SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JustinK op 02-11-2024 23:53:36 ]![]()
Zijn mn pompoms ook goed?quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ligt er aan of je je pompoensoep meeneemt of niet!
Kunnen we wel samen die soep maken
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Jij bent heel niet dik joh. En als je denkt van wel dan ben je nog steeds echtquote:
Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zijn mn pompoms ook goed?
Kunnen we wel samen die soep maken![]()
![]()
Speelt ook in films hoorde ikquote:Op zaterdag 2 november 2024 23:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dat is goddomme een slimme olifant, jonge![]()
Zellufquote:Op zaterdag 2 november 2024 23:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Konden we dat maar over iedereen hier zeggen
Alsof die over je heen heeft gelopen?quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:50 schreef HappyCharly het volgende:
Ik voel me gepasseerd door een olifant
Ik wil hem inkoppen maar ik doe het niet!quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:50 schreef HappyCharly het volgende:
Ik voel me gepasseerd door een olifant![]()
Flauw hoorquote:Op zaterdag 2 november 2024 23:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik wil hem inkoppen maar ik doe het niet!![]()
Hoef je niet veel te veranderen aan jezelfquote:Op zaterdag 2 november 2024 23:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik heb me voorgenomen me morgen te identificeren als een zeehond.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik wil hem inkoppen maar ik doe het niet!
Meh... moet beter leren rennen zonder benen. Proberen er nogal wat te knuppelen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoef je niet veel te veranderen aan jezelfLach met een schone bips![]()
Kunnen we morgen wel ff oefenenquote:Op zaterdag 2 november 2024 23:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meh... moet beter leren rennen zonder benen. Proberen er nogal wat te knuppelen.![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 2 november 2024 23:57 schreef JustinK het volgende:
Maar ik ga ff met m'n slurf spelen en naar bed![]()
Ja?quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
JE DENKT MISSCHIEN HOE ZIET DIE FLUIT ERUIT![]()
Ik ga ff filmpje kijken dankzij @AardappelSchotel dus ook tot morgen denk ikquote:Op zaterdag 2 november 2024 23:57 schreef JustinK het volgende:
Maar ik ga ff met m'n slurf spelen en naar bed
Dank je maatquote:Op zaterdag 2 november 2024 23:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
JE DENKT MISSCHIEN HOE ZIET DIE FLUIT ERUIT
Wat een vent hequote:Op zaterdag 2 november 2024 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ga ff filmpje kijken dankzij @:Aardappelschotel dus ook tot morgen denk ikHave fun!
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: