Regen!quote:
Heb je niet nodigquote:
Die druk zakt ook weer als ze afkoelen?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lijkt me toch een vaag verhaal, de banden worden ook flink heet, dan wordt dat water stoom en gaat de druk in de band dus ook omhoog.
Dan rijden ze ook met een hogere bandendruk dan toegestaan.
Pas als de band afkoelt wordt die druk weer lager.
Is normaal zinloos omdat hij zit te snipenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je niet nodig
Gewoon op het knopje klikken
Ziet er prima uit, gewoon rijden met dat spulquote:
Ik zie niksquote:
Pas nou op...quote:
Met de kraan open.quote:
Die uitloopstrook ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ziet er prima uit, gewoon rijden met dat spul
... Irene Schouten wordt ingevlogen.quote:
De FIa komt dan eerder met nieuwe regels die pas volgend jaar gaan gelden.. en voor dit jaar laten ze het gewoon nu even toe.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wooow.
Laten we het hopen dat een aantal gepakt worden. Met name zakkie brown en zn makkers.
Dan kan de fia niks anders dan heel hard ingrijpen.
...NNNNN Times!quote:
Jaaquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die uitloopstrook ziet er leuk uit
Het is nu al verboden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
De FIa komt dan eerder met nieuwe regels die pas volgend jaar gaan gelden.. en voor dit jaar laten ze het gewoon nu even toe.
Zo ging het met DAS ook.
Een soort quad met een soort dweil erachterquote:
Zo'n team waarvan ik altijd weer denk "oh ja, dat bestondquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom werd ie na half seizoen bij Spyker eruit getrapt.
Dit is toch prima om opp te racen?quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een soort quad met een soort dweil erachter
Was te laat om een pica te maken
Zijn weinig coureurs die kunnen zeggen in hun enige Grand Prix op kop gelegen te hebbenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo'n team waarvan ik altijd weer denk "oh ja, dat bestond".
Reden nota bene ooit nog eens op kop in een Grand Prix met Markus Winkelhock, wat een tijden.
Jij woont vast niet in Nlquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:37 schreef Managarm het volgende:
Ik leg nog wel een stuk hout op mijn kachel. Begint fris te worden, het was toch 25 graden vandaag, maar koelt rap af in de avond.
Race?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dit is toch prima om opp te racen?
Nog steeds geen berichten van F1 over dat de race is uitgesteld.
Helemaal niks rover regen of wat dan ook
Portugal, na paar dagen regen nu een dag mooi weer.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij woont vast niet in Nl
En hier brandt hij ook lekker
Yup.quote:
Jep! Niet dat het lang duurde, maar toch, het was wel vermakelijkquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zijn weinig coureurs die kunnen zeggen in hun enige Grand Prix op kop gelegen te hebben
Markus heeft nog steeds hoogste percentage van aan de leiding rijden ten opzichte van aantal ronden wat hij heeft gereden in de racequote:Op zaterdag 2 november 2024 19:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo'n team waarvan ik altijd weer denk "oh ja, dat bestond".
Reden nota bene ooit nog eens op kop in een Grand Prix met Markus Winkelhock, wat een tijden.
Water in de banden mag al niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
De FIa komt dan eerder met nieuwe regels die pas volgend jaar gaan gelden.. en voor dit jaar laten ze het gewoon nu even toe.
Zo ging het met DAS ook.
Dit gaat nog wel even duren.quote:
Vittel?quote:
Hij doelde op McLaren eigenlijk. Maar welk ander team dan nog meer?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Water in de banden mag al niet.
Daar op dient actie ondernomen te worden. Niet een noveliteit of innovatie waarop gereageerd moet worden.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Komt ook wel goed, niks typische voor São Paulo en omstreken dan korte, hevige buien in de loop van de dag, zéker in deze tijd van het jaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Geen idee.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:42 schreef nils7 het volgende:
[..]
Hij doelde op McLaren eigenlijk. Maar welk ander team dan nog meer?
Ferrari? Die hebben goede ervaringen met valsspelenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:42 schreef nils7 het volgende:
[..]
Aston Martin? Daar is ook Red Bull personeel heen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:42 schreef nils7 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:44 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ferrari? Die hebben goede ervaringen met valsspelen.
McLaren ook. Spygate uit 2007.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:44 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ferrari? Die hebben goede ervaringen met valsspelen.
Bij mij nog niet.quote:
Bij mij niet, hoe kan dat danquote:
huh....bij mij nietquote:
Hij kijkt stiekem viapleequote:
Ja, nu komt de aap uit de mouwquote:
Ook al geprobeerd, maar werkt niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:46 schreef Managarm het volgende:
Ik heb hem opnieuw aangeslingerd, toen kreeg ik wel beeld.
Hier nog nietquote:
quote:
Kutzooi.quote:
Internationaalquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:48 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Kijk je de f1 live of de international stream?
Onderhand wel.quote:
F1 live wel beeld, international niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:48 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ja heel apartquote:
Hij kijkt stiekem viaplayquote:
Geleend van iemand uit Valencia.quote:
Nee, F1TV.quote:
Ik vraag mij af of dat iets uithaaltquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja heel apart
Soort trekkers die het water naar de zijkant gooien
Ja, bij live heb ik nu ook beeld.quote:
Kunnen ze dat niet even communiceren ofzoquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:48 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Je ziet wel veel water naar de zijkant lopenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of dat iets uithaalt
Ik denk 21:00 nederlandse tijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |