In sommige scenario's cruciaal, vooral als Trump PA, GA en NC wintquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat maken je districten in Maine en Nebraska nou uit.
Zijn Michigan en Wisconsin wel zo zeker voor Harris?
Ik zie het niet gebeuren in AZ en GA, inderdaad.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gegarandeerd zou ik niet willen zeggen, maar een eventuele overwinning voor Harris zal eerder via WiMiPa lopen, dan via AZ of GA.
De cijfers laten juist zien dat vrouwen een hogere opkomst hebbenquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:20 schreef Chivaz het volgende:
Het lijkt erop dat de republikeinen enorm gemotiveerd zijn. Ik lees her en der op Twitter dat mannen massaal zijn komen opdagen.
Linkquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De cijfers laten juist zien dat vrouwen een hogere opkomst hebben
CNNquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:20 schreef Faraday01 het volgende:
Waar kijken we vanavond en vannacht? CNN, MSNBC of ergens anders?
Is deze met John King?quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
CNN![]()
https://www.youtube.com/live/8zOdv9k-fhk?feature=shared
Dat mannen massaal op komen dagen hoeft niet perse alleen gunstig te zijn voor de Repsquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:20 schreef Chivaz het volgende:
Het lijkt erop dat de republikeinen enorm gemotiveerd zijn. Ik lees her en der op Twitter dat mannen massaal zijn komen opdagen.
Ik denk dat Arizona vooral boos was, omdat Trump hun lokale held-veteraan McCain als een voetveeg behandelde. Ik weet niet of ze nog steeds boos zijn, of dat ze het ondertussen vergeten zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In GA en NC, de oude Confederale staten, zul je een laatste oprisping van de oude garde zien. Die staten kun je als democraat, als zwarte én als vrouw vergeten, zeker met de populariteit van Trump nu.
Arizona is al decennia een conservatief bolwerk, en 2020 was een aberratie.
Ja, daarom was het een aberratie.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:29 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik denk dat Arizona vooral boos was, omdat Trump hun lokale held-veteraan als een voetveeg behandelde. Ik weet niet of ze nog steeds boos zijn, of dat ze het ondertussen vergeten zijn.
Hier worden zeer gedurfde uitspraken gedaanquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:20 schreef Monolith het volgende:
Ik durf hier wel met zekerheid te stellen dat Californië naar Harris gaat. Jullie mogen me quoten.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, daarom was het een aberratie.
Arizona gaat gewoon dieprood worden.
In 2124 misschienquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:31 schreef Origami94 het volgende:
[..]
En Texas en Florida worden diepblauw
Mijn glazen bol geeft Alaska aan Trumpquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hier worden zeer gedurfde uitspraken gedaan
Dat je van mening bent dat Arizona zeker naar Trump gaat, prima. Maar 'dieprood' is gewoon puur trollen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Arizona gaat gewoon dieprood worden.
Nee, dat baseer ik op de electorale geschiedenis van die staat. De laatste keer dat de DEM Arizona overtuigend won was 1996.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:33 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat je van mening bent dat Arizona zeker naar Trump gaat, prima. Maar 'dieprood' is gewoon puur trollen.
Als AZ, GA en NC naar Trump gaan en WI en MI naar Harris dan levert het wel het meeste gezeik op met rechtzaken, hertellingen etc. Omdat de winnaar geen enkele marge heeft. Ik hoop echt dat tenminste of AZ, of GA of NC ook blauw kleurt, want dan hebben de Democraten wat meer marge, het liefste twee van de drie (Biden-uitslag).quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Pennsylvania is het enige dat telt
Mijn wens is dat heel die kaart blauw kleurt.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:35 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Als AZ, GA en NC naar Trump gaan en WI en MI naar Harris dan levert het wel het meeste gezeik op met rechtzaken, hertellingen etc. Omdat de winnaar geen enkele marge heeft. Ik hoop echt dat tenminste of AZ, of GA of NC ook blauw kleurt, want dan hebben de Democraten wat meer marge, het liefste twee van de drie (Biden-uitslag).
Wat is jouw definitie van dieprood dan?quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, dat baseer ik op de electorale geschiedenis van die staat. De laatste keer dat de DEM Arizona overtuigend won was 1996.
Het wordt wel een interessante uitslag. Als je de lokale held-veteraan diepgrondig beledigd, achtervolgt het je voor 1 verkiezing of vergeet men het niet zo snel?quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, dat baseer ik op de electorale geschiedenis van die staat. De laatste keer dat de DEM Arizona overtuigend won was 1996.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |