
greysieeeeeeequote:Op donderdag 7 november 2024 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom lees ik nu plots kots
en goedemorgen Tottermans![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar ik zag zequote:Op donderdag 7 november 2024 08:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die had ik al vakkundig verwijderd
Het wordt toch wel een kale kerst als ik mijn winkelwagentje van Ikea zie
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
dat doe je zelfquote:Op donderdag 7 november 2024 08:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Het wordt toch wel een kale kerst als ik mijn winkelwagentje van Ikea zieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zou toch een kledingkast moeten he?quote:Trotste mama van Ambar
bijna niks moetquote:Op donderdag 7 november 2024 08:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou toch een kledingkast moeten he?
behalve geboren worden en doodgaanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En belastingen betalen.quote:Op donderdag 7 november 2024 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
bijna niks moet
behalve geboren worden en doodgaan![]()
![]()
Gewoon alles en iedereen helemaal kapot facturen!quote:Op donderdag 7 november 2024 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
anders wordt het een hele kale kerst
Nu je het zegt, Danny moet zijn wekelijkse factuur van ¤450.000,- ook nog betalen!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ik denk straks welquote:
ik wil buiten gaan schilderen
maar tis zo koud
Muis!quote:Op donderdag 7 november 2024 08:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Het wordt toch wel een kale kerst als ik mijn winkelwagentje van Ikea zie![]()
![]()
![]()
De muis is niet meer
moet nietquote:
maar je hebt een probleem als je het niet doet
Dan weet ik wat ik moet doen. Dankquote:Op donderdag 7 november 2024 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
bijna niks moet
behalve geboren worden en doodgaan
Trotste mama van Ambar
stuur hem een aanmaning!!!quote:Op donderdag 7 november 2024 08:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon alles en iedereen helemaal kapot facturen!
Nu je het zegt, Danny moet zijn wekelijkse factuur van ¤450.000,- ook nog betalen!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat voor zegels spaar je?quote:Op donderdag 7 november 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx![]()
Het witte was er nog volopIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op donderdag 7 november 2024 09:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Amie, Slayer des Muizen
Moet ook niet, maar het gebeurtquote:Op donderdag 7 november 2024 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
bijna niks moet
behalve geboren worden en doodgaan![]()
![]()
Geboren moest niet, het overkwam mij gewoonTrotste mama van Ambar
Aanmaningquote:![]()
Knokploeg kan hij verwachten tijdens de lunch!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
kun je een filmploeg mee sturen?quote:Op donderdag 7 november 2024 09:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aanmaning![]()
Knokploeg kan hij verwachten tijdens de lunch!
met een live feedThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bolk!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Amykusjequote:
I'm surrounded by morons!
jij kwam er tussen was een Fogel Amy oehhhhhhquote:
Oerend hard?quote:I'm surrounded by morons!
Nee Nee geloof er niks vanquote:Op donderdag 7 november 2024 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij kwam er tussen was een Fogel Amy oehhhhhh![]()
![]()
Neen.quote:I'm surrounded by morons!
jkbolkI'm surrounded by morons!
bolkquote:I'm surrounded by morons!
Waarvan aktequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb alleen de rijbewijzen BE, M, S en T.quote:I'm surrounded by morons!
okequote:Op donderdag 7 november 2024 09:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb alleen de rijbewijzen BE, M, S en T.
Heb je binnenkort niet meer nodig, dan mag elke man elke vrouw bij the pussy pakkenquote:
Geintje dit. Geen serieus antwoord, negeer hetTrotste mama van Ambar
Maar dan hebben wij ook geen toestemming nodig om dingen met Justin te doen
Trotste mama van Ambar
Justinbolk, zonder consent.I'm surrounded by morons!
Dat lijkt me wel zo eerlijk jaquote:Op donderdag 7 november 2024 09:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar dan hebben wij ook geen toestemming nodig om dingen met Justin te doen
Maar ik weet niet of ik wel dingen met Justin wil doen
GreesbolkI'm surrounded by morons!
Kloptquote:Op donderdag 7 november 2024 09:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar dan hebben wij ook geen toestemming nodig om dingen met Justin te doen![]()
![]()
Ja sorry, je kwam er tussendoor. Jij krijgt een kusje, geen bolkquote:
Moet jij wetenquote:Op donderdag 7 november 2024 09:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel zo eerlijk ja
Maar ik weet niet of ik wel dingen met Justin wil doen![]()
![]()
Ik weet wel dingen die ik met Justin wil doen
Trotste mama van Ambar
Bolken?quote:Op donderdag 7 november 2024 09:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet wel dingen die ik met Justin wil doen![]()
![]()
Hem vastbinden zodat ie niet meer kan bolken?quote:Op donderdag 7 november 2024 09:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet wel dingen die ik met Justin wil doenI'm surrounded by morons!
Lynchenquote:Op donderdag 7 november 2024 09:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet wel dingen die ik met Justin wil doen![]()
![]()
nou laten we dat maar niet doen hequote:
al genoeg ellende op de wereldThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 7 november 2024 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou laten we dat maar niet doen he
al genoeg ellende op de wereld![]()
![]()
Mag ik meedoen?quote:Op donderdag 7 november 2024 09:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel zo eerlijk ja
Maar ik weet niet of ik wel dingen met Justin wil doen![]()
ik moet ook constant denken aan dat vreselijke filmpje van die zwerver die ligt te slapenquote:
ik kan er met mijn hoofd niet bij wat iemand bezielt om een ander zo pijn te willen doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ok, dan misschien welquote:Op donderdag 7 november 2024 09:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
En wat ik dan bedoel is dat Jussie de camera mag vasthouden
Als hij zn mond houdt.
Hij lijkt me iemand die continu praat, heel vermoeiend
De ene sneer na de andere... Je inspiratie weer gevonden?quote:Op donderdag 7 november 2024 09:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, dan misschien wel
Als hij zn mond houdt.
Hij lijkt me iemand die continu praat, heel vermoeiend![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 november 2024 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik moet ook constant denken aan dat vreselijke filmpje van die zwerver die ligt te slapen
ik kan er met mijn hoofd niet bij wat iemand bezielt om een ander zo pijn te willen doen![]()
![]()
Ik heb nog een boel klusjes in huis die je best kunt doenquote:Trotste mama van Ambar
En jij bent het eerste klusje?quote:Op donderdag 7 november 2024 09:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb nog een boel klusjes in huis die je best kunt doen![]()
![]()
Ik ben niet zo van lichamelijk contact dus je mag doen alsof ik een besmettelijke ziekte hebquote:Trotste mama van Ambar
Echt he, of moet ie met een sok in zijn mond op de cuckstoel?quote:Op donderdag 7 november 2024 09:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, dan misschien wel
Als hij zn mond houdt.
quote:Op donderdag 7 november 2024 09:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, dan misschien wel
Als hij zn mond houdt.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 november 2024 09:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Echt he, of moet ie met een sok in zijn mond op de cuckstoel?
Filmpje niet gezien maar het nieuwsbericht was ellendig genoeg.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik moet ook constant denken aan dat vreselijke filmpje van die zwerver die ligt te slapen
ik kan er met mijn hoofd niet bij wat iemand bezielt om een ander zo pijn te willen doen
En die kutkop![]()
![]()
Met een sokquote:Op donderdag 7 november 2024 09:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Echt he, of moet ie met een sok in zijn mond op de cuckstoel?![]()
![]()
![]()
Jussies plagen zoentjes vragenquote:Op donderdag 7 november 2024 09:45 schreef greysbones het volgende:
aaah jullie mogen Jus niet zo plagen![]()
Ik heb geen problemen met besmettelijke ziektesquote:Op donderdag 7 november 2024 09:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van lichamelijk contact dus je mag doen alsof ik een besmettelijke ziekte heb![]()
![]()
ik kan daar met mijn hoofd echt niet bijquote:Op donderdag 7 november 2024 09:45 schreef maily het volgende:
[..]
Filmpje niet gezien maar het nieuwsbericht was ellendig genoeg.
En die kutkop
wat/waarom iemand in vredesnaam denkt dat hij dit moet doen
dan gaat er toch iets vreselijk mis in zijn hoofd
en zo iemand moet je nooooooit meer in de samenleving willen hebbenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zeg het ze!quote:Op donderdag 7 november 2024 09:45 schreef greysbones het volgende:
aaah jullie mogen Jus niet zo plagen![]()
Ik heb wel problemen met lichamelijk contactquote:Op donderdag 7 november 2024 09:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met besmettelijke ziektesTrotste mama van Ambar
En waarom heeft ze zulke rode knieën?quote:Op donderdag 7 november 2024 09:47 schreef greysbones het volgende:
@:Maily
hoe kom jij aan zo'n hoge userscore![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 november 2024 09:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En waarom heeft ze zulke rode knieën?![]()
Dat respecteer ikquote:Op donderdag 7 november 2024 09:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb wel problemen met lichamelijk contact![]()
Help ze, jij weet dat zo goedquote:Op donderdag 7 november 2024 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
K&W / HELP - stoppen slaan door met oven van nieuw fornuis
@:AArdappelschotel![]()
![]()
Ja. Meer koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
praat me even moed in
dan ga ik schilderen
buiten
Je kunt het!quote:Op donderdag 7 november 2024 09:53 schreef greysbones het volgende:
praat me even moed in
dan ga ik schilderen
buitenTrotste mama van Ambar
Neem lekker een kop koffie/thee of wat anders joh.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:53 schreef greysbones het volgende:
praat me even moed in
dan ga ik schilderen
buitenI'm surrounded by morons!
Nee, het is kutweer buiten, hier blijven en gezellig bolkenquote:Op donderdag 7 november 2024 09:53 schreef greysbones het volgende:
praat me even moed in
dan ga ik schilderen
buiten![]()
![]()
quote:quote:Op donderdag 7 november 2024 09:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neem lekker een kop koffie/thee of wat anders joh.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, het is kutweer buiten, hier blijven en gezellig bolken![]()
"De perfecte schildertemperatuur is 19°C, maar je kunt prima schilderen wanneer het buiten tussen de 10°C en 25°C is. Bij een te koude temperatuur droogt de verf niet snel genoeg en bestaat er een kans dat de lak slecht hecht."quote:Op donderdag 7 november 2024 09:53 schreef greysbones het volgende:
praat me even moed in
dan ga ik schilderen
buiten
Enjoy!![]()
![]()
6 graden hierquote:Op donderdag 7 november 2024 09:54 schreef ToT het volgende:
[..]
"De perfecte schildertemperatuur is 19°C, maar je kunt prima schilderen wanneer het buiten tussen de 10°C en 25°C is. Bij een te koude temperatuur droogt de verf niet snel genoeg en bestaat er een kans dat de lak slecht hecht."
Enjoy!![]()
![]()
Gewoon een extra laagje aandoen en gaan met die banaanTrotste mama van Ambar
Met de kwast hé, met een banaan kan je niet schilderenquote:Op donderdag 7 november 2024 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon een extra laagje aandoen en gaan met die banaan
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
tis grondverfquote:Op donderdag 7 november 2024 09:54 schreef ToT het volgende:
[..]
"De perfecte schildertemperatuur is 19°C, maar je kunt prima schilderen wanneer het buiten tussen de 10°C en 25°C is. Bij een te koude temperatuur droogt de verf niet snel genoeg en bestaat er een kans dat de lak slecht hecht."
Enjoy!![]()
aflakken kan nu inderdaad niet
dan wordt de lak dofThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou...quote:Op donderdag 7 november 2024 09:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Met de kwast hé, met een banaan kan je niet schilderenTrotste mama van Ambar
Ah!quote:Op donderdag 7 november 2024 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis grondverf![]()
aflakken kan nu inderdaad niet
dan wordt de lak dof
In dat geval: leef je uit!![]()
![]()
Bolk!quote:Op donderdag 7 november 2024 09:53 schreef greysbones het volgende:
praat me even moed in
dan ga ik schilderen
buiten![]()
![]()
Vroeg ik me ook al af idd!quote:Op donderdag 7 november 2024 09:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe doet de winterschilder dat dan?![]()
een goede schilder gaat niet aflakken in de winterquote:Op donderdag 7 november 2024 09:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe doet de winterschilder dat dan?
luchtvochtigheid is te hoogThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Misschien als je de schil er af haal en een hap van de banaan neemtquote:
Je kunt van de schil vast vezels maken en gebruiken om te schilderenquote:Op donderdag 7 november 2024 09:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien als je de schil er af haal en een hap van de banaan neemtTrotste mama van Ambar
Snap ik ook nietquote:Op donderdag 7 november 2024 09:47 schreef greysbones het volgende:
@:Maily
hoe kom jij aan zo'n hoge userscore![]()
![]()
nou niet allemaalquote:Op donderdag 7 november 2024 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ze maken er allemaal reclame voor
en de meesten willen graag ook werken in de winter ipv een UWV uitkeringThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is het niet te koud voor de verf?quote:Op donderdag 7 november 2024 09:53 schreef greysbones het volgende:
praat me even moed in
dan ga ik schilderen
buiten![]()
Test het maar uitquote:Op donderdag 7 november 2024 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt van de schil vast vezels maken en gebruiken om te schilderen
weet je wat die potten kosten!!!!!quote:Op donderdag 7 november 2024 09:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt wel mee, gewoon hoogglans gebruiken!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bij de Action? Valt best mee!quote:Op donderdag 7 november 2024 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet je wat die potten kosten!!!!!![]()
![]()
neenquote:Op donderdag 7 november 2024 10:01 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Wijnozol kan toch ook gewoon prima?
Ik vind de grondverf van de action wel heel fijn
Trotste mama van Ambar
Potato, aardappel!quote:Op donderdag 7 november 2024 10:02 schreef greysbones het volgende:
ik denk wat klopt daar nu niet
@:Tot
het is Wijzonol![]()
![]()
![]()
voor buitenquote:Op donderdag 7 november 2024 10:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb gewoon Flexa gekocht![]()
Flexxen met Flexaquote:Op donderdag 7 november 2024 10:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb gewoon Flexa gekocht
Nee, binnenquote:buiten besteden we het uit, en de Vve staat erop dat ze goedkoopste schilders zoeken, dus om de 3 jaar zijn ze weer bezig
![]()
Jazeker het is weer zo'n dagquote:Op donderdag 7 november 2024 09:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
De ene sneer na de andere... Je inspiratie weer gevonden?
Ik kreeg het koud, ook niet zo raar met 16 graden
Trotste mama van Ambar
![]()
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: