SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PSV of Girona?quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom had Feyenoord zoveel moeite met deze matige ploeg?What can change the nature of a man?![]()
Dat Ajax ooit een betere verdediging zou hebben dan een Spaanse club.quote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Voor mij allebei nog eentje.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:22 schreef 3rr0r het volgende:
Girona gaat nu een maal scoren en dan is mijn eindstand bereikt
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Het antwoord is natuurlijk omdat Feyenoord niet zo geweldig is, maar dit seizoen een paar keer boven zichzelf wist uit te stijgen, net als Ajax afgelopen week.quote:![]()
Moeten ze eerst een cadeautje krijgenquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:23 schreef GGMM het volgende:
Met dit nieuwe leuke systeem is doelsaldo ook relevant, dus hopelijk pakt PSV uit![]()
Lijkt me rood.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Ik ben schaamteloos.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:26 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Schaam je je nooit als je dit soort dingen typt?What can change the nature of a man?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: