SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PSV of Girona?quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom had Feyenoord zoveel moeite met deze matige ploeg?What can change the nature of a man?![]()
Dat Ajax ooit een betere verdediging zou hebben dan een Spaanse club.quote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Voor mij allebei nog eentje.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:22 schreef 3rr0r het volgende:
Girona gaat nu een maal scoren en dan is mijn eindstand bereikt
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Het antwoord is natuurlijk omdat Feyenoord niet zo geweldig is, maar dit seizoen een paar keer boven zichzelf wist uit te stijgen, net als Ajax afgelopen week.quote:![]()
Moeten ze eerst een cadeautje krijgenquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:23 schreef GGMM het volgende:
Met dit nieuwe leuke systeem is doelsaldo ook relevant, dus hopelijk pakt PSV uit![]()
Lijkt me rood.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Ik ben schaamteloos.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:26 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Schaam je je nooit als je dit soort dingen typt?What can change the nature of a man?![]()
Zolang je de lijn blijft aanraken, zoals de keeper bij een penalty. Ik wist het ook niet hoor.quote:
Vergelijking met keeper en penalty niet echt een goede, ingetrokken bij deze.![]()
Lamme tegen de blinde.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:29 schreef RamboDirk het volgende:
Feyenoord tegen PSV in de tussenronde. Wedstrijd van 15 miljoen.What can change the nature of a man?![]()
Druistig
@CocoOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
PSV is niet eens echt goed, maar ja[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Clubs uit hetzelfde land moet je zolang als mogelijk niet tegen elkaar laten spelen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:29 schreef RamboDirk het volgende:
Feyenoord tegen PSV in de tussenronde. Wedstrijd van 15 miljoen.![]()
Want?quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Clubs uit hetzelfde land moet je zolang als mogelijk niet tegen elkaar laten spelen.![]()
B team he.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV is niet eens echt goed, maar ja
Niemand fit.What can change the nature of a man?![]()
Ik hou niet van spelletjes.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vraag je dit altijd zo direct?What can change the nature of a man?![]()
Dat vindt hij leuk, hè.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vraag je dit altijd zo direct?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Kun je rekenen?quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:34 schreef PSVCL het volgende:
CL komend seizoen hopelijk weer terug naar poules van 4 , dit voelt niet als CL voetbal
Haha nee stomme vraag.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
PSVCL luistert naar Noa Lang op Spotifyquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je rekenen?
Haha nee stomme vraag.![]()
Dan kan die wel 9+1 doen, dat scheelt.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
PSVCL luistert naar Noa Lang op SpotifyXbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Geen Trump FM. SAD.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
PSVCL luistert naar Noa Lang op Spotify![]()
Gekliktquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:47 schreef Slobeend het volgende:
@:rambodirk probeert weer wat RamboDirk in WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #1398 Hoge druk..
Dit is niet leuk![]()
Via de KNMI app. @RamboDirkquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gaat de oproep voor de bestorming via daar of via truthsocial?![]()
Geen POL hier.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:52 schreef 3rr0r het volgende:
Vandaag houdt @:Poepz0r de swing states goed in de gatenWhat can change the nature of a man?![]()
Gelukkig kan ie wel koppen.
Klassieke Luuk misser[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nonchalant ingeschoten zeg.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
CL is vechtvoetbal.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:53 schreef PSVCL het volgende:
een wereldaanval zo verneuken , manmanman![]()
Da's dan weer een meevaller. Al was het buitenspel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat krijg je met een stijve hark en een paal.quote:
Wat een intens dom uitverdedigen daarna. Mazzel dat het buitenspel was.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Sowquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV kan het ook nooit zonder de scheids.
Beetje treurig wel.![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beetje treurig wel.quote:What can change the nature of a man?![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beetje treurig wel.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Pijnlijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Krachten sparen voor avondje kNACworst.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nog even aan het doelsaldo werken.What can change the nature of a man?![]()
Doe dit maar niet.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Krachten sparen voor avondje kNACworst.![]()
PSV tikt gewoon weer een voor PSV normaal niveau aan.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:03 schreef 3rr0r het volgende:
De huidige nr 12 van Spanje is niet zo best![]()
Nog even aan het kaartensaldo werken
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Waarom zitten er op dat shirt van PSV van die witte plekken alsof een meeuw iedereen eens goed heeft ondergescheten?![]()
Na die 2e kaart moet ie dat beetje compenserenquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog even aan het kaartensaldo werken![]()
Guus Meeuwisquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:04 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom zitten er op dat shirt van PSV van die witte plekken alsof een meeuw iedereen eens goed heeft ondergescheten?What can change the nature of a man?![]()
Welke club welquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beetje treurig wel.
Dat kan nog wel eens een topshow worden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:07 schreef Zipportal het volgende:
@:KingRoland en ik zitten klaar voor Liverpool.What can change the nature of a man?![]()
Ik denk dat ik de Switch aan slinger.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:07 schreef Zipportal het volgende:
@:KingRoland en ik zitten klaar voor Liverpool.![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:08 schreef maxi-mus het volgende:
De Spanjolen zijn woest vanwege de 1-0.![]()
Ik de airfryer.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de Switch aan slinger.What can change the nature of a man?![]()
Voetje over de lijn.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Farioli is het hiermee eens.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bosz zou meer moeten rouleren.What can change the nature of a man?![]()
Omdat ze of de regels niet kennen of niet goed kijken;quote:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)d-nooit-mogen-tellen![]()
Hak nog op de lijn en blijkbaar mag dat wel? (dat suggereerde de commentator althans) Of hebben ze gewoon niet gekeken ernaar?quote:![]()
Ik dacht overigens zelf dat dit niet mocht maar weer wat geleerd.
Wordt ook vaak genoeg afgefloten op een minder niveau.![]()
Tegen de club van Max.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Feyenoord mag morgen weer.What can change the nature of a man?![]()
Die zie ik morgen wel een grote score neerzetten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Feyenoord mag morgen weer.![]()
2-5?quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zie ik morgen wel een grote score neerzetten.![]()
Graag duiding.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zie ik morgen wel een grote score neerzetten.What can change the nature of a man?![]()
Je zou bijna denken dat het niveau omlaag gaat als er meer clubs meedoen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Het CL niveau is niet meer zo hoog als in de beginseizoenen.![]()
RB mist een stuk of 10 basisspelers, en ik vond ze tegen Twente al kwetsbaar op momenten. Hebben in Europa tegen matige clubs en zelfs in eigen land behoorlijk pittige nederlagen geslikt. Pepijn Leijnders is geen hoofdcoach.quote:![]()
Dat zei je moeder laatst ookquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Die derde wil er maar niet in.![]()
Of speelronde 2 of speelronde 3 (weet even niet meer welke) had gewoon oprecht geen enkel leuk affiche, als je niet door een Nederlandse bril keek dan.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het niveau omlaag gaat als er meer clubs meedoen.![]()
Dan kunnen we concluderen dat geen winst voor Feyenoord een afgang is.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
RB mist een stuk of 10 basisspelers, en ik vond ze tegen Twente al kwetsbaar op momenten. Hebben in Europa tegen matige clubs en zelfs in eigen land behoorlijk pittige nederlagen geslikt. Pepijn Leijnders is geen hoofdcoach.What can change the nature of a man?![]()
Alleen, wie gaat er scoren voor Feyenoord? Carranza kan er geen ene klote van.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
RB mist een stuk of 10 basisspelers, en ik vond ze tegen Twente al kwetsbaar op momenten. Hebben in Europa tegen matige clubs en zelfs in eigen land behoorlijk pittige nederlagen geslikt. Pepijn Leijnders is geen hoofdcoach.![]()
Wij missen Ueda.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan kunnen we concluderen dat geen winst voor Feyenoord een afgang is.![]()
Nahja, Girona zou natuurlijk onder de vorige opzet ook gewoon mee hebben gedaan. Net als elke andere tegenstander die PSV tot nu toe heeft gehad.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het niveau omlaag gaat als er meer clubs meedoen.![]()
Oh wat vreemd, ik had dat juist met je vader.quote:
Hopen dat de tegenstander eigen doelpunten scoort dan maarquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen, wie gaat er scoren voor Feyenoord? Carranza kan er geen ene klote van.![]()
2 denk ik, toen zonden ze Arsenal - PSG uit. 3 had wel Real Dortmund en Barca - Bayern.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Of speelronde 2 of speelronde 3 (weet even niet meer welke) had gewoon oprecht geen enkel leuk affiche, als je niet door een Nederlandse bril keek dan.![]()
3-0. Bingo.
Goal[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Knappe goal.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Eindelijk een gewoon/mooi doelpunt.
Naast dat dit niet het punt was (het ging over het algehele niveau) is dit wel een perfect voorbeeld van een club die vorig seizoen enorm piekte en nu niets meer kan.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nahja, Girona zou natuurlijk onder de vorige opzet ook gewoon mee hebben gedaan. Net als elke andere tegenstander die PSV tot nu toe heeft gehad.
3-0!![]()
Ach we worden VARRED[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Stukje Lale Gülquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:52 schreef 3rr0r het volgende:
Vandaag houdt @:Poepz0r de swing states goed in de gaten![]()
Toch zijn de statistieken tot nu toe niet rampzalig, Osman vind ik laatste weken ook wel prima en Timber gaat er één prikken. En Hancko mag wel weer eens wat leuks doen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen, wie gaat er scoren voor Feyenoord? Carranza kan er geen ene klote van.
4-0!![]()
![]()
AbsurdOngelooflijk. Ik houd me in.
Belachelijk.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kwam door de voet, niet door het handje. Maar dat is toch ook niet veel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Trauner en Hancko zijn weer herenigd.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch zijn de statistieken tot nu toe niet rampzalig, Osman vind ik laatste weken ook wel prima en Timber gaat er één prikken. En Hancko mag wel weer eens wat leuks doen.
4-0!![]()
Je kunt je afvragen of die verdediger uberhaupt nog iets had gedaan als hij niet geraakt werd. Maar goed, volgens boekje is het correct![]()
Dat laatste is zeker zo. Overigens vind ik deze opzet van de CL zwaar kut.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Naast dat dit niet het punt was (het ging over het algehele niveau) is dit wel een perfect voorbeeld van een club die vorig seizoen enorm piekte en nu niets meer kan.
3-0!![]()
Tenzij die Inspector Gadget blijkt te zijn verwacht ik geen uitschuifbeen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je kunt je afvragen of die verdediger uberhaupt nog iets had gedaan als hij niet geraakt werd. Maar goed, volgens boekje is het correctXbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Ik kijk anders heel erg uit naar de laatste 2 speelronden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker zo. Overigens vind ik deze opzet van de CL zwaar kut.![]()
Ik ben er ook nog niet positief over nee.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker zo. Overigens vind ik deze opzet van de CL zwaar kut.![]()
Geen PSV fan maar hier is word je flink genaaid. Van mij mogen Engelse arbiters collectief een nekschot krijgen. Het zijn steeds weer die gasten die het verzieken![]()
Stond gewoon vol op de voetquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:23 schreef Pablo84 het volgende:
Dit slaat echt nergens op. Nooit meer een wedstrijd laten fluiten.![]()
nou nou nouquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Geen PSV fan maar hier is word je flink genaaid. Van mij mogen Engelse arbiters collectief een nekschot krijgen. Het zijn steeds weer die gasten die het verziekenWhat can change the nature of a man?![]()
Taylor en deze gek zijn zo'n beetje de slechtste scheidsrechters van Europa terwijl ze het meest verdienen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Geen PSV fan maar hier is word je flink genaaid. Van mij mogen Engelse arbiters collectief een nekschot krijgen. Het zijn steeds weer die gasten die het verziekenIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Dat weet je helemaal niet. Het kost mij straks wel de poule.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:23 schreef VEM2012 het volgende:
Gelukkig kost het dit keer geen punten.
Hier schrik ik van.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Geen PSV fan maar hier is word je flink genaaid. Van mij mogen Engelse arbiters collectief een nekschot krijgen. Het zijn steeds weer die gasten die het verzieken![]()
Iig is dat wel waardoor de verdediger volledig uit balans raakt en viel. Prima var-beslissing. En weer zwak van de commentator dat hij dat niet ziet.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:22 schreef RamboDirk het volgende:
Hij staat vol op de voet, schandalige overtredingLife is what you make it.![]()
Snel voetje eronder omdat je er nooit meer bij de bal kan komen, schei uitquote:
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Ik had 2-0.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet. Het kost mij straks wel de poule.![]()
![]()
Turkse.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:25 schreef Coco het volgende:
Ik dacht dat Spaanse scheidsrechters het slechts waren.![]()
Iedereen keek denk ik naar de arm die een zwaai maakt, maar Saibari staat dus vol op de voet van die verdediger waardoor die niks meer kan doen, is gewoon terecht afgekeurd. Lullig maar wel correct.quote:![]()
De halve finale en de finale?quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kijk anders heel erg uit naar de laatste 2 speelronden.
Ja, dat wordt genieten!![]()
Engeland wordt op veel fronten te hoog op het paard gezet. Het nationale team presteert nooit. Het Engelse club voetbal is niks zonder buitenlanders. Hun tv voetbal registratie is abominabel, de BBC kan niet in de schaduw staan bij Nederlandse tv en hun eten is niet te vreten.
Ik ben het je oneens maar respecteer je mening.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iedereen keek denk ik naar de arm die een zwaai maakt, maar Saibari staat dus vol op de voet van die verdediger waardoor die niks meer kan doen, is gewoon terecht afgekeurd. Lullig maar wel correct.![]()
Ga nou maar terugkijken. Je lult volledig uit je nek.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iedereen keek denk ik naar de arm die een zwaai maakt, maar Saibari staat dus vol op de voet van die verdediger waardoor die niks meer kan doen, is gewoon terecht afgekeurd. Lullig maar wel correct.![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:26 schreef tong80 het volgende:
de BBC kan niet in de schaduw staan bij Nederlandse tv![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Afval voor de milieustraat..quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
Wat is een Turkse scheids op de achterbank?![]()
Bbc?quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:26 schreef tong80 het volgende:
Engeland wordt op veel fronten te hoog op het paard gezet. Het nationale team presteert nooit. Het Engelse club voetbal is niks zonder buitenlanders. Hun tv voetbal registratie is abominabel, de BBC kan niet in de schaduw staan bij Nederlandse tv en hun eten is niet te vreten.![]()
Bakayoko komt in vorm allen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:26 schreef tong80 het volgende:
BBC kan niet in de schaduw staan bij Nederlandse tvWhat can change the nature of a man?![]()
Zo doe je dat.![]()
Bakayoko leaving the track and gaining an advantage.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Ga zelluf maar terugkijkenquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:26 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Ga nou maar terugkijken. Je lult volledig uit je nek.![]()
Die is lesbisch hoor…quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb ook liever Leonne Stentler dan Match of the day.![]()
Understood.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:27 schreef -XOR- het volgende:
Bakayoko leaving the track and gaining an advantage.![]()
Koffiepunten kun je niet meer inwisselen bij de Blokker.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:28 schreef Coco het volgende:
Laten we het gezellig houden. De punten zijn binnen.![]()
Ik heb zo'n gevoel dat Sporting gek gaat doen tegen City.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:28 schreef Coco het volgende:
Zie je daar ooit zo'n rel als bij VI. Hebben ze daar een pornofilm op prime time. Het is net zo saai als de ARD en ZDF. Als je Fuck zegt word je ontslagen.quote:
Maar we kijken Liverpoolquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat Sporting gek gaat doen tegen City.
What can change the nature of a man?![]()
Woedend ben ik. Die Bakiejokie schiet alles normaal in de tribune en hier boort hij mij de winst door de neus.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:28 schreef 3rr0r het volgende:
@:WheeledWarrior graait de winst voor de neus van @:maxi-mus weg![]()
Ik heb ook nog ergens van die dingen liggen maar dan van de thee.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Koffiepunten kun je niet meer inwisselen bij de Blokker.![]()
Is niet waar. Tevens zegt dat niks als bijvoorbeeld iedereen PSV fan is hier en ik de enige neutralequote:Op dinsdag 5 november 2024 20:29 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Je bent de enige met die mening. Dus ga je maar afvragen wat je allemaal roept![]()
Normaal vind je alles wat VI is kut tochquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zie je daar ooit zo'n rel als bij VI. Hebben ze daar een pornofilm op prime time. Het is net zo saai als de ARD en ZDF. Als je Fuck zegt word je ontslagen.![]()
Alsof de 1000e rel leuk is.
En BBC is ook lekker vergelijkbaar met de commerciëlen. Vergelijk het met de NPO. Welke debiel wil er überhaupt porno op lineaire tv.![]()
Fuk Portugal!quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het ging even om de coëfficiënten.What can change the nature of a man?![]()
Stukje dictator.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:30 schreef RamboDirk het volgende:
Girona heeft ook een Kim in de ploeg![]()
Jij zou een goede moderator zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:28 schreef Coco het volgende:
Op X vindt ook elke neutrale het niets, mijn beste.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is niet waar. Tevens zegt dat niks als bijvoorbeeld iedereen PSV fan is hier en ik de enige neutrale![]()
Je hebt deze dicussie verloren. Pak een zakdoek en huil je uitquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is niet waar. Tevens zegt dat niks als bijvoorbeeld iedereen PSV fan is hier en ik de enige neutrale![]()
hahahahahaha[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat zijn de jongens nog fris en fruitig, waarschijnlijk Zondag niet alles gegeven dan..Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Dat lijkt mij afgelopen zondag ook zinloos.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:32 schreef ZaZoe het volgende:
Wat zijn de jongens nog fris en fruitig, waarschijnlijk Zondag niet alles gegeven dan..![]()
Zou raar zijn op een vrije dag na een wedstrijd.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:32 schreef ZaZoe het volgende:
Wat zijn de jongens nog fris en fruitig, waarschijnlijk Zondag niet alles gegeven dan..![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat heb bij die van Almere City.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dat deze wel 'werkt' maar ik krijg er enorme woede van.![]()
Mattuh![]()
![]()
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Offtopic maar rechtsbuiten is ongeveer de enige positie bij Heerenveen die wel goed werkt. Raar.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nog een reden om te juichen voor sc Heerenveen.![]()
Wie weet is er wel iets racistisch geroepen, daar zijn die Argentijntjes niet vies vanquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een debiel die Bakayoko tering
Anders kan ik het ook niet verklaren[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Liedje van De Kast?quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over kut goaltunes gesproken.
Die van sc Heerenveen is ook vreselijk.![]()
![]()
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
EZ[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: