SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Smakelijk wat is het gewordenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In het engels wel ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
Bruine bonen met rijst.quote:Op maandag 4 november 2024 01:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://voo.nl/kennisbank(...)eggenschapsraad-bbmr
Als ik dat googleProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik weet anders niet hoe je dat moet noemenquote:Op maandag 4 november 2024 01:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Kennelijk heet dat niet zo in het Nederlands. Hoewel het wel grappig klinktUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Visquote:Op maandag 4 november 2024 01:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik weet anders niet hoe je dat moet noemen
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja maar de term als je het hebt over het scheiden van graat van het "vlees", dan noem je toch gewoon vlees of anders visvlees? Of gewoon de vis van het graat scheiden?quote:Uw ADH vitamine Worst
In het Engels is het gewoon "the meat of the fish"quote:De vraag of vis vlees is, kun je op meerdere manieren bekijken. Biologisch gezien is vlees het spierweefsel van gewervelde dieren en hier vallen vissen ook onder. Vissen hebben een skelet dat bestaat uit graten die hun lijf stevigheid en bescherming geven. Veel andere gewervelde dieren hebben botten in plaats van graten. Net als andere dieren met een wervelkolom, hebben vissen spieren. Je kunt vis eten en het bevat dierlijke eiwitten. Je zou kunnen zeggen: vis is geen vlees, maar heeft vlees.![]()
Lekkerquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
tsja we hebben het ook over vruchtvlees, dan moet vlees van de vis ook prima kunnen tochquote:Op maandag 4 november 2024 02:01 schreef devzero het volgende:
[..]
In het Engels is het gewoon "the meat of the fish"Uw ADH vitamine Worst
Maar ach, vis fileren kan de gemiddelde Nederlander toch niet. Die eet alleen kant en klare vis filetjesUw ADH vitamine Worst
Fileren.quote:Op maandag 4 november 2024 02:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar de term als je het hebt over het scheiden van graat van het "vlees", dan noem je toch gewoon vlees of anders visvlees? Of gewoon de vis van het graat scheiden?
Dat doet mij denken aan die vleesvervangers die dan toch vlees in de naam hebben zitten zonder dat er vlees inzit. Vegetarische karbonade en zulks.quote:Op maandag 4 november 2024 02:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tsja we hebben het ook over vruchtvlees, dan moet vlees van de vis ook prima kunnen tochThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vis daar moet je niet teveel over praten, maar gewoon opeten.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zo moeilijk is het niet. En als ik een hele vis bij de viswinkel koop, dan is het vaak een stuk verser, lekkerder, en goedkoper dan een visfiletje wat misschien al dagen geleden gefileerd isquote:Op maandag 4 november 2024 02:05 schreef hemarookworst het volgende:
Maar ach, vis fileren kan de gemiddelde Nederlander toch niet. Die eet alleen kant en klare vis filetjes![]()
![]()
Maar ook dingen als Havermelk, sojamelk, erwtenmelk, kokosmelk, rijstmelk en amandelmelk etc.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
al die veganistische alternatieven voor melk mag geen melk meer genoemd worden, dat is nu haverdrink etc. gewordenquote:Op maandag 4 november 2024 02:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ook dingen als Havermelk, sojamelk, erwtenmelk, kokosmelk, rijstmelk en amandelmelk etc.
maar dat komt door lobby van zuivelindustrieUw ADH vitamine Worst
Heb je er last van? Zo niet, wat maak je je druk om hoe het heet of wat er allemaal is als alternatief voor iemand die geen melk wil drinken.![]()
Zo kun je je wel over alles druk maken. Vroeger werden mensen boos als je over "echte roomboter" begonquote:Op maandag 4 november 2024 02:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ook dingen als Havermelk, sojamelk, erwtenmelk, kokosmelk, rijstmelk en amandelmelk etc.![]()
![]()
de NZO heeft er behoorlijk last van zo te zienquote:Op maandag 4 november 2024 02:14 schreef Shii het volgende:
Heb je er last van? Zo niet, wat maak je je druk om hoe het heet of wat er allemaal is als alternatief voor iemand die geen melk wil drinken.
Uw ADH vitamine Worst
Tja.quote:Op maandag 4 november 2024 02:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de NZO heeft er behoorlijk last van zo te zien![]()
![]()
Wel goeie zaak.quote:Op maandag 4 november 2024 02:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
al die veganistische alternatieven voor melk mag geen melk meer genoemd worden, dat is nu haverdrink etc. geworden
maar dat komt door lobby van zuivelindustrieIk drink ook geen melk meer sinds een paar jaar raak ik daarvan aan de dunne.quote:Op maandag 4 november 2024 02:14 schreef Shii het volgende:
Heb je er last van? Zo niet, wat maak je je druk om hoe het heet of wat er allemaal is als alternatief voor iemand die geen melk wil drinken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Ik begrijp dit niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-11-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 324 / +115 / +13 / 1453 / 1548
2. KillemWieft / 156 / +82 / +11 / 115 / 185
3. HappyCharly / 100 / +49 / +0 / 253 / 299
4. AardappelSchotel / 96 / +15 / +0 / 593 / 660
5. Dr.Mikey / 94 / +42 / +20 / 273 / 351
6. Bally-b / 86 / +30 / +0 / 20 / 27
7. Lovely / 77 / +20 / +0 / 553 / 612
8. Pinnenmutske / 69 / +30 / +0 / 292 / 343
9. devzero / 62 / +8 / +7 / 89 / 111
10. Sally / 54 / +2 / +0 / 79 / 97
11. aeque / 53 / +3 / +1 / 223 / 253
12. Koen66 / 47 / +43 / +0 / 56 / 81
13. hemarookworst / 41 / +2 / +2 / 196 / 245
14. MizzezAmy / 40 / +7 / +2 / 467 / 513
15. ToT / 33 / +2 / +0 / 301 / 329
16. Rob / 26 / +0 / +0 / 111 / 121
17. sp3c / 25 / +0 / +0 / 95 / 106
18. mario390 / 24 / +0 / +0 / 32 / 47
19. greysbones / 24 / +0 / +5 / 218 / 239
20. mascara-klodder / 21 / +19 / +2 / 81 / 99SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Jij hoeft het niet te eten. Fijn toch als er een alternatief is als iemand eens geen vlees wil eten.quote:Op maandag 4 november 2024 02:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begrijp dit niet.![]()
Wij hebben dat wel eens geprobeerd uit zo een sh good to go box maar was niet lekker.
Maar als je wil dat mensen minder vlees etc eten waarom dan producten maken en namen geven die wel worden vormgegeven als vlees.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En het is niet te vreten. Dat is nog wel het ergste aan deze zooi.quote:Op maandag 4 november 2024 02:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begrijp dit niet.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Maar waarom dan wel proberen de structuur van vlees te geven en ook de benaming?quote:Op maandag 4 november 2024 02:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Jij hoeft het niet te eten. Fijn toch als er een alternatief is als iemand eens geen vlees wil eten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat is daar mis mee? Geen dierenleed maar wel een product dat er op lijkt i.p.v. echt vlees?quote:Op maandag 4 november 2024 02:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar waarom dan wel proberen de structuur van vlees te geven en ook de benaming?
Ik zal niet zeggen dat ik alles eet, want ik vind niet alles lekker, maar ik vind het alleen maar prima als er minder dierenleed is.![]()
Ik heb een jaar of tien lang dagelijks 700-800gr kip gegeten.
Van mij mag het er zijn maar waarom het worst kip-shoarma en bacon etc noemen als dat er helemaal niet inzit? Veel van die mensen gaan er plat op dat ze veganisten etc zijn maar dan wel die namen marketing of wat is dat? Zitten trouwens opvallend vaak van deze producten in de ah good to go boxen.quote:Op maandag 4 november 2024 02:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Geen dierenleed maar wel een product dat er op lijkt i.p.v. echt vlees?
Ik zal niet zeggen dat ik alles eet, want ik vind niet alles lekker, maar ik vind het alleen maar prima als er minder dierenleed is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Deze producten zijn voornamelijk bedoeld voor de zgn flexitarier.quote:Op maandag 4 november 2024 02:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van mij mag het er zijn maar waarom het worst kip-shoarma en bacon etc noemen als dat er helemaal niet inzit? Veel van die mensen gaan er plat op dat ze veganisten etc zijn maar dan wel die namen marketing of wat is dat? Zitten trouwens opvallend vaak van deze producten in de ah good to go boxen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Van mij mag het ook best een andere naam hebben en volgens mij gebeurt dat tegenwoordig vaak ook. Het zal mij een worst wezen hoe ze zoiets noemen.quote:Op maandag 4 november 2024 02:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van mij mag het er zijn maar waarom het worst kip-shoarma en bacon etc noemen als dat er helemaal niet inzit? Veel van die mensen gaan er plat op dat ze veganisten etc zijn maar dan wel die namen marketing of wat is dat? Zitten trouwens opvallend vaak van deze producten in de ah good to go boxen.![]()
Nee dat is gewoon een tomaat soort.quote:Op maandag 4 november 2024 02:39 schreef hemarookworst het volgende:
Verbied de naam vleestomaat dan ook maarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vega worst.quote:Op maandag 4 november 2024 02:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Van mij mag het ook best een andere naam hebben en volgens mij gebeurt dat tegenwoordig vaak ook. Het zal mij een worst wezen hoe ze zoiets noemen.
Vleesbomen!quote:Op maandag 4 november 2024 02:39 schreef hemarookworst het volgende:
Verbied de naam vleestomaat dan ook maarProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 02:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Van mij mag het ook best een andere naam hebben en volgens mij gebeurt dat tegenwoordig vaak ook. Het zal mij een worst wezen hoe ze zoiets noemen.
R.I.P DTS.![]()
denk meer dat zijn repeatknop vastzitquote:Op maandag 4 november 2024 02:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Wat ben jij een zuurpruim zegUw ADH vitamine Worst
Dat ookquote:Op maandag 4 november 2024 02:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
denk meer dat zijn repeatknop vastzitWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Vraag mij af soms heb je ook van die good to go vleespakketten he. als men daar nou die vega rotzooi indoet. en je komt daar thuis achter sta je dan in je recht als je boos terug naar de winkel gaat?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je hebt dan toch keuze vega of niet? Lang geleden dat ik dat eens heb gekocht.quote:Op maandag 4 november 2024 02:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vraag mij af soms heb je ook van die good to go vleespakketten he. als men daar nou die vega rotzooi indoet. en je komt daar thuis achter sta je dan in je recht als je boos terug naar de winkel gaat?![]()
Met sjalotten en een pepertje echt zó lekker!quote:Op maandag 4 november 2024 02:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat wordt over het algemeen niet opgegetenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
https://www.juridischloket.nl/quote:Op maandag 4 november 2024 02:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vraag mij af soms heb je ook van die good to go vleespakketten he. als men daar nou die vega rotzooi indoet. en je komt daar thuis achter sta je dan in je recht als je boos terug naar de winkel gaat?Uw ADH vitamine Worst
Wordt tijd dat we die veganisten een kopje kleiner maken en opeten.
Ik weet dat de AH zich indekt door het verrassingspakket te noemen maar zoals de miro bijvoorbeeld noemt het specifiek vleespakket geen idee of er ook winkels zijn waar je kan kiezen vega of niet.quote:Op maandag 4 november 2024 02:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Je hebt dan toch keuze vega of niet? Lang geleden dat ik dat eens heb gekocht.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jullie?quote:Op maandag 4 november 2024 02:50 schreef devzero het volgende:
Ik snap die angst voor mensen die geen vlees eten niet. Alsof jullie daar last van hebbenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat is tegenstrijdigquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
VaagDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Geen angst maar ik zie soms van die filmpjes voorbijkomen waarbij mensen die geen vlees eten stiekem mensen de vega variant voorschotelen. Voor likes en positieve reacties en dan is het lachen gieren brullen maar als het dan andersom gebeurt is de wereld te klein en is het opeens schandalig.quote:Op maandag 4 november 2024 02:50 schreef devzero het volgende:
Ik snap die angst voor mensen die geen vlees eten niet. Alsof jullie daar last van hebbenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zulke filmpjes zijn sowieso kut, ongeacht het thema.quote:Op maandag 4 november 2024 02:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen angst maar ik zie soms van die filmpjes voorbijkomen waarbij mensen die geen vlees eten stiekem mensen de vega variant voorschotelen. Voor likes en positieve reacties en dan is het lachen gieren brullen maar als het dan andersom gebeurt is de wereld te klein en is het opeens schandalig.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
eerst vleesboom en nu vaginisme, denk dat je wel een getalenteerde gynaecoloog had kunnen wordenquote:Op maandag 4 november 2024 02:57 schreef KillemWieft het volgende:
Ik heb een probleem met vaginisten.Uw ADH vitamine Worst
Wat ik ook niet begrijp, geen statiegeld in Belgie. Enkel op glazen flessen.
Daarom koop ik mijn frisdrank liever in Nederland.
Ok je betaalt het wel maar krijgt het terug.Werewolf
Maar is met veel dingen laatste jaren dat bepaalde dingen van een bepaalde kant wel kunnen maar vanuit de andere hoek is het gelijk schandalig en mag het allemaal niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ook geen statiegeld op grote flessen frisdrank?quote:Op maandag 4 november 2024 03:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wat ik ook niet begrijp, geen statiegeld in Belgie. Enkel op glazen flessen.
Daarom koop ik mijn frisdrank liever in Nederland.
Ok je betaalt het wel maar krijgt het terug.
Uw ADH vitamine Worst
Plastic of glas, ik pleur alles gewoon in de vuilniscontainer.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Rotterdams
R.I.P DTS.![]()
Nopequote:Op maandag 4 november 2024 03:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ook geen statiegeld op grote flessen frisdrank?Werewolf
Trusten dames en heren van de nachtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
die moet je in de maas gooien, geeft minder rotzooiquote:Op maandag 4 november 2024 03:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Doe ik liever met bepaalde personen.Uw ADH vitamine Worst
Als ik m’n best doe komen ze in de Rotte terecht.quote:Op maandag 4 november 2024 03:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die moet je in de maas gooien, geeft minder rotzooiProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Eens. Wie heeft dat kip-shoarma bedachtquote:Op maandag 4 november 2024 03:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar is met veel dingen laatste jaren dat bepaalde dingen van een bepaalde kant wel kunnen maar vanuit de andere hoek is het gelijk schandalig en mag het allemaal niet.Shoarma is gemaakt van lamsvlees.
![]()
🐑quote:Op maandag 4 november 2024 03:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Eens. Wie heeft dat kip-shoarma bedachtShoarma is gemaakt van lamsvlees.
Werewolf
Omdat je smaak is veranderd of omdat het lamsvlees in de winkel minder goede kwaliteit is tegenwoordig?quote:Op maandag 4 november 2024 03:18 schreef hemarookworst het volgende:
Lam zijn vind ik minder tegenwoordig
Omdat je oud begint te worden![]()
![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 03:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat je smaak is veranderd of omdat het lamsvlees in de winkel minder goede kwaliteit is tegenwoordig?
Peach teaquote:Op maandag 4 november 2024 03:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je zit zeker aan de rijstwijn.![]()
Klopt en ook omdat ik in het verleden om verkeerde redenen lam werdquote:Op maandag 4 november 2024 03:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat je smaak is veranderd of omdat het lamsvlees in de winkel minder goede kwaliteit is tegenwoordig?
Omdat je oud begint te wordenUw ADH vitamine Worst
Hoop dat die Paul goed in elkaar word getimmerdquote:Op maandag 4 november 2024 03:33 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Hier hoef ik niet naar te kijken, want @:paul gaat het toch wel verliezenUw ADH vitamine Worst
En dat Mike er met z’n vriendin vandoor gaat.quote:Op maandag 4 november 2024 03:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoop dat die Paul goed in elkaar word getimmerdProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Vroeg
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Te vroeg!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Slaap lekkerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Is goed marioOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh Mario
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Mutske
Ja vies weer vind ik dat altijd mistWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het regent ook voelde ik. Ik hing uit het raam om de foto te pakken.quote:Werewolf
Kan ook de nevel van de mist zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hopelijk gebueren er niet veel ongelukken door de mistWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In onze straat is een basisschool. Nu is het wel zo dat de straat tussen 8u10 en 8u30 schoolstraat is.quote:Op maandag 4 november 2024 06:19 schreef Dotteke het volgende:
Hopelijk gebueren er niet veel ongelukken door de mist
Ik hou mijn hart vast. Ik moet wel naar begeleid werk. Dagbesteding is recht over mijn deur.Werewolf
Daar gaat hij alweer![]()
LIVE | Trump hekelt peiling Iowa: ’Vals en uitgebracht door een van mijn vijanden’
https://www.telegraaf.nl/(...)en-van-mijn-vijandenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan hoef je gelukkig niet ver. Hier geven ze vaak codes aan het weer, bij jullie ook?quote:Op maandag 4 november 2024 06:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
In onze straat is een basisschool. Nu is het wel zo dat de straat tussen 8u10 en 8u30 schoolstraat is.
Ik hou mijn hart vast. Ik moet wel naar begeleid werk. Dagbesteding is recht over mijn deur.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Omg die vent spoort niet (of hoe wordt dat ook weer gezegd?)quote:Op maandag 4 november 2024 06:22 schreef Dotteke het volgende:
Daar gaat hij alweer![]()
LIVE | Trump hekelt peiling Iowa: ’Vals en uitgebracht door een van mijn vijanden’
https://www.telegraaf.nl/(...)en-van-mijn-vijandenWerewolf
Ja, dat zeg je goedquote:Op maandag 4 november 2024 06:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Omg die vent spoort niet (of hoe wordt dat ook weer gezegd?)
Morguh Assiequote:
De ochtendploeg stroomt langzaam binnen\-/
Code geel voor mist.quote:Op maandag 4 november 2024 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hoef je gelukkig niet ver. Hier geven ze vaak codes aan het weer, bij jullie ook?Werewolf
Hetzelfde als hier dusquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo wel je handen wassen heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zit natuurlijk tegen de grens met NL in het noorden van Belgie.quote:Werewolf
Wil nog niet zeggen dat ze het ook overnemen natuurlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Bolk terug
Ik zal straks naar het nieuws luisteren. Dan ben ik zeker.quote:Op maandag 4 november 2024 06:36 schreef Dotteke het volgende:
Wil nog niet zeggen dat ze het ook overnemen natuurlijk.Werewolf
ZO belangrijk is het niet hoor, was alleen benieuwd.quote:Op maandag 4 november 2024 06:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik zal straks naar het nieuws luisteren. Dan ben ik zeker.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet ik wel 🙂quote:Op maandag 4 november 2024 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO belangrijk is het niet hoor, was alleen benieuwd.
Het is maar dat ik door de mist moet.Werewolf
alleen de straat maar oversteken toch? Gelukkig hoef je niet met de auto of fiets op stapquote:Op maandag 4 november 2024 06:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Weet ik wel 🙂
Het is maar dat ik door de mist moet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
De mama brengt mij naar begeleid werk. Ligt een eindje van waar ik woon.quote:Op maandag 4 november 2024 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
alleen de straat maar oversteken toch? Gelukkig hoef je niet met de auto of fiets op stapWerewolf
O dacht dat je net zei dat het b ij jou aan de overkant was?quote:Op maandag 4 november 2024 07:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
De mama brengt mij naar begeleid werk. Ligt een eindje van waar ik woon.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dagbesteding 🙂quote:Op maandag 4 november 2024 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat je net zei dat het b ij jou aan de overkant was?Werewolf
O wacht, IK heb even teruggelezen de dag besteding is tegenover jou, begeleid werk is verder wegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja mijn excuus. Had al snel even terug gelezenquote:
Geen probleem.quote:Op maandag 4 november 2024 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mijn excuus. Had al snel even terug gelezen
Klaarwakker.Werewolf
![]()
dus tijd voor koffie of theequote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Morguh GG
Mogguh Dot, AS, mutske
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Weer een drukke week voor de boeg GG?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoop van niet. Het lijkt op zich nu gunstig, maar je weet het maar nooit.quote:Op maandag 4 november 2024 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer een drukke week voor de boeg GG?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan hoop ik met je mee.quote:Op maandag 4 november 2024 07:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik hoop van niet. Het lijkt op zich nu en rustig, maar je weet het maar nooit.
Af en toe een beetje rust op je werk is ook wel fijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe is jouw week? Veel vergaderingen en overleg?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee alleen vanmiddag om 16 uur. Morgen komen ze laminaat brengen kan het even aclimatiseren. Woensdag ga ik met mijn kleindochter shoppen en ergens een hapje eten. Donderdag waarschijnlijk op mijn kleindochter passen en dan vrijdag helemaal niets en dan zaterdag komen ze het laminaat er uithalen en zondag wordt het gelegd.quote:Op maandag 4 november 2024 07:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe is jouw week? Veel vergaderingen en overleg?
Dus een beetje de kasten leegpakken van de week .
Zal blij zijn als het er in ligt en alles weer terug op de plaatst ligt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-11-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 324 / +115 / +13 / 1453 / 1548
2. KillemWieft / 180 / +82 / +35 / 128 / 208
3. Dr.Mikey / 105 / +42 / +31 / 284 / 364
4. AardappelSchotel / 102 / +15 / +6 / 596 / 666
5. HappyCharly / 100 / +49 / +0 / 253 / 299
6. Pinnenmutske / 87 / +30 / +18 / 306 / 372
7. Bally-b / 86 / +30 / +0 / 20 / 27
8. devzero / 78 / +8 / +23 / 92 / 120
9. Lovely / 77 / +20 / +0 / 553 / 612
10. Rob / 67 / +0 / +41 / 114 / 130
11. sp3c / 60 / +0 / +35 / 95 / 111
12. Sally / 54 / +2 / +0 / 79 / 97
13. aeque / 53 / +3 / +1 / 227 / 257
14. hemarookworst / 50 / +2 / +11 / 202 / 257
15. Koen66 / 47 / +43 / +0 / 56 / 81
16. MizzezAmy / 40 / +7 / +2 / 467 / 513
17. ToT / 33 / +2 / +0 / 301 / 329
18. mario390 / 28 / +0 / +4 / 32 / 48
19. greysbones / 24 / +0 / +5 / 218 / 239
20. gebrokenglas / 22 / +3 / +1 / 234 / 259SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Oké, een overzichtelijke week. En eindelijk heb je weer je vloer in orde straks.quote:Op maandag 4 november 2024 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee alleen vanmiddag om 16 uur. Morgen komen ze laminaat brengen kan het even aclimatiseren. Woensdag ga ik met mijn kleindochter shoppen en ergens een hapje eten. Donderdag waarschijnlijk op mijn kleindochter passen en dan vrijdag helemaal niets en dan zaterdag komen ze het laminaat er uithalen en zondag wordt het gelegd.
Dus een beetje de kasten leegpakken van de week .
Zal blij zijn als het er in ligt en alles weer terug op de plaatst ligt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, dat werd wel tijd hequote:Op maandag 4 november 2024 07:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oké, een overzichtelijke week. En eindelijk heb je weer je vloer in orde straks.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Hey Moonquote:
Wanneer had je die brand? Augustus?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
17 juliquote:Op maandag 4 november 2024 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wanneer had je die brand? Augustus?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Juli. Wat vliegt de tijd.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja gaat snel he. Nog even en we zitten weer in 2025quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja.quote:Op maandag 4 november 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gaat snel he. Nog even en we zitten weer in 2025
zucht. 🙄Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vind je dat erg?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ergens wel. Het gaat rap allemaal.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, daar verander je helaas niets aan. Genieten van de tijd, meer kan je niet doen.quote:Op maandag 4 november 2024 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ergens wel. Het gaat rap allemaal.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo is dat.quote:Op maandag 4 november 2024 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, daar verander je helaas niets aan. Genieten van de tijd, meer kan je niet doen.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bolk die AsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bolk!!!quote:Op maandag 4 november 2024 07:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
En gewoon iedereen maximaal de moeder bolkenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat een faalvan mijzelf
Minder werken, minder bolken meer genietenquote:![]()
Er op uit gaan, mensen ontmoeten, wie weet een leuke vrouw tegen komen.
Anders kan je straks zeggen ik heb hem versleten met pissenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 4 november 2024 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Minder werken, minder bolken meer genieten![]()
Anders kan je straks zeggen ik heb hem versleten met pissenPissen als je echt echt moet kan lekkerder zijn dan wat andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dank je,quote:
Das waar,quote:Op maandag 4 november 2024 07:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Pissen als je echt echt moet kan lekkerder zijn dan wat anders
quote:Op maandag 4 november 2024 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Minder werken, minder bolken meer genieten![]()
Anders kan je straks zeggen ik heb hem versleten met pissenIk was net een ommetje aan het lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gelukkig ben je van schrik niet gestruikeldquote:Op maandag 4 november 2024 08:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was net een ommetje aan het lopen
Ben je een leuke vrouw tegen gekomen?quote:Op maandag 4 november 2024 08:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was net een ommetje aan het lopen![]()
Nee, niet gestruikeld of verslikt....
Maar je hebt helemaal gelijk hoor. Er op uit gaan, mensen ontmoeten,
En ik hoop ook snel weer een leuke vrouw tegen te komen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Minder werken?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wel een aardige vrouw die haar hond aan het uitlaten was.quote:Op maandag 4 november 2024 08:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ben je een leuke vrouw tegen gekomen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ook.quote:
Maar er moet ook geld komen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan moet je een rijke vrouw tegenkomenquote:Op maandag 4 november 2024 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook.
Maar er moet ook geld komen.![]()
Ik moet toch een leuk bloemetje voor mijn date kunnen kopen....![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Minder uitgeven en dan minder werkenquote:Op maandag 4 november 2024 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook.
Maar er moet ook geld komen.
Dat zou helemaal mooi zijn. Een leuke rijke vrouw....quote:Op maandag 4 november 2024 08:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan moet je een rijke vrouw tegenkomen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Das waarquote:Op maandag 4 november 2024 08:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik moet toch een leuk bloemetje voor mijn date kunnen kopen....
Als ik ineens niet meer op DTS zit heb ik er eentje aan de haak geslagen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat hoop ik ook voor jou. Het is je gegund je lijkt mij een lieve man.quote:Op maandag 4 november 2024 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee, niet gestruikeld of verslikt....
Maar je hebt helemaal gelijk hoor. Er op uit gaan, mensen ontmoeten,
En ik hoop ook snel weer een leuke vrouw tegen te komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er is overal een oplossing voorquote:Op maandag 4 november 2024 08:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan moet je een rijke vrouw tegenkomenJe moet ze alleen weten te vinden.
quote:Op maandag 4 november 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor jou. Het is je gegund je lijkt mij een lieve man.![]()
![]()
![]()
Jij bent een enorme lieve vrouw.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 4 november 2024 08:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Als ik ineens niet meer op DTS zit heb ik er eentje aan de haak geslagen.![]()
Het goede levenquote:Op maandag 4 november 2024 08:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Als ik ineens niet meer op DTS zit heb ik er eentje aan de haak geslagen.![]()
![]()
Da's waar.quote:Op maandag 4 november 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is overal een oplossing voorJe moet ze alleen weten te vinden.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 4 november 2024 08:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jij bent een enorme lieve vrouw.Dank je wel.
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ook een vriendinnetje gevondenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee hoor, je kan ook gewoon iemand lief of aardig vinden zonder dat er een relatie isquote:
Ik vind ToT ook een aardige lieve man, jou ook, maar zou ook geen stelletje met jullie willen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo zijn er wel meer maar wil met niemand een stelletje zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 4 november 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, je kan ook gewoon iemand lief of aardig vinden zonder dat er een relatie is
Ik vind ToT ook een aardige lieve man, jou ook, maar zou ook geen stelletje met jullie willen zijnJawel, dat is de regel hier. Zodra je hier aardig bent tegen een vrouw, MOET je wel een stelletje zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo zijn er wel meer maar wil met niemand een stelletje zijn.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2024 08:24:16 ]![]()
Dm gelijk vol natuurlijkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 4 november 2024 08:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jawel, dat is de regel hier. Zodra je hier aardig bent tegen een vrouw, MOET je wel een stelletje zijntja
Lolquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 4 november 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, je kan ook gewoon iemand lief of aardig vinden zonder dat er een relatie is
Ik vind ToT ook een aardige lieve man, jou ook, maar zou ook geen stelletje met jullie willen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo zijn er wel meer maar wil met niemand een stelletje zijn.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 4 november 2024 08:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
Naar wie heb ik dan die dickpic gestuurd?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Om blij van te wordenquote:Op maandag 4 november 2024 08:46 schreef ToT het volgende:
Godskolere, duik ik hier gelijk in de blije smileykots!
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 02:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Wat ben jij een zuurpruim zeg
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Wen er maar aan, jonge!quote:Op maandag 4 november 2024 08:46 schreef ToT het volgende:
Godskolere, duik ik hier gelijk in de blije smileykots!
![]()
Eensquote:Op maandag 4 november 2024 08:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dit is heerlijk wandelweer![]()
![]()
![]()
Ik heb Mini-ToT een winterjas aangedaan die ik in september voor hem gekocht heb, maar zijn polsjes steken nu al wat uit de mouwen!quote:![]()
![]()
Zo die groeit als koolquote:Op maandag 4 november 2024 08:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb Mini-ToT een winterjas aangedaan die ik in september voor hem gekocht heb, maar zijn polsjes steken nu al wat uit de mouwen!![]()
![]()
Je kan een jas altijd wel een maatje groter kopen. Kinderen groeien snelquote:Op maandag 4 november 2024 08:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb Mini-ToT een winterjas aangedaan die ik in september voor hem gekocht heb, maar zijn polsjes steken nu al wat uit de mouwen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En toch, gisteren en eergisteren naar een speelpark gegaan.quote:
Daar was een meisje die een kop groter dan hem was en die was ook 6!![]()
Ook een forse jongen was even oud als Mini-ToT.
En een jochie die een halve kop kleiner was, was 3!
Maar Mini zat wel enorm stoer tegen hem te doen van dat hij groter en ouder was!Ging met zijn buik tegen de buik van die jongen staan om te kijken hoe veel groter hij was enzo!
![]()
Zit er al vroeg in dusquote:Op maandag 4 november 2024 09:01 schreef ToT het volgende:
[..]
En toch, gisteren en eergisteren naar een speelpark gegaan.
Daar was een meisje die een kop groter dan hem was en die was ook 6!![]()
Ook een forse jongen was even oud als Mini-ToT.
En een jochie die een halve kop kleiner was, was 3!
Maar Mini zat wel enorm stoer tegen hem te doen van dat hij groter en ouder was!Ging met zijn buik tegen de buik van die jongen staan om te kijken hoe veel groter hij was enzo!
Ja boven heb ik een hele mooie hangen die een maatje te groot is. Binnenkort ff kijken hoe die nu past.quote:Op maandag 4 november 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan een jas altijd wel een maatje groter kopen. Kinderen groeien snel
Ik moet wel een muts halen want de afgelopen 2 jaar heeft hij altijd jassen gehad met een capuchon.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: