Musk is een volidioot met een nog kleiner piemeltje dan Trump.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:59 schreef Eagles89 het volgende:
Omg mensen. Ik realiseer me nu dat we straks MF GOAT Elon Musk op één podium met Kennedy, Gabbard en Trump de overwinning gaan zien vieren
Zou die weer zoals op die rally gaan schreeuwen en Doge hond nadoen? Net op t moment dat de avond niet mooier kan worden, ohhhh gun me dit moment. EUFORIE
Ik zou zeggen zet snel geld in!quote:Op woensdag 6 november 2024 05:00 schreef Alicia76 het volgende:
Trump staat voor, net als in 2020. Maar nu komt de eindsprint van de democraten. Net als in 2020. Harris gaat winnen. Is zo goed als zeker!
Het grappige is, als het nu nog om zou draaien (doet het niet, zoals de meesten hier ga ik er ook wel van uit dat Trump wint), gaat dit alweer gebruikt worden. "We stonden voor en wonnen niet, dat kan niet, fraude!", zoals vier jaar geledenquote:
Westkust gaat sowieso in zijn volledigheid naar de Dems. Dat maakt het verschil alleen niet. Enige kans die Harris nu nog heeft is winnen in PA, MI, WI en MN. Klein kansje, maar toch.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:00 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Westkust moet nog beginnen met tellen, daar zitten aardig wat democraten
Waarom haal je de helft van de mijn verhaal weg?quote:Op woensdag 6 november 2024 05:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je grenzen verdedigen door een buurland binnen te vallen. Ja goeie. Die hebben we eerder gezien.
Die was net live op CBS. Was super nerveusquote:Op woensdag 6 november 2024 05:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het grappige is, als het nu nog om zou draaien (doet het niet, zoals de meesten hier ga ik er ook wel van uit dat Trump wint), gaat dit alweer gebruikt worden. "We stonden voor en wonnen niet, dat kan niet, fraude!", zoals vier jaar geleden
Dat was echt de grappigste meltdown ooit. De Secretary of State van Georgia bellen en onder druk zetten om de uitslag te vervalsen, allemachtig
Doge al 25% in de plusquote:Op woensdag 6 november 2024 04:59 schreef Eagles89 het volgende:
Omg mensen. Ik realiseer me nu dat we straks MF GOAT Elon Musk op één podium met Kennedy, Gabbard en Trump de overwinning gaan zien vieren
Zou die weer zoals op die rally gaan schreeuwen en Doge hond nadoen? Net op t moment dat de avond niet mooier kan worden, ohhhh gun me dit moment. EUFORIE
Ik snap dat het er grappig uitziet. Maar zo grappig vindt ik het niet dat een gewetenloze (veroordeelde) fraudeur nu president van de VS lijkt te gaan worden.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het grappige is, als het nu nog om zou draaien (doet het niet, zoals de meesten hier ga ik er ook wel van uit dat Trump wint), gaat dit alweer gebruikt worden. "We stonden voor en wonnen niet, dat kan niet, fraude!", zoals vier jaar geleden
Dat was echt de grappigste meltdown ooit. De Secretary of State van Georgia bellen en onder druk zetten om de uitslag te vervalsen, allemachtig
Snap ik, je hebt je netjes aan de wet gehouden en bent niet meegegaan in Trump's illegale poging om de uitslag te vervalsen, en Trump is straks president...ik zou ook nerveus zijnquote:Op woensdag 6 november 2024 05:02 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Die was net live op CBS. Was super nerveus
De bal is rondquote:Op woensdag 6 november 2024 05:02 schreef KingRoland het volgende:
Ik denk dat kamala toch gaat winnen maar ik sluit een overwinning voor trump niet uit
Wat een onzin. Wat boeien mortieren. Er is wel sterker geschut. Europa heeft meer dan 500 kernkoppen.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Echt wat een onzin, we kunnen niet eens conventionele mortieren produceren, niet voor ons zelf, en niet voor de Ukraine.
quote:
Ik zou zeggen volg de Podcast van veldheren voordat je nog meer onzin gaat uitkramen.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat een onzin. Wat boeien mortieren. Er is wel sterker geschut. Europa heeft meer dan 500 kernkoppen.
In elk geval gaat het volledig voorbij aan het punt dat Oekraine bewijst dat het niks uitmaakt hoeveel wapens je hebt als je ze niet inzet.
Maar prima, hoeveel mortieren zouden we moeten kunnen produceren volgens jou dat Oekraine even Rusland oprolt
Tsja, eigen schuld van Harris.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik snap dat het er grappig uitziet. Maar zo grappig vindt ik het niet dat een gewetenloze (veroordeelde) fraudeur nu president van de VS lijkt te gaan worden.
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat 2020 de grappigste meltdown ooit was, toen Trump uit pure paniek in dikke hoofdletters in het rond ging schreeuwen op Twitter, officials ging bellen om ze onder druk te zetten fraude te plegen (zonder succes, want Raffensperger had gewoon een ruggengraat) en allerlei mensen he-le-maal gek werden omdat ze niet snapten dat poststemmen in Wisconsin en Michigan pas later kwamenquote:Op woensdag 6 november 2024 05:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik snap dat het er grappig uitziet. Maar zo grappig vindt ik het niet dat een gewetenloze (veroordeelde) fraudeur nu president van de VS lijkt te gaan worden.
Ja natuurlijk. Maar het is toch leuk dat JOU waarden die JIJ belangrijk vindt, de winnende partij is? Overigens wel leuk en respect dat je hier nog bent, al die anderen zijn allemaal gevlogen, al hoop ik ze persoonlijk hier niet meer te zien. Ze hebben me uitgescholden en belachelijk gemaakt, maar wie het laatst lacht lacht het best!quote:Op woensdag 6 november 2024 05:05 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, maar wat schiet je daar nu zelf mee op? Dit zijn toch allemaal rare vormen van je eigen wil en levensstijl een ander opdringen? Er zijn toch wel belangrijker problemen in de wereld?
quote:Op woensdag 6 november 2024 05:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zou zeggen volg de Podcast van veldheren voordat je nog meer onzin gaat uitkramen.
In nederland kan ik niet wedden op politiek echt kutquote:Op woensdag 6 november 2024 05:06 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
1.04 vs 10.00 nu
zijn er nog personen die geloven in een overwinning voor Harris?
Ze had vooral meer over de economie moeten hebben. Ik vind het bijzonder vreemd dat het gros van de Amerikaanse kiezers meent dat Trump in dat opzicht de betere kandidaat zou zijn, terwijl dat gewoon niet is. De plannen die hij voor heeft gelegd (met zijn importheffingen e.d.) zijn gewoon rampzalig.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:05 schreef superniger het volgende:
[..]
Tsja, eigen schuld van Harris.
Ze had minder woke moeten zijn en strenger op immigratie. Dan had ze met gemak gewonnen.
op wie zou je dan gewed hebben met deze odds?quote:Op woensdag 6 november 2024 05:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In nederland kan ik niet wedden op politiek echt kut
Ja, daarom bulked de Oekraine nu van de afweersystemen die we geleverd hebben?quote:Op woensdag 6 november 2024 05:07 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]Ik zou zeggen ga een betere podcast luisteren als je onzin zo makkelijk te weerleggen is.
Je had bepaalde crypto kunnen aanschaffen, Doge bijv is een Musk munt. Trumpcoin etc. Allemaal tientallen procenten in de plus momenteel. Ik heb ze in mn walletquote:Op woensdag 6 november 2024 05:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kamalaquote:Op woensdag 6 november 2024 05:09 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
op wie zou je dan gewed hebben met deze odds?
Sinds de markt in 2021 (?) op slot is gegooid in Nederland kan dat niet meer inderdaad, helaasch.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben nooit een fan van Joe Biden geweest. Ook niet toen hij vice-president was. Maar goed, soms heb je dat. Een lichte aversie jegens iemand.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
En wat heeft Sleepy Joe precies gedaan?
Je kunt ook via polymarket "wedden".quote:Op woensdag 6 november 2024 05:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sinds de markt in 2021 (?) op slot is gegooid in Nederland kan dat niet meer inderdaad, helaasch.
we zullen zienquote:Op woensdag 6 november 2024 05:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kamala
50 euro krijg je 500 euro
Vijf stemmen verschil nu tussen kandidaten 3 en 4.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:13 schreef heywoodu het volgende:
Volgende batch mail-in ballots, tienduizenden, vanuit Philadelphia komt over zo'n drie kwartier.
Oh dus nu hadden we opeens wel zooi om daar te dumpen. De doelpalen verplaatsen wel snel.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, daarom bulked de Oekraine nu van de afweersystemen die we geleverd hebben?
Daarnaast lijk je geen enkele vorm van Geopolitiek besef te hebben.
Hebben ze wel een goede kandidaat.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:15 schreef LangeTabbetje het volgende:
Gaat Donald nu winnen of gaan de democraten verliezen ? Hebben die het niet aan henzelf te danken door niet vanaf dag 1 met een goede kandidaat te komen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |