Ha ja dan weet je zeker dat 'ie 'm in de muur peertquote:Op zondag 3 november 2024 11:47 schreef -XOR- het volgende:
Gewoon Yuki op inters zetten en zeggen dat hij nu zijn zitje bij RB kan verdienen.
Velgen hebben meer gripquote:Op zondag 3 november 2024 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bottas in out lap zonder bandtype?
Hij staat op full wetsquote:Op zondag 3 november 2024 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gewoon zonder banden rijden, kan je ook niet aquaplanenquote:Op zondag 3 november 2024 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vonkengenot.quote:
We hebben de tijdquote:Op zondag 3 november 2024 11:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dit gaat heel lang duren in totaal.
Ach het is zondag, heb toch niets beters te doen, lekker warm voor de tv de hele dagquote:Op zondag 3 november 2024 11:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dit gaat heel lang duren in totaal.
Ja, brits passport.quote:
Geen straf voor Georgequote:Op zondag 3 november 2024 11:49 schreef Nattekat het volgende:
Russell heeft bij Verstappen afgekeken.
als andere rijder te langzaam rijdt wel... denk ik..quote:Op zondag 3 november 2024 11:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wat Russell doet mag toch niet?
Hier is het niet zo warm meer als de zon niet meer naar binnen schijnt zoquote:Op zondag 3 november 2024 11:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ach het is zondag, heb toch niets beters te doen, lekker warm voor de tv de hele dag
Yuki moest er niets van hebbenquote:
It's a highly illegal movequote:Op zondag 3 november 2024 11:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goedzo George, die baan op en zo snel mogelijk.
Geduld is een schone zaak.quote:Op zondag 3 november 2024 11:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goedzo George, die baan op en zo snel mogelijk.
quote:Op zondag 3 november 2024 11:49 schreef SiGNe het volgende:
Russell haalt in in de pitstraat, dat mag toch niet meer?
Het is hier 22 graden, wordt nog warmer...quote:Op zondag 3 november 2024 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is het niet zo warm meer als de zon niet meer naar binnen schijnt zo
Hier staat de kachel al aanquote:Op zondag 3 november 2024 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is het niet zo warm meer als de zon niet meer naar binnen schijnt zo
hey wie zei dat eerder al? Oh dat was ikquote:
Hier gaat het ook die kant op, nog zo'n 2 uur om op te warmen.quote:Op zondag 3 november 2024 11:50 schreef Managarm het volgende:
[..]
Het is hier 22 graden, wordt nog warmer...
Stewards: "We doen er niks mee" nextquote:
20 seconden minimaal.quote:Op zondag 3 november 2024 11:50 schreef Red_85 het volgende:
Russel doet een Maxje bij pit exit.
Max had al lang noted/under investigation +3 plekken geweest
ik stook zo de houtkachel opquote:Op zondag 3 november 2024 11:50 schreef Managarm het volgende:
[..]
Het is hier 22 graden, wordt nog warmer...
Netjesquote:Op zondag 3 november 2024 11:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb mijn cv nog niet aan gehad na de zomer.
hoe warm is het dan bij jou? hier 17,5quote:Op zondag 3 november 2024 11:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je douchet koud?quote:Op zondag 3 november 2024 11:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze uit liefdadigheidquote:Op zondag 3 november 2024 11:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Altijd maar dat geklaag over Pirelli..
Wees blij dat ze banden leveren
Alleen als Max denkt 't ook te doen..,quote:Op zondag 3 november 2024 11:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Stewards: "We doen er niks mee" next
De hele week was het 20 graden. Gister 19.5 en nu 19 graden. Het gaat snel omlaag.quote:Op zondag 3 november 2024 11:52 schreef pmponer het volgende:
[..]
hoe warm is het dan bij jou? hier 17,5
Kan je kappen met die eeuwige jankposts?quote:Op zondag 3 november 2024 11:52 schreef Red_85 het volgende:
Russel weer.
Max had hier ook +3 gekregen.
Er zijn natuurlijk ook geen andere bandenproducenten die maar al te graag zouden willen leverenquote:Op zondag 3 november 2024 11:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Altijd maar dat geklaag over Pirelli..
Wees blij dat ze banden leveren
quote:Op zondag 3 november 2024 11:52 schreef pmponer het volgende:
[..]
hoe warm is het dan bij jou? hier 17,5
Afvlaggen!quote:
Zou wel lachen zijn als ie niet haaltquote:
Het hoeft niet hèquote:
Die zijn sowieso triest zoals ze nu werken.quote:Op zondag 3 november 2024 11:55 schreef SiGNe het volgende:
Best triest dat ze nu bij dit weer tracklimits gebruiken..
Kans is grootquote:
3 uur maximaal als ze gestart zijn.quote:Op zondag 3 november 2024 11:55 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe lang (in tijd) duurt die race vanmiddag/-avond? Tot hoe laat (zonder eventuele uitloop).
Werkt 't dan?quote:Op zondag 3 november 2024 11:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zijn sowieso triest zoals ze nu werken.
Lando is zijn tijd ook kwijtquote:Op zondag 3 november 2024 11:56 schreef pmponer het volgende:
nog een ronde voor max dus dat wordt niks, overal geel dit dat
Over de lijn = strafquote:Op zondag 3 november 2024 11:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Werkt 't dan?
Het lijkt af en toe willekeur
Ja maar die damn carquote:Op zondag 3 november 2024 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hamilton![]()
regenmeester was dat toch?
Het universum werkt tegen jequote:Op zondag 3 november 2024 11:58 schreef Zorro het volgende:
Kut.
Juichte ik een keer voor Hamilton, verprutst ie het nog genoeg om achter Norris te komen
Mooi, doei.quote:
Hij was al door eigenlijk achteraf gezien maar pakt wel ff .550 op de rest.quote:
quote:
Zoveel geluk heeft ie straks niet.quote:
Nou nou nouquote:
Regenmeester.quote:
En andere vleugelquote:Op zondag 3 november 2024 11:59 schreef Zorro het volgende:
Nu het water alle banden koelt is McLaren ineens niet meer zo snel.
Die sopt op HAM.quote:
Max had gewoon pech Hulkenberg er net voor hem afschoof waardoor hij z'n tijd kwijtraakte.quote:Op zondag 3 november 2024 11:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
Jammer laatste rondje VER. Kreeg rijles van Perez
Ga zo doorquote:Op zondag 3 november 2024 11:59 schreef Donderkonijn het volgende:
juich ik een keer voor Hamilton, haalt ie het net niet
Maar kwam sterk terug.quote:Op zondag 3 november 2024 12:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Max had gewoon pech Hulkenberg er net voor hem afschoof waardoor hij z'n tijd kwijtraakte.
Eerder geluk dat hij net op tijd die laatste ronde kon afmakenquote:Op zondag 3 november 2024 12:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Max had gewoon pech Hulkenberg er net voor hem afschoof waardoor hij z'n tijd kwijtraakte.
Wat dan? Niemand neemt Albers serieus.quote:Op zondag 3 november 2024 12:01 schreef Monolith het volgende:
Ik schakel net over op Viaplay, heeft Albers iets onaardigs over Jos gezegd?
Nah.. dan was het een schedelbasisfractuur geweest.quote:Op zondag 3 november 2024 12:01 schreef Monolith het volgende:
Ik schakel net over op Viaplay, heeft Albers iets onaardigs over Jos gezegd?
Plons.quote:
Wat heeft die gedaan dan ? Tafel gekopt?quote:Op zondag 3 november 2024 12:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat dan? Niemand neemt Albers serieus.
Nou nou.quote:
Ruimte creëeren.quote:
Dit. Die gast heeft een ontzettend grote bek hoe het allemaal wel en niet moet terwijl hij zelf keihard gefaald is als f1 coureur. Kijk Jolyon Palmer die de anylyses doet bij sky reed ook achteraan, maar zijn analyses snijden hout. Albers neemt gewoon de meest controversiele mening die is er en roept maar wat om interessant te doen.quote:Op zondag 3 november 2024 12:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat dan? Niemand neemt Albers serieus.
Doet me aan iemand denkenquote:Op zondag 3 november 2024 12:06 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit. Die gast heeft een ontzettend grote bek hoe het allemaal wel en niet moet terwijl hij zelf keihard gefaald is als f1 coureur. Kijk Jolyon Palmer die de anylyses doet bij sky reed ook achteraan, maar zijn analyses snijden hout. Albers neemt gewoon de meest controversiele mening die is er en roept maar wat om interessant te doen.
Precies...laat anderen hem maar droog rijdenquote:
Dat principe snap ik. Maar ivm kampioen wil je hem vooraan hebben.quote:Op zondag 3 november 2024 12:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als 't piastri lukt dan weten ze dat Norris ook over kan op de inters
Willen geen risico nemen, als je de auto in de vangrail zet heb je maar 5 uur om 'm te reparerenquote:Op zondag 3 november 2024 12:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat principe snap ik. Maar ivm kampioen wil je hem vooraan hebben.
Altijd een double edge sword natuurlijk. Ga je niet, dan is de kans groot dat je niks op het bord kan zetten door een vlag. Ga je wel, dan moet je het in eerste instantie doen met een slechtere baan.quote:Op zondag 3 november 2024 12:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Precies...laat anderen hem maar droog rijden
Leek zo op de driver trackerquote:
Is al naar binnen geweestquote:
F1TV loopt dik achter. Hier althans. Dit topic loopt zo'n beetje anderhalve minuut voor op mijn stream.quote:
That dann carquote:
quote:
Ze moesten Norris natuurlijk wel eerst even de ronde af laten maken.quote:
Die is stuk ja.quote:Op zondag 3 november 2024 12:13 schreef TweedeKlum het volgende:
Dat is meer schade dan bij Cola zo lijkt het, rechtsachter ophanging?
*doet regendansjequote:Op zondag 3 november 2024 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die is zwaar de lul als het weer gaat regenen.
quote:Op zondag 3 november 2024 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die is zwaar de lul als het weer gaat regenen.
Gelukkig heb ik geen probleemquote:Op zondag 3 november 2024 12:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We moeten niet in problemen denken
Hij moet laten zien wat ie kan.quote:Op zondag 3 november 2024 12:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We moeten niet in problemen denken
Is weg jaquote:Op zondag 3 november 2024 12:13 schreef TweedeKlum het volgende:
Dat is meer schade dan bij Cola zo lijkt het, rechtsachter ophanging?
quote:Op zondag 3 november 2024 12:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Gelukkig wordt Sainz volgend jaar vervangen door een groot regenrijder.
2 gehad, nog één te gaan.quote:Op zondag 3 november 2024 12:14 schreef heywoodu het volgende:
Het is niet de dag van de Spaanstaligen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |