SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2024 21:47:21 ]![]()
Zo stel ik mij die Max supporters wel een beetje voor. Tekst is ook niet te ingewikkeld.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja, heel soms. Eigenlijk ben ik gewoon altijd te langzaamquote:Op zondag 3 november 2024 21:44 schreef maily het volgende: [..] ONZ / [ronde 74 Het Dodetopicspel #16843] De liefdes SC
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Immerquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik denk dat het niet zozeer aan de pace lag, maar dat de pit call compleet verkeerd viel en hij zelf daardoor gefrustreerd fouten ging maken.quote:
Zonder die foute call had hijzelf wellicht meer weerstand kunnen bieden tegen Max en korter op hem in de rangorde kunnen eindigen ergo minder punten verlies.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Eens met schotel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
I support this motion!quote:Op zondag 3 november 2024 21:48 schreef hemarookworst het volgende:
Wil wel graag geile bondage pic in OPOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Maar hij kon op het laatst Leclerc al niet bijhouden, die ook niet de snelheid had van diegenen voor hemquote:Op zondag 3 november 2024 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zozeer aan de pace lag, maar dat de pit call compleet verkeerd viel en hij zelf daardoor gefrustreerd fouten ging maken.
Zonder die foute call had hijzelf wellicht meer weerstand kunnen bieden tegen Max en korter op hem in de rangorde kunnen eindigen ergo minder punten verlies.![]()
quote:
R.I.P DTS.![]()
Je kan mensen gewoon blokkeren in DMquote:
Maar dan ga ik je gewoon PMen
quote:Op zondag 3 november 2024 21:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, dat wilde ik ook net posten
Spuit 11 meldt zichGMTA
quote:Op zondag 3 november 2024 21:55 schreef maily het volgende:
[..]
hoe kan jij nou al tig keer dezelfde smiley posten in één topic?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Vanaf de rode vlag had Max binnen no time die Alpine te pakken en kon hij zijn eigen pace rijden, uit de spray en zijn eigen stint met de banden en auto doen.quote:Op zondag 3 november 2024 21:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar hij kon op het laatst Leclerc al niet bijhouden, die ook niet de snelheid had van diegenen voor hem
Lando zat een hele tijd in de spray en dirty air. Qua motor en banden slijtage kunnen een paar ronden in verkeer waar je niet langs komt een groot verschil maken. Zeker in de weersomstandigheden die ze vandaag hadden.
Nu heb ik natuurlijk geen toegang tot de data doe McLaren en RBR hebben, maar zoiets kan je race maken of breken. Zeker als je een gefrustreerd coureur meerekent die pissed is over de uitkomst van een pitstop die helemaal fout uitpakt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Merry ChristmasThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gister nacht riep je iets heel andersquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik kan nu nog steeds niet normaal zittenquote:Op zondag 3 november 2024 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gister nacht riep je iets heel anders![]()
![]()
![]()
Oftewel, er kan er maar één de GOAT zijnquote:Op zondag 3 november 2024 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanaf de rode vlag had Max binnen no time die Alpine te pakken en kon hij zijn eigen pace rijden, uit de spray en zijn eigen stint met de banden en auto doen.
Lando zat een hele tijd in de spray en dirty air. Qua motor en banden slijtage kunnen een paar ronden in verkeer waar je niet langs komt een groot verschil maken. Zeker in de weersomstandigheden die ze vandaag hadden.
Nu heb ik natuurlijk geen toegang tot de data doe McLaren en RBR hebben, maar zoiets kan je race maken of breken. Zeker als je een gefrustreerd coureur meerekent die pissed is over de uitkomst van een pitstop die helemaal fout uitpakt.![]()
![]()
waddan?quote:Op zondag 3 november 2024 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gister nacht riep je iets heel anders![]()
![]()
En dat is natuurlijk Michelangelo Schumacherquote:Op zondag 3 november 2024 21:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oftewel, er kan er maar één de GOAT zijn![]()
![]()
![]()
![]()
De 8k beelden zijn terug te kijken op de DTS serverquote:
Een goede 2e jaquote:Op zondag 3 november 2024 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk Michelangelo Schumacher![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar kende ik vroeger een liedje van.quote:Op zondag 3 november 2024 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk Michelangelo Schumacher![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Of iemand een GOAT is kan pas jaren na diegene zijn carrière worden vastgesteld.quote:
Lauda won 2 kampioenschappen met gemak, Schumi ook in 2002 en 2004. Net zoals Prost in 1985.
Zijn zij dan echt zoveel beter dan Nico Rosberg die jarenlang (nog voor hij in F1 reed) tegen Lewis heeft gestreden en er uiteindelijk 1 heeft gewonnen in een zeer spannend en fel bevochten seizoen?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Fangio is voor mij de echte GOATquote:Op zondag 3 november 2024 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of iemand een GOAT is kan pas jaren na diegene zijn carrière worden vastgesteld.
Lauda won 2 kampioenschappen met gemak, Schumi ook in 2002 en 2004. Net zoals Prost in 1985.
Zijn zij dan echt zoveel beter dan Nico Rosberg die jarenlang (nog voor hij in F1 reed) tegen Lewis heeft gestreden en er uiteindelijk 1 heeft gewonnen in een zeer spannend en fel bevochten seizoen?![]()
En dan nog is het lastig te vergelijken. Andere tijden, andere auto's, alles andersquote:Op zondag 3 november 2024 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of iemand een GOAT is kan pas jaren na diegene zijn carrière worden vastgesteld.
Zijn zij dan echt zoveel beter dan Nico Rosberg die jarenlang (nog voor hij in F1 reed) tegen Lewis heeft gestreden en er uiteindelijk 1 heeft gewonnen in een zeer spannend en fel bevochten seizoen?![]()
![]()
Of hij de GOAT is, is discutabel.quote:Op zondag 3 november 2024 22:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Fangio is voor mij de echte GOAT
Maar hij is wel the real OG
Ik heb er geen verstand van maar die Max is toch niet beter als Schumacher ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Alles is relatief idd. Je moet dingen in hun eigen context zienquote:Op zondag 3 november 2024 22:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
En dan nog is het lastig te vergelijken. Andere tijden, andere auto's, alles anders
Ik dezequote:Op zondag 3 november 2024 22:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik hoor bij goat altijd dit liedje in mn hoofd
Er kan er maar één de echte goat zijn![]()
![]()
Toen ik in de F1-reddit postte dat ik Fangio de GOAT vond, werd ik direct uit de lh44-subreddit verbannenquote:Op zondag 3 november 2024 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of hij de GOAT is, is discutabel.
Maar hij is wel the real OG
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2024 22:05:06 ]![]()
Klopt, jij hebt er geen verstand vanquote:Op zondag 3 november 2024 22:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb er geen verstand van maar die Max is toch niet beter als Schumacher ?![]()
![]()
deze is ook een mooiequote:Op zondag 3 november 2024 22:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik deze
Er kan er maar één de echte goat zijn
Bekijk deze YouTube-videoUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Is Messi beter dan Cruijf?quote:Op zondag 3 november 2024 22:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb er geen verstand van maar die Max is toch niet beter als Schumacher ?
Is Ronaldo beter dan Pele?
Verschillende periodes waarin zowel voetbal als F1 zoveel zijn veranderd dat de beste uit de jaren 50 geen schijn van kans in de jaren 90 zou maken.
Context is key
Die kende ik nietquote:Op zondag 3 november 2024 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
deze is ook een mooie
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Haha, die doet me weer denken aan Thor love and thunder heette de film geloof ik. Dat was niet de beste film, maar wel gelachen om die geitenquote:Op zondag 3 november 2024 22:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik deze
Er kan er maar één de echte goat zijn
Waarom post je dan ook zoiets in de LH44 aftrek clubquote:Op zondag 3 november 2024 22:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Toen ik in de F1-reddit postte dat ik Fangio de GOAT vond, werd ik direct uit de lh44-subreddit verbannen
Ja ik kijk dat niet maar Schumacher was overtreffende van die sport toch. Beetje zoals Micheal Jordan die kende ook iedereen ook al keek je geen nba.quote:Op zondag 3 november 2024 22:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Klopt, jij hebt er geen verstand vanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jaquote:Op zondag 3 november 2024 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is Messi beter dan Cruijf?
Is Ronaldo beter dan Pele?
In aanstellen, jaOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nee, dat deed ik in de main F1-subreddit. Een overijverige mod van de LH44-subreddit vond dat voldoende.quote:Op zondag 3 november 2024 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom post je dan ook zoiets in de LH44 aftrek club
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2024 22:08:36 ]![]()
Ja en dat zie je nu hetzelfde bij Maxquote:Op zondag 3 november 2024 22:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ik kijk dat niet maar Schumacher was overtreffende van die sport toch. Beetje zoals Micheal Jordan die kende ook iedereen ook al keek je geen nba.![]()
Ook buiten Nederland ?quote:Op zondag 3 november 2024 22:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja en dat zie je nu hetzelfde bij MaxThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Voor de 'jongere generatie' zijn Lewis en Max de enige wereldkampioenen die ze kennen, die hebben Schumacher nooit live zien rijden.quote:![]()
Jaren 90 en 2000 was hij de overtreffende van de sport want beste coureur van een zeer goed team.quote:Op zondag 3 november 2024 22:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ik kijk dat niet maar Schumacher was overtreffende van die sport toch. Beetje zoals Micheal Jordan die kende ook iedereen ook al keek je geen nba.
Net zoals Micheal Jordan de beste speler van een van de beste teams was.
Had Ronaldo tijdens zijn beste jaren bij VV BierBuiken in de 4e klasse veteranen gespeeld dan had hij ook geen ballandor gewonnen, hoe goed hij zelf ook is.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Zelfs de Engelsen die moeite hebben met een Nederlander die zo goed is kunnen het niet ontkennen.quote:![]()
quote:Op zondag 3 november 2024 22:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, dat deed ik in de main F1-subreddit. Een overijverige mod van de LH44-subreddit vond dat voldoende.
Hoge 'klein piemeltje, beetje macht tonen' gehaltequote:
quote:Op zondag 3 november 2024 22:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoge 'klein piemeltje, beetje macht tonen' gehaltequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ach ja, als ze daar blij van wordenquote:Op zondag 3 november 2024 22:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoge 'klein piemeltje, beetje macht tonen' gehalte![]()
Heeft er iemand nog een lieflijk verhaal te delen of te vertellen?
De kinky verhalen mogen komend weekend weer uitgebreid in het tuinhuisje in levende lijven worden getoond
Max won vandaagquote:Op zondag 3 november 2024 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
De kinky verhalen mogen komend weekend weer uitgebreid in het tuinhuisje in levende lijven worden getoond![]()
Oh, ik had wel een beetje kinky verhaal van dit weekend....quote:Op zondag 3 november 2024 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
De kinky verhalen mogen komend weekend weer uitgebreid in het tuinhuisje in levende lijven worden getoond
Dan niet.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op zondag 3 november 2024 22:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Yep, aldus een zekere Lando![]()
![]()
De beelden mag je ook delen op de DTS serverquote:Op zondag 3 november 2024 22:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, ik had wel een beetje kinky verhaal van dit weekend....
Dan niet.
Maar ook:quote:Op zondag 3 november 2024 22:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
https://www.gpblog.com/en(...)-lucky-red-flag.html
https://www.motorsport.co(...)grand-prix/10670346/![]()
Gekke Landoquote:Op zondag 3 november 2024 22:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar ook:
https://www.motorsport.co(...)grand-prix/10670346/![]()
Moet wel zeggen in de tijd van Beckham en Zidane was Beckham bekender overseas terwijl Zidane veel beter was.quote:Op zondag 3 november 2024 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jaren 90 en 2000 was hij de overtreffende van de sport want beste coureur van een zeer goed team.
Net zoals Micheal Jordan de beste speler van een van de beste teams was.
Had Ronaldo tijdens zijn beste jaren bij VV BierBuiken in de 4e klasse veteranen gespeeld dan had hij ook geen ballandor gewonnen, hoe goed hij zelf ook is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Beckham was ietsjes knapper dan Zidanequote:Op zondag 3 november 2024 22:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moet wel zeggen in de tijd van Beckham en Zidane was Beckham bekender overseas terwijl Zidane veel beter was.![]()
Niet dat Beckham slecht was en alleen maar marketing zoals je nu wel eens hoort onder engelse fans maar Zidane was wel beter.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat is de DTS server?quote:Op zondag 3 november 2024 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De beelden mag je ook delen op de DTS serverOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Getrouwd zijn met een spice girl helpt ook wel mee.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Anouk smilieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die indiaan had ook een smileyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet kinky.quote:Op zondag 3 november 2024 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
Boe 🤪Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Welterusten.quote:Op zondag 3 november 2024 22:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ok ik was wat aan het overdrijven.
Slaapwel![]()
![]()
Welterusten!quote:Op zondag 3 november 2024 22:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ok ik was wat aan het overdrijven.
Slaapwel![]()
Het was heel mooi en leukquote:![]()
zanger heeft leuke humor.
En altijd fijn om m'n vrienden te zien
Smile, it's free therapy.![]()
Oh fijn!quote:Op zondag 3 november 2024 22:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Het was heel mooi en leuk![]()
zanger heeft leuke humor.
En altijd fijn om m'n vrienden te zienEn samen met vrienden is idd altijd leuk
![]()
![]()
![]()
ftfyquote:Op zondag 3 november 2024 22:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gekke FIA heeft nog steeds geen straf waarschuwing uitgedeeld![]()
Omdat?quote:Op zondag 3 november 2024 22:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gekke FIA heeft nog steeds geen straf uitgedeeldWerewolf
Kloptquote:Op zondag 3 november 2024 22:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh fijn!En samen met vrienden is idd altijd leuk
![]()
woensdag ook met een hele groep naar de voorstelling van Theo.
Smile, it's free therapy.![]()
Of was het Hans?quote:Op zondag 3 november 2024 23:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kloptwoensdag ook met een hele groep naar de voorstelling van Theo.
Maar gezelli
![]()
![]()
Ze moeten ook trams door circuit laten rijden voor extra uitdagingquote:Op zondag 3 november 2024 23:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Omdat er 4 auto's door rood reden tijdens de F1 race van vanmiddag
en overweggen met slagbomenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Vind ik wel. En ze moeten bananenschillen uit hun cockpit mogen gooienquote:Op zondag 3 november 2024 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze moeten ook trams door circuit laten rijden voor extra uitdaging![]()
quote:Op zondag 3 november 2024 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze moeten ook trams door circuit laten rijden voor extra uitdaging![]()
![]()
Tieners op fatbikes.quote:Op zondag 3 november 2024 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze moeten ook trams door circuit laten rijden voor extra uitdaging
en overweggen met slagbomen
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Oh wie dan?quote:Op zondag 3 november 2024 23:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Omdat er 4 auto's door rood reden tijdens de F1 race van vanmiddagWerewolf
Mariokartquote:Op zondag 3 november 2024 23:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vind ik wel. En ze moeten bananenschillen uit hun cockpit mogen gooien
+Lawson en Russelquote:Op zondag 3 november 2024 23:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Norris, Tsunoda en nog 2 die ik niet meer weet![]()
Alles om die Nederlander dwars te zitten tochquote:Op zondag 3 november 2024 23:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Russel zal wel geDQed worden, dan stijgt Norrit weer een plekje![]()
Ja dit zegt me dus weer nietsquote:Op zondag 3 november 2024 23:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Kan je doen in Akihabara. Het heet nu anders.
quote:quote:Akihabara is een bruisend winkelgebied dat bekendstaat om zijn elektronicazaken, die uiteenlopen van kleine kramen tot enorme warenhuizen zoals Yodobashi Multimedia Akiba. Ook zijn er plekken die gespecialiseerd zijn in manga, anime en videogames, zoals Tokyo Anime Center, met zijn tentoonstellingen en souvenirs, en Radio Kaikan, met tien verdiepingen aan speelgoed, ruilkaarten en verzamelitems.![]()
Nee dan ben je wel ff onderwegquote:Op zondag 3 november 2024 23:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Aha ik denk niet dat ik daar snel kom![]()
![]()
Het weekend alweer voorbijquote:Op zondag 3 november 2024 23:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Nog eentje, niet te laat maken, morgen weer vroeg op.
![]()
![]()
Plompzakken is plezantquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Plompzakken was echt een Fok! Dingetje rond 2002They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Plompzakken is een vorm van geslachtsgemeenschap, waarbij een man niet alleen zijn penis, maar ook zijn scrotum inbrengt in ofwel de vagina van een vrouw, ofwel de anus van een man of een vrouw.![]()
Zou niet weten hoequote:Op zondag 3 november 2024 23:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zo doe ik het altijd al, moet het anders dan?![]()
Jah, al zag ikndat ik morgen best een relaxte dag heb, maar ik hou toch meer van het weekendquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: