Dat zeg ik, we moeten het ook zelf doen.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Helder, maar leg me dan eens uit waarom we inzake onze veiligheid, hoeveel % van je GDP je uit moet geven aan militaire zaken bv, naar hun zouden luisteren?
Trump kan wel zeggen: moet zoveel % zijn, maar wat boeit dat? We moeten het toch zelf doen?
Nou dan?
Zou wel lekker makkelijk kansloos zijn van de VS. Zeker als je bedenkt dat wij zelfs voor het onveilige gevoel van de VS mensenlevers hebben opgeofferd in Irak. En dan hebben we het nog niet eens over de Art.-5 situatie na 9/11 en de daaruit volgende inval in Afghanistan.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
USA moet helemaal niks. Als wij ons onveilig voelen moeten we daar iets aan doen.
Waar moet de USA dat doen volgens jou?
https://www.telegraaf.nl/(...)r-geld-voor-defensiequote:Op donderdag 7 november 2024 10:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je moet even teruglezen.
Als de VS niet levert, gaan we niet luisteren.
Mss moet je eens uitleggen waarom we dat dan wel zouden doen.
Niet iedereen ligt in katzwijm voor die halfwas fascist zoals jij dat doet.
Wie is wij? De inval in Irak (zeer onverstandig) was geen gehele NAVO actie. Helemaal niet zelfs.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zou wel lekker makkelijk kansloos zijn van de VS. Zeker als je bedenkt dat wij zelfs voor het onveilige gevoel van de VS mensenlevers hebben opgeofferd in Irak. En dan hebben we het nog niet eens over de Art.-5 situatie na 9/11 en de daaruit volgende inval in Afghanistan.
Duh. Dat was ook wat ik uitlegde, er zal respect getoond moeten worden en geluisterd worden. Er zal geen ruimte zijn linksige/liberale geklaag tegen de nieuwe leider van USA.quote:
Het westenquote:
Daarom noemde ik Afghanistan ook apart. Irak ging over het "onveilig voelen" waar je het over had.quote:De inval in Irak (zeer onverstandig) was geen gehele NAVO actie. Helemaal niet zelfs.
quote:Op donderdag 7 november 2024 11:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Duh. Dat was ook wat ik uitlegde, er zal respect getoond moeten worden en geluisterd worden. Er zal geen ruimte zijn linksige/liberale geklaag tegen de nieuwe leider van USA.
Luisteren en bek houden is het enige juiste devies.
Rutte is ook niet gek, die snapt wel hoe je met zieke narcisten om moet gaan.quote:
Van Afghanistan klopt, hoewel dat tegen heug en meug in ging gezien de grootte en omvang van onze missies. Maar goed, we participeerden.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het westen
[..]
Daarom noemde ik Afghanistan ook apart. Irak ging over het "onveilig voelen" waar je het over had.
In het Pentagon of in washington?quote:Op donderdag 7 november 2024 10:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weet Mark al dat de echte SG gewoon in Washington/Pentagon zit? En dat zijn functie gewoon een compromis is?
Doet iemand dat of zit dat enkel in je hoofd?quote:Op donderdag 7 november 2024 11:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Van Afghanistan klopt, hoewel dat tegen heug en meug in ging gezien de grootte en omvang van onze missies. Maar goed, we participeerden.
Maar dat rechtvaardigt toch niet decennia lange onderinvesteringen in defensie, en er dan vanuit gaan dat Amerika gelijk een complete invasie in Rusland doet?
Ok, dus je snapt eindelijk dat de invloed van de VS/trump dus afhangt van wat ze leveren?quote:Op donderdag 7 november 2024 11:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zeg ik, we moeten het ook zelf doen.
Jij zei dat je niet naar Trump luistert als hij niet levert, dat hoeft ook helemaal niet. Zolang je je maar niet afhankelijk opstelt van de USA.
Nee, hij snapt dat je zielige ego's moet vlijen om iets gedaan te krijgen.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:32 schreef phpmystyle het volgende:
Mark ligt al als een kwatzwijm voor die fascist zoals ik dat ook doe.
quote:
Zucht. Je begrijpt het niet.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ok, dus je snapt eindelijk dat de invloed van de VS/trump dus afhangt van wat ze leveren?
En dat het dus niet een kwestie is van in katzwijm vallen voor de oranje halfwas fascist wannabe alpha male, maar dat het gewoon een onderhandeling is, die wel degelijk 2 richtingsverkeer is?
Duurde even, maar dan heb je ook wat.
Maak je geen zorgen; ik heb hem überhaupt nog nooit over "pronouns" gehoord ofzo.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:34 schreef phpmystyle het volgende:
Er zal geen ruimte zijn linksige/liberale geklaag tegen de nieuwe leider van USA.
Jij hebt ook echt wat met je bootjesquote:Op donderdag 7 november 2024 11:48 schreef sp3c het volgende:
De kans dat Rutte tof moet doen tegen de Amerikanen in deze functie is vrij onwaarschijnlijk en van bek houden en doen wat de VS zegt is al helemaal geen sprake, dan snap je niet hoe de organisatie werkt
Tenzij ze vliegdekschepen aan de Russen gaan verkopen ofzo
Of bommenwerpers enzoquote:Op donderdag 7 november 2024 11:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt wat met je bootjes
Nee hoor. Trump en Poetin willen toch een multipolaire wereld? Die kunnen ze krijgen. Gaan we gewoon weer voor ons eigen.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Duh. Dat was ook wat ik uitlegde, er zal respect getoond moeten worden en geluisterd worden. Er zal geen ruimte zijn linksige/liberale geklaag tegen de nieuwe leider van USA.
Luisteren en bek houden is het enige juiste devies.
Wat bedoel je met "al een tijdje" en "vallen per dag 1000 soldaten om"?quote:Op donderdag 7 november 2024 09:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er vallen al een tijdje meer dan 1000 Russische soldaten per dag om. Misschien moet iemand tegen Putin zeggen dat ie op moet houden met zijn massamoord.
VS DOD had het over 1200 per dag. Kwam 1 of 2 topics terug langs.quote:Op donderdag 7 november 2024 12:03 schreef PrivacyKoning het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd naar de bron als het inderdaad 1000 doden per dag is.
1200 wat? Je hebt 3 categorieën, die ik in eerder heb benoemd. "1200 losses" zijn inderdaad 1200 soldaten die morgen niet inzetbaar zijn. Maar statistisch zal het voornamelijk bestaan uit gewonden die op een ander moment terug kunnen keren naar het slagveld en dus verre van "massamoord!!11".quote:Op donderdag 7 november 2024 12:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
VS DOD had het over 1200 per dag. Kwam 1 of 2 topics terug langs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |