Regen!quote:
Heb je niet nodigquote:
Die druk zakt ook weer als ze afkoelen?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lijkt me toch een vaag verhaal, de banden worden ook flink heet, dan wordt dat water stoom en gaat de druk in de band dus ook omhoog.
Dan rijden ze ook met een hogere bandendruk dan toegestaan.
Pas als de band afkoelt wordt die druk weer lager.
Is normaal zinloos omdat hij zit te snipenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je niet nodig
Gewoon op het knopje klikken
Ziet er prima uit, gewoon rijden met dat spulquote:
Ik zie niksquote:
Pas nou op...quote:
Met de kraan open.quote:
Die uitloopstrook ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ziet er prima uit, gewoon rijden met dat spul
... Irene Schouten wordt ingevlogen.quote:
De FIa komt dan eerder met nieuwe regels die pas volgend jaar gaan gelden.. en voor dit jaar laten ze het gewoon nu even toe.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wooow.
Laten we het hopen dat een aantal gepakt worden. Met name zakkie brown en zn makkers.
Dan kan de fia niks anders dan heel hard ingrijpen.
...NNNNN Times!quote:
Jaaquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die uitloopstrook ziet er leuk uit
Het is nu al verboden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
De FIa komt dan eerder met nieuwe regels die pas volgend jaar gaan gelden.. en voor dit jaar laten ze het gewoon nu even toe.
Zo ging het met DAS ook.
Een soort quad met een soort dweil erachterquote:
Zo'n team waarvan ik altijd weer denk "oh ja, dat bestondquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom werd ie na half seizoen bij Spyker eruit getrapt.
Dit is toch prima om opp te racen?quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een soort quad met een soort dweil erachter
Was te laat om een pica te maken
Zijn weinig coureurs die kunnen zeggen in hun enige Grand Prix op kop gelegen te hebbenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo'n team waarvan ik altijd weer denk "oh ja, dat bestond".
Reden nota bene ooit nog eens op kop in een Grand Prix met Markus Winkelhock, wat een tijden.
Jij woont vast niet in Nlquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:37 schreef Managarm het volgende:
Ik leg nog wel een stuk hout op mijn kachel. Begint fris te worden, het was toch 25 graden vandaag, maar koelt rap af in de avond.
Race?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dit is toch prima om opp te racen?
Nog steeds geen berichten van F1 over dat de race is uitgesteld.
Helemaal niks rover regen of wat dan ook
Portugal, na paar dagen regen nu een dag mooi weer.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij woont vast niet in Nl
En hier brandt hij ook lekker
Yup.quote:
Jep! Niet dat het lang duurde, maar toch, het was wel vermakelijkquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zijn weinig coureurs die kunnen zeggen in hun enige Grand Prix op kop gelegen te hebben
Markus heeft nog steeds hoogste percentage van aan de leiding rijden ten opzichte van aantal ronden wat hij heeft gereden in de racequote:Op zaterdag 2 november 2024 19:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo'n team waarvan ik altijd weer denk "oh ja, dat bestond".
Reden nota bene ooit nog eens op kop in een Grand Prix met Markus Winkelhock, wat een tijden.
Water in de banden mag al niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
De FIa komt dan eerder met nieuwe regels die pas volgend jaar gaan gelden.. en voor dit jaar laten ze het gewoon nu even toe.
Zo ging het met DAS ook.
Dit gaat nog wel even duren.quote:
Vittel?quote:
Hij doelde op McLaren eigenlijk. Maar welk ander team dan nog meer?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Water in de banden mag al niet.
Daar op dient actie ondernomen te worden. Niet een noveliteit of innovatie waarop gereageerd moet worden.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Komt ook wel goed, niks typische voor São Paulo en omstreken dan korte, hevige buien in de loop van de dag, zéker in deze tijd van het jaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Geen idee.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:42 schreef nils7 het volgende:
[..]
Hij doelde op McLaren eigenlijk. Maar welk ander team dan nog meer?
Ferrari? Die hebben goede ervaringen met valsspelenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:42 schreef nils7 het volgende:
[..]
Aston Martin? Daar is ook Red Bull personeel heen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:42 schreef nils7 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:44 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ferrari? Die hebben goede ervaringen met valsspelen.
McLaren ook. Spygate uit 2007.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:44 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ferrari? Die hebben goede ervaringen met valsspelen.
Bij mij nog niet.quote:
Bij mij niet, hoe kan dat danquote:
huh....bij mij nietquote:
Hij kijkt stiekem viapleequote:
Ja, nu komt de aap uit de mouwquote:
Ook al geprobeerd, maar werkt niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:46 schreef Managarm het volgende:
Ik heb hem opnieuw aangeslingerd, toen kreeg ik wel beeld.
Hier nog nietquote:
quote:
Kutzooi.quote:
Internationaalquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:48 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Kijk je de f1 live of de international stream?
Onderhand wel.quote:
F1 live wel beeld, international niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:48 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ja heel apartquote:
Hij kijkt stiekem viaplayquote:
Geleend van iemand uit Valencia.quote:
Nee, F1TV.quote:
Ik vraag mij af of dat iets uithaaltquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja heel apart
Soort trekkers die het water naar de zijkant gooien
Ja, bij live heb ik nu ook beeld.quote:
Kunnen ze dat niet even communiceren ofzoquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:48 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Je ziet wel veel water naar de zijkant lopenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of dat iets uithaalt
Ik denk 21:00 nederlandse tijd.quote:
Heb het even opgezocht, de banden hebben 1,1Bar en ze morgen tussen de 85 en 95 graden worden.. op die temperarturen en druk kookt water nog net niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Water in de banden mag al niet.
Daar op dient actie ondernomen te worden. Niet een noveliteit of innovatie waarop gereageerd moet worden.
Dan hebben we nog ffquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk 21:00 nederlandse tijd.
Ik heb betere veegwagens gezien.quote:
Te veel water in de bandenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Regen en de beste coureurs rijden weer niet
Vroeg me al af waarom ze er een pitboard achter hadden hangenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja heel apart
Soort trekkers die het water naar de zijkant gooien
Dit ja. Wat een mode woord. En dan bedoelen ze in 90% van de gevallen juist figuurlijkquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:42 schreef heywoodu het volgende:
Over aquaplaning: "Je maakt letterlijk van jouw auto een speedboat."
Mensen die letterlijk verkeerd gebruiken
quote:
De kutlui van f1tv zijn slecht in communicatiequote:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vroeg me al af waarom ze er een pitboard achter hadden hangen
Kut merk ook dat Pirelli...quote:
quote:
Die wedstrijd is Max nu aan het kijken.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:49 schreef Zorro het volgende:
Ze zijn aan het wachten tot ajax - PSV is afgelopen?
Wel erg amateuristisch iddquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb betere veegwagens gezien.
HIJ LIGT ERAF! 2 MINUTEN WACHTEN VOOR DE SC!quote:
Morgen de kwali niet, dan de race ook niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:50 schreef damsco het volgende:
Max start morgen p20 als quali niet doorgaat
Nope die is al op weg naar de garagequote:Op zaterdag 2 november 2024 19:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die wedstrijd is Max nu aan het kijken.
Nou nee, dat is letterlijk altijd al zo geweestquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit ja. Wat een mode woord. En dan bedoelen ze in 90% van de gevallen juist figuurlijk
Echt opvallend iets van de laatste tijd
Ik probeer Ruth zoveel mogelijk te vermijden waar het kan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:51 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die International kijken bij F1TV zijn bijna net zo erg als Viaplee kijkers.
Dat is een standaard gegevenquote:
Ho ho ho.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
HIJ LIGT ERAF! 2 MINUTEN WACHTEN VOOR DE SC!
quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ja, maar dan heeft de laatste betere omstandigheden dan de eerstequote:Op zaterdag 2 november 2024 19:54 schreef heywoodu het volgende:
Doe gewoon het superpoleformat, iedereen een rondje
Dan is spray ook geen issue.
Ik wil Laura terugquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik probeer Ruth zoveel mogelijk te vermijden waar het kan.
Niet fair want drogere baan ( of minder natte ) bij degene die als laatste rijdenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:54 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:54 schreef heywoodu het volgende:
En dan maar Sky en/of Viaplee?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik probeer Ruth zoveel mogelijk te vermijden waar het kan.
Tot norris weer 1 is.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
GPRadio loopt weer achterquote:
Olav wordt ook een dagje ouder.quote:
Als ie doorgaat.quote:
Nu hebben we wel zo beetje alle blauwen hier gebashtquote:
Niet als het blijft regenenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, maar dan heeft de laatste betere omstandigheden dan de eerste
Zondagochtend vroeg?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:58 schreef Evenstar het volgende:
Wat gaan ze doen als Q niet doorgaat?
Quitten.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:58 schreef Evenstar het volgende:
Zitten jullie allemaal wel in hetzelfde schuitjequote:Op zaterdag 2 november 2024 19:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu hebben we wel zo beetje alle blauwen hier gebasht
1. Morgenochtendquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:58 schreef Evenstar het volgende:
Morgen proberenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:58 schreef Evenstar het volgende:
Startpositie van de sprint?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:58 schreef Evenstar het volgende:
Max staat te trappelen.quote:
dan gaan alle punten naar Norris.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:58 schreef Evenstar het volgende:
Dat ja.quote:
Rosanna Tennant ook al een tijd niet meer gezienquote:
Dat gaan we zien!quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:00 schreef greysbones het volgende:
Zou colapinto een regenrijder zijn?
En Bearman?
punt voor snelste rondequote:Op zaterdag 2 november 2024 19:59 schreef Mano_ het volgende:
Hmm eigenlijk is het best triest dat het beste dat de sport/organisatie de afgelopen jaren heeft gedaan, de 'nieuwe' intro is
Vergeet niet dat we hebben mogen luisteren naar radio's tussen teams en wedstrijdleiding.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:59 schreef Mano_ het volgende:
Hmm eigenlijk is het best triest dat het beste dat de sport/organisatie de afgelopen jaren heeft gedaan, de 'nieuwe' intro is
Komen dan vast met oplossing om uitslag van FP1 te pakken ofzo, omdat het kan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. Morgenochtend
2. Uitslag van de vorige sessie
Geen idee wat 2 is in een sprintweekend.
Ja wtf zeg.quote:
The race stelt dat verwacht wordt dat de sprint quali uitslag gebruikt zal worden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:00 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Komen dan vast met oplossing om uitslag van FP1 te pakken ofzo, omdat het kan.
Morgen wordt het nog slechter....quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:00 schreef Maver24 het volgende:
Succes morgen. Zit zo eens te kijken. Dat wordt hem niet
Zou ook wel het meest logisch zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
The race stelt dat verwacht wordt dat de sprint quali uitslag gebruikt zal worden.
Nog nattere katquote:
Regels zijn FP1, alleen slaat dat gewoon nergens op.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
The race stelt dat verwacht wordt dat de sprint quali uitslag gebruikt zal worden.
Vooruit, dat punt voor de snelste ronde is inderdaad wel goed.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:00 schreef butz0rs het volgende:
[..]
punt voor snelste ronde
sprint race
bijna 25+ races per jaar
Hou maar op...dit gaat niet doorquote:
F4 dan maar even naar een ander weekeinde verplaatsen en de GP een uurtje of 2 naar voren halenquote:
Ja ok, dat heeft heerlijke momenten opgeleverd.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:00 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we hebben mogen luisteren naar radio's tussen teams en wedstrijdleiding.
Nou je het zegt...quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:00 schreef butz0rs het volgende:
[..]
punt voor snelste ronde
sprint race
bijna 25+ races per jaar
Misschien moet ie even in de centrifuge en daarna in de drogerquote:
2 Minuten in de magnetron.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Misschien moet ie even in de centrifuge en daarna in de droger
Die rijden al een poosjequote:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is dierenmishandelingquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Oh wauw, dat zou geniaal zijnquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:04 schreef Rianne84 het volgende:
Kunnen ze niet wat RPM uitzenden tot het begint
Nog steeds dierenmishandelingquote:
Gewoon de F4 Brasil, dat mag weer niet uitgezonden worden op YouTube tijdens het F1-weekeinde, net zoals Supercars in Melbourne tijdens het F1-weekeinde daar nooit uitgezonden mag worden door Ziggo (en de rest van het seizoen wel)quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:04 schreef Rianne84 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
dit is het nadeel van veel te lang vooruit plannen.
gewoon een week van tevoren kijken in welk land het droog is, en daar dan de grand prix organiseren.
Jaaquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:04 schreef Rianne84 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:04 schreef Rianne84 het volgende:
Die mag heel F1TV team vervangen en die van Viaplayquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:04 schreef Rianne84 het volgende:
Dan kunnen mensen Ajax PSV even rustig kijkenquote:
Stelletje mietjesquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:04 schreef HiDiHo het volgende:
Estimated start of qualifying pushed back to 16:30
Unfortunately, the rain has intensified - again. There is still too much standing water according to the Race Director, and so the start time has been pushed back.
It's raining harder again
The rain has just started to intensify again. Oh dear, oh dear. It's touch and go whether these conditions are acceptable or not, and the light isn't helping either. Sunset isn't for awhile yet, but the heavy clouds have given the track a bit of a glum outlook.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[..]
Die mag heel F1TV team vervangen en die van Viaplay
Je bent weer dubbel bezigquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[..]
die startopstelling en dan geen race vanwege te veel regen.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
[..]
Bij sommigen is het noodzakelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
[..]
Je bent weer dubbel bezig
Gaat andere muis pakken.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
[..]
Je bent weer dubbel bezig
Psst ze zeggen dat het morgen nog slechter wordtquote:
Snotverquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die startopstelling en dan geen race vanwege te veel regen.
Maar hoe laat begint het dan??quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:07 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
De ochtend begint daar later dan hier
quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Hij moet alleen wel flink lappen voor de gebruikte scheldwoordenquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[..]
Max vindt het allemaal best!quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Psst ze zeggen dat het morgen nog slechter wordt
Halve punten, dus Norris loopt in op Max. FIA tevreden.quote:
Ja maar.....quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Psst ze zeggen dat het morgen nog slechter wordt
Gewoon karren met die hap.... F1 was een sport van mannen, tegenwoordig mietjesquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:08 schreef heywoodu het volgende:
Rudy van Buren geeft duidelijk aan dat het in deze omstandigheden gewoon écht niet kan, dat gaat gewoon niet, maar allerlei mensen op social media (en Allard Kalff) roepen dat ze 'gewoon moeten rijden!'.
Er zijn tijden dat men te voorzichtig is hoor, zeker, maar als het niet kan, dan kan het gewoon niet.
Toen ze tenminste nog netjes om het jaar dood gingen, toen was het nog echte sport!quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gewoon karren met die hap.... F1 was een sport van mannen, tegenwoordig mietjes
Als er niet gereden is?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Halve punten, dus Norris loopt in op Max. FIA tevreden.
Geen ideequote:Op zaterdag 2 november 2024 20:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja maar.....
Gaat er helemaal niet geracet worden dan?
3 rondjes voor de puntenquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja maar.....
Gaat er helemaal niet geracet worden dan?
Nope dat hebben ze na spa afgeschaftquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als er niet gereden is?
Ach wat weet een simcoureur nou??quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:08 schreef heywoodu het volgende:
Rudy van Buren geeft duidelijk aan dat het in deze omstandigheden gewoon écht niet kan, dat gaat gewoon niet, maar allerlei mensen op social media (en Allard Kalff) roepen dat ze 'gewoon moeten rijden!'.
Er zijn tijden dat men te voorzichtig is hoor, zeker, maar als het niet kan, dan kan het gewoon niet.
Ja krijgen we weer zo'n fake racequote:
Paar rondjes achter de SC.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als er niet gereden is?
Een stuk minder dan een daadwerkelijke coureur, uiteraard, maar in dit geval weet hij er echt wel meer van dan Allard en social media warriorsquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach wat weet een simcoureur nou??
Gewoon via de Nederlandse broadcaster doenquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:08 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hij moet alleen wel flink lappen voor de gebruikte scheldwoorden
Hoop niet dat ie naar Pirelli banden wisselt... dan is het gelijk overquote:
Rudy rijdt ook nooit in de regen, die zit lekker in z'n simquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:08 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hoop niet dat ie naar Pirelli banden wisselt... dan is het gelijk over
Ja maar er is sinds Senna, 20 jaar later, iemand overleden, wat alweer tien jaar geleden is.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gewoon karren met die hap.... F1 was een sport van mannen, tegenwoordig mietjes
Zero pointsquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als er niet gereden is?
Prima.quote:
Dan moet Masi wel aan het werk zijn daar.quote:
Die komt echt niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet Masi wel aan het werk zijn daar.
Dat hij chef zou willen zijn verbaast me ook niets. Gordon Ramsay zal wel zijn mentor zijn geweestquote:
4 jaar terug is iemand bijna overleden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:11 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ja maar er is sinds Senna, 20 jaar later, iemand overleden, wat alweer tien jaar geleden is.
"Gevaarlijke" sport![]()
Ik ook... dat gaat gewoon door... ook als het regent...quote:
Ja was een geintje, ik weet namelijk ook allesquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een stuk minder dan een daadwerkelijke coureur, uiteraard, maar in dit geval weet hij er echt wel meer van dan Allard en social media warriors
quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:13 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat hij chef zou willen zijn verbaast me ook niets. Gordon Ramsay zal wel zijn mentor zijn geweest
Rijdt ook Porsche Carrera Cup en heeft ook Supercup gereden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Rudy rijdt ook nooit in de regen, die zit lekker in z'n sim
quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:13 schreef HiDiHo het volgende:
Allemaal de schuld van die boeren met hun mest
die lopen ook wat minder hardquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik ook... dat gaat gewoon door... ook als het regent...
En hebben beter profiel dan Pirelli bandenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |