abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 5 november 2024 @ 16:18:34 #101
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_215484288
Nog even het lijstje aangevuld met alle overige battleground states, zodat er per county een beetje een beeld is van de verwachtingen en wat wel/niet gek zou zijn :P (om Wisconsin maar weer als voorbeeld te gebruiken: je weet dus dat als er 100.000 stemmen uit Milwaukee binnen komen, de kans vrij groot is dat Harris daar ineens een verschil van 35-40 duizend goed gaat maken)

Let wel: alleen de grootste county's per staat gepakt, veruit de meeste grote county's zullen naar Harris gaan, want steden, terwijl Trump ook in die staten véél meer county's in totaal zal winnen, waaronder vooral een enorme meerderheid aan kleinere in de buitengebieden. Die staan dus niet in de lijstjes, maar zijn er uiteraard wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_215484354
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 15:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als jij denkt dat het een niet bestaand probleem is wat verzonnen is door Republikeinen dan is jouw informatiestroom nog linkser dan het reeds radicaal linkse MSNBC…

Zou je nog even klare wijn willen schenken in welke post je de vraag had beantwoord waarvan jij (leugenachtig) beweert dat je die hebt beantwoord?
Zodat jij mijn antwoord weer negeert en de vraag herhaalt?

En MSNBC radicaal links?

Het wordt steeds gekker...

Anyway, ik volg MSNBC niet.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215484413
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 16:18 schreef heywoodu het volgende:
Nog even het lijstje aangevuld met alle overige battleground states, zodat er per county een beetje een beeld is van de verwachtingen en wat wel/niet gek zou zijn :P (om Wisconsin maar weer als voorbeeld te gebruiken: je weet dus dat als er 100.000 stemmen uit Milwaukee binnen komen, de kans vrij groot is dat Harris daar ineens een verschil van 35-40 duizend goed gaat maken)

Let wel: alleen de grootste county's per staat gepakt, veruit de meeste grote county's zullen naar Harris gaan, want steden, terwijl Trump ook in die staten véél meer county's in totaal zal winnen, waaronder vooral een enorme meerderheid aan kleinere in de buitengebieden. Die staan dus niet in de lijstjes, maar zijn er uiteraard wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben erg benieuwd naar NC en AZ.
  Redactie Sport dinsdag 5 november 2024 @ 16:34:42 #104
274204 crew  Mexicanobakker
pi_215484441
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2024 16:31 schreef Smart_ass het volgende:

[..]
Ben erg benieuwd naar NC en AZ.
AZ is al weken achter elkaar niks dus daar verwacht ik nu ook weinig van.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_215484552
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
AZ is al weken achter elkaar niks dus daar verwacht ik nu ook weinig van.
Ben vooral persoonlijk benieuwd wat Maricopa county gaat doen maar voor de uitslag zal dat weinig uitmaken inderdaad.
NC en PA gaan spannend worden. Texas wordt ook steeds minder donkerrood. Nog een aantal verkiezingen te gaan en Texas gaat van paars naar blauw en it’s a wrap O+.
  dinsdag 5 november 2024 @ 16:49:17 #106
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_215484558
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 15:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ah, er is geen crisis…

Daar zijn de meesten het niet mee eens, zowel Dems als Rep:

https://en.m.wikipedia.or(...)States_border_crisis
Google eens: 'Vreemde gevolgtrekkingen.'
Google eens: 'Begrijpend lezen.'
Google eens: 'Mensen woorden in de mond leggen.'

Nergens beweer ik dat er geen crisis is. Ik wijs je op een artikel waar de rol van Harris uitgelegd wordt en dat dat hele gelul over 'Harris de Border Czar' wat anders in elkaar steekt dan jij het eerder hebt doen laten voorkomen.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  dinsdag 5 november 2024 @ 17:02:06 #107
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_215484652
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 15:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ah, er is geen crisis…

Daar zijn de meesten het niet mee eens, zowel Dems als Rep:

https://en.m.wikipedia.or(...)States_border_crisis
crisis ???????

de dow staat op all time high , de US geeft grootste groei van het GDP ooit

Ja de USA is het enigste land met bevolkingsgroei , omdat iedereen uit de dictator landen er naar toe vlucht nu ook de chinezen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215484664
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 16:09 schreef tong80 het volgende:
Springfield - Dringende politiebijstand nodig maar op de Democraten gestemd? Dan weigert politiecommandant John Rodgers je alle hulp, schreef hij op Facebook. Tot zijn werkterrein behoort Springfield in Ohio, de stad die in het oog van de storm belandde door de beruchte ’They’re eating the cats, they’re eating the dogs’-uitspraak van Donald Trump.

[ afbeelding ]

„Het spijt me, maar als je op de Democratische Partij stemt, zal ik je niet helpen”, schreef hij in een post. „Ik weet wie van jullie op de Democraten stemmen en ik zal jullie niet helpen het einde der tijden te overleven”, luidde het letterlijk in een andere. Enkele van zijn inmiddels verwijderde posts zijn meer dan 250.000 keer gedeeld.

Mike Young, de Chief Deputy van het politiekorps, haastte zich om een verklaring naar een lokale tv-zender uit te sturen waarin hij onderstreept dat de opmerkingen van Rodgers „geenszins de missie en waarden van het Clark County Sherriff’s Office weerspiegelen en in geen enkel opzicht de dienstverlening naar de gemeenschap weergeeft.”

https://www.telegraaf.nl/(...)esidentsverkiezingen

:D :{ Zo werkt dat in een autocratie.........

:T
Ontslaan dan.
pi_215484695
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 16:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zodat jij mijn antwoord weer negeert en de vraag herhaalt?

Nee, ik ken jouw trucje inmiddels, dat wanneer jou een vraag gesteld wordt waarvan je het antwoord niet uit je hoofd hebt geleerd en je dus niet weet wat je moet antwoorden (familie van Harris toevallig?), dat je dan de vraag negeert en de herhalingen van de vraag ook langere tijd negeert om verderop te roepen dat je al een antwoord hebt gegeven.

Je bent zo doorzichtig als maar wat.

Maar dit geeft jou meteen een mogelijkheid om te bewijzen dat ik onzin spreek: kwestie van even aan te geven waar dat antwoord van jou volgens jou staat. Concreet dan, niet een 'in het vorige deel', want dat is mist, geen antwoord.
pi_215484705
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2024 16:49 schreef JAM het volgende:

[..]
Google eens: 'Vreemde gevolgtrekkingen.'
Google eens: 'Begrijpend lezen.'
Google eens: 'Mensen woorden in de mond leggen.'

Nergens beweer ik dat er geen crisis is. Ik wijs je op een artikel waar de rol van Harris uitgelegd wordt en dat dat hele gelul over 'Harris de Border Czar' wat anders in elkaar steekt dan jij het eerder hebt doen laten voorkomen.
Ah, je hebt gemist dat ik het had over Biden...
pi_215484714
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
crisis ???????

de dow staat op all time high , de US geeft grootste groei van het GDP ooit

Ja de USA is het enigste land met bevolkingsgroei , omdat iedereen uit de dictator landen er naar toe vlucht nu ook de chinezen
Dus omdat de Dow op een ATH staat (niet helemaal waar, maar wel een beetje) is er geen crisis aan de grens? Het moet toch niet gekker worden hier!
  dinsdag 5 november 2024 @ 17:11:05 #112
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_215484723
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dus omdat de Dow op een ATH staat (niet helemaal waar, maar wel een beetje) is er geen crisis aan de grens? Het moet toch niet gekker worden hier!
er zijn te veel slechte dictator landen
dollar is de meest stabiele munt in de wereld

dan zouden ze wel daar blijven
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(nominal)
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215484747
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:11 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
er zijn te veel slechte dictator landen
dollar is de meest stabiele munt in de wereld

dan zouden ze wel daar blijven
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(nominal)
Je mag van mij vinden dat het geen enkel probleem is als er miljoenen illegalen per jaar het land binnenstromen, maar Amerikanen denken daar kennelijk vooral anders over en willen dat hun overheid daar iets aan doet en de illegalen die er zijn uit het land worden geflikkerd.

En aangezien deze verkiezingen gaan om wat de Amerikanen willen...
pi_215484779
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je mag van mij vinden dat het geen enkel probleem is als er miljoenen illegalen per jaar het land binnenstromen, maar Amerikanen denken daar kennelijk vooral anders over en willen dat hun overheid daar iets aan doet en de illegalen die er zijn uit het land worden geflikkerd.

En aangezien deze verkiezingen gaan om wat de Amerikanen willen...
Het Amerikaanse volk is volgens jou voor de deportatie van vele miljoenen mensen?
pi_215484796
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:18 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Het Amerikaanse volk is volgens jou voor de deportatie van vele miljoenen mensen?
Van illegalen? Volgens mij wel. Net zoals Nederlanders vinden dat illegalen het land uitgezet moeten worden. Denk jij dat het een heel raar standpunt is?

Even google aangeslingerd: aldus een poll van Axios Vibes zou meer dan de helft van de Amerikanen, inclusief 42% van de Democraten, massa deportaties steunen.
  dinsdag 5 november 2024 @ 17:19:50 #116
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_215484798
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ah, je hebt gemist dat ik het had over Biden...
Zeker! Ik heb ook problemen met begrijpend lezen! :D .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_215484814
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Van illegalen? Volgens mij wel. Net zoals Nederlanders vinden dat illegalen het land uitgezet moeten worden. Denk jij dat het een heel raar standpunt is?
Ja, de massadeportatie van vele miljoenen gaat daar ook niet erg aanslaan, zeker als de effecten een heel klein beetje zichtbaar beginnen te worden.
pi_215484826
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:19 schreef JAM het volgende:

[..]
Zeker! Ik heb ook problemen met begrijpend lezen! :D .
We lezen allemaal wel eens ergens overheen. ;)
pi_215484830
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:21 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Ja, de massadeportatie van vele miljoenen gaat daar ook niet erg aanslaan, zeker als de effecten een heel klein beetje zichtbaar beginnen te worden.
Zie mijn aanvulling.
pi_215484850
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Zie mijn aanvulling.
Ook van vele miljoenen? Want daar heb jij het over. Miljoen per jaar, dat loopt snel op….
pi_215484881
"massa deportaties" zijn ook gewoon een wilde fantasie. Wie gaat ze regelen?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_215484886
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, ik ken jouw trucje inmiddels, dat wanneer jou een vraag gesteld wordt waarvan je het antwoord niet uit je hoofd hebt geleerd en je dus niet weet wat je moet antwoorden (familie van Harris toevallig?), dat je dan de vraag negeert en de herhalingen van de vraag ook langere tijd negeert om verderop te roepen dat je al een antwoord hebt gegeven.

Je bent zo doorzichtig als maar wat.

Maar dit geeft jou meteen een mogelijkheid om te bewijzen dat ik onzin spreek: kwestie van even aan te geven waar dat antwoord van jou volgens jou staat. Concreet dan, niet een 'in het vorige deel', want dat is mist, geen antwoord.
Ik heb uiteindelijk antwoord gegeven, maar dat negeer je vervolgens.
Je gaat dit spelletje maar alleen spelen :W
pi_215484895
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
We lezen allemaal wel eens ergens overheen. ;)
Kiek
  dinsdag 5 november 2024 @ 17:33:09 #124
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215484897
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:31 schreef Monolith het volgende:
"massa deportaties" zijn ook gewoon een wilde fantasie. Wie gaat ze regelen?
Populistische praatjes. Beter doen ze iets aan waarom het zo aantrekkelijk is voor illegalen om in de VS te blijven.
Vermoed dat ze toch wel lekker goedkoop werk leveren, de werknemer heeft daar een stuk minder rechten tov hier.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 5 november 2024 @ 17:38:21 #125
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215484944
Ik vond dit op Reddit:
De meeste mensen in de VS die geen legale immigratiestatus hebben, zijn met een visum binnengekomen en zijn gewoon nooit vertrokken. Om verschillende redenen is het vinden van overstayers niet echt een prioriteit, dus zolang ze niet op de een of andere manier betrokken raken bij het strafrechtsysteem, zullen ze niet worden gevonden en gedeporteerd.

Een andere grote categorie zijn natuurlijk asielzoekers. Om verschillende redenen, waaronder de Amerikaanse invloed, vluchten mensen uit landen in Midden-Amerika vanwege wijdverspreide geweld. Omdat we onvoldoende immigratierechters hebben om asielclaims te beoordelen, kan het een jaar of langer duren voordat deze zaken worden beslist. Mensen in deze categorie mogen legaal blijven totdat hun claim is verwerkt, maar ongeveer de helft van het land beschouwt ze toch als "illegaal" en denkt dat ze in detentie moeten worden gehouden in plaats van vrijgelaten in de gemeenschap. Dit is de groep waarvoor we de laatste tijd moeite hebben gehad om huisvesting te vinden.

De kleinste groep zijn mensen die illegaal de twee landgrenzen van de VS oversteken. Dit is de enige groep die redelijkerwijs kan worden omschreven als stiekem het land binnenkomen. Wanneer ze worden betrapt tijdens het oversteken of kort daarna, zoals ze vaak doen, worden ze vrij snel teruggestuurd naar hun land van herkomst, meestal binnen een paar dagen. Ik weet niet zeker hoe gebruikelijk het nu is, maar tot voor kort waren de meeste mensen die dit deden, mensen die seizoensgebonden op boerderijen kwamen werken of smokkelaars die drugs het land in brachten en geld en/of wapens eruit. In beide gevallen bleven ze meestal niet lang.
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')