Ik kon echt zweren dat het verschil 60 was, maar ik zal wel met de zeer logische verwachting hebben geredeneerd dat Russell een DSQ zou krijgen.quote:
Zijn straffen voor gegeven, dus dat is afgehandeld.quote:Op maandag 4 november 2024 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach hou toch op
jij was degene die zat te roeptoeteren over veilige situaties etc maar plots nu het om Lando gaat geld dit niet meer
en dan hebben we het nog niet eens over Merc die gewoon een DSQ hadden moeten krijgen
engelse pers zijn er maar weinig die dat daadwerkelijk kunnenquote:Op maandag 4 november 2024 12:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De meeste kunnen dat ook wel. Maar niet allemaal.
Schaamteloze zelf quotequote:Op maandag 4 november 2024 12:26 schreef Evenstar het volgende:
Mensen die dit goedpraten zijn echt niet goed bij hun hoofd, sorry.
Er is een auto van de baan gegleden tijdens een formatie ronde en dan praat je het goed dat Norris er voor zorgt dat iedereen er nog eens langs moet, terwijl de marshalls bezig zijn en er een kraan naast de baan staat.
Zijn wij nu serieus vergeten wat er is gebeurd met Bianchi of dat Gasly de schrik van zijn leven kreeg toen hij bijna een takelwagen kopte. Het is gewoon levensgevaarlijk en het waren behoorlijk listige omstandigheden.
Met in het achterhoofd jouw situatie, met dit als technische onderbouwing van de regels en genoeg precedenten (ook eerder in dit topic) waarin DSQ de uitkomst was voor het betreden van een niet vrijgegeven baan voor de coureurs in kwestie.quote:
F1 blijft voor een groot deel ook entertainment, waarbij het nationalistisch gevoel een rol speelt.quote:Op maandag 4 november 2024 12:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, maar daar gaat het nog niet eens zozeer om. Het gaat hier ook vooral om pundits en journalisten waarvan je toch een enigszins objectieve beschouwing van de feiten zou mogen verwachten
Ik wel. De FIA is een club maffiosi die hard aangepakt dienen te worden.quote:Op maandag 4 november 2024 12:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Schaamteloze zelf quote
[..]
Met in het achterhoofd jouw situatie, met dit als technische onderbouwing van de regels en genoeg precedenten (ook eerder in dit topic) waarin DSQ de uitkomst was voor het betreden van een niet vrijgegeven baan voor de coureurs in kwestie.
Ik kom er echt niet bij hoe de uitspraak over Norris rijmt met de rest.
Was inderdaad even vergeten dat Senna Brit was.quote:Op maandag 4 november 2024 12:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
F1 blijft voor een groot deel ook entertainment, waarbij het nationalistisch gevoel een rol speelt.
Je hebt een goede post, met plaatjes die zeer duidelijk zijn. Norris maakt een fout. Geen twijfelquote:Op maandag 4 november 2024 12:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Schaamteloze zelf quote
[..]
Met in het achterhoofd jouw situatie, met dit als technische onderbouwing van de regels en genoeg precedenten (ook eerder in dit topic) waarin DSQ de uitkomst was voor het betreden van een niet vrijgegeven baan voor de coureurs in kwestie.
Ik kom er echt niet bij hoe de uitspraak over Norris rijmt met de rest.
Hij reed absoluut door rood, want zelfs bij een extra formatieronde moet je wachten op groen licht.quote:Op maandag 4 november 2024 12:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je hebt een goede post, met plaatjes die zeer duidelijk zijn. Norris maakt een fout. Geen twijfel
Alléén er is dus niet één vergelijkbaar voorval waarbij de coureur de knipperde lichten bij de start negeert. Rood aan einde van de pitstraat is niet hetzelfde.
https://www.formula1.com/en/results/2024/driversquote:Op maandag 4 november 2024 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kon echt zweren dat het verschil 60 was, maar ik zal wel met de zeer logische verwachting hebben geredeneerd dat Russell een DSQ zou krijgen.
hij bedoelt dat het knipperend oranje wasquote:Op maandag 4 november 2024 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij reed absoluut door rood, want zelfs bij een extra formatieronde moet je wachten op groen licht.
Ik snap je, maar Norris rijdt door rood (knipperend oranje in dit geval dan om precies te zijn) en door zijn actie brengt hij de marshalls en alle coureurs, inclusief zichzelf, in gevaar.quote:Op maandag 4 november 2024 12:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je hebt een goede post, met plaatjes die zeer duidelijk zijn. Norris maakt een fout. Geen twijfel
Alléén er is dus niet één vergelijkbaar voorval waarbij de coureur de knipperde lichten bij de start negeert. Rood aan einde van de pitstraat is niet hetzelfde.
Het leuke aan Sky is dat daar internationaal naar wordt gekeken, en ook als een autoriteit wordt gezien. Met dank aan Brundle bijvoorbeeld. Maar natuurlijk is een deel van Sky gewoon zeer voor te Brittenquote:Op maandag 4 november 2024 12:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Was inderdaad even vergeten dat Senna Brit was.
De Ferrari's zouden wel eens sterk kunnen zijn op de komende circuits.quote:Op maandag 4 november 2024 12:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
https://www.formula1.com/en/results/2024/drivers
Ter bevestiging, er zit echt 62 tussen.
86 punten te scoren inclusief Vegas
60 punten te scoren na Vegas
De essentie van een rood licht aan het einde van de pitstraat of 'start aborted' is hetzelfde. De baan is niet vrij gegeven. Er is geen groen, de startprocedure is niet ingesteld, de lichten zijn niet uit. Je mag niet rijden.quote:Op maandag 4 november 2024 12:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Daarom, laat lekker gaan.quote:Op maandag 4 november 2024 12:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
24 punten heeft Max nodig. Eigen gescoorde punten en verliespunten van Norris.quote:Op maandag 4 november 2024 12:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De Ferrari's zouden wel eens sterk kunnen zijn op de komende circuits.
Norris heeft echt een zware opdracht, als hij nog aan de titel denkt.
Ach, na Vegas kan Max thuis blijven, hoeft ie niet meer te race voor de punten.quote:Op maandag 4 november 2024 07:05 schreef manny het volgende:
[..]
Ja, leuk man. Max grote problemen komende races zodat Norris goed dichtbij kan komen en we allemaal kunnen roepen "wat was het dom zeg, die teamorders een half jaar geleden". Haha.
Nee die bedoel ik niet, waarom zou ik die bedoelen terwijl die pas ging na de go?quote:Op maandag 4 november 2024 12:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als je Verstappen bedoelt, die ging pas na een go van racecontrol.
Klopt, niemand ontkent dat toch ook?quote:Op maandag 4 november 2024 12:44 schreef VoMy het volgende:
[..]
Niet alleen Norris reed door rood, maar die kanttekening zul je wel snel verwijderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |