Ja maar er is sinds Senna, 20 jaar later, iemand overleden, wat alweer tien jaar geleden is.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gewoon karren met die hap.... F1 was een sport van mannen, tegenwoordig mietjes
Zero pointsquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als er niet gereden is?
Prima.quote:
Dan moet Masi wel aan het werk zijn daar.quote:
Die komt echt niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet Masi wel aan het werk zijn daar.
Dat hij chef zou willen zijn verbaast me ook niets. Gordon Ramsay zal wel zijn mentor zijn geweestquote:
4 jaar terug is iemand bijna overleden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:11 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ja maar er is sinds Senna, 20 jaar later, iemand overleden, wat alweer tien jaar geleden is.
"Gevaarlijke" sport![]()
Ik ook... dat gaat gewoon door... ook als het regent...quote:
Ja was een geintje, ik weet namelijk ook allesquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een stuk minder dan een daadwerkelijke coureur, uiteraard, maar in dit geval weet hij er echt wel meer van dan Allard en social media warriors
quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:13 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat hij chef zou willen zijn verbaast me ook niets. Gordon Ramsay zal wel zijn mentor zijn geweest
Rijdt ook Porsche Carrera Cup en heeft ook Supercup gereden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Rudy rijdt ook nooit in de regen, die zit lekker in z'n sim
quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:13 schreef HiDiHo het volgende:
Allemaal de schuld van die boeren met hun mest
die lopen ook wat minder hardquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik ook... dat gaat gewoon door... ook als het regent...
En hebben beter profiel dan Pirelli bandenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |