Om stemmen te winnenquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En waarom benoemde Biden haar dan om het immigratieprobleem op te lossen als het een door de Republikeinen verzonnen probleem is?
Uurtje of 01.00 de eerste exitpollsquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:14 schreef tong80 het volgende:
Klein beetje of topic. Iemand die een idee heeft hoe laat ik vannacht moet opstaan. Ik wil de verkiezingen volgen maar ga eerst na het voetballen naar bed.
https://www.cbsnews.com/a(...)e-election-day-2024/quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:14 schreef tong80 het volgende:
Klein beetje of topic. Iemand die een idee heeft hoe laat ik vannacht moet opstaan. Ik wil de verkiezingen volgen maar ga eerst na het voetballen naar bed.
Zijn administratie verzon ook de enorme aantallen die illegaal binnenkwamen? Om stemmen te winnen?quote:
Jaquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zijn administratie verzon ook de enorme aantallen die illegaal binnenkwamen? Om stemmen te winnen?
Volgens Raymond Mens:quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:14 schreef tong80 het volgende:
quote:Blijf jij vannacht op? In de belangrijke 'swing states' sluiten de stembussen om:
00:00 Georgia
00:30 North Carolina
01:00 Michigan, Pennsylvania
03:00 Arizona, Wisconsin
04:00 Nevada
Ik vind het nogal treurig dat mensen de keuze maken wel of niet op iemand te stemmen door onjuiste/onvolledige informatie ja. Maar goed, een stem is een stem inderdaad. De bevolking bestaat natuurlijk niet alleen uit bovengemiddeld intelligente mensen helaas.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoe maakt dit uit voor de verkiezingen? Het is simpelweg een belangrijke reden voor mensen om niet op Harris te stemmen.
Een stem op basis van onjuiste info (voor zover daar al sprake van is) telt ook gewoon hoor.
Blijft jammer dat FOK! geen mogelijkheid heeft tot één topic in meerdere subfora.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:18 schreef Origami94 het volgende:
Jammer dat er nu twee topics zijn. Een in POL en een in NWS.
Ok, misschien blijf ik wel op tot een uurtje of 03.00. Bedankt. De anderen ook.quote:
Volgens Raymond was het beter om eerst te slapen en juist na 3.00 te gaan kijken.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, misschien blijf ik wel op tot een uurtje of 03.00. Bedankt. De anderen ook.
Of gewoon drugs gebruiken en nee geen alcohol. Overigens raad ik dit niet aan.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens Raymond was het beter om eerst te slapen en juist na 3.00 te gaan kijken.
Dit verandert de zaak.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens Raymond was het beter om eerst te slapen en juist na 3.00 te gaan kijken.
Maar het kost stemmen om te zeggen dat het uit de klauwen is gelopen onder jouw verantwoordelijkheid. Zo seniel is Biden (zijn fluisteraars) niet…quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:18 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ja
Hedendaagse politiek is best populistisch en is totale beeldvorming en manipulatie
Heeft vaak veel meer te maken met interesse en wat de pers hen voorschotelt.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind het nogal treurig dat mensen de keuze maken wel of niet op iemand te stemmen door onjuiste/onvolledige informatie ja. Maar goed, een stem is een stem inderdaad. De bevolking bestaat natuurlijk niet alleen uit bovengemiddeld intelligente mensen helaas.
Een avondje pep raggen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:23 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Of gewoon drugs gebruiken en nee geen alcohol. Overigens raad ik dit niet aan.
Waarom zou je opblijven? De eerste uitslagen komen binnen als hier de zon opkomtquote:
Rutte lukte het ook na toeslagenaffaire en corona al was het meer onder druk van d66 en cda die rutte politiek wilden begravenquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar het kost stemmen om te zeggen dat het uit de klauwen is gelopen onder jouw verantwoordelijkheid. Zo seniel is Biden (zijn fluisteraars) niet…
Je weet dat Biden niet meedoet aan de verkiezingen?quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar het kost stemmen om te zeggen dat het uit de klauwen is gelopen onder jouw verantwoordelijkheid. Zo seniel is Biden (zijn fluisteraars) niet…
Je loopt gewoon uit je nek te lullen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:31 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Rutte lukte het ook na toeslagenaffaire en corona al was het meer onder druk van d66 en cda die rutte politiek wilden begraven
Uit je eigen bronnen blijkt dat het uit de klauwen is gelopen omdat de republikeinen tegenwerkten omdat de grote leider geen trek had dat het probleem werd opgelost tijdens het presidentschap van Biden. Die hebben dus expres tegengewerkt om hier een verkiezingsitem van te kunnen maken. Cheap tactics.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En dat was in 2021 al duidelijk?quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je weet dat Biden niet meedoet aan de verkiezingen?
Nog even afgezien van dat eerst de boel uit de klauwen is gelopen en toen pas die conceptwetgeving kwam waar de Democraten van maken dat het door Trump is getorpedeerd vanwege de aankomende verkiezingen, is dat een versie waar genoeg nuance bij kan worden gemaakt.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:36 schreef Perox het volgende:
[..]
Uit je eigen bronnen blijkt dat het uit de klauwen is gelopen omdat de republikeinen tegenwerkten omdat de grote leider geen trek had dat het probleem werd opgelost tijdens het presidentschap van Biden. Die hebben dus expres tegengewerkt om hier een verkiezingsitem van te kunnen maken. Cheap tactics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |