Dat ligt eraan, er gaan stemmen op van niet.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De Ligt in de verdediging?
Ik zit de wekker ergens tussen 3 en 4. Heb begrepen dat dit een prima tijdstip is.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:27 schreef aloa het volgende:
Om 1 uur wordt het interessant las ik.
En mijn wekker gaat om 6.30.
Ik twijfel om het te gaan volgen.
https://www.kff.org/women(...)-amendment-measures/quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:26 schreef Ulx het volgende:
In FL is er een referendum over die abortus-na-zes-weken-ban. Ik vraag me af hoeveel mensen die tegen dat GOP beleid zullen stemmen alsnog voor Trump gaan. Ik kan me dat echt moeilijk voorstellen. 'Ik ben tegen dat gruwelijke GOP beleid, maar laat ik toch maar op de kerel die het invoerde stemmen'
Zijn er in andere rode staten ook zulke referenda?
Dat is mij te laat. Dan lees ik het morgenochtend wel.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik zit de wekker ergens tussen 3 en 4. Heb begrepen dat dit een prima tijdstip is.
Geen referendum, maar hier in IN kunnen stemmers stemmen op 3 IN supreme court judges of die mogen blijven voor een volgend term of niet. Want 4 van de 5 vonden dat de near total abortion ban moet blijven.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:26 schreef Ulx het volgende:
In FL is er een referendum over die abortus-na-zes-weken-ban. Ik vraag me af hoeveel mensen die tegen dat GOP beleid zullen stemmen alsnog voor Trump gaan. Ik kan me dat echt moeilijk voorstellen. 'Ik ben tegen dat gruwelijke GOP beleid, maar laat ik toch maar op de kerel die het invoerde stemmen'
quote:
quote:Several non-credible bomb threats that briefly disrupted voting at two Georgia polling places originated from Russia, Georgia Secretary of State Brad Raffensperger told reporters Tuesday.
“We’ve heard some threats that were of Russian origin. I don’t know how to describe that that’s viable – we don’t think they are, but in the interest of public safety, we always check that out, and we’ll just continue to be very responsible when we hear about stuff like that,” Raffensperger said. “We identified the source, and it was from Russia.”
“They’re up to mischief, it seems, and they don’t want us to have a smooth, fair and accurate election,” he added. “Anything that can get us to fight amongst ourselves - they can count that as a victory.”
Missouri, Montana, Nebraska en South Dakota zijn de andere rode staten met referenda hierover. De meesten gaan vooral over het vastleggen van bestaande wetgeving of kleine verruimingen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:26 schreef Ulx het volgende:
Laat me raden, dat zijn in de meerderheid mannen?quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:32 schreef OMG het volgende:
[..]
Geen referendum, maar hier in IN kunnen stemmers stemmen op 3 IN supreme court judges of die mogen blijven voor een volgend term of niet. Want 4 van de 5 vonden dat de near total abortion ban moet blijven.
CNN.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:35 schreef Mikeytt het volgende:
Op CNN zeggen ze dat er veel meer jongere stemmers naar de stembus gaan. Iemand die weet of daar een bron voor is?
Zoals je had kunnen verwachten. Grootspraak obv niks.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:07 schreef TheVulture het volgende:
Die uitspraken van Trump ook in dat stembureau: "We staan heel ver voor, Republikeinen komen massaal naar de stembus." "Dit is de beste campagne van de 3"
een paar minuten na het sluiten van de stembussen zal ie wss ook gewoon de winst uitroepenquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:38 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Zoals je had kunnen verwachten. Grootspraak obv niks.
Ik hoorde eerder op CNN dat je kennelijk van iedereen kunt zien of ze hebben gestemd. Niet op wie, wel dat ze het hebben gedaan. En dan kun je natuurlijk ook zien wat de leeftijden zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:35 schreef Mikeytt het volgende:
Op CNN zeggen ze dat er veel meer jongere stemmers naar de stembus gaan. Iemand die weet of daar een bron voor is?
quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Zag net een foto op nu.nl van trump, hij zag er moe en afgemat uit. Tijdens het stemmen in Florida.
Hoedje met een veer op zijn bolletje en hij kan zo Piet spelen hier.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van drie dagen geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |