SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Justinquote:
Morguh Robquote:
Oh gelukkig heeft het niet doorgezetquote:Op donderdag 7 november 2024 08:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, begon wat verkouden en ziek te worden, maar voel me nu weer beter.![]()
![]()
Moet ook in je aard liggenquote:Op donderdag 7 november 2024 08:11 schreef Rob het volgende:
En een fijne dag verders.
Werk overkomt je
![]()
![]()
Mogge en werksequote:Op donderdag 7 november 2024 08:11 schreef Rob het volgende:
Werk overkomt je![]()
![]()
Deze man hèquote:Op donderdag 7 november 2024 08:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Weer 6 zegels voor @:Dotteke![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
KoffieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Kreeg zojuist een shower coffee. Keer wat anders dan shower beer.
Tevens bolk.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Golden shower?quote:Op donderdag 7 november 2024 08:21 schreef Fogel het volgende:
Kreeg zojuist een shower coffee. Keer wat anders dan shower beer.
Tevens bolk.
![]()
![]()
Het zal je maar overkomenquote:Op donderdag 7 november 2024 08:11 schreef Rob het volgende:
Werk overkomt je
Ja tochquote:Op donderdag 7 november 2024 08:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik neem meestal een douche met water, maar ieder zijn ding![]()
Thnxquote:Op donderdag 7 november 2024 08:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Weer 6 zegels voor @:Dotteke![]()
Heb gisteren al wat gehaald, 6 mokken en 4 boterhamborden. en 2 diepe borden
Het blauwe, wat mijn dochter wil is opderpop. Komt nog wel een nieuwe lading aan.
Het witte was er nog volopWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Wanneer mag DTS komen eten?quote:Op donderdag 7 november 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx![]()
Heb gisteren al wat gehaald, 6 mokken en 4 boterhamborden. en 2 diepe borden
Het blauwe, wat mijn dochter wil is opderpop. Komt nog wel een nieuwe lading aan.
Het witte was er nog volop![]()
Vind ik ook prettiger denk ikquote:Op donderdag 7 november 2024 08:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik neem meestal een douche met water, maar ieder zijn dingOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Zal het aan mijn dochter vragen. DIe zal wel zeggen wat is DTSquote:Op donderdag 7 november 2024 08:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wanneer mag DTS komen eten?
Koffie klinkt wel lekker warmquote:Op donderdag 7 november 2024 08:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik neem meestal een douche met water, maar ieder zijn dingCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Zellufquote:Op donderdag 7 november 2024 08:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dan sla ik over, ik douche nooit zo heet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: