SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JustinK op 02-11-2024 23:53:36 ]![]()
Zijn mn pompoms ook goed?quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ligt er aan of je je pompoensoep meeneemt of niet!
Kunnen we wel samen die soep maken
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Jij bent heel niet dik joh. En als je denkt van wel dan ben je nog steeds echtquote:
Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zijn mn pompoms ook goed?
Kunnen we wel samen die soep maken![]()
![]()
Speelt ook in films hoorde ikquote:Op zaterdag 2 november 2024 23:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dat is goddomme een slimme olifant, jonge![]()
Zellufquote:Op zaterdag 2 november 2024 23:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Konden we dat maar over iedereen hier zeggen
Alsof die over je heen heeft gelopen?quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:50 schreef HappyCharly het volgende:
Ik voel me gepasseerd door een olifant
Ik wil hem inkoppen maar ik doe het niet!quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:50 schreef HappyCharly het volgende:
Ik voel me gepasseerd door een olifant![]()
Flauw hoorquote:Op zaterdag 2 november 2024 23:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik wil hem inkoppen maar ik doe het niet!![]()
Hoef je niet veel te veranderen aan jezelfquote:Op zaterdag 2 november 2024 23:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik heb me voorgenomen me morgen te identificeren als een zeehond.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik wil hem inkoppen maar ik doe het niet!
Meh... moet beter leren rennen zonder benen. Proberen er nogal wat te knuppelen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoef je niet veel te veranderen aan jezelfLach met een schone bips![]()
Kunnen we morgen wel ff oefenenquote:Op zaterdag 2 november 2024 23:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meh... moet beter leren rennen zonder benen. Proberen er nogal wat te knuppelen.![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 2 november 2024 23:57 schreef JustinK het volgende:
Maar ik ga ff met m'n slurf spelen en naar bed![]()
Ja?quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
JE DENKT MISSCHIEN HOE ZIET DIE FLUIT ERUIT![]()
Ik ga ff filmpje kijken dankzij @AardappelSchotel dus ook tot morgen denk ikquote:Op zaterdag 2 november 2024 23:57 schreef JustinK het volgende:
Maar ik ga ff met m'n slurf spelen en naar bed
Dank je maatquote:Op zaterdag 2 november 2024 23:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
JE DENKT MISSCHIEN HOE ZIET DIE FLUIT ERUIT
Wat een vent hequote:Op zaterdag 2 november 2024 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ga ff filmpje kijken dankzij @:Aardappelschotel dus ook tot morgen denk ikHave fun!
![]()
![]()
Veel plezier!quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ga ff filmpje kijken dankzij @:Aardappelschotel dus ook tot morgen denk ik![]()
Mensen, ik vond het gezellig vanavond, maar moet ook maar eens gaan slapen, morgen weer een drukke dag voor de boeg![]()
Truste!quote:Op zondag 3 november 2024 00:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Mensen, ik vond het gezellig vanavond, maar moet ook maar eens gaan slapen, morgen weer een drukke dag voor de boeg![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 3 november 2024 00:01 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nee dat die meer kan dan ikquote:Op zaterdag 2 november 2024 23:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alsof die over je heen heeft gelopen?♡♡♡♡![]()
Happy happy joy joy.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oooh sorry, was zo niet bedoeld. Ik denk dat jij minstens zo goed kan schilderen als die olifant!quote:
Of anders als die kleuter die er belachelijk veel geld mee verdient.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Gewoon een klodder hier en daar,je naam eronder en het is geld waard
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)euro-waard~ad8f9725/quote:3-jarige ‘mini-Picasso’ Laurent zet kunstwereld op zijn kop: schilderijen zijn bijna 300.000 euro waardCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Een zaterdagnacht is pas gezellig als Liev er isquote:Op zondag 3 november 2024 00:19 schreef Lovely het volgende:
Maar het is rustig voor een zaterdagnacht![]()
![]()
Maar die is er nooit in de nachtquote:Op zondag 3 november 2024 00:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een zaterdagnacht is pas gezellig als Liev er is
Op vannacht na dan
quote:Op zondag 3 november 2024 00:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een zaterdagnacht is pas gezellig als Liev er is![]()
Tijd om te gaan
Dus nu is het pas echt gezellig!quote:Op zondag 3 november 2024 00:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar die is er nooit in de nacht
Op vannacht na dan![]()
![]()
![]()
![]()
Het is pas feest als iedereen is geweestquote:Op zondag 3 november 2024 00:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dus nu is het pas echt gezellig!![]()
![]()
Ik wil eigenlijk nog een film kijken, maar geen zinquote:Op zondag 3 november 2024 00:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is pas feest als iedereen is geweest![]()
![]()
Zou je verbazenquote:Op zondag 3 november 2024 00:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh sorry, was zo niet bedoeld. Ik denk dat jij minstens zo goed kan schilderen als die olifant!
Of anders als die kleuter die er belachelijk veel geld mee verdient.
♡♡♡♡![]()
Zo dan ook maar naar bed? Of nog te wakker?quote:Op zondag 3 november 2024 00:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk nog een film kijken, maar geen zin"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee, ik ga ook zo, als m'n biertje op is. Filmpje aanzetten en dan na 3 minuten in slaap vallen, zoals het hoortquote:Op zondag 3 november 2024 00:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zo dan ook maar naar bed? Of nog te wakker?![]()
Op de bankquote:Op zondag 3 november 2024 00:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, ik ga ook zo, als m'n biertje op is. Filmpje aanzetten en dan na 3 minuten in slaap vallen, zoals het hoort
op zich weinig te klagen.quote:
Hooguit dat het weekend weer te snel gaatSame shit, different day
SC hopper present![]()
Het is idd alweer zondagquote:Op zondag 3 november 2024 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op zich weinig te klagen.
Hooguit dat het weekend weer te snel gaat
quote:Op zondag 3 november 2024 00:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En de zaterdagavond is pas gezellig als Amie er is!![]()
![]()
![]()
einde jaar vind ik hooguit de Top 2000, oliebollen en vuurwerk leukquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Oh geen kerstquote:Op zondag 3 november 2024 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
einde jaar vind ik hooguit de Top 2000, oliebollen en vuurwerk leuk
Geen enkel!quote:Op zondag 3 november 2024 00:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb je wel een risico genomen?♡♡♡♡![]()
yep, wat gedoe met laden maar verder primaquote:Op zondag 3 november 2024 00:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Koen!
Auto heelhuids teruggekregen van je zoon?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Zelfs dat..quote:Op zondag 3 november 2024 00:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan toch maar schilderen op nummer
♡♡♡♡![]()
mevr Koen haat kerst en dat verpest de sfeer iets te vaakquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ah ja dan beter niet vierenquote:Op zondag 3 november 2024 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mevr Koen haat kerst en dat verpest de sfeer iets te vaak"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ow.. wat haat ze er aan?quote:Op zondag 3 november 2024 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mevr Koen haat kerst en dat verpest de sfeer iets te vaak♡♡♡♡![]()
Ja en lekker rustig als je geen al te grote familie hebtquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ohquote:Op zondag 3 november 2024 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mevr Koen haat kerst en dat verpest de sfeer iets te vaak
Mwa hier gelukkig ook niet.. om nou met tig mensen aan een tafel te zitten.quote:Op zondag 3 november 2024 00:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja en lekker rustig als je geen al te grote familie hebt
10 is wel de max
Oei ja, dan toch maar een olifant inhuren om voor je te schilderenquote:
Met 7 zijn wij. En 3 generatiesquote:Op zondag 3 november 2024 00:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa hier gelukkig ook niet.. om nou met tig mensen aan een tafel te zitten.
10 is wel de max
ach teveel het gevoel hebben van alles te moeten, zal wel een jeugd dingetje zijnquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:
Het is niet meer te redden, ik ga weer rustig in mn hoekje zitten om bij te komen hiervan
Nog even een serietje kijken. Wilde naar bed, maar toch de wasmachine aangezet![]()
quote:Op zondag 3 november 2024 00:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het is niet meer te redden, ik ga weer rustig in mn hoekje zitten om bij te komen hiervan![]()
![]()
Mm wie weetquote:Op zondag 3 november 2024 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach teveel het gevoel hebben van alles te moeten, zal wel een jeugd dingetje zijn
Hoop dat jullie een vorm kunnen vinden die voor jullie werkt♡♡♡♡![]()
ach het is op zich altijd best gezellig, alleen jammer dat we er niet allemaal van kunnen genietenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Awwquote:Op zondag 3 november 2024 00:53 schreef Koen66 het volgende:
ach het is op zich altijd best gezellig, alleen jammer dat we er niet allemaal van kunnen genieten
♡♡♡♡![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:zzzzzzzzzz
![]()
R.I.P DTS.![]()
RoereiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker kipThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Alkmaarse kaasThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een maand geleden waren er nog een paar mafkezen die beweerden dan AZ heel sterk was.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dus dat is wat @KillemWieft elke dag eetquote:Op zondag 3 november 2024 01:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb serieus deze in huis
[ afbeelding ]♡♡♡♡![]()
Ha en Twente gingen we ook niet pakken.quote:Op zondag 3 november 2024 01:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Een maand geleden waren er nog een paar mafkezen die beweerden dan AZ heel sterk was.
Maar ajax zouden we wel even doen.
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Kam jij je slaap even lieverdquote:Op zondag 3 november 2024 01:57 schreef HappyCharly het volgende:
Daar is de nacht ploeg
Kam ik lekker slapen
Tot zo
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2024 01:58:18 ]![]()
Roze hier en een kloddertje roze daar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
* mascara-klodder ligt hier nu in een kamer met een bubbelbad dussssss.....ik heb fijne vriendenquote:![]()
![]()
Kamt goedquote:Op zondag 3 november 2024 01:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kam jij je slaap even lieverd
♡♡♡♡![]()
oehhh nicequote:Op zondag 3 november 2024 02:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
* mascara-klodder ligt hier nu in een kamer met een bubbelbad dussssss.....ik heb fijne vrienden
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Tante tillThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ben je een feeder?quote:Op zondag 3 november 2024 02:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zoveel eten aan vriendje gegeven vandaag3
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Heb je ooit die horrorfilm daarover gezien.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Uit 2005They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vooral een smerige film erg slecht.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nope, titel?quote:Op zondag 3 november 2024 02:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je ooit die horrorfilm daarover gezien.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-11-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 200 / +73 / +4 / 761 / 826
2. AardappelSchotel / 82 / +47 / +1 / 397 / 454
3. HappyCharly / 72 / +47 / +21 / 226 / 269
4. KillemWieft / 68 / +55 / +5 / 83 / 124
5. Lovely / 60 / +22 / +3 / 327 / 370
6. Bally-b / 56 / +0 / +0 / 19 / 23
7. Sally / 54 / +39 / +2 / 66 / 84
8. aeque / 49 / +22 / +0 / 153 / 173
9. devzero / 47 / +41 / +0 / 34 / 45
10. Dr.Mikey / 41 / +16 / +9 / 170 / 223
11. Pinnenmutske / 39 / +11 / +0 / 212 / 249
12. hemarookworst / 37 / +28 / +0 / 119 / 150
13. MizzezAmy / 35 / +19 / +4 / 282 / 318
14. ToT / 31 / +7 / +0 / 139 / 163
15. Rob / 26 / +20 / +0 / 93 / 102
16. sp3c / 25 / +17 / +0 / 51 / 62
17. mario390 / 24 / +22 / +0 / 32 / 47
18. Koen66 / 23 / +4 / +19 / 52 / 68
19. loveyoulongtime / 20 / +20 / +0 / 137 / 152
20. greysbones / 19 / +11 / +0 / 174 / 190SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
drankjes?quote:Op zondag 3 november 2024 02:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee nu is het in mn hoofd aan het draaienSame shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zondag 3 november 2024 02:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee nu is het in mn hoofd aan het draaien
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
UkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Priske of prutskeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:De bitterbal stapt uit de partymix. Dat heeft de minisnack vandaag bekendgemaakt. Volgens de bitterbal zijn de andere leden van de partymix een blok aan het been.
“Zonder mij stelt de partymix niets voor”, zegt de bitterbal. “Met de frikandel kan ik het nog wel vinden, maar ik weiger om nog langer het podium te delen met minderwaardige borrelhapjes als de kaassoufflé en de bamibal.” Volgens de bitterbal is zijn populariteit het vlot waar de partymix op drijft. “Laten we eerlijk zijn: wie bestelt er een partymix met alleen maar nasischijven, kiphapjes en vlammetjes?”
De bitterbal denkt dat zijn vertrek het einde betekent van de partymix. “Een partymix zonder bitterbal is toch een beetje als K-Otic zonder Sita.”They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Maar waaromThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Anita meyerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: