SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PSV of Girona?quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom had Feyenoord zoveel moeite met deze matige ploeg?What can change the nature of a man?![]()
Dat Ajax ooit een betere verdediging zou hebben dan een Spaanse club.quote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Voor mij allebei nog eentje.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:22 schreef 3rr0r het volgende:
Girona gaat nu een maal scoren en dan is mijn eindstand bereikt
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Het antwoord is natuurlijk omdat Feyenoord niet zo geweldig is, maar dit seizoen een paar keer boven zichzelf wist uit te stijgen, net als Ajax afgelopen week.quote:![]()
Moeten ze eerst een cadeautje krijgenquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:23 schreef GGMM het volgende:
Met dit nieuwe leuke systeem is doelsaldo ook relevant, dus hopelijk pakt PSV uit![]()
Lijkt me rood.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Ik ben schaamteloos.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:26 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Schaam je je nooit als je dit soort dingen typt?What can change the nature of a man?![]()
Zolang je de lijn blijft aanraken, zoals de keeper bij een penalty. Ik wist het ook niet hoor.quote:
Vergelijking met keeper en penalty niet echt een goede, ingetrokken bij deze.![]()
Lamme tegen de blinde.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:29 schreef RamboDirk het volgende:
Feyenoord tegen PSV in de tussenronde. Wedstrijd van 15 miljoen.What can change the nature of a man?![]()
Druistig
@CocoOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
PSV is niet eens echt goed, maar ja[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Clubs uit hetzelfde land moet je zolang als mogelijk niet tegen elkaar laten spelen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:29 schreef RamboDirk het volgende:
Feyenoord tegen PSV in de tussenronde. Wedstrijd van 15 miljoen.![]()
Want?quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Clubs uit hetzelfde land moet je zolang als mogelijk niet tegen elkaar laten spelen.![]()
B team he.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV is niet eens echt goed, maar ja
Niemand fit.What can change the nature of a man?![]()
Ik hou niet van spelletjes.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vraag je dit altijd zo direct?What can change the nature of a man?![]()
Dat vindt hij leuk, hè.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vraag je dit altijd zo direct?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Kun je rekenen?quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:34 schreef PSVCL het volgende:
CL komend seizoen hopelijk weer terug naar poules van 4 , dit voelt niet als CL voetbal
Haha nee stomme vraag.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
PSVCL luistert naar Noa Lang op Spotifyquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je rekenen?
Haha nee stomme vraag.![]()
Dan kan die wel 9+1 doen, dat scheelt.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
PSVCL luistert naar Noa Lang op SpotifyXbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Geen Trump FM. SAD.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
PSVCL luistert naar Noa Lang op Spotify![]()
Gekliktquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:47 schreef Slobeend het volgende:
@:rambodirk probeert weer wat RamboDirk in WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #1398 Hoge druk..
Dit is niet leuk![]()
Via de KNMI app. @RamboDirkquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gaat de oproep voor de bestorming via daar of via truthsocial?![]()
Geen POL hier.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:52 schreef 3rr0r het volgende:
Vandaag houdt @:Poepz0r de swing states goed in de gatenWhat can change the nature of a man?![]()
Gelukkig kan ie wel koppen.
Klassieke Luuk misser[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nonchalant ingeschoten zeg.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
CL is vechtvoetbal.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:53 schreef PSVCL het volgende:
een wereldaanval zo verneuken , manmanman![]()
Da's dan weer een meevaller. Al was het buitenspel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat krijg je met een stijve hark en een paal.quote:
Wat een intens dom uitverdedigen daarna. Mazzel dat het buitenspel was.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Sowquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV kan het ook nooit zonder de scheids.
Beetje treurig wel.![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beetje treurig wel.quote:What can change the nature of a man?![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beetje treurig wel.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Pijnlijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Krachten sparen voor avondje kNACworst.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nog even aan het doelsaldo werken.What can change the nature of a man?![]()
Doe dit maar niet.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Krachten sparen voor avondje kNACworst.![]()
PSV tikt gewoon weer een voor PSV normaal niveau aan.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:03 schreef 3rr0r het volgende:
De huidige nr 12 van Spanje is niet zo best![]()
Nog even aan het kaartensaldo werken
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Waarom zitten er op dat shirt van PSV van die witte plekken alsof een meeuw iedereen eens goed heeft ondergescheten?![]()
Na die 2e kaart moet ie dat beetje compenserenquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog even aan het kaartensaldo werken![]()
Guus Meeuwisquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:04 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom zitten er op dat shirt van PSV van die witte plekken alsof een meeuw iedereen eens goed heeft ondergescheten?What can change the nature of a man?![]()
Welke club welquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beetje treurig wel.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Forum Opties Forumhop: Hop naar: