SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Matige TTI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Persoonlijk heb ik een hoop DTS topics met een matige TT geopend, maar dit is toch wel een van de betere matige TTs die ik heb gezien. Hulde![]()
het is een matige ttOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Moet ik daar blij mee zijn?quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij verdient daarom ook een Ku-Ku-Jodel award
Bekijk deze YouTube-video
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja had een nieuw pakket gekocht, nog 1/3 doen nuquote:Op dinsdag 5 november 2024 15:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Met mij wel goed hoorNog aan de Lego?
![]()
![]()
TT is AI generated. @kreequote:Op dinsdag 5 november 2024 15:50 schreef devzero het volgende:
Persoonlijk heb ik een hoop DTS topics met een matige TT geopend, maar dit is toch wel een van de betere matige TTs die ik heb gezien. HuldeProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ooooh lekker bezigquote:Op dinsdag 5 november 2024 15:59 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja had een nieuw pakket gekocht, nog 1/3 doen nu![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
deze zomer moet het echt wel gebeuren hoorLekker duidelijkquote:Op dinsdag 5 november 2024 15:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik veel joh
schien wordt het een jaar later, maakt niet uit
Maar zou er ook geen haast mee hebben, gewoon midlifecrisis een paar jaar uitstellen en 100 jaar worden.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
De naam "Kree" kan verschillende dingen impliceren over een AI-bot uit Katwijk. Het klinkt kort en krachtig, wat kan wijzen op efficiëntie en snelheid. "Kree" zou ook een speelse of toegankelijke uitstraling kunnen hebben, wat het aantrekkelijk maakt voor gebruikers.quote:
Bovendien kan de naam een lokale verbinding suggereren, misschien geïnspireerd door de zee of het leven in Katwijk. Als Kree een chatbot is, kan de naam ook een knipoog zijn naar interactie en communicatie. Het kan dus zowel een moderne, functionele als een warme, lokale associatie oproepen.![]()
ik kijk er naar uit juistquote:Op dinsdag 5 november 2024 16:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Lekker duidelijk
Maar zou er ook geen haast mee hebben, gewoon midlifecrisis een paar jaar uitstellen en 100 jaar worden.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja de username is kort en krachtig!quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:03 schreef devzero het volgende:
[..]
De naam "Kree" kan verschillende dingen impliceren over een AI-bot uit Katwijk. Het klinkt kort en krachtig, wat kan wijzen op efficiëntie en snelheid. "Kree" zou ook een speelse of toegankelijke uitstraling kunnen hebben, wat het aantrekkelijk maakt voor gebruikers.
Bovendien kan de naam een lokale verbinding suggereren, misschien geïnspireerd door de zee of het leven in Katwijk. Als Kree een chatbot is, kan de naam ook een knipoog zijn naar interactie en communicatie. Het kan dus zowel een moderne, functionele als een warme, lokale associatie oproepen.![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dan gewoon nu een 911 kopen.quote:
Wat doen mannen verder nog tijdens hun midlifecrisis?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Snellere auto, jongere vriendinquote:Op dinsdag 5 november 2024 16:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan gewoon nu een 911 kopen.
Wat doen mannen verder nog tijdens hun midlifecrisis?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik doe iets verkeerd.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Snellere auto, jongere vriendinI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ja dat weet ik nog niet hequote:Op dinsdag 5 november 2024 16:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan gewoon nu een 911 kopen.
Wat doen mannen verder nog tijdens hun midlifecrisis?
iig cabrio kopen en belangrijk doen (in de zomer)Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: