in het oosten zijn ze vast blij dat ze straks als 2e rangs burgers gerussificeerd wordenquote:Op woensdag 6 november 2024 10:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien zijn er ook mensen in Oekraine die blij zijn dat dit zich niet nog 4 jaar gaat voortslepen met miljoenen doden als gevolg.. Dus dat er een eind in zicht komt.
En wiens schuld was dat ook alweer?quote:Op woensdag 6 november 2024 16:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als juridische entiteit aan het infuus bij Europa en vader Trump. En het daadwerkelijke plat ligt vol met puin, mijnen en lijken.
Fijne werkelijkheid wel.
Ja die dwazen hier doen net alsof ze zo te doen hebben met al die oorlogsslachtoffers.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:51 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En wiens schuld was dat ook alweer?
Leuke vraag als je straks een compleet ongunstige vredesdeal mag sluiten.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:51 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En wiens schuld was dat ook alweer?
rusland ??quote:Op woensdag 6 november 2024 16:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ze gaan de komende jaren het grootste skigebied van Europa bouwen in Oekraïne
Nee, Oekraïne zelf.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
rusland ??
zullen geen oekrainers nog komen daar
dat is nogal fraai
ze lopen nog al op de gebeurtenissen vooruit dan
Na de oorlogquote:Op woensdag 6 november 2024 17:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, Oekraïne zelf.
In het uiterste zuidwesten.
Een Oekraïense investeringsmaatschappij is daarmee bezig.
Tuurlijk gaan dingen niet zo maar veranderen. Wat de US belooft heeft en geleverd heeft zijn 2 verschillende dingen (10%). Misschien kan Oekraïne nu gaan vechten zonder 1 hand op de rug.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:14 schreef havanagila het volgende:
Alsof dingen nu ineens enorm gaan veranderen omdat Trump in z'n grootspraak en campagne allerlei onzin heeft geroepen.
Die Amerika naar de kloten helpt omdat ie nog steeds pissed is dat de New Yorkse elite hem uitkotste als de poseur en uitslover dat ie is.quote:Op woensdag 6 november 2024 14:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je zou wel willen geloven dat het fake was...Als dit soort mannen serieus meedoet op het wereldtoneel.
Maar wij hebben nu Trump!
Beetje kortzichtig. Rusland kan nog steeds kapot, ook zonder hulp van het Westen.quote:
Haha ja maar woke en pwn the libs.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als mensen als Medvedev en Dugin blij zijn met de winst van Trump, en je bent zelf ook blij met de winst van Trump... dan moet je jezelf toch wel achter de oren krabben lijkt me?
Er zijn maar weinig mensen die Rusland 'kapot' willen zien.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Beetje kortzichtig. Rusland kan nog steeds kapot, ook zonder hulp van het Westen.
Zeg Lex, ik ben alweer een tijdje vrijgezel, heb jij toevallig nog een beetje hete dochter?quote:
Ik zie graag het autocratische Rusland kapot gaan. Niet het land en haar inwoners.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen die Rusland 'kapot' willen zien.
Juichend achter de kleptocraten aan.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als mensen als Medvedev en Dugin blij zijn met de winst van Trump, en je bent zelf ook blij met de winst van Trump... dan moet je jezelf toch wel achter de oren krabben lijkt me?
Het blijft allemaal maar vreemd hoe belangrijk dat voor mensen kan zijn. Ook hier al weer een boel van dergelijke figuren voorbij zien komen vandaag.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Haha ja maar woke en pwn the libs.
#meltdown
Tribaal activisme.. je ziet dat het overwegend ''linkse'' kamp voor Harris was en het ''rechtse'' kamp voor Trump. Nu is dat al een simplificering van heb ik jou daar - wij hebben geen defacto twee partijen stelsel, al zou je het haast denken met dat links rechts gereutel telkens..quote:Op woensdag 6 november 2024 18:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het blijft allemaal maar vreemd hoe belangrijk dat voor mensen kan zijn. Ook hier al weer een boel van dergelijke figuren voorbij zien komen vandaag.
Harris is een vriendelijke vrouw , lieve vrouwquote:Op woensdag 6 november 2024 18:10 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Tribaal activisme.. je ziet dat het overwegend ''linkse'' kamp voor Harris was en het ''rechtse'' kamp voor Trump. Nu is dat al een simplificering van heb ik jou daar - wij hebben geen defacto twee partijen stelsel, al zou je het haast denken met dat links rechts gereutel telkens..
..dus dat betekent dat als jij ''links'' bent, je een democraat - dus harris lover bent. Geen onderhandeling mogelijk, want dan moet er nagedacht en genuanceerd worden. Links=democraten=bad=harris=links. In willekeurige volgorde.
Dan krijg je dit soort kleuterschoolniveau taferelen ja..
Dat maakte haar nog geen geschikte president. Maar ik zou wel liever met haar trouwen dan met Trump.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Harris is een vriendelijke vrouw , lieve vrouw
[ afbeelding ]
De democraten ( Biden) hadden een stemming moeten houden voor een paar kandidaten
Dat was gewoonweg niet haalbaar toen Biden niet meer kon. Dat had of eerder gemoeten (voordat het Biden 2024 werd), of ze hadden zelfs met Biden meer kans gehad.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Harris is een vriendelijke vrouw , lieve vrouw
[ afbeelding ]
De democraten ( Biden) hadden een stemming moeten houden voor een paar kandidaten
Ja. Arme Melania.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat maakte haar nog geen geschikte president. Maar ik zou wel liever met haar trouwen dan met Trump.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |