2-5?quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zie ik morgen wel een grote score neerzetten.
Graag duiding.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zie ik morgen wel een grote score neerzetten.
Je zou bijna denken dat het niveau omlaag gaat als er meer clubs meedoen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Het CL niveau is niet meer zo hoog als in de beginseizoenen.
RB mist een stuk of 10 basisspelers, en ik vond ze tegen Twente al kwetsbaar op momenten. Hebben in Europa tegen matige clubs en zelfs in eigen land behoorlijk pittige nederlagen geslikt. Pepijn Leijnders is geen hoofdcoach.quote:
Dat zei je moeder laatst ookquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Die derde wil er maar niet in.
Of speelronde 2 of speelronde 3 (weet even niet meer welke) had gewoon oprecht geen enkel leuk affiche, als je niet door een Nederlandse bril keek dan.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het niveau omlaag gaat als er meer clubs meedoen.
Dan kunnen we concluderen dat geen winst voor Feyenoord een afgang is.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
RB mist een stuk of 10 basisspelers, en ik vond ze tegen Twente al kwetsbaar op momenten. Hebben in Europa tegen matige clubs en zelfs in eigen land behoorlijk pittige nederlagen geslikt. Pepijn Leijnders is geen hoofdcoach.
Alleen, wie gaat er scoren voor Feyenoord? Carranza kan er geen ene klote van.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
RB mist een stuk of 10 basisspelers, en ik vond ze tegen Twente al kwetsbaar op momenten. Hebben in Europa tegen matige clubs en zelfs in eigen land behoorlijk pittige nederlagen geslikt. Pepijn Leijnders is geen hoofdcoach.
Wij missen Ueda.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan kunnen we concluderen dat geen winst voor Feyenoord een afgang is.
Nahja, Girona zou natuurlijk onder de vorige opzet ook gewoon mee hebben gedaan. Net als elke andere tegenstander die PSV tot nu toe heeft gehad.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het niveau omlaag gaat als er meer clubs meedoen.
Oh wat vreemd, ik had dat juist met je vader.quote:
Hopen dat de tegenstander eigen doelpunten scoort dan maarquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen, wie gaat er scoren voor Feyenoord? Carranza kan er geen ene klote van.
2 denk ik, toen zonden ze Arsenal - PSG uit. 3 had wel Real Dortmund en Barca - Bayern.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Of speelronde 2 of speelronde 3 (weet even niet meer welke) had gewoon oprecht geen enkel leuk affiche, als je niet door een Nederlandse bril keek dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |