SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Zodat jij mijn antwoord weer negeert en de vraag herhaalt?quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als jij denkt dat het een niet bestaand probleem is wat verzonnen is door Republikeinen dan is jouw informatiestroom nog linkser dan het reeds radicaal linkse MSNBC…
Zou je nog even klare wijn willen schenken in welke post je de vraag had beantwoord waarvan jij (leugenachtig) beweert dat je die hebt beantwoord?
quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:18 schreef heywoodu het volgende:
Nog even het lijstje aangevuld met alle overige battleground states, zodat er per county een beetje een beeld is van de verwachtingen en wat wel/niet gek zou zijn(om Wisconsin maar weer als voorbeeld te gebruiken: je weet dus dat als er 100.000 stemmen uit Milwaukee binnen komen, de kans vrij groot is dat Harris daar ineens een verschil van 35-40 duizend goed gaat maken)
Let wel: alleen de grootste county's per staat gepakt, veruit de meeste grote county's zullen naar Harris gaan, want steden, terwijl Trump ook in die staten vl meer county's in totaal zal winnen, waaronder vooral een enorme meerderheid aan kleinere in de buitengebieden. Die staan dus niet in de lijstjes, maar zijn er uiteraard wel.Ben erg benieuwd naar NC en AZ.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AZ is al weken achter elkaar niks dus daar verwacht ik nu ook weinig van.quote:
Ben vooral persoonlijk benieuwd wat Maricopa county gaat doen maar voor de uitslag zal dat weinig uitmaken inderdaad.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AZ is al weken achter elkaar niks dus daar verwacht ik nu ook weinig van.
Google eens: 'Vreemde gevolgtrekkingen.'quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ah, er is geen crisis…
Daar zijn de meesten het niet mee eens, zowel Dems als Rep:
https://en.m.wikipedia.or(...)States_border_crisis
crisis ???????quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ah, er is geen crisis…
Daar zijn de meesten het niet mee eens, zowel Dems als Rep:
https://en.m.wikipedia.or(...)States_border_crisis
Ontslaan dan.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:09 schreef tong80 het volgende:
Springfield - Dringende politiebijstand nodig maar op de Democraten gestemd? Dan weigert politiecommandant John Rodgers je alle hulp, schreef hij op Facebook. Tot zijn werkterrein behoort Springfield in Ohio, de stad die in het oog van de storm belandde door de beruchte ’They’re eating the cats, they’re eating the dogs’-uitspraak van Donald Trump.
[ afbeelding ]
„Het spijt me, maar als je op de Democratische Partij stemt, zal ik je niet helpen”, schreef hij in een post. „Ik weet wie van jullie op de Democraten stemmen en ik zal jullie niet helpen het einde der tijden te overleven”, luidde het letterlijk in een andere. Enkele van zijn inmiddels verwijderde posts zijn meer dan 250.000 keer gedeeld.
Mike Young, de Chief Deputy van het politiekorps, haastte zich om een verklaring naar een lokale tv-zender uit te sturen waarin hij onderstreept dat de opmerkingen van Rodgers „geenszins de missie en waarden van het Clark County Sherriff’s Office weerspiegelen en in geen enkel opzicht de dienstverlening naar de gemeenschap weergeeft.”
https://www.telegraaf.nl/(...)esidentsverkiezingen![]()
Zo werkt dat in een autocratie.........
Nee, ik ken jouw trucje inmiddels, dat wanneer jou een vraag gesteld wordt waarvan je het antwoord niet uit je hoofd hebt geleerd en je dus niet weet wat je moet antwoorden (familie van Harris toevallig?), dat je dan de vraag negeert en de herhalingen van de vraag ook langere tijd negeert om verderop te roepen dat je al een antwoord hebt gegeven.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zodat jij mijn antwoord weer negeert en de vraag herhaalt?
Ah, je hebt gemist dat ik het had over Biden...quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:49 schreef JAM het volgende:
[..]
Google eens: 'Vreemde gevolgtrekkingen.'
Google eens: 'Begrijpend lezen.'
Google eens: 'Mensen woorden in de mond leggen.'
Nergens beweer ik dat er geen crisis is. Ik wijs je op een artikel waar de rol van Harris uitgelegd wordt en dat dat hele gelul over 'Harris de Border Czar' wat anders in elkaar steekt dan jij het eerder hebt doen laten voorkomen.
Dus omdat de Dow op een ATH staat (niet helemaal waar, maar wel een beetje) is er geen crisis aan de grens? Het moet toch niet gekker worden hier!quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
crisis ???????
de dow staat op all time high , de US geeft grootste groei van het GDP ooit
Ja de USA is het enigste land met bevolkingsgroei , omdat iedereen uit de dictator landen er naar toe vlucht nu ook de chinezen
er zijn te veel slechte dictator landenquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus omdat de Dow op een ATH staat (niet helemaal waar, maar wel een beetje) is er geen crisis aan de grens? Het moet toch niet gekker worden hier!
Je mag van mij vinden dat het geen enkel probleem is als er miljoenen illegalen per jaar het land binnenstromen, maar Amerikanen denken daar kennelijk vooral anders over en willen dat hun overheid daar iets aan doet en de illegalen die er zijn uit het land worden geflikkerd.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er zijn te veel slechte dictator landen
dollar is de meest stabiele munt in de wereld
dan zouden ze wel daar blijven
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(nominal)
Het Amerikaanse volk is volgens jou voor de deportatie van vele miljoenen mensen?quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je mag van mij vinden dat het geen enkel probleem is als er miljoenen illegalen per jaar het land binnenstromen, maar Amerikanen denken daar kennelijk vooral anders over en willen dat hun overheid daar iets aan doet en de illegalen die er zijn uit het land worden geflikkerd.
En aangezien deze verkiezingen gaan om wat de Amerikanen willen...
Van illegalen? Volgens mij wel. Net zoals Nederlanders vinden dat illegalen het land uitgezet moeten worden. Denk jij dat het een heel raar standpunt is?quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:18 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het Amerikaanse volk is volgens jou voor de deportatie van vele miljoenen mensen?
Zeker! Ik heb ook problemen met begrijpend lezen!quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ah, je hebt gemist dat ik het had over Biden...
Ja, de massadeportatie van vele miljoenen gaat daar ook niet erg aanslaan, zeker als de effecten een heel klein beetje zichtbaar beginnen te worden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Van illegalen? Volgens mij wel. Net zoals Nederlanders vinden dat illegalen het land uitgezet moeten worden. Denk jij dat het een heel raar standpunt is?
We lezen allemaal wel eens ergens overheen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:19 schreef JAM het volgende:
[..]
Zeker! Ik heb ook problemen met begrijpend lezen!.
Zie mijn aanvulling.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:21 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ja, de massadeportatie van vele miljoenen gaat daar ook niet erg aanslaan, zeker als de effecten een heel klein beetje zichtbaar beginnen te worden.
Ik heb uiteindelijk antwoord gegeven, maar dat negeer je vervolgens.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, ik ken jouw trucje inmiddels, dat wanneer jou een vraag gesteld wordt waarvan je het antwoord niet uit je hoofd hebt geleerd en je dus niet weet wat je moet antwoorden (familie van Harris toevallig?), dat je dan de vraag negeert en de herhalingen van de vraag ook langere tijd negeert om verderop te roepen dat je al een antwoord hebt gegeven.
Je bent zo doorzichtig als maar wat.
Maar dit geeft jou meteen een mogelijkheid om te bewijzen dat ik onzin spreek: kwestie van even aan te geven waar dat antwoord van jou volgens jou staat. Concreet dan, niet een 'in het vorige deel', want dat is mist, geen antwoord.
Kiekquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
We lezen allemaal wel eens ergens overheen.
Populistische praatjes. Beter doen ze iets aan waarom het zo aantrekkelijk is voor illegalen om in de VS te blijven.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:31 schreef Monolith het volgende:
"massa deportaties" zijn ook gewoon een wilde fantasie. Wie gaat ze regelen?
Omfg.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:38 schreef quirina het volgende:
Het is spannend maar Trump …
https://bakersfieldnow.co(...)-harris-election-day
Ok en jij ookquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk antwoord gegeven, maar dat negeer je vervolgens.
Je gaat dit spelletje maar alleen spelen
quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:38 schreef quirina het volgende:
Het is spannend maar Trump …
https://bakersfieldnow.co(...)-harris-election-day
Lientje te licht ja?quote:
De US is de grootste slimste rijkstequote:Op dinsdag 5 november 2024 13:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Als je de ellende gemist hebt met de illegale immigratie onder Biden, dan mag je echt even een beetje bij gaan lezen. Dat was een van de belangrijkste onderwerpen deze race. Google eens border czar…
Om stemmen te winnenquote:Op dinsdag 5 november 2024 15:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom erkent Harris het dan (om vervolgens de schuld in de schoenen van Trump te schuiven)? Hoogste instroom ooit aldaar.
Waarschijnlijk omdat veel mensen (en dus ook democraten) een heel ander beeld hebben bij “illegalen” dan wie er met deze poll allemaal mee bedoeld worden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Van illegalen? Volgens mij wel. Net zoals Nederlanders vinden dat illegalen het land uitgezet moeten worden. Denk jij dat het een heel raar standpunt is?
Even google aangeslingerd: aldus een poll van Axios Vibes zou meer dan de helft van de Amerikanen, inclusief 42% van de Democraten, massa deportaties steunen.
Massa zal niet om enkele tientallen gaan lijkt mij.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:26 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ook van vele miljoenen? Want daar heb jij het over. Miljoen per jaar, dat loopt snel op….
Maakt toch niet uit in dezen?quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:31 schreef Monolith het volgende:
"massa deportaties" zijn ook gewoon een wilde fantasie. Wie gaat ze regelen?
Waar dan?quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk antwoord gegeven, maar dat negeer je vervolgens.
Je gaat dit spelletje maar alleen spelen
Ik weet niet wat "in dezen" is, maar ik vind het persoonlijk wel prettig als ideen van politici het niveau "geen gezeik, iedereen rijk" overstijgen.quote:
Ik zie eigenlijk weinig meerwaarde in het onderbouwen van jouw fantasietjes over de massadeportatie van vele miljoenen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Massa zal niet om enkele tientallen gaan lijkt mij.
Als jij betere cijfers hebt, graag…
En waarom benoemde Biden haar dan om het immigratieprobleem op te lossen als het een door de Republikeinen verzonnen probleem is?quote:
Ga elkaar lekker pb-en ofzo.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waar dan?
Dit is gewoon kinderachtig om wel te blijven herhalen dat je antwoord hebt gegeven, maar te weigeren om te zeggen waar en wanneer.
Voor zover het waar is en net als de vorige keren zal het wel weer gewoon een leugen zijn.
Hoe maakt dit uit voor de verkiezingen? Het is simpelweg een belangrijke reden voor mensen om niet op Harris te stemmen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat veel mensen (en dus ook democraten) een heel ander beeld hebben bij “illegalen” dan wie er met deze poll allemaal mee bedoeld worden.
De meeste mensen zullen inderdaad vinden dat immigranten die de muur over klimmen of anderszins zonder visum het land inkomen uitgezet moeten worden. Maar zoals hierboven ook al is opgemerkt bestaat verreweg de grootste groep “illegalen” uit mensen die in eerste instantie het land legaal binnen zijn gekomen, er al jaren wonen en werken, kinderen hebben die US citizen zijn en verder niemand tot last zijn, niet “teren op sociale zekerheid” (die er sowieso nauwelijks is) en niet oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitscijfers. Oh, en dit zijn overigens ook vaak de goedkope arbeidskrachten die mensen maar al te graag hun tuin laten onderhouden en die huizen mogen komen bouwen nadat er weer eens een orkaan door het land heeft geraasd.
Dus ja, ik denk dat dat een “raar” standpunt is en dat de meeste Amerikanen deze mensen met alle liefde daar willen laten wonen.
In dezen: de verkiezingen. Lijkt mij immers het onderwerp hier.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet niet wat "in dezen" is, maar ik vind het persoonlijk wel prettig als ideen van politici het niveau "geen gezeik, iedereen rijk" overstijgen.
Ik schreef dat een meerderheid van de Amerikanen wil dat illegalen weer het land uit geflikkerd worden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:06 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk weinig meerwaarde in het onderbouwen van jouw fantasietjes over de massadeportatie van vele miljoenen.
Nee.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ga elkaar lekker pb-en ofzo.
Om stemmen te winnenquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En waarom benoemde Biden haar dan om het immigratieprobleem op te lossen als het een door de Republikeinen verzonnen probleem is?
Uurtje of 01.00 de eerste exitpollsquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:14 schreef tong80 het volgende:
Klein beetje of topic. Iemand die een idee heeft hoe laat ik vannacht moet opstaan. Ik wil de verkiezingen volgen maar ga eerst na het voetballen naar bed.
https://www.cbsnews.com/a(...)e-election-day-2024/quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:14 schreef tong80 het volgende:
Klein beetje of topic. Iemand die een idee heeft hoe laat ik vannacht moet opstaan. Ik wil de verkiezingen volgen maar ga eerst na het voetballen naar bed.
Zijn administratie verzon ook de enorme aantallen die illegaal binnenkwamen? Om stemmen te winnen?quote:
Jaquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zijn administratie verzon ook de enorme aantallen die illegaal binnenkwamen? Om stemmen te winnen?
Volgens Raymond Mens:quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:14 schreef tong80 het volgende:
quote:Blijf jij vannacht op? In de belangrijke 'swing states' sluiten de stembussen om:
00:00 Georgia
00:30 North Carolina
01:00 Michigan, Pennsylvania
03:00 Arizona, Wisconsin
04:00 Nevada
Ik vind het nogal treurig dat mensen de keuze maken wel of niet op iemand te stemmen door onjuiste/onvolledige informatie ja. Maar goed, een stem is een stem inderdaad. De bevolking bestaat natuurlijk niet alleen uit bovengemiddeld intelligente mensen helaas.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoe maakt dit uit voor de verkiezingen? Het is simpelweg een belangrijke reden voor mensen om niet op Harris te stemmen.
Een stem op basis van onjuiste info (voor zover daar al sprake van is) telt ook gewoon hoor.
Blijft jammer dat FOK! geen mogelijkheid heeft tot n topic in meerdere subfora.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:18 schreef Origami94 het volgende:
Jammer dat er nu twee topics zijn. Een in POL en een in NWS.
Ok, misschien blijf ik wel op tot een uurtje of 03.00. Bedankt. De anderen ook.quote:
Volgens Raymond was het beter om eerst te slapen en juist na 3.00 te gaan kijken.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, misschien blijf ik wel op tot een uurtje of 03.00. Bedankt. De anderen ook.
Of gewoon drugs gebruiken en nee geen alcohol. Overigens raad ik dit niet aan.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens Raymond was het beter om eerst te slapen en juist na 3.00 te gaan kijken.
Dit verandert de zaak.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens Raymond was het beter om eerst te slapen en juist na 3.00 te gaan kijken.
Maar het kost stemmen om te zeggen dat het uit de klauwen is gelopen onder jouw verantwoordelijkheid. Zo seniel is Biden (zijn fluisteraars) niet…quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:18 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ja
Hedendaagse politiek is best populistisch en is totale beeldvorming en manipulatie
Heeft vaak veel meer te maken met interesse en wat de pers hen voorschotelt.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind het nogal treurig dat mensen de keuze maken wel of niet op iemand te stemmen door onjuiste/onvolledige informatie ja. Maar goed, een stem is een stem inderdaad. De bevolking bestaat natuurlijk niet alleen uit bovengemiddeld intelligente mensen helaas.
Een avondje pep raggen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:23 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Of gewoon drugs gebruiken en nee geen alcohol. Overigens raad ik dit niet aan.
Waarom zou je opblijven? De eerste uitslagen komen binnen als hier de zon opkomtquote:
Rutte lukte het ook na toeslagenaffaire en corona al was het meer onder druk van d66 en cda die rutte politiek wilden begravenquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar het kost stemmen om te zeggen dat het uit de klauwen is gelopen onder jouw verantwoordelijkheid. Zo seniel is Biden (zijn fluisteraars) niet…
Je weet dat Biden niet meedoet aan de verkiezingen?quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar het kost stemmen om te zeggen dat het uit de klauwen is gelopen onder jouw verantwoordelijkheid. Zo seniel is Biden (zijn fluisteraars) niet…
Je loopt gewoon uit je nek te lullen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:31 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Rutte lukte het ook na toeslagenaffaire en corona al was het meer onder druk van d66 en cda die rutte politiek wilden begraven
Uit je eigen bronnen blijkt dat het uit de klauwen is gelopen omdat de republikeinen tegenwerkten omdat de grote leider geen trek had dat het probleem werd opgelost tijdens het presidentschap van Biden. Die hebben dus expres tegengewerkt om hier een verkiezingsitem van te kunnen maken. Cheap tactics.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En dat was in 2021 al duidelijk?quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je weet dat Biden niet meedoet aan de verkiezingen?
Nog even afgezien van dat eerst de boel uit de klauwen is gelopen en toen pas die conceptwetgeving kwam waar de Democraten van maken dat het door Trump is getorpedeerd vanwege de aankomende verkiezingen, is dat een versie waar genoeg nuance bij kan worden gemaakt.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:36 schreef Perox het volgende:
[..]
Uit je eigen bronnen blijkt dat het uit de klauwen is gelopen omdat de republikeinen tegenwerkten omdat de grote leider geen trek had dat het probleem werd opgelost tijdens het presidentschap van Biden. Die hebben dus expres tegengewerkt om hier een verkiezingsitem van te kunnen maken. Cheap tactics.
De stembussen zijn nog open maar de Trumpgekkies hebben er nu al geen vertrouwen meer in?quote:
En het open gesticht is weer geopend . Zo nog mensen die dwars over groepjes protestanten heenrijden. mass- shootings en de nodige winkels die in rook opgaan.quote:
Uiteraard zijn het trumpies, wie andersquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De stembussen zijn nog open maar de Trumpgekkies hebben er nu al geen vertrouwen meer in?
Ja wie anders? Geen idee.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:47 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Uiteraard zijn het trumpies, wie anders
Zoals al gezegd adviseert AMERIKA-KENNER Raymond Mens de wekker ergens tussen 3 en 4 te zetten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom zou je opblijven? De eerste uitslagen komen binnen als hier de zon opkomt
Raymond Mensquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zoals al gezegd adviseert AMERIKA-KENNER Raymond Mens de wekker ergens tussen 3 en 4 te zetten.
Uit je bronnen blijkt dat de republikeinen actief de oplossing tegenwerken. Wat vind jij daarvan?quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nog even afgezien van dat eerst de boel uit de klauwen is gelopen en toen pas die conceptwetgeving kwam waar de Democraten van maken dat het door Trump is getorpedeerd vanwege de aankomende verkiezingen, is dat een versie waar genoeg nuance bij kan worden gemaakt.
Het is simpelweg een reden voor veel Amerikanen om Harris niet te willen. Vooral ook omdat Harris in het verleden altijd een voorstander was van een softe aanpak van illegaliteit.
Zijn podcast is best aardig hoor.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Raymond MensDat is toch die kerel die bij VI zit?
Die neem ik totaal niet serieus.
Is juist heel goed genformeerd en neutraal.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Raymond MensDat is toch die kerel die bij VI zit?
Die neem ik totaal niet serieus.
Het tegenwerken van elkaar vind ik bespottelijk.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:56 schreef Perox het volgende:
[..]
Uit je bronnen blijkt dat de republikeinen actief de oplossing tegenwerken. Wat vind jij daarvan?
Hoe kun je sportief zijn na een dergelijke campagne? Amerika moet zich kapot schamen dat de kandidaten zo extreem de boel opstoken en alleen maar elkaar zwart maken. Dit heeft helemaal niks meer te maken met een faire campagne op inhoud.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:08 schreef phpmystyle het volgende:
Hopelijk respecteren de democraten de uitslag als Trump wint. De vorige keer was het mimimimimimimim Poetin heeft de verkiezingen benvloedt
Ben benieuwd of ze nu sportiever zijn.
Democraten die de verkiezingsuitslag niet respecteren zijn inderdaad wel het grootste probleem.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:08 schreef phpmystyle het volgende:
Hopelijk respecteren de democraten de uitslag als Trump wint. De vorige keer was het mimimimimimimim Poetin heeft de verkiezingen benvloedt
Met de vorige keer bedoel je de bestorming van het Capitool?quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:08 schreef phpmystyle het volgende:
Gelukkig maarquote:
Vorige keer respecteerden de Democraten de overwinning van Trump.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:08 schreef phpmystyle het volgende:
quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:08 schreef phpmystyle het volgende:
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:36 schreef Perox het volgende:
[..]
Uit je eigen bronnen blijkt dat het uit de klauwen is gelopen omdat de republikeinen tegenwerkten omdat de grote leider geen trek had dat het probleem werd opgelost tijdens het presidentschap van Biden. Die hebben dus expres tegengewerkt om hier een verkiezingsitem van te kunnen maken. Cheap tactics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |