Omfg.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:38 schreef quirina het volgende:
Het is spannend maar Trump …
https://bakersfieldnow.co(...)-harris-election-day
Ok en jij ookquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk antwoord gegeven, maar dat negeer je vervolgens.
Je gaat dit spelletje maar alleen spelen
quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:38 schreef quirina het volgende:
Het is spannend maar Trump …
https://bakersfieldnow.co(...)-harris-election-day
Lientje te licht ja?quote:
De US is de grootste slimste rijkstequote:Op dinsdag 5 november 2024 13:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Als je de ellende gemist hebt met de illegale immigratie onder Biden, dan mag je echt even een beetje bij gaan lezen. Dat was een van de belangrijkste onderwerpen deze race. Google eens border czar…
Om stemmen te winnenquote:Op dinsdag 5 november 2024 15:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom erkent Harris het dan (om vervolgens de schuld in de schoenen van Trump te schuiven)? Hoogste instroom ooit aldaar.
Waarschijnlijk omdat veel mensen (en dus ook democraten) een heel ander beeld hebben bij “illegalen” dan wie er met deze poll allemaal mee bedoeld worden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Van illegalen? Volgens mij wel. Net zoals Nederlanders vinden dat illegalen het land uitgezet moeten worden. Denk jij dat het een heel raar standpunt is?
Even google aangeslingerd: aldus een poll van Axios Vibes zou meer dan de helft van de Amerikanen, inclusief 42% van de Democraten, massa deportaties steunen.
Massa zal niet om enkele tientallen gaan lijkt mij.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:26 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ook van vele miljoenen? Want daar heb jij het over. Miljoen per jaar, dat loopt snel op….
Maakt toch niet uit in dezen?quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:31 schreef Monolith het volgende:
"massa deportaties" zijn ook gewoon een wilde fantasie. Wie gaat ze regelen?
Waar dan?quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk antwoord gegeven, maar dat negeer je vervolgens.
Je gaat dit spelletje maar alleen spelen
Ik weet niet wat "in dezen" is, maar ik vind het persoonlijk wel prettig als ideen van politici het niveau "geen gezeik, iedereen rijk" overstijgen.quote:
Ik zie eigenlijk weinig meerwaarde in het onderbouwen van jouw fantasietjes over de massadeportatie van vele miljoenen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Massa zal niet om enkele tientallen gaan lijkt mij.
Als jij betere cijfers hebt, graag…
En waarom benoemde Biden haar dan om het immigratieprobleem op te lossen als het een door de Republikeinen verzonnen probleem is?quote:
Ga elkaar lekker pb-en ofzo.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waar dan?
Dit is gewoon kinderachtig om wel te blijven herhalen dat je antwoord hebt gegeven, maar te weigeren om te zeggen waar en wanneer.
Voor zover het waar is en net als de vorige keren zal het wel weer gewoon een leugen zijn.
Hoe maakt dit uit voor de verkiezingen? Het is simpelweg een belangrijke reden voor mensen om niet op Harris te stemmen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat veel mensen (en dus ook democraten) een heel ander beeld hebben bij “illegalen” dan wie er met deze poll allemaal mee bedoeld worden.
De meeste mensen zullen inderdaad vinden dat immigranten die de muur over klimmen of anderszins zonder visum het land inkomen uitgezet moeten worden. Maar zoals hierboven ook al is opgemerkt bestaat verreweg de grootste groep “illegalen” uit mensen die in eerste instantie het land legaal binnen zijn gekomen, er al jaren wonen en werken, kinderen hebben die US citizen zijn en verder niemand tot last zijn, niet “teren op sociale zekerheid” (die er sowieso nauwelijks is) en niet oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitscijfers. Oh, en dit zijn overigens ook vaak de goedkope arbeidskrachten die mensen maar al te graag hun tuin laten onderhouden en die huizen mogen komen bouwen nadat er weer eens een orkaan door het land heeft geraasd.
Dus ja, ik denk dat dat een “raar” standpunt is en dat de meeste Amerikanen deze mensen met alle liefde daar willen laten wonen.
In dezen: de verkiezingen. Lijkt mij immers het onderwerp hier.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet niet wat "in dezen" is, maar ik vind het persoonlijk wel prettig als ideen van politici het niveau "geen gezeik, iedereen rijk" overstijgen.
Ik schreef dat een meerderheid van de Amerikanen wil dat illegalen weer het land uit geflikkerd worden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:06 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk weinig meerwaarde in het onderbouwen van jouw fantasietjes over de massadeportatie van vele miljoenen.
Nee.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ga elkaar lekker pb-en ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |