Slaap lekker!quote:Op woensdag 6 november 2024 02:45 schreef BlackLining het volgende:
Nou, weinig spanning meen ik.
Ik ga naar bed. Maar ik heb er geen goed gevoel over
Die naald verschoof in 2020 ook van Trump naar Biden.quote:Op woensdag 6 november 2024 02:45 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
NYTimes kijkt naar trends en die lijken voorlopig redelijk correct te zijn
Voter fraudquote:Op woensdag 6 november 2024 02:46 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Die naald verschoof in 2020 ook van Trump naar Biden.
quote:
STOP THE COUNT!quote:Op woensdag 6 november 2024 02:48 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ afbeelding ]
NYTimes verder opgeschoven naar winst Trump
Sowquote:
Lijkt mij ook iets te vroegquote:Op woensdag 6 november 2024 02:51 schreef heywoodu het volgende:
Virginia callen is wel echt vroeg toch? Trump ligt nota bene nog wat voor en de helft moet nog komen, geen dingen als 'alle stemmen uit grote stad X moeten nog komen' ofzo.
Ik was wel even in de war, dacht dat die op Trump's lijstje vooraf stond, maar dat was omgekeerdquote:
NYTimes geeft Virginia ook als likely Dem. Er zullen nog wel steden zijn die geteld moeten worden waar Dems veel binnen krijgenquote:Op woensdag 6 november 2024 02:51 schreef heywoodu het volgende:
Virginia callen is wel echt vroeg toch? Trump ligt nota bene nog wat voor en de helft moet nog komen, geen dingen als 'alle stemmen uit grote stad X moeten nog komen' ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |