Heb het even opgezocht, de banden hebben 1,1Bar en ze morgen tussen de 85 en 95 graden worden.. op die temperarturen en druk kookt water nog net niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Water in de banden mag al niet.
Daar op dient actie ondernomen te worden. Niet een noveliteit of innovatie waarop gereageerd moet worden.
Dan hebben we nog ffquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk 21:00 nederlandse tijd.
Ik heb betere veegwagens gezien.quote:
Te veel water in de bandenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Regen en de beste coureurs rijden weer niet
Vroeg me al af waarom ze er een pitboard achter hadden hangenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja heel apart
Soort trekkers die het water naar de zijkant gooien
Dit ja. Wat een mode woord. En dan bedoelen ze in 90% van de gevallen juist figuurlijkquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:42 schreef heywoodu het volgende:
Over aquaplaning: "Je maakt letterlijk van jouw auto een speedboat."
Mensen die letterlijk verkeerd gebruiken
quote:
De kutlui van f1tv zijn slecht in communicatiequote:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vroeg me al af waarom ze er een pitboard achter hadden hangen
Kut merk ook dat Pirelli...quote:
quote:
Die wedstrijd is Max nu aan het kijken.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:49 schreef Zorro het volgende:
Ze zijn aan het wachten tot ajax - PSV is afgelopen?
Wel erg amateuristisch iddquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb betere veegwagens gezien.
HIJ LIGT ERAF! 2 MINUTEN WACHTEN VOOR DE SC!quote:
Morgen de kwali niet, dan de race ook niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:50 schreef damsco het volgende:
Max start morgen p20 als quali niet doorgaat
Nope die is al op weg naar de garagequote:Op zaterdag 2 november 2024 19:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die wedstrijd is Max nu aan het kijken.
Nou nee, dat is letterlijk altijd al zo geweestquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit ja. Wat een mode woord. En dan bedoelen ze in 90% van de gevallen juist figuurlijk
Echt opvallend iets van de laatste tijd
Ik probeer Ruth zoveel mogelijk te vermijden waar het kan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:51 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die International kijken bij F1TV zijn bijna net zo erg als Viaplee kijkers.
Dat is een standaard gegevenquote:
Ho ho ho.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
HIJ LIGT ERAF! 2 MINUTEN WACHTEN VOOR DE SC!
quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ja, maar dan heeft de laatste betere omstandigheden dan de eerstequote:Op zaterdag 2 november 2024 19:54 schreef heywoodu het volgende:
Doe gewoon het superpoleformat, iedereen een rondje
Dan is spray ook geen issue.
Ik wil Laura terugquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik probeer Ruth zoveel mogelijk te vermijden waar het kan.
Niet fair want drogere baan ( of minder natte ) bij degene die als laatste rijdenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:54 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:54 schreef heywoodu het volgende:
En dan maar Sky en/of Viaplee?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik probeer Ruth zoveel mogelijk te vermijden waar het kan.
Tot norris weer 1 is.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |