SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Matige TTI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Persoonlijk heb ik een hoop DTS topics met een matige TT geopend, maar dit is toch wel een van de betere matige TTs die ik heb gezien. Hulde![]()
het is een matige ttOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Moet ik daar blij mee zijn?quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij verdient daarom ook een Ku-Ku-Jodel award
Bekijk deze YouTube-video
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja had een nieuw pakket gekocht, nog 1/3 doen nuquote:Op dinsdag 5 november 2024 15:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Met mij wel goed hoorNog aan de Lego?
![]()
![]()
TT is AI generated. @kreequote:Op dinsdag 5 november 2024 15:50 schreef devzero het volgende:
Persoonlijk heb ik een hoop DTS topics met een matige TT geopend, maar dit is toch wel een van de betere matige TTs die ik heb gezien. HuldeProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ooooh lekker bezigquote:Op dinsdag 5 november 2024 15:59 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja had een nieuw pakket gekocht, nog 1/3 doen nu![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
deze zomer moet het echt wel gebeuren hoorLekker duidelijkquote:Op dinsdag 5 november 2024 15:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik veel joh
schien wordt het een jaar later, maakt niet uit
Maar zou er ook geen haast mee hebben, gewoon midlifecrisis een paar jaar uitstellen en 100 jaar worden.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
De naam "Kree" kan verschillende dingen impliceren over een AI-bot uit Katwijk. Het klinkt kort en krachtig, wat kan wijzen op efficiëntie en snelheid. "Kree" zou ook een speelse of toegankelijke uitstraling kunnen hebben, wat het aantrekkelijk maakt voor gebruikers.quote:
Bovendien kan de naam een lokale verbinding suggereren, misschien geïnspireerd door de zee of het leven in Katwijk. Als Kree een chatbot is, kan de naam ook een knipoog zijn naar interactie en communicatie. Het kan dus zowel een moderne, functionele als een warme, lokale associatie oproepen.![]()
ik kijk er naar uit juistquote:Op dinsdag 5 november 2024 16:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Lekker duidelijk
Maar zou er ook geen haast mee hebben, gewoon midlifecrisis een paar jaar uitstellen en 100 jaar worden.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja de username is kort en krachtig!quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:03 schreef devzero het volgende:
[..]
De naam "Kree" kan verschillende dingen impliceren over een AI-bot uit Katwijk. Het klinkt kort en krachtig, wat kan wijzen op efficiëntie en snelheid. "Kree" zou ook een speelse of toegankelijke uitstraling kunnen hebben, wat het aantrekkelijk maakt voor gebruikers.
Bovendien kan de naam een lokale verbinding suggereren, misschien geïnspireerd door de zee of het leven in Katwijk. Als Kree een chatbot is, kan de naam ook een knipoog zijn naar interactie en communicatie. Het kan dus zowel een moderne, functionele als een warme, lokale associatie oproepen.![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dan gewoon nu een 911 kopen.quote:
Wat doen mannen verder nog tijdens hun midlifecrisis?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Snellere auto, jongere vriendinquote:Op dinsdag 5 november 2024 16:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan gewoon nu een 911 kopen.
Wat doen mannen verder nog tijdens hun midlifecrisis?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik doe iets verkeerd.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Snellere auto, jongere vriendinI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ja dat weet ik nog niet hequote:Op dinsdag 5 november 2024 16:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan gewoon nu een 911 kopen.
Wat doen mannen verder nog tijdens hun midlifecrisis?
iig cabrio kopen en belangrijk doen (in de zomer)Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nee johquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oh wacht, oude auto 0-100: 14.0 sec.
En mijn nieuwe doet het in 7.9 sec.
Moest dit opzoeken omdat het echt totaal niet boeit
Nu nog een jongere vriendin zoeken en dan zijn dingen compleet?I'm surrounded by morons!
Handiger ook met files en parkerenquote:
Maar ik ben zeker een te pragmatisch persoonUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
denk het welquote:Op dinsdag 5 november 2024 16:09 schreef Fogel het volgende:
Nu nog een jongere vriendin zoeken en dan zijn dingen compleet?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mogelijkquote:Op dinsdag 5 november 2024 16:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Handiger ook met files en parkeren
Maar ik ben zeker een te pragmatisch persoonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Lekker sugardating doen met een studentequote:Op dinsdag 5 november 2024 16:09 schreef Fogel het volgende:
Nu nog een jongere vriendin zoeken en dan zijn dingen compleet?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat was een snelle ritquote:Op dinsdag 5 november 2024 16:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dank u, ik heb het overleefd
Ik vind het wel weer een mooie tijd om naar huis te gaan eigenlijk.I'm surrounded by morons!
Road head.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker sugardating doen met een studente
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Haha ik was ook al aan het kijken. Kwam op Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 5 november 2024 16:07 schreef ToT het volgende:
Ernstig goed nummer!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
![]()
Bezig met het avondeten. Flink wat knoflook erdoor.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ow die cover ken ik nog niet!quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik was ook al aan het kijken. Kwam op Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Ik geloof dat je ook je haar nog moet verven?quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:09 schreef Fogel het volgende:
Nu nog een jongere vriendin zoeken en dan zijn dingen compleet?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Of een toupetje kopen!quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik geloof dat je ook je haar nog moet verven?![]()
![]()
Oh, dat gaat te ver.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik geloof dat je ook je haar nog moet verven?I'm surrounded by morons!
quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Der Ritt war kurz. Es tut mir leid. Ich steige ab. Hab keine Zeit.
Heeeeeejjjjjj, ik heb ook wenkbrauwen!quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Persoonlijk kan ik wenkbrauwen wel waarderen![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan kan ik snel weer bolken![]()
Echt hequote:Op dinsdag 5 november 2024 16:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Patattebengel hier wordt gebolkt tegen de sterren op.![]()
![]()
Oehquote:Op dinsdag 5 november 2024 16:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeeeeejjjjjj, ik heb ook wenkbrauwen!![]()
![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Klopt ik heb mezelf gisteren nog uitgelachenquote:Trotste mama van Ambar
Oh, ik vanochtend nogquote:Op dinsdag 5 november 2024 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt ik heb mezelf gisteren nog uitgelachen(mezelf dan he)
We kunnen ook jou uitlachen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Jezelf uitlachen is wel next levelProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik weet niet of ik zo lang de aandacht erbij kan houdenTrotste mama van Ambar
Maar 2 min moet wel lukken toch?quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet niet of ik zo lang de aandacht erbij kan houden![]()
Als je aan het praten bent met iemand, je bedenkt dat je iets stoms gaat zeggen voordat je het hebt uit gesproken en je gaat om jezelf gaat lachen. Dat levert soms wel een wtf blik op
Paar keer al meegemaakt![]()
![]()
Nooit last vanquote:Op dinsdag 5 november 2024 16:36 schreef devzero het volgende:
Als je aan het praten bent met iemand, je bedenkt dat je iets stoms gaat zeggen voordat je het hebt uit gesproken en je gaat om jezelf gaat lachen. Dat levert soms wel een wtf blik op
Paar keer al meegemaakt![]()
Neequote:Op dinsdag 5 november 2024 16:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is dat inclusief de reis naar jou toe?
Ik ook niet, best wel raar ookquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zeg alleen maar stomme dingenquote:Op dinsdag 5 november 2024 16:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Ergo, nooit nadenken over iets wat je gaat zeggen.![]()
![]()
Voor mij geen Cardi O.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik moet dan maar aan Cardio gaan doen
Cardi B ook niet trouwens.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja, maar das natuurlijk wel inclusief stripteasequote:Op dinsdag 5 november 2024 16:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
9 minuten
Vrouwen die in dat fabeltje geloven
Dat lukt sommigen wel aardigquote:Op dinsdag 5 november 2024 16:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Ergo, nooit nadenken over iets wat je gaat zeggen.
Wat moet dat moetquote:Op dinsdag 5 november 2024 16:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik moet dan maar aan Cardio gaan doen
Hahaquote:Op dinsdag 5 november 2024 16:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Voor mij geen Cardi O.
Zou die toch stiekem kunnen raken, gewoon, gewoon lekker vies voor een nachtjequote:Op dinsdag 5 november 2024 16:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Voor mij geen Cardi O.
Cardi B ook niet trouwens.![]()
![]()
Dan doe ik gewoon het helicopteren wat langerquote:Op dinsdag 5 november 2024 16:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar das natuurlijk wel inclusief striptease![]()
Moest even zoeken. Valt mee.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zou die toch stiekem kunnen raken, gewoon, gewoon lekker vies voor een nachtje
Ik heb de kookplaat weer hebben ze hem opgestuurd met de stekker er af.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb de kookplaat weer hebben ze hem opgestuurd met de stekker er af.![]()
![]()
![]()
Oei, haar nagels vind ik minder.
Maar dit is dan wel weer goed https://mashable.com/article/cardi-b-elon-muskCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hoezo hebben ze die er af gehaaldquote:Op dinsdag 5 november 2024 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb de kookplaat weer hebben ze hem opgestuurd met de stekker er af.
Wel bijgeleverd, of helemaal geen stekker?quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb de kookplaat weer hebben ze hem opgestuurd met de stekker er af.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Met inductieplaten doen ze meestal geen stekker erbij omdat die kabels bij ieder huis weer anders lopen.quote:![]()
Tegen Musk zijnquote:Op dinsdag 5 november 2024 16:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Oei, haar nagels vind ik minder.
Maar dit is dan wel weer goed https://mashable.com/article/cardi-b-elon-musk![]()
![]()
Ah ok..quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Met inductieplaten doen ze meestal geen stekker erbij omdat die kabels bij ieder huis weer anders lopen.
Dan moet mikey dus zelf een stekker halen?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Of de electricienquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok..
Dan moet mikey dus zelf een stekker halen?![]()
Dat wordt weer brood eten vanaaf .....quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb de kookplaat weer hebben ze hem opgestuurd met de stekker er af.
Wat een sukkels.
Welk bedrijf is dat?![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Eitje bakken op lovely of een lekkere steak![]()
![]()
![]()
![]()
Oehquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Eitje bakken op lovely of een lekkere steak![]()
![]()
Ik had er nog nooit vaan gehoord, maar ik zie ineens deze video!quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Voor mij geen Cardi O.
Bekijk deze YouTube-video![]()
Eindbaas!quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
ToT linkt een video, dus ik klik![]()
![]()
Ow, ik zag deze Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit vaan gehoord, maar ik zie ineens deze video!
Goede lyricsquote:Nigga, eat this ass like a plum (plum)
This pussy tight like a nun (nun)
Better chew it up like it's gum (gum)
Then wipe your mouth when you done (okay)
I'm hot like Nevada, pussy get popped, PiñataCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Echt hoorquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow, ik zag deze Bekijk deze YouTube-video
Goede lyrics
[..]![]()
Godnondeju!quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goede lyrics
[..]
Pffff k kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst nieuwe nummers geluisterd heb, maar ik mis in ieder geval weinig diepgang, blijkbaar!![]()
![]()
eindewerkdagbolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Gaat dat je ondertitel halen?quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goede lyrics
[..]![]()
Er zijn meer nieuwe nummers dan alleen die van Cardi Bquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Godnondeju!
Pffff k kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst nieuwe nummers geluisterd heb, maar ik mis in ieder geval weinig diepgang, blijkbaar!![]()
![]()
Ja okee!quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er zijn meer nieuwe nummers dan alleen die van Cardi B![]()
![]()
Ha die ToT!quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik vrees van nietquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gaat dat je ondertitel halen?
Hee die Justin!quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, het gaat wel. Eindelijk thuis, nu genieten van een bord nasiquote:![]()
Met jou?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nasiquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het gaat wel. Eindelijk thuis, nu genieten van een bord nasi![]()
Met jou?![]()
![]()
Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het gaat wel. Eindelijk thuis, nu genieten van een bord nasi![]()
Met jou?
Ja het gaat, ff wat ups en downs weer maar gemiddeld gaat het wel!![]()
![]()
Mooiquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Ja het gaat, ff wat ups en downs weer maar gemiddeld gaat het wel!.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik vind Nasi echt een heerlijk gerecht.quote:![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niets mis mee iddquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind Nasi echt een heerlijk gerecht.![]()
![]()
![]()
Nasi met Saté en kroepoek..... Zo standaard als wat, maarquote:![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ook maar weer eens etenquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nasi met Saté en kroepoek..... Zo standaard als wat, maar![]()
![]()
![]()
Kant en klaar gekocht of zelf gemaaktquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nasi met Saté en kroepoek..... Zo standaard als wat, maar![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik maak het altijd zelfquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kant en klaar gekocht of zelf gemaakt![]()
![]()
Zelf maken natuurlijk. Nouja, de Saté komt uit een pak uit het vriesvak en de kroepoek maak ik ook niet zelfquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kant en klaar gekocht of zelf gemaakt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Koekoek met je kroekoek!quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zelf maken natuurlijk. Nouja, de Saté komt uit een pak uit het vriesvak en de kroepoek maak ik ook niet zelf![]()
![]()
Nee, maar ik vang wel de rijst zelfquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Vang je de garnalen ook zelf waar je de kroepoek van maakt?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, maar ik vang wel de rijst zelf
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
"I did my crawling over @gebrokenglas yesterday." net voor de eerste minuut!!
![]()
quote:
O top, meestal ben jij van het kant en klare. Sate uit de vriezer vind ik zelf niet te eten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zelf maken natuurlijk. Nouja, de Saté komt uit een pak uit het vriesvak en de kroepoek maak ik ook niet zelf
Maak het liever zelf
quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:34 schreef ToT het volgende:
"I did my crawling over @:gebrokenglas yesterday." net voor de eerste minuut!!
![]()
![]()
Wie staat er boven hem in de scorelijst hier?quote:
Ah, LYLT dus.Wist niet dat hij een Amerikaan was.
![]()
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Wie staat er boven hem in de scorelijst hier?
Ah, LYLT dus.Wist niet dat hij een Amerikaan was.
![]()
![]()
Het was een wat lange dag vandaagquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:34 schreef ToT het volgende:
"I did my crawling over @:gebrokenglas yesterday." net voor de eerste minuut!!
Maar
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het was een wat lange dag vandaag [ afbeelding ]
Maar [ afbeelding ]![]()
In dat filmpje zei die vent: "I did my crawling over broken glass yesterday", net voor de eerste minuut van het filmpje.![]()
![]()
Hoor je het niet?quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het was een wat lange dag vandaag [ afbeelding ]
Maar [ afbeelding ]![]()
![]()
Ojaquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
In dat filmpje zei die vent: "I did my crawling over broken glass yesterday", net voor de eerste minuut van het filmpje.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, nu je het zegt. Ik zat naar de tekst te kijken.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat niet doenquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Vang je de garnalen ook zelf waar je de kroepoek van maakt?![]()
![]()
Pozza'squote:Op dinsdag 5 november 2024 17:44 schreef Lovely het volgende:
Dat waren lekkere mini pizza's met tonijn![]()
![]()
Wel bijgeleverd los.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel bijgeleverd, of helemaal geen stekker?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt. Ik zat naar de tekst te kijken.Goeiemorgen!
![]()
![]()
Coolblue maar ze gaan pleiten voor een nieuwe.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:04 schreef maily het volgende:
[..]
Dat wordt weer brood eten vanaaf .....
Wat een sukkels.
Welk bedrijf is dat?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja had met tonijn nooit gehad van Piccolini's meestal de hawaii of tomaat met mozzarellaquote:
Alleen hebben ze die hawaii bij de AH niet meer
Altijd he dat de lekkere dingen verdwijnenquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja had met tonijn nooit gehad van Piccolini's meestal de hawaii of tomaat met mozzarella
Alleen hebben ze die hawaii bij de AH niet meer![]()
![]()
Jij houdt van pizza Hawaii????quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja had met tonijn nooit gehad van Piccolini's meestal de hawaii of tomaat met mozzarella
Alleen hebben ze die hawaii bij de AH niet meerSPOILER: Klikken op eigen risico!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar heb je die vandaag nog?quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Coolblue maar ze gaan pleiten voor een nieuwe.![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij houdt van pizza Hawaii????Geen ananas erop!SPOILER: Klikken op eigen risico!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij houdt van pizza Hawaii????Is heerlijkSPOILER: Klikken op eigen risico!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeh misschien eens een Flatbread met ham en ananas maken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kan gewoonquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:53 schreef Lovely het volgende:
Oeh misschien eens een Flatbread met ham en ananas maken![]()
![]()
Laminaat vloer wordt gebracht, die man moet 35 x met een pak de trap oplopen. Hijgen dat die doet die arme man
quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:00 schreef Dotteke het volgende:
Laminaat vloer wordt gebracht, die man moet 35 x met een pak de trap oplopen. Hijgen dat die doet die arme manDie is niet blij!!!
![]()
Dat zijn nogal wat pakken zegMisschien lust ie zo wel een bakkie pleur
ja voor 55 m2quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:00 schreef Lovely het volgende:
Dat zijn nogal wat pakken zegMisschien lust ie zo wel een bakkie pleur
Nee dat is hij zeker niet, maar als hij het beneden neerlegt kan de vloer en vrijdag niet uitgehaald worden.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker warm ook met die buiten deur open. Gelukkig had ik geen verwarming aan nog anders zou het zonde zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zondag.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wanneer beginnen ze met leggen dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben mijn IKEA winkelmandje aan het vullenTrotste mama van Ambar
Nu niet meer. Afgelopen vrijdag wel.quote:Trotste mama van Ambar
Meestal wel of als t mooi weer is er even op uitquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja das nu een beetje laatquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nu niet meer. Afgelopen vrijdag wel.![]()
Moet nog een muurtje behangen worden. Heb nu aan een wand twee soorten behangquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. en dan is t klaar allemaal?
Het valt niet zo op omdat er een en 4 keukenkastjes tussen zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben al lang blij dat ze het op zondag doen Ze zaten helemaal vol, daarom moest ik ook zo lang wachten.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik voel met je meequote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nja je wilt natuurlijk wel gewoon op beide muren gelijke behangquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet nog een muurtje behangen worden. Heb nu aan een wand twee soorten behang
Het valt niet zo op omdat er een en 4 keukenkastjes tussen zitten
Ja zo'n beetje. Slapen, naar kantoor, werken, naar huis, bolken, eten, bolken, slapen, naar kantoor, werken, naar huis, bolken, eten, bolken, slapen, naar kantoor, werken, naar huis, bolken, eten, bolken, slapenquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja zo'n beetje. Slapen, naar kantoor, werken, naar huis, bolken, eten, bolken, slapen, naar kantoor, werken, naar huis, bolken, eten, bolken, slapen, naar kantoor, werken, naar huis, bolken, eten, bolken, slapen![]()
![]()
Heb ik ook nietquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja je wilt natuurlijk wel gewoon op beide muren gelijke behang![]()
![]()
Nee dat niet ze komen morgen de oude weer ophalen gaan ze hem beoordelen in Tilburg en dsn krijg ik hopelijk een nieuwe.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zie nog wel wat ruimte om te bolkenquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja zo'n beetje. Slapen, naar kantoor, werken, naar huis, bolken, eten, bolken, slapen, naar kantoor, werken, naar huis, bolken, eten, bolken, slapen, naar kantoor, werken, naar huis, bolken, eten, bolken, slapen![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zie nog wel wat ruimte om te bolken![]()
![]()
Gewoon de muren wit verven.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja op kantoor bolk ik ook soms, tijdens koffiepauzes.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zie nog wel wat ruimte om te bolkenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Bolk die justin!quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: