Ben nog nooit op een gokwebsite geweest. Ik laat die hobby aan anderen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Als je hier geld op zet kun je héél veel geld verdienen
Ik denk dat North-Carolina sowieso naar Trump gaat, dan krijg je de Biden-uitslag. Georgia en Arizona gaan waarschijnlijk ook naar Trump.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:01 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Mijn voorspelling had ik gisteren al geplaatst. Kan hem nog een keer herhalen.
[ afbeelding ]
Je mag ook tegen mij wedden hoor. Maak een tientje naar me over, als dit de uitslag wordt krijg je 1000 euro van me terugquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:03 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ben nog nooit op een gokwebsite geweest. Ik laat die hobby aan anderen.
Er zijn hier in ieder geval voldoende mensen die al een voorschot hebben genomen op 4,8% correctie in het voordeel van Harris.quote:
Ik ga voor de eer. Dat ik morgen of overmorgen mijn kaartje nog een keer plaats en zeg: zie, zei het toch.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:04 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Je mag ook tegen mij wedden hoor. Maak een tientje naar me over, als dit de uitslag wordt krijg je 1000 euro van me terug
Denk niet dat Harris Maine's tweede district gaat pakken.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:01 schreef Jojoke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maine-2 blauw? Gewaagd.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:01 schreef Jojoke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De mythe dat Texas blauw gaat is al 20 jaar hardnekkig niet juist.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:09 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Denk niet dat Harris Maine's tweede district gaat pakken.
Dit had ik. Texas hoogstwaarschijnlijk rood, maar ik houd hoop.
[ afbeelding ]
Ohio gaat met geen mogelijkheid naar Harris. Texas al helemaal niet.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:09 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Denk niet dat Harris Maine's tweede district gaat pakken.
Dit had ik. Texas hoogstwaarschijnlijk rood, maar ik houd hoop.
[ afbeelding ]
Nee; als Wisconsin naar Trump gaat is het sowieso over, zelfs met PA.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat maken je districten in Maine en Nebraska nou uit.
Zijn Michigan en Wisconsin wel zo zeker voor Harris?
Dat is wel een nieuw inzicht van mij sinds het kaartje. De meest religieuze staten van de twijfelgevallen zijn Texas, Georgia, North Carolina, Florida, Arizona en Ohio. Dus mijn voorspelling over Georgia, North Carolina, en Arizona zijn iets riskanter.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:03 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik denk dat North-Carolina sowieso naar Trump gaat, dan krijg je de Biden-uitslag. Georgia en Arizona gaan waarschijnlijk ook naar Trump.
Die gaan alledrie naar Trump, gegarandeerd.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:14 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat is wel een nieuw inzicht van mij sinds het kaartje. De meest religieuze staten van de twijfelgevallen zijn Texas, Georgia, North Carolina, Florida, Arizona en Ohio. Dus mijn voorspelling over Georgia, North Carolina, en Arizona zijn iets riskanter.
Texas wordt wel steeds blauwer sinds 2000. Nu met abortus op het spel is de kans well within the realm of possibility.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:09 schreef Bezsen het volgende:
[..]
De mythe dat Texas blauw gaat is al 20 jaar hardnekkig niet juist.
Gebaseerd op wat? In de verzamelpeilingen zijn dat toss ups en in de onafhankelijk peilingen staat Harris op voorsprong in die staten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die gaan alledrie naar Trump, gegarandeerd.
Quote me maar:quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Texas wordt wel steeds blauwer sinds 2000. Nu met abortus op het spel is de kans well within the realm of possibility.
[ afbeelding ]
Gegarandeerd zou ik niet willen zeggen, maar een eventuele overwinning voor Harris zal eerder via WiMiPa lopen, dan via AZ of GA.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die gaan alledrie naar Trump, gegarandeerd.
In GA en NC, de oude Confederale staten, zul je een laatste oprisping van de oude garde zien. Die staten kun je als democraat, als zwarte én als vrouw vergeten, zeker met de populariteit van Trump nu.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:16 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Gebaseerd op wat? In de verzamelpeilingen zijn dat toss ups en in de onafhankelijk peilingen staat Harris op voorsprong in die staten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |