abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 5 november 2024 @ 16:18:34 #101
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_215484288
Nog even het lijstje aangevuld met alle overige battleground states, zodat er per county een beetje een beeld is van de verwachtingen en wat wel/niet gek zou zijn :P (om Wisconsin maar weer als voorbeeld te gebruiken: je weet dus dat als er 100.000 stemmen uit Milwaukee binnen komen, de kans vrij groot is dat Harris daar ineens een verschil van 35-40 duizend goed gaat maken)

Let wel: alleen de grootste county's per staat gepakt, veruit de meeste grote county's zullen naar Harris gaan, want steden, terwijl Trump ook in die staten vl meer county's in totaal zal winnen, waaronder vooral een enorme meerderheid aan kleinere in de buitengebieden. Die staan dus niet in de lijstjes, maar zijn er uiteraard wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_215484354
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 15:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als jij denkt dat het een niet bestaand probleem is wat verzonnen is door Republikeinen dan is jouw informatiestroom nog linkser dan het reeds radicaal linkse MSNBC…

Zou je nog even klare wijn willen schenken in welke post je de vraag had beantwoord waarvan jij (leugenachtig) beweert dat je die hebt beantwoord?
Zodat jij mijn antwoord weer negeert en de vraag herhaalt?

En MSNBC radicaal links?

Het wordt steeds gekker...

Anyway, ik volg MSNBC niet.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215484413
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 16:18 schreef heywoodu het volgende:
Nog even het lijstje aangevuld met alle overige battleground states, zodat er per county een beetje een beeld is van de verwachtingen en wat wel/niet gek zou zijn :P (om Wisconsin maar weer als voorbeeld te gebruiken: je weet dus dat als er 100.000 stemmen uit Milwaukee binnen komen, de kans vrij groot is dat Harris daar ineens een verschil van 35-40 duizend goed gaat maken)

Let wel: alleen de grootste county's per staat gepakt, veruit de meeste grote county's zullen naar Harris gaan, want steden, terwijl Trump ook in die staten vl meer county's in totaal zal winnen, waaronder vooral een enorme meerderheid aan kleinere in de buitengebieden. Die staan dus niet in de lijstjes, maar zijn er uiteraard wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben erg benieuwd naar NC en AZ.
  Redactie Sport dinsdag 5 november 2024 @ 16:34:42 #104
274204 crew  Mexicanobakker
pi_215484441
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2024 16:31 schreef Smart_ass het volgende:

[..]
Ben erg benieuwd naar NC en AZ.
AZ is al weken achter elkaar niks dus daar verwacht ik nu ook weinig van.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_215484552
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
AZ is al weken achter elkaar niks dus daar verwacht ik nu ook weinig van.
Ben vooral persoonlijk benieuwd wat Maricopa county gaat doen maar voor de uitslag zal dat weinig uitmaken inderdaad.
NC en PA gaan spannend worden. Texas wordt ook steeds minder donkerrood. Nog een aantal verkiezingen te gaan en Texas gaat van paars naar blauw en it’s a wrap O+.
  dinsdag 5 november 2024 @ 16:49:17 #106
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_215484558
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 15:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ah, er is geen crisis…

Daar zijn de meesten het niet mee eens, zowel Dems als Rep:

https://en.m.wikipedia.or(...)States_border_crisis
Google eens: 'Vreemde gevolgtrekkingen.'
Google eens: 'Begrijpend lezen.'
Google eens: 'Mensen woorden in de mond leggen.'

Nergens beweer ik dat er geen crisis is. Ik wijs je op een artikel waar de rol van Harris uitgelegd wordt en dat dat hele gelul over 'Harris de Border Czar' wat anders in elkaar steekt dan jij het eerder hebt doen laten voorkomen.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  dinsdag 5 november 2024 @ 17:02:06 #107
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_215484652
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 15:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ah, er is geen crisis…

Daar zijn de meesten het niet mee eens, zowel Dems als Rep:

https://en.m.wikipedia.or(...)States_border_crisis
crisis ???????

de dow staat op all time high , de US geeft grootste groei van het GDP ooit

Ja de USA is het enigste land met bevolkingsgroei , omdat iedereen uit de dictator landen er naar toe vlucht nu ook de chinezen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215484664
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 16:09 schreef tong80 het volgende:
Springfield - Dringende politiebijstand nodig maar op de Democraten gestemd? Dan weigert politiecommandant John Rodgers je alle hulp, schreef hij op Facebook. Tot zijn werkterrein behoort Springfield in Ohio, de stad die in het oog van de storm belandde door de beruchte ’They’re eating the cats, they’re eating the dogs’-uitspraak van Donald Trump.

[ afbeelding ]

„Het spijt me, maar als je op de Democratische Partij stemt, zal ik je niet helpen”, schreef hij in een post. „Ik weet wie van jullie op de Democraten stemmen en ik zal jullie niet helpen het einde der tijden te overleven”, luidde het letterlijk in een andere. Enkele van zijn inmiddels verwijderde posts zijn meer dan 250.000 keer gedeeld.

Mike Young, de Chief Deputy van het politiekorps, haastte zich om een verklaring naar een lokale tv-zender uit te sturen waarin hij onderstreept dat de opmerkingen van Rodgers „geenszins de missie en waarden van het Clark County Sherriff’s Office weerspiegelen en in geen enkel opzicht de dienstverlening naar de gemeenschap weergeeft.”

https://www.telegraaf.nl/(...)esidentsverkiezingen

:D :{ Zo werkt dat in een autocratie.........

:T
Ontslaan dan.
pi_215484695
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 16:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zodat jij mijn antwoord weer negeert en de vraag herhaalt?

Nee, ik ken jouw trucje inmiddels, dat wanneer jou een vraag gesteld wordt waarvan je het antwoord niet uit je hoofd hebt geleerd en je dus niet weet wat je moet antwoorden (familie van Harris toevallig?), dat je dan de vraag negeert en de herhalingen van de vraag ook langere tijd negeert om verderop te roepen dat je al een antwoord hebt gegeven.

Je bent zo doorzichtig als maar wat.

Maar dit geeft jou meteen een mogelijkheid om te bewijzen dat ik onzin spreek: kwestie van even aan te geven waar dat antwoord van jou volgens jou staat. Concreet dan, niet een 'in het vorige deel', want dat is mist, geen antwoord.
pi_215484705
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2024 16:49 schreef JAM het volgende:

[..]
Google eens: 'Vreemde gevolgtrekkingen.'
Google eens: 'Begrijpend lezen.'
Google eens: 'Mensen woorden in de mond leggen.'

Nergens beweer ik dat er geen crisis is. Ik wijs je op een artikel waar de rol van Harris uitgelegd wordt en dat dat hele gelul over 'Harris de Border Czar' wat anders in elkaar steekt dan jij het eerder hebt doen laten voorkomen.
Ah, je hebt gemist dat ik het had over Biden...
pi_215484714
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
crisis ???????

de dow staat op all time high , de US geeft grootste groei van het GDP ooit

Ja de USA is het enigste land met bevolkingsgroei , omdat iedereen uit de dictator landen er naar toe vlucht nu ook de chinezen
Dus omdat de Dow op een ATH staat (niet helemaal waar, maar wel een beetje) is er geen crisis aan de grens? Het moet toch niet gekker worden hier!
  dinsdag 5 november 2024 @ 17:11:05 #112
323876 michaelmoore
pi_215484723
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dus omdat de Dow op een ATH staat (niet helemaal waar, maar wel een beetje) is er geen crisis aan de grens? Het moet toch niet gekker worden hier!
er zijn te veel slechte dictator landen
dollar is de meest stabiele munt in de wereld

dan zouden ze wel daar blijven
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(nominal)
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215484747
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:11 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
er zijn te veel slechte dictator landen
dollar is de meest stabiele munt in de wereld

dan zouden ze wel daar blijven
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(nominal)
Je mag van mij vinden dat het geen enkel probleem is als er miljoenen illegalen per jaar het land binnenstromen, maar Amerikanen denken daar kennelijk vooral anders over en willen dat hun overheid daar iets aan doet en de illegalen die er zijn uit het land worden geflikkerd.

En aangezien deze verkiezingen gaan om wat de Amerikanen willen...
pi_215484779
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je mag van mij vinden dat het geen enkel probleem is als er miljoenen illegalen per jaar het land binnenstromen, maar Amerikanen denken daar kennelijk vooral anders over en willen dat hun overheid daar iets aan doet en de illegalen die er zijn uit het land worden geflikkerd.

En aangezien deze verkiezingen gaan om wat de Amerikanen willen...
Het Amerikaanse volk is volgens jou voor de deportatie van vele miljoenen mensen?
pi_215484796
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:18 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Het Amerikaanse volk is volgens jou voor de deportatie van vele miljoenen mensen?
Van illegalen? Volgens mij wel. Net zoals Nederlanders vinden dat illegalen het land uitgezet moeten worden. Denk jij dat het een heel raar standpunt is?

Even google aangeslingerd: aldus een poll van Axios Vibes zou meer dan de helft van de Amerikanen, inclusief 42% van de Democraten, massa deportaties steunen.
  dinsdag 5 november 2024 @ 17:19:50 #116
37950 JAM
pi_215484798
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ah, je hebt gemist dat ik het had over Biden...
Zeker! Ik heb ook problemen met begrijpend lezen! :D .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_215484814
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Van illegalen? Volgens mij wel. Net zoals Nederlanders vinden dat illegalen het land uitgezet moeten worden. Denk jij dat het een heel raar standpunt is?
Ja, de massadeportatie van vele miljoenen gaat daar ook niet erg aanslaan, zeker als de effecten een heel klein beetje zichtbaar beginnen te worden.
pi_215484826
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:19 schreef JAM het volgende:

[..]
Zeker! Ik heb ook problemen met begrijpend lezen! :D .
We lezen allemaal wel eens ergens overheen. ;)
pi_215484830
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:21 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Ja, de massadeportatie van vele miljoenen gaat daar ook niet erg aanslaan, zeker als de effecten een heel klein beetje zichtbaar beginnen te worden.
Zie mijn aanvulling.
pi_215484850
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Zie mijn aanvulling.
Ook van vele miljoenen? Want daar heb jij het over. Miljoen per jaar, dat loopt snel op….
pi_215484881
"massa deportaties" zijn ook gewoon een wilde fantasie. Wie gaat ze regelen?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_215484886
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, ik ken jouw trucje inmiddels, dat wanneer jou een vraag gesteld wordt waarvan je het antwoord niet uit je hoofd hebt geleerd en je dus niet weet wat je moet antwoorden (familie van Harris toevallig?), dat je dan de vraag negeert en de herhalingen van de vraag ook langere tijd negeert om verderop te roepen dat je al een antwoord hebt gegeven.

Je bent zo doorzichtig als maar wat.

Maar dit geeft jou meteen een mogelijkheid om te bewijzen dat ik onzin spreek: kwestie van even aan te geven waar dat antwoord van jou volgens jou staat. Concreet dan, niet een 'in het vorige deel', want dat is mist, geen antwoord.
Ik heb uiteindelijk antwoord gegeven, maar dat negeer je vervolgens.
Je gaat dit spelletje maar alleen spelen :W
pi_215484895
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
We lezen allemaal wel eens ergens overheen. ;)
Kiek
  dinsdag 5 november 2024 @ 17:33:09 #124
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215484897
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:31 schreef Monolith het volgende:
Populistische praatjes. Beter doen ze iets aan waarom het zo aantrekkelijk is voor illegalen om in de VS te blijven.
Vermoed dat ze toch wel lekker goedkoop werk leveren, de werknemer heeft daar een stuk minder rechten tov hier.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 5 november 2024 @ 17:38:21 #125
438527 MissButterflyy
pi_215484944
Ik vond dit op Reddit:
De meeste mensen in de VS die geen legale immigratiestatus hebben, zijn met een visum binnengekomen en zijn gewoon nooit vertrokken. Om verschillende redenen is het vinden van overstayers niet echt een prioriteit, dus zolang ze niet op de een of andere manier betrokken raken bij het strafrechtsysteem, zullen ze niet worden gevonden en gedeporteerd.

Een andere grote categorie zijn natuurlijk asielzoekers. Om verschillende redenen, waaronder de Amerikaanse invloed, vluchten mensen uit landen in Midden-Amerika vanwege wijdverspreide geweld. Omdat we onvoldoende immigratierechters hebben om asielclaims te beoordelen, kan het een jaar of langer duren voordat deze zaken worden beslist. Mensen in deze categorie mogen legaal blijven totdat hun claim is verwerkt, maar ongeveer de helft van het land beschouwt ze toch als "illegaal" en denkt dat ze in detentie moeten worden gehouden in plaats van vrijgelaten in de gemeenschap. Dit is de groep waarvoor we de laatste tijd moeite hebben gehad om huisvesting te vinden.

De kleinste groep zijn mensen die illegaal de twee landgrenzen van de VS oversteken. Dit is de enige groep die redelijkerwijs kan worden omschreven als stiekem het land binnenkomen. Wanneer ze worden betrapt tijdens het oversteken of kort daarna, zoals ze vaak doen, worden ze vrij snel teruggestuurd naar hun land van herkomst, meestal binnen een paar dagen. Ik weet niet zeker hoe gebruikelijk het nu is, maar tot voor kort waren de meeste mensen die dit deden, mensen die seizoensgebonden op boerderijen kwamen werken of smokkelaars die drugs het land in brachten en geld en/of wapens eruit. In beide gevallen bleven ze meestal niet lang.
  dinsdag 5 november 2024 @ 17:41:45 #127
37950 JAM
pi_215484966
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:38 schreef quirina het volgende:
Het is spannend maar Trump …
https://bakersfieldnow.co(...)-harris-election-day
Omfg. :{ .
  dinsdag 5 november 2024 @ 17:49:04 #128
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_215485024
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ok en jij ook :W , flikker jij en die vem allebei maar een tijdje op met jullie sneue gekissebis waar verder niemand in geintereseerd is.
  dinsdag 5 november 2024 @ 17:50:38 #129
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215485039
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:38 schreef quirina het volgende:
Het is spannend maar Trump …
https://bakersfieldnow.co(...)-harris-election-day
:')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 5 november 2024 @ 17:52:49 #130
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215485065
_O-
twitter
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215485103
Ik zou van der Plas niet direct als te licht willen classificeren.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 5 november 2024 @ 18:00:21 #132
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_215485131
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:52 schreef Starhopper het volgende:
_O-
[ x ]
Lientje te licht ja?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 5 november 2024 @ 18:07:10 #133
323876 michaelmoore
pi_215485196
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, kom op zeg. Als je de ellende gemist hebt met de illegale immigratie onder Biden, dan mag je echt even een beetje bij gaan lezen. Dat was een van de belangrijkste onderwerpen deze race. Google eens border czar…
De US is de grootste slimste rijkste
Bekijk deze YouTube-video
  dinsdag 5 november 2024 @ 18:21:11 #134
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215485336
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 15:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Waarom erkent Harris het dan (om vervolgens de schuld in de schoenen van Trump te schuiven)? Hoogste instroom ooit aldaar.
Om stemmen te winnen
  dinsdag 5 november 2024 @ 18:37:33 #135
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215485551
Zijn er betrouwbare tussentijde exitpols?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  dinsdag 5 november 2024 @ 18:39:52 #136
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215485575
Zijn er wat Nederlandse podcast die verslag gaan doen?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215485621
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Even google aangeslingerd: aldus een poll van Axios Vibes zou meer dan de helft van de Amerikanen, inclusief 42% van de Democraten, massa deportaties steunen.
Waarschijnlijk omdat veel mensen (en dus ook democraten) een heel ander beeld hebben bij “illegalen” dan wie er met deze poll allemaal mee bedoeld worden.

De meeste mensen zullen inderdaad vinden dat immigranten die de muur over klimmen of anderszins zonder visum het land inkomen uitgezet moeten worden. Maar zoals hierboven ook al is opgemerkt bestaat verreweg de grootste groep “illegalen” uit mensen die in eerste instantie het land legaal binnen zijn gekomen, er al jaren wonen en werken, kinderen hebben die US citizen zijn en verder niemand tot last zijn, niet “teren op sociale zekerheid” (die er sowieso nauwelijks is) en niet oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitscijfers. Oh, en dit zijn overigens ook vaak de goedkope arbeidskrachten die mensen maar al te graag hun tuin laten onderhouden en die huizen mogen komen bouwen nadat er weer eens een orkaan door het land heeft geraasd.

Dus ja, ik denk dat dat een “raar” standpunt is en dat de meeste Amerikanen deze mensen met alle liefde daar willen laten wonen.
pi_215485863
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:26 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Ook van vele miljoenen? Want daar heb jij het over. Miljoen per jaar, dat loopt snel op….
Massa zal niet om enkele tientallen gaan lijkt mij.

Als jij betere cijfers hebt, graag…
pi_215485889
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:31 schreef Monolith het volgende:
Maakt toch niet uit in dezen?
pi_215485903
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waar dan?

Dit is gewoon kinderachtig om wel te blijven herhalen dat je antwoord hebt gegeven, maar te weigeren om te zeggen waar en wanneer.

Voor zover het waar is en net als de vorige keren zal het wel weer gewoon een leugen zijn.
pi_215485906
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maakt toch niet uit in dezen?
Ik weet niet wat "in dezen" is, maar ik vind het persoonlijk wel prettig als ideen van politici het niveau "geen gezeik, iedereen rijk" overstijgen.
pi_215485922
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Massa zal niet om enkele tientallen gaan lijkt mij.

Als jij betere cijfers hebt, graag…
Ik zie eigenlijk weinig meerwaarde in het onderbouwen van jouw fantasietjes over de massadeportatie van vele miljoenen.
pi_215485932
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 18:21 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Om stemmen te winnen
En waarom benoemde Biden haar dan om het immigratieprobleem op te lossen als het een door de Republikeinen verzonnen probleem is?
  dinsdag 5 november 2024 @ 19:09:25 #144
438527 MissButterflyy
pi_215485957
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Waar dan?

Dit is gewoon kinderachtig om wel te blijven herhalen dat je antwoord hebt gegeven, maar te weigeren om te zeggen waar en wanneer.

Voor zover het waar is en net als de vorige keren zal het wel weer gewoon een leugen zijn.
Ga elkaar lekker pb-en ofzo.
pi_215485968
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2024 18:42 schreef Smart_ass het volgende:

[..]
Waarschijnlijk omdat veel mensen (en dus ook democraten) een heel ander beeld hebben bij “illegalen” dan wie er met deze poll allemaal mee bedoeld worden.

De meeste mensen zullen inderdaad vinden dat immigranten die de muur over klimmen of anderszins zonder visum het land inkomen uitgezet moeten worden. Maar zoals hierboven ook al is opgemerkt bestaat verreweg de grootste groep “illegalen” uit mensen die in eerste instantie het land legaal binnen zijn gekomen, er al jaren wonen en werken, kinderen hebben die US citizen zijn en verder niemand tot last zijn, niet “teren op sociale zekerheid” (die er sowieso nauwelijks is) en niet oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitscijfers. Oh, en dit zijn overigens ook vaak de goedkope arbeidskrachten die mensen maar al te graag hun tuin laten onderhouden en die huizen mogen komen bouwen nadat er weer eens een orkaan door het land heeft geraasd.

Dus ja, ik denk dat dat een “raar” standpunt is en dat de meeste Amerikanen deze mensen met alle liefde daar willen laten wonen.
Hoe maakt dit uit voor de verkiezingen? Het is simpelweg een belangrijke reden voor mensen om niet op Harris te stemmen.

Een stem op basis van onjuiste info (voor zover daar al sprake van is) telt ook gewoon hoor.
pi_215485980
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:04 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik weet niet wat "in dezen" is, maar ik vind het persoonlijk wel prettig als ideen van politici het niveau "geen gezeik, iedereen rijk" overstijgen.
In dezen: de verkiezingen. Lijkt mij immers het onderwerp hier.

En mensen stemmen heel vaak op basis van beloftes die totaal niet waargemaakt zullen worden.
pi_215486017
Go Trump *O*
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 19:14:44 #148
7889 tong80
Spleenheup
pi_215486023
Klein beetje of topic. Iemand die een idee heeft hoe laat ik vannacht moet opstaan. Ik wil de verkiezingen volgen maar ga eerst na het voetballen naar bed.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215486024
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:06 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Ik zie eigenlijk weinig meerwaarde in het onderbouwen van jouw fantasietjes over de massadeportatie van vele miljoenen.
Ik schreef dat een meerderheid van de Amerikanen wil dat illegalen weer het land uit geflikkerd worden.

Jij meende dat het niet waar is.

Ik vind een onderzoek waaruit blijkt dat mijn uitspraak klopt.

En dat is vervolgens een fantasie van mij? Uh-huh…

https://dondavis.house.go(...)s-illegal-immigrants
pi_215486027
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:09 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ga elkaar lekker pb-en ofzo.
Nee.
  dinsdag 5 november 2024 @ 19:15:17 #151
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215486029
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
En waarom benoemde Biden haar dan om het immigratieprobleem op te lossen als het een door de Republikeinen verzonnen probleem is?
Om stemmen te winnen
pi_215486034
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:14 schreef tong80 het volgende:
Klein beetje of topic. Iemand die een idee heeft hoe laat ik vannacht moet opstaan. Ik wil de verkiezingen volgen maar ga eerst na het voetballen naar bed.

Uurtje of 01.00 de eerste exitpolls
Ik moet niks, ik wil jou, ik moet gaan
pi_215486044
quote:

https://www.cbsnews.com/a(...)e-election-day-2024/

Maar dat wil niet zeggen dat er ook maar echt een duidelijke uitslag snel daarna gaat komen. Kan in theorie dagen duren.
pi_215486052
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:15 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Om stemmen te winnen
Zijn administratie verzon ook de enorme aantallen die illegaal binnenkwamen? Om stemmen te winnen?
  dinsdag 5 november 2024 @ 19:18:07 #155
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215486057
Jammer dat er nu twee topics zijn. Een in POL en een in NWS.
  dinsdag 5 november 2024 @ 19:18:44 #156
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215486068
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Zijn administratie verzon ook de enorme aantallen die illegaal binnenkwamen? Om stemmen te winnen?
Ja

Hedendaagse politiek is best populistisch en is totale beeldvorming en manipulatie
pi_215486105
quote:

Volgens Raymond Mens:

quote:
Blijf jij vannacht op? In de belangrijke 'swing states' sluiten de stembussen om:

00:00 Georgia

00:30 North Carolina

01:00 Michigan, Pennsylvania

03:00 Arizona, Wisconsin

04:00 Nevada
pi_215486107
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hoe maakt dit uit voor de verkiezingen? Het is simpelweg een belangrijke reden voor mensen om niet op Harris te stemmen.

Een stem op basis van onjuiste info (voor zover daar al sprake van is) telt ook gewoon hoor.
Ik vind het nogal treurig dat mensen de keuze maken wel of niet op iemand te stemmen door onjuiste/onvolledige informatie ja. Maar goed, een stem is een stem inderdaad. De bevolking bestaat natuurlijk niet alleen uit bovengemiddeld intelligente mensen helaas.
pi_215486132
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:18 schreef Origami94 het volgende:
Jammer dat er nu twee topics zijn. Een in POL en een in NWS.
Blijft jammer dat FOK! geen mogelijkheid heeft tot n topic in meerdere subfora.
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 19:21:48 #160
7889 tong80
Spleenheup
pi_215486137
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:20 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Volgens Raymond Mens:
[..]

Ok, misschien blijf ik wel op tot een uurtje of 03.00. Bedankt. De anderen ook.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215486150
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:21 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ok, misschien blijf ik wel op tot een uurtje of 03.00. Bedankt. De anderen ook.

Volgens Raymond was het beter om eerst te slapen en juist na 3.00 te gaan kijken.
  dinsdag 5 november 2024 @ 19:23:55 #162
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215486165
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:22 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Volgens Raymond was het beter om eerst te slapen en juist na 3.00 te gaan kijken.
Of gewoon drugs gebruiken en nee geen alcohol. Overigens raad ik dit niet aan.
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 19:24:24 #163
7889 tong80
Spleenheup
pi_215486170
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:22 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Dit verandert de zaak. :)

pi_215486185
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:18 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Ja

Hedendaagse politiek is best populistisch en is totale beeldvorming en manipulatie
Maar het kost stemmen om te zeggen dat het uit de klauwen is gelopen onder jouw verantwoordelijkheid. Zo seniel is Biden (zijn fluisteraars) niet…
pi_215486206
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:20 schreef Smart_ass het volgende:

[..]
Ik vind het nogal treurig dat mensen de keuze maken wel of niet op iemand te stemmen door onjuiste/onvolledige informatie ja. Maar goed, een stem is een stem inderdaad. De bevolking bestaat natuurlijk niet alleen uit bovengemiddeld intelligente mensen helaas.
Heeft vaak veel meer te maken met interesse en wat de pers hen voorschotelt.
  dinsdag 5 november 2024 @ 19:28:59 #166
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215486228
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:23 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Of gewoon drugs gebruiken en nee geen alcohol. Overigens raad ik dit niet aan.
Een avondje pep raggen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 5 november 2024 @ 19:30:27 #167
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215486273
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:20 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Volgens Raymond Mens:
[..]

Waarom zou je opblijven? De eerste uitslagen komen binnen als hier de zon opkomt :)
  dinsdag 5 november 2024 @ 19:31:14 #168
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215486283
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maar het kost stemmen om te zeggen dat het uit de klauwen is gelopen onder jouw verantwoordelijkheid. Zo seniel is Biden (zijn fluisteraars) niet…
Rutte lukte het ook na toeslagenaffaire en corona al was het meer onder druk van d66 en cda die rutte politiek wilden begraven
  dinsdag 5 november 2024 @ 19:32:40 #169
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215486300
quote:

[..]
Je weet dat Biden niet meedoet aan de verkiezingen?
pi_215486351
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:31 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Rutte lukte het ook na toeslagenaffaire en corona al was het meer onder druk van d66 en cda die rutte politiek wilden begraven
Je loopt gewoon uit je nek te lullen.
  dinsdag 5 november 2024 @ 19:36:28 #171
307622 Perox
(niet de echte)
pi_215486361
quote:

[..]
Uit je eigen bronnen blijkt dat het uit de klauwen is gelopen omdat de republikeinen tegenwerkten omdat de grote leider geen trek had dat het probleem werd opgelost tijdens het presidentschap van Biden. Die hebben dus expres tegengewerkt om hier een verkiezingsitem van te kunnen maken. Cheap tactics.
pi_215486366
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:32 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Je weet dat Biden niet meedoet aan de verkiezingen?
En dat was in 2021 al duidelijk?

Of weet jij niet dat Harris in 2021 die taak kreeg… makes sense.
pi_215486377
De toekomstige president

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215486444
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:36 schreef Perox het volgende:

[..]
Uit je eigen bronnen blijkt dat het uit de klauwen is gelopen omdat de republikeinen tegenwerkten omdat de grote leider geen trek had dat het probleem werd opgelost tijdens het presidentschap van Biden. Die hebben dus expres tegengewerkt om hier een verkiezingsitem van te kunnen maken. Cheap tactics.
Nog even afgezien van dat eerst de boel uit de klauwen is gelopen en toen pas die conceptwetgeving kwam waar de Democraten van maken dat het door Trump is getorpedeerd vanwege de aankomende verkiezingen, is dat een versie waar genoeg nuance bij kan worden gemaakt.

Het is simpelweg een reden voor veel Amerikanen om Harris niet te willen. Vooral ook omdat Harris in het verleden altijd een voorstander was van een softe aanpak van illegaliteit.
pi_215486477
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 5 november 2024 @ 19:45:35 #176
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215486517
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:43 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
De stembussen zijn nog open maar de Trumpgekkies hebben er nu al geen vertrouwen meer in? :')
  dinsdag 5 november 2024 @ 19:46:44 #177
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_215486533
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:43 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
En het open gesticht is weer geopend . Zo nog mensen die dwars over groepjes protestanten heenrijden. mass- shootings en de nodige winkels die in rook opgaan.
RED ONS HENNIEGOD
pi_215486538
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:45 schreef Starhopper het volgende:

[..]
De stembussen zijn nog open maar de Trumpgekkies hebben er nu al geen vertrouwen meer in? :')
Uiteraard zijn het trumpies, wie anders
  dinsdag 5 november 2024 @ 19:48:25 #179
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215486560
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:47 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Uiteraard zijn het trumpies, wie anders
Ja wie anders? Geen idee.
  dinsdag 5 november 2024 @ 19:48:34 #180
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_215486563
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:30 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Waarom zou je opblijven? De eerste uitslagen komen binnen als hier de zon opkomt :)
Zoals al gezegd adviseert AMERIKA-KENNER Raymond Mens de wekker ergens tussen 3 en 4 te zetten.
  dinsdag 5 november 2024 @ 19:54:30 #181
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215486659
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:48 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Zoals al gezegd adviseert AMERIKA-KENNER Raymond Mens de wekker ergens tussen 3 en 4 te zetten.
Raymond Mens :') Dat is toch die kerel die bij VI zit? :') Die neem ik totaal niet serieus.
  dinsdag 5 november 2024 @ 19:56:52 #182
307622 Perox
(niet de echte)
pi_215486694
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nog even afgezien van dat eerst de boel uit de klauwen is gelopen en toen pas die conceptwetgeving kwam waar de Democraten van maken dat het door Trump is getorpedeerd vanwege de aankomende verkiezingen, is dat een versie waar genoeg nuance bij kan worden gemaakt.

Het is simpelweg een reden voor veel Amerikanen om Harris niet te willen. Vooral ook omdat Harris in het verleden altijd een voorstander was van een softe aanpak van illegaliteit.
Uit je bronnen blijkt dat de republikeinen actief de oplossing tegenwerken. Wat vind jij daarvan?
  dinsdag 5 november 2024 @ 19:57:30 #183
68638 Zwansen
pi_215486708
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:54 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Raymond Mens :') Dat is toch die kerel die bij VI zit? :') Die neem ik totaal niet serieus.
Zijn podcast is best aardig hoor.
pi_215486759
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:54 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Is juist heel goed genformeerd en neutraal.
pi_215486770
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:56 schreef Perox het volgende:

[..]
Uit je bronnen blijkt dat de republikeinen actief de oplossing tegenwerken. Wat vind jij daarvan?
Het tegenwerken van elkaar vind ik bespottelijk.
pi_215486832
Mijn mening over wie er gaat winnen: ik denk dat we het gewoon moeten afwachten.
  dinsdag 5 november 2024 @ 20:08:00 #187
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215486870
Hopelijk respecteren de democraten de uitslag als Trump wint. De vorige keer was het mimimimimimimim Poetin heeft de verkiezingen benvloedt :')

Ben benieuwd of ze nu sportiever zijn.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215486887
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 20:07 schreef Nober het volgende:

[..]
Dat trekt Kees niet.
Mooi!
  Vis een optie? dinsdag 5 november 2024 @ 20:19:08 #189
70532 loveli
N
pi_215487032
Edit, foutje
crap in = crap out
  dinsdag 5 november 2024 @ 20:21:38 #190
68638 Zwansen
pi_215487089
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2024 20:08 schreef phpmystyle het volgende:
Hopelijk respecteren de democraten de uitslag als Trump wint. De vorige keer was het mimimimimimimim Poetin heeft de verkiezingen benvloedt :')

Hoe kun je sportief zijn na een dergelijke campagne? Amerika moet zich kapot schamen dat de kandidaten zo extreem de boel opstoken en alleen maar elkaar zwart maken. Dit heeft helemaal niks meer te maken met een faire campagne op inhoud.

Over 10 jaar is dat ook zo in Nederland. :{
pi_215487090
quote:

Democraten die de verkiezingsuitslag niet respecteren zijn inderdaad wel het grootste probleem.
pi_215487120
Wie heeft er gewonnen?
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  dinsdag 5 november 2024 @ 20:23:34 #193
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215487136
quote:

Met de vorige keer bedoel je de bestorming van het Capitool?

Wat is jouw mening daarover. Moet dat gewoon kunnen?
pi_215487165
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 20:22 schreef Digi2 het volgende:
Wie heeft er gewonnen?
PSV.
pi_215487185
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 20:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
PSV.
Gelukkig maar w/
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_215487234
quote:

Vorige keer respecteerden de Democraten de overwinning van Trump.

Trump echter respecteert nog steeds niet de overwinning van Biden.

Hopelijk is hij dit keer sportiever, mocht hij verliezen.
pi_215487270
quote:

_O-
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_215487278
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:36 schreef Perox het volgende:

[..]
Dat inderdaad.
En het frustreren van de hulp aan Oekrane, om te voorkomen dat de oorlog tijdens Biden wordt beslecht.
  dinsdag 5 november 2024 @ 20:32:31 #199
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215487279
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215487289
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')