Ha ja dan weet je zeker dat 'ie 'm in de muur peertquote:Op zondag 3 november 2024 11:47 schreef -XOR- het volgende:
Gewoon Yuki op inters zetten en zeggen dat hij nu zijn zitje bij RB kan verdienen.
Velgen hebben meer gripquote:Op zondag 3 november 2024 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bottas in out lap zonder bandtype?
Hij staat op full wetsquote:Op zondag 3 november 2024 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gewoon zonder banden rijden, kan je ook niet aquaplanenquote:Op zondag 3 november 2024 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vonkengenot.quote:
We hebben de tijdquote:Op zondag 3 november 2024 11:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dit gaat heel lang duren in totaal.
Ach het is zondag, heb toch niets beters te doen, lekker warm voor de tv de hele dagquote:Op zondag 3 november 2024 11:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dit gaat heel lang duren in totaal.
Ja, brits passport.quote:
Geen straf voor Georgequote:Op zondag 3 november 2024 11:49 schreef Nattekat het volgende:
Russell heeft bij Verstappen afgekeken.
als andere rijder te langzaam rijdt wel... denk ik..quote:Op zondag 3 november 2024 11:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wat Russell doet mag toch niet?
Hier is het niet zo warm meer als de zon niet meer naar binnen schijnt zoquote:Op zondag 3 november 2024 11:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ach het is zondag, heb toch niets beters te doen, lekker warm voor de tv de hele dag
Yuki moest er niets van hebbenquote:
It's a highly illegal movequote:Op zondag 3 november 2024 11:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goedzo George, die baan op en zo snel mogelijk.
Geduld is een schone zaak.quote:Op zondag 3 november 2024 11:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goedzo George, die baan op en zo snel mogelijk.
quote:Op zondag 3 november 2024 11:49 schreef SiGNe het volgende:
Russell haalt in in de pitstraat, dat mag toch niet meer?
Het is hier 22 graden, wordt nog warmer...quote:Op zondag 3 november 2024 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is het niet zo warm meer als de zon niet meer naar binnen schijnt zo
Hier staat de kachel al aanquote:Op zondag 3 november 2024 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is het niet zo warm meer als de zon niet meer naar binnen schijnt zo
hey wie zei dat eerder al? Oh dat was ikquote:
Hier gaat het ook die kant op, nog zo'n 2 uur om op te warmen.quote:Op zondag 3 november 2024 11:50 schreef Managarm het volgende:
[..]
Het is hier 22 graden, wordt nog warmer...
Stewards: "We doen er niks mee" nextquote:
20 seconden minimaal.quote:Op zondag 3 november 2024 11:50 schreef Red_85 het volgende:
Russel doet een Maxje bij pit exit.
Max had al lang noted/under investigation +3 plekken geweest
ik stook zo de houtkachel opquote:Op zondag 3 november 2024 11:50 schreef Managarm het volgende:
[..]
Het is hier 22 graden, wordt nog warmer...
Netjesquote:Op zondag 3 november 2024 11:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb mijn cv nog niet aan gehad na de zomer.
hoe warm is het dan bij jou? hier 17,5quote:Op zondag 3 november 2024 11:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je douchet koud?quote:Op zondag 3 november 2024 11:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze uit liefdadigheidquote:Op zondag 3 november 2024 11:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Altijd maar dat geklaag over Pirelli..
Wees blij dat ze banden leveren
Alleen als Max denkt 't ook te doen..,quote:Op zondag 3 november 2024 11:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Stewards: "We doen er niks mee" next
De hele week was het 20 graden. Gister 19.5 en nu 19 graden. Het gaat snel omlaag.quote:Op zondag 3 november 2024 11:52 schreef pmponer het volgende:
[..]
hoe warm is het dan bij jou? hier 17,5
Kan je kappen met die eeuwige jankposts?quote:Op zondag 3 november 2024 11:52 schreef Red_85 het volgende:
Russel weer.
Max had hier ook +3 gekregen.
Er zijn natuurlijk ook geen andere bandenproducenten die maar al te graag zouden willen leverenquote:Op zondag 3 november 2024 11:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Altijd maar dat geklaag over Pirelli..
Wees blij dat ze banden leveren
quote:Op zondag 3 november 2024 11:52 schreef pmponer het volgende:
[..]
hoe warm is het dan bij jou? hier 17,5
Afvlaggen!quote:
Zou wel lachen zijn als ie niet haaltquote:
Het hoeft niet hèquote:
Die zijn sowieso triest zoals ze nu werken.quote:Op zondag 3 november 2024 11:55 schreef SiGNe het volgende:
Best triest dat ze nu bij dit weer tracklimits gebruiken..
Kans is grootquote:
3 uur maximaal als ze gestart zijn.quote:Op zondag 3 november 2024 11:55 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe lang (in tijd) duurt die race vanmiddag/-avond? Tot hoe laat (zonder eventuele uitloop).
Werkt 't dan?quote:Op zondag 3 november 2024 11:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zijn sowieso triest zoals ze nu werken.
Lando is zijn tijd ook kwijtquote:Op zondag 3 november 2024 11:56 schreef pmponer het volgende:
nog een ronde voor max dus dat wordt niks, overal geel dit dat
Over de lijn = strafquote:Op zondag 3 november 2024 11:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Werkt 't dan?
Het lijkt af en toe willekeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |